|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Бухгалтер |
ШАнА-М |
досвід роботи (обов’язково); знання 1С бухгалтерії; відповідальність, уважність та акуратність; вміння користуватись системою Клієнт-банк. |
виставлення рахунків; перевірка, друк та підшивка документів; звірка з контрагентами; ведення бухгалтерського обліку підприємств на спрощеній та загальній системах оподаткування; ведення каси, банку, розрахунків з постачальниками. |
графік роботи: з 09:00 - 18:00; гідна заробітна плата; затишний та комфортний офіс; молодий, дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Steko |
досвід у проджах (МПК буде перевагою); досвід роботи з 1С; грамотне письмове та усне мовлення; клієнтоорієнтованість, амбітність, адаптивність та крос-функціональність, комунікабельність та розвинені навички комунікації. |
продаж металопластикових конструкцій та супутньої продукції; розрахунок вартості одиниці продукції; консультація клієнтів; підписання угод; ведення звітності. |
конкурентна заробітна плата, прозора система мотивації; нормований робочий графік: Пн-Пт, 09:00 - 19:00, Сб 10:00 - 15:00; офіційне працевлаштування; навчання та тренінги; кар’єрний ріст; страхування за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фінансовий консультант, менеджер |
City Finance |
вища освіта (можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання); грамотне і впевнене спілкування українською та російською мовами; впевнений користувач ПК (Word, Excel); вміння працювати із великим об’ємом інформації; організованість, працездатність, орієнтація на результат. |
спілкування з клієнтами в телефонному режимі; допомога клієнту у вирішенні проблем; фіксація звернень в ПО; ведення документації та звітності. |
офіційне працевлаштування; оплачуване навчання та підтримка наставника; дружній колектив; цікаві задачі та можливості розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кондитер корисних десертів |
МегаСмак |
спеціальна освіта або досвід роботи в кондитерській сфері; вміння швидко навчатись; вміння працювати в колективі; бажання навчатися новому; зацікавленість сферою здорового харчування. |
приготування десертів; розробка нових десертів; виготовлення різних заготовок в кав’ярні. |
стабільна заробітна плата; професійне зростання; дружний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Консультант по роботі з клієнтами |
Центр Перспективних Технологій |
ініціативність; готовність працювати на результат; бажання професійно розвиватись. |
здійснення вихідних дзвінків (база надається); робота з клієнтами у телефонному режимі. |
новий, комфортабельний офіс; графік роботи: з 09:30 до 18:30 (Сб, Нд - вихідні); швидке кар’єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з англомовними клієнтами |
Центр Перспективних Технологій |
|
здійснення вихідних дзвінків (база надається); робота в телефонному режимі; отримання нового досвіду. |
робота в новому, комфортному офісі; графік роботи: з 09:30 до 18:30, (Сб, Нд - вихідні); навчання, швидке кар’єрне зростання; своєчасна, стабільна заробітна плата; особисте та професійне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчендайзер |
Комо Україна |
|
нарізка вагової продукції ТМ КОМО; викладка фасованої, плавленої, вагової продукції, згідно затверджених стандартів; внесення звітності в систему MMCS, згідно узгодженого маршруту і стандартів внесення даних; візити в торгові точки, згідно встановленого маршруту. |
офіційне працевлаштування; 5-ти денний робочий тиждень. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Головний бухгалтер (єдиний) |
НВП Техавто |
вища освіта (облік та аудит, економіка); знання усіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку; досвід роботи податкового планування (ПДВ, прибуток, тощо; без акцизу) у сфері виробництва продукції; знання ЗЕД; знання пакету офісних програм; високі аналітичні здібності; здатність працювати в команді; вміння дотримуватись таймменеджменту та дедлайнів; чесність, порядність, відповідальність. |
повне ведення бухгалтерського та податкового обліку у сфері виробництва в 1С; підготовка та складання статистичної, бухгалтерської та податкової звітності; контроль обліку основних фондів, руху ТМЦ, розрахунки з контрагентами; нарахування та облік заробітної плати, кадровий облік (до 30 працівників); касові та банківські операції. |
графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 по 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор поштового зв’язку |
Укрпошта |
вища освіта (ОС «Бакалавр» або ОС «Магістр»); впевнений користувач ПК; досвід роботи з клієнтами (вітається); комунікабельність та клієнтоорієнтованість. |
спілкування з відвідувачами; готовність до вирішення нестандартних запитів наших відвідувачів; привітне та якісне обслуговування клієнтів; надання поштових та фінансових послуг (прийом, обробка та вручення поштових відправлень, прийом та виплата поштових переказів, виплата пенсій та грошових допомог, прийом відправлень/платежів). |
можливість отримати досвід роботи в державній компанії, що активно змінюється та розвивається; працевлаштування згідно з КЗпП України; стабільна та конкурентна оплата праці; графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 20:00; Сб-Нд з 09:00 до 16:00; вихідні плинні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Оператор поштового відділення |
ТОВ Нова пошта |
відсутність протипоказань щодо фізичної праці; впевнене володіння ПК; швидкий набір тексту (від 100 символів на хвилину); середня спеціальна, незакінчена вища або вища освіта; досвід роботи з клієнтами (бажано). |
оформлення товарно-транспортних накладних; внесення даних в базу 1С; здійснення взаєморозрахунків з клієнтами; сканування палетування вантажу у відділенні; завантаження й розвантаження посилок. |
оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження; медичне страхування через три місяці роботи; навчання всім тонкощам роботи з обслуговування клієнтів по стандартам Нової пошти; молодий дружній колектив; можливість кар’єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Відеограф |
ТОВ Макош Мінерал |
впевнений користувач ПК (MS Office, Power Point); вміння працювати у Adobe Premiere, Vegas Pro, Davinci Resolve, Lightroom, Photoshop; знання фототехніки та студійного обладнання; розуміння алгоритмів роботи Youtube. |
відеозйомка: інтерв’ю, виставки, огляди, тренінги, семінари, корпоративи, презентації; фотозйомка: фотосесії (портретна, предметна, пейзажна зйомка) та продукт компанії; написання сценаріїв та створення якісного відеоконтенту; генерація медіаплану на місяць; ведення каналу YouTube. |
робота в сучасному, комфортному офісі; оплачені обіди в ресторані поруч з офісом; креативна молода команда відділу маркетингу; можливість розвиватись всередині компанії; цікаві професійні виклики; всебічна підтримка колег; власний спортзал та тенісний корт. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Персональний консультант фінансовий у банк |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
вища освіта за економічним напрямом; досвід роботи від 2-х років у банку; комунікабельність, орієнтованість на результат. |
пошук та залучення фізичних\ юридичних осіб; продаж всього спектру банківських продуктів у виділеному сегменті клієнтів; супровід клієнтів (в тому числі робота по попередженню простроченої заборгованості по кредитах); формування та надання внутрішньої звітності. |
робота в міжнародній фінансовій організації; офіційне працевлаштування; медичне страхування та страхування життя; 25 календарних днів відпустки; щомісячний бонус за результатами роботи; доступ до програм навчання та тренінгів; широкі можливості міжнародної мобільності. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з закупівель |
ФОП Юрчук |
молодий активний хлопець або дівчина, з хорошими навичками володіння ПК, офісними програмами і вмінням швидко знаходити потрібну інформацію в мережі; досвід роботи в закупках, або вдалий досвід в продажах чи переговорах (бажано); уважність та відповідальність; грамотна мова та вміння вести перемовини і домовлятися. |
замовлення матеріалів та фурнітури для виробництва у існуючих постачальників; пошук нових виробників і імпортерів матеріалів та готової продукції; систематизація постачальників і налагодження вигідних умов співпраці. |
повні соціальні гарантії згідно КЗпП України (у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження); медичне страхування за корпоративною програмою; можливість кар’єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
HR-менеджер |
школа англійської мови Flash |
вища освіта; навички грамотного усного та письмового спілкування; рівень англійської В1+ (бажано); самоорганізованість; висока відповідальність та уважність; орієнтованість на результат; ініціативність; стресостійкість; активна життєва позиція. |
здійснення процесу найму за ефективною технологією, яку використовує компанія: опис вакансії і розміщення на job-ресурсах, відбір кандидатів, проведення інтерв’ю, тестування, адаптація; нагляд за тим, щоб співробітники компанії знали посадові інструкції, технології та правила компанії і притримувались їх, розробка нових інструкцій; ведення кадрового обліку; допомога співробітникам. |
робочий день з 09:00 до 18:00; офіційне працевлаштування; гідна заробітна плата та можливість розвитку; зручне місце розташування офісу в центрі міста, комфортний офіс, дружня команда професіоналів; цікава робоча атмосфера та різноманітні командні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Юрисконсульт (продаж юридичних послуг) |
Мережа права |
вища юридична освіта; наявність досягнень у продажах послуг (B2C, продаж на фінансових ринках); активність, швидка реакція на поточні завдання; високий рівень самоорганізації; клієнтоорієнтованість. |
консультування клієнтів по телефону; аналіз ситуації клієнта та підбір відповідних програм (послуг) для нього; доведення клієнта до угоди (продаж послуги), збирання необхідних документів, підписання договорів; контроль оплати від клієнта; коректне ведення CRM системи. |
спеціально створена платформа для навчання та допомога на першому етапі випробувального терміну; графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00; можливість кар’єрного зростання та розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Менеджер з надання кредитів |
FinX |
вища або незакінчена вища освіта, заочна форма навчання; досвід роботи в кредитній сфері (бажано); уважність, цілеспрямованість, комунікабельність; презентабельний зовнішній вигляд. |
активне залучення і консультація клієнтів; оформлення кредитних заявок; інформування клієнтів з питань, пов’язаних з оформленням і виплатою кредиту; контроль своєчасних погашень по кредиту. |
безкоштовне навчання; корпоративний зв’язок; дружній колектив та комфортний офіс; можливість кар’єрного росту в компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Менеджер з кредитування |
КредитМаркет |
освіта: вища / неповна вища; володіння ПК: впевнений користувач пакету MS Office; особисті якості та навики: комунікабельність, націленість на результат, орієнтація на клієнта. |
продаж продуктів компанії: грошові кредити, кредити на купівлю авто, кредити на купівлю товарів в інтернеті, кредити для приватних підприємців, інші продукти; консультування клієнтів; ідентифікація клієнта; пошук нових, робота з діючими клієнтами; формування пакету документів по кредиту. |
цікава робота в дружній команді; офіційна оплата праці; можливості професійного та кар’єрного розвитку; гнучкий графік. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Оператор-касир (р-н Старе місто) |
Укрпошта |
вища освіта (ОС «Бакалавр» або ОС «Магістр»); впевнений користувач ПК; досвід роботи з клієнтами (вітається); комунікабельність та клієнтоорієнтованість. |
спілкування з відвідувачами; готовність до вирішення нестандартних запитів відвідувачів; надання фінансових та поштових послуг прийом комунальних платежів, посилок, переказів; підтримка і розвиток відносин з клієнтами «Укрпошти». |
можливість отримати досвід роботи в державній компанії, що активно змінюється та розвивається; працевлаштування згідно з КЗпП України; стабільна та конкурентна оплата праці; графік роботи з 08:00 по 19:00, вихідні плинні; креативний та дружній колектив професіоналів, об’єднаних спільною метою. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
SMM-менеджер, контент-мейкер |
MobiPrint.com.ua |
навички обробки фото/відео, грамотне написання цікавих текстів; розуміння SMM-стратегії та азів маркетингу; вміння працювати з актуальними темами та трендами; активна життєва позиція; генерування цікавих ідей з контенту; вчасне виконання задач. |
ведення сторінки Instagram та TikTok; створення фото/відео контенту (фотозйомка, зйомка відео, монтаж); створення та підтримка контент-стратегії; створення та підтримка контент-плану; взаємодія з блогерами. |
офіційне працевлаштування; оплачувані лікарняні та відпустка; медичне страхування; знижка 40% на продукцію; кар’єрний ріст; постійне внутрішнє навчання (за рахунок компанії); часткова або повна оплата навчання в топових тренерів; комфортний офіс з власною терасою та барбекю зоною; подарунки на свята від компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Інженер-програміст |
Укрпошта |
вища освіта; знання основ побудови мережі; діагностика несправностей вузлів ПК, принтерів БФП; знання правил кібергігієни; пунктуальність, чесність, працьовитість, відсутність шкідливих звичок. |
встановлення ОС; підключення периферійних пристроїв; діагностика несправностей; налаштування мережевого обладнання; розгортання ОС; монтаж мережі. |
графік роботи: 5/2, з 08:30 до 17:30; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Помічник у відділ логістики |
GoncharDeco |
швидкість та оперативність виконання поставлених задач; чесність та відповідальність; відсутність шкідливих звичок. |
оформлення замовлення, створення ТТН; упакування товару; контроль наявності. |
комфортні умови праці, опалюване приміщення з наявною мікрохвильовою піччю та кулером; можливість кар’єрного зростання; зручний графік роботи; молодий та перспективний колектив; постійна підтримка та навчання з боку керівництва. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Мерчендайзер |
Snack Production |
комунікабельність. |
викладка і розміщення асортименту продукції в торгових точках згідно стандартів; проведення цінового моніторингу конкурентів; проведення ротації термінів придатності продукції. |
компенсація вартості проїзду; робочий графік: Пн - Пт з 09:00 до 18:00, Сб, Нд - вихідні; професійний колектив; системний підхід до навчання; кар’єрний та професійний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Помічник маркетолога |
Беліф |
досвід роботи помічником маркетолога, помічником бренд-менеджера; досвідчений користувач MS Office (Excel) та 1С8; хороші аналітичні навики; креативність та інноваційний підхід. |
контроль розробки та запуску нових продуктів; погодження проєктів з юридичним відділом; постановка технічного завдання для відділу дизайну; аналіз ринку конкурентів; проведення тендерів на закупку подарунків під мотивації. |
конкурентний рівень заробітної плати; корпоративний відпочинок і тімбілдінги; повна зайнятість, Пн-Пт - з 09:00 до 18:00; дружній колектив професіоналів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець
- 075 Маркетинг (денна)
- 075 Маркетинг (заочна)
- 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
- 181 Харчові технології (денна)
- 181 Харчові технології (заочна)
- 241 Готельно-ресторанна справа (денна)
- 241 Готельно-ресторанна справа (заочна)
- 242 Туризм
- 035 Філологія
- 071 Облік і оподаткування (ОП Фінансовий контроль та аудит) (денна)
- 071 Облік і оподаткування (ОП Фінансовий контроль та аудит) (заочна)
- 071 Облік і оподаткування
- 072 Фінанси, банківська справа та страхування (денна)
- 072 Фінанси, банківська справа та страхування (заочна)
- 051 Економіка (ОП Економічна кібернетика)
- 051 Економіка (ОП Економіка підприємства)
- 073 Менеджмент (денна)
- 073 Менеджмент (заочна)
- 232 Соціальне забезпечення
- 281 Публічне управління та адміністрування (денна)
- 281 Публічне управління та адміністрування (заочна)
- 292 Міжнародні економічні відносини
- 075 Маркетинг (денна)
- 075 Маркетинг (заочна)
- 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (денна)
- 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (заочна)
- 181 Харчові технології (денна)
- 181 Харчові технології (заочна)
- 241 Готельно-ресторанна справа (денна)
- 241 Готельно-ресторанна справа (заочна)
- 242 Туризм (денна)
- 242 Туризм (заочна)
- 035 Філологія
- 071 Облік і оподаткування (ОП Фінансовий контроль та аудит) (денна)
- 071 Облік і оподаткування (ОП Фінансовий контроль та аудит) (заочна)
- 071 Облік і оподаткування (денна)
- 071 Облік і оподаткування (заочна)
- 072 Фінанси, банківська справа та страхування (денна)
- 072 Фінанси, банківська справа та страхування (заочна)
- 051 Економіка (ОП Економічна кібернетика) (денна)
- 051 Економіка (ОП Економічна кібернетика) (заочна)
- 051 Економіка (ОП Економіка підприємства) (денна)
- 051 Економіка (ОП Економіка підприємства) (заочна)
- 051 Економіка (ОП Міжнародна економіка) (денна)
- 051 Економіка (ОП Міжнародна економіка) (заочна)
- 073 Менеджмент (денна)
- 073 Менеджмент (заочна)
- 081 Право (денна)
- 081 Право (заочна)
- 232 Соціальне забезпечення
- 281 Публічне управління та адміністрування (денна)
- 281 Публічне управління та адміністрування (заочна)
- 292 Міжнародні економічні відносини
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Помічник маркетолога |
ФОП Івахов Д.С. |
вміння працювати у команді; володіння грамотним усним та письмовим мовленням; представницький зовнішній вигляд; багато крутих ідей; креативність та творчість; пунктуальність, тактовність, активний спосіб життя, амбітність та допитливість. |
виконання поточних завдань керівника; робота у соціальних мережах; участь у створенні креативів та впровадження нових крутих ідей. |
підтримка та навчання керівника на момент вашої адаптації; кар’єрний ріст від помічника до керівника підрозділу; навчання від найкращих бізнес-тренерів технікам маркетингу; можливість працювати віддалено, але розглядаємо кандидатів, які проживають тільки у м. Вінниця; можливість стати амбасадором компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіс-менеджер |
Сантава |
порядність, уважність; бажання працювати; навички роботи на ПК; знання AutoCAD (не обов’язково). |
замовлення матеріалів; розробка креслень; прорахування вартості; спілкування з клієнтами по телефону. |
робота в офісі на Поділлі. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Контент-менеджер |
ФОП Черноіван Ю.В. |
вміння швидко генерувати супер-креативні ідеї; графічніредактори: Adobe InDesign (обов’язково), Adobe Photoshop, Adobe Illustrator; відео-редактори та різні програми для верстки промо-відео (пости та stories), створення відео з фото; написання яскравих рекламних текстів (копірайт, рерайт); грамотне англійське письмове мовлення; англійська мова рівня В2і вище; знання промисловості маркетингу у соціальних мережах. |
верстка та дизайн журнальних статей (for print & online); розробка візуалів, відео-креативів для (постинг та stories); SEO-рерайт статей для сайту та написання постів для social media; контент-планування, постінг згідно з планом; запуск рекламних кампаній у соціальних мережах. |
статусна робота у європейському виданні; робота зі зірками та топовими блогерами; затишний офіс у центрі міста; можливе кар’єрне зростання до рівня SMM-менеджера; своєчасна виплата зарплати; підтримка та допомога з боку керівництва; постійний розвиток та професійне зростання; можливість сповна реалізувати творчий потенціал і зробити круте портфоліо (в т.ч. орієнтоване на західний ринок); графік роботи: 5 робочих днів (Пн - Пт), 09:00 - 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
ФОП Тимінська М.С. |
досвід роботи кухарем; відповідальне ставлення до роботи; чесність, пунктуальність, охайність. |
приготування їжі; прийом та списання продуктів; робота в команді. |
графік роботи 5 через 2, з 08:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Головний бухгалтер |
ТОВ ВТН |
вища освіта (облік та аудит, економіка); знання усіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку; досвід роботи податкового планування (ПДВ, прибуток, тощо; без акцизу) у сфері виробництва продукції; знання ЗЕД; знання пакету офісних програм; високі аналітичні здібності; здатність працювати в команді; вміння дотримуватись таймменеджменту та дедлайнів; чесність, порядність, відповідальність. |
повне ведення бухгалтерського та податкового обліку у сфері виробництва в 1С; підготовка та складання статистичної, бухгалтерської та податкової звітності; контроль обліку основних фондів, руху ТМЦ, розрахунки з контрагентами; нарахування та облік заробітної плати, кадровий облік; касові та банківські операції. |
графік роботи: з 09:00 по 18:00 Пн – Пт. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бариста |
Coffee Boroda |
відповідальність; життєрадісність; активність; бажання вчитись та розвиватись; досвід у приготуванні кави, кавових напоїв та забиванні молока; досвід роботи на професійному кавовому обладнанні; досвід роботи у сфері обслуговування. |
|
місце роботи: сучасна, нова кав’ярня, за адресою Фурманова 28 (біля ПП «Капітан»); графік роботи: позміний 2×2 (15 робочих днів), з 08:00 до 20:00 будні, вихідні з 09:00 до 20:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Smart Solutions |
освіта: повна вища (ОС «Магістр», ОКР «Спеціаліст»), базова або неповна вища освіта відповідного напряму підготовки (ОС «Бакалавр» або ОС «Молодший спеціаліст»); досвід роботи за спеціальністю: не менше 1-го року; володіння програмами MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Outlook), 1С 8.2 Підприємство, M.E.Doc, ДП «Держреєстри України», «GrainDataERSDZ»; відмінні комунікативні навички, аналітичні здібності; знання: законів, постанов, розпоряджень, наказів, положень, інструкцій, форм документів, порядку оформлення рахунків, актів здачі-приймання робіт, податкових накладних, систем і форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку звітності і контролю. |
виконання роботи з ведення бухгалтерського обліку відповідно до вимог чинного законодавства в частині, що стосується обліку, оприбуткування основних засобів, розрахунку їх фактичної собівартості тощо; участь у розробці і здійсненні заходів, спрямованих на дотримання фінансової дисципліни та раціональне використання ресурсів; здійснення прийому і контролю первинної документації на даній ділянці бухгалтерського обліку; відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов’язаних з рухом основних засобів; проведення нарахування податків, що виникають на даній ділянці; забезпечення керівників, аудиторів та інших користувачів бухгалтерської звітності порівняною та достовірною бухгалтерською інформацією по відповідній ділянці обліку; виконання роботи з формування, ведення і зберігання бази даних бухгалтерської інформації, вносить зміни в довідкову і нормативну інформацію, використану при обробці даних; організація та проведення інвентаризації і оброблення їх результатів; участь у роботі комісії по списанню товарно-матеріальних цінностей. |
офіційне працевлаштування; місце розташування: Рахни-Лісові; графік роботи: 08:00 – 17:00; професійний та кар’єрний розвиток в перспективній та надійній компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіціант |
Синергія Тім |
вік від 18-ти років; порядність, амбітнімсть, ініціативність, пунктуальність; уважність до деталей; добре розвинуті комунікативні навички; дотримання стандартів в роботі; бажання працювати і розвиватися в ресторанній сфері. |
підготовка зали до обслуговування; прийом замовлень та допомога гостям при виборі страв; забезпечення якісного сервісу. |
графік роботи: 10:00 - 22:00 (15−18 робочих змін). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор суші-бару |
Азіаточка |
відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, ввічливість, чітке грамотне мовлення; навички роботи з комп’ютером та програмою Poster. |
прийом замовлень; ведення каси; відповіді на телефонні дзвінки та Instagram-повідомлення; слідкування за наявністю товару; слідкування за порядком та чистотою; підготовка заготовок для суші; пакування замовлень. |
доброзичлива і весела команда; робота в центрі міста; комфортне місце роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
SMM-менеджер, кліпмейкер, таргетолог |
MebliRoMax |
досвід ведення TikTok та Instagram акаунтів від 1-го року; володіння графічними та відеоредакторами; досвід запуску РК в соцмережах та конкретні результати; портфоліо та стильні власні профілі. |
планування контенту на тиждень; пошукнових трендів; створення фото/відео контенту (зйомка на телефон, обробка фотографій, монтаж відео) для Instagram і TikTok; ведення TikTok-акаунту; планування та реалізація бюджету на РК, аналіз результатів, ведення звітності. |
гідна заробітна плата; кар’єрний ріст; дружня команда. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Пекар |
Грош |
|
випічка хлібобулочних виробів; робота із тістом; викладка готових виробів на вітрину; підготовка заготовок на наступний робочий день. |
офіційне працевлаштування; гідна оплата праці; доброзичлива обстановка в колективі; змінний графік роботи: 7/7 по 11 год. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Кухар |
Грош |
відповідальність, працьовитість, акуратність; любов до кулінарії. |
приготування різних страв згідно технологічної карти у пароконвектоматі. |
робота у великій та успішній компанії; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; графік роботи 7/7 по 11 год; стабільна та своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Логіст |
ТОВ Нова пошта |
вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; досвід роботи з клієнтами (вітається); впевнений користувач ПК (1С 8v); комунікабельність, орієнтація на результат, здатність швидко навчатися, старанність, відповідальність, аналітичний склад розуму. |
контроль виконання поставок і заборів кур’єром; прийом і обробка замовлень на переадресування, перенесення дати доставки/забору і відмов від відправлень; передача кур’єру замовлень на забір відправлень; допомога кур’єру в розрахунку вартості перевезення; допомога кур’єру в завантаженні\вивантаженні авто; контроль заборів минулого дня; контроль виїзду автомобіля на маршрут. |
повні соціальні гарантії згідно КЗпП України (у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження); медичне страхування за корпоративною програмою; можливість кар’єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Консультант з бухгалтерського обліку, бухгалтер |
Агропросперис |
впевнений користувач ПК, 1С 8, M.E.Doc, Word, Excel; закінчена вища освіта (фінанси/бухгалтерський облік і аудит); досвід роботи бухгалтером (обов’язково); знання основ бухгалтерського обліку, податкового законодавства; уважність та готовність працювати з великими обсягами інформації. |
здійснення контролю за роботою з ведення бухгалтерського обліку зобов’язань і господарських операцій (розрахунки з постачальниками та підрядниками за надані послуги); відображення надходження товарно-матеріальних цінностей, робіт і послуг, згідно первинних документів і проведення аналізу їх коректного відображення в бухгалтерському обліку, стосується рахунків: 20 «Запаси», 22 «Малоцінні швидкозношувані предмети», 28 «Товари»; відображення списання товарно-матеріальних цінностей на підставі вірно оформлених первинних документів і контроль коректності відображення витрат по рахунках 9-го класу; проведення аналізу загальновиробничих та адміністративних витрат згідно актів виконаних робіт, наданих послуг та вимог облікової політики; проведення звірки розрахунків з постачальниками та підрядниками; ведення обліку простроченої дебіторської та кредиторської заборгованості; відображення господарських операцій, по надходженню, переміщенню, списанню необоротних активів згідно первинних документів і проведення аналізу їх коректного відображення в 1С, що стосується рахунків: 10 «Основні засоби», 11 «Інші необоротні матеріальні активи», 12 «Нематеріальні активи», 15 «Капітальні інвестиції «, а саме оформлення документів: введення в експлуатацію основних засобів та МНМА, внутрішнє переміщення основних засобів та МНМА, списання основних засобів та МНМА, модернізацію і капіталізацію основних засобів; підготовка і подача статистичної звітності, передбаченої чинним законодавством, за допомогою системи M.e.doc відповідно до законодавчо встановлених строків; відображення розрахунків з підзвітними особами відповідно до вимог чинного законодавства та внутрішніх наказах по підприємствах. |
офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗпП України; медичне страхування; повний робочий день (з 08:00 до 17:00, п’ятиденка); участь в професійних тренінгах. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Адміністратор ресторану |
Синергія Тім |
досвід роботи адміністратором ресторану від 2-х років; досвід роботи офіціантом є обов’язковим; активна життєва позиція; прагнення до розвитку; готовність брати відповідальність; вміння планувати та працювати на результат. |
організація безперебійної роботи ресторану; навчання, мотивація, контроль роботи персоналу; спілкування з гостями, створення теплої та гостинної атмосфери; контроль чистоти зали; контроль касової дисципліни; робота з документацією, звіти; виконання службових доручень керуючого ресторану. |
змінний графік роботи; офіційне працевлаштування; стабільна оплата праці; безкоштовне харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Офіс-менеджер |
ВиЯр |
впевнений користувач ПК (знання 1С 8 як перевага); відповідальність, уважність, акуратність. |
забезпечення документообігу на філії (друк прайсів, прийом-відправлення документів, розподіл кореспонденції); організація роботи офісу: замовлення канцелярських товарів, питної води; ведення табелю робочого часу співробітників в 1С; прийом та відправлення пошти; робота з електронною поштою; консультація та реєстрація клієнтів в електронну чергу; за необхідністю організація відряджень працівників; виконання доручень директора філії. |
стабільна заробітна плата; цікава робота в компанії, яка розвивається; можливість кар’єрного росту; молодий та дружній колектив; місце розташування: м. Вінниця, 1-й км. Хмельникого шосе, р-н «Епіцентру», вул. Дюківська, 2а; графік роботи: Пн - Пт з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Оператор 1С у продуктовий магазин |
ФОП Шпак А.Ю. |
досвід роботи у продуктовій сфері на аналогічній посаді; знання та вміння працювати у програмі ВАS або 1С; уважність; посидючість; вміння працювати з великим обсягом інформації; системний підхід до роботи. |
оприходування товару; націнка товару; повернення товару; переміщення товару. |
графік роботи: 09:00 – 18:00, 5/2 (Пн - Пт). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Менеджер з продажу |
Алліс-Трейд |
вміння грамотно спілкуватись та висловлювати власні думки; навички продажів та консультування клієнтів; впевнений користувач ПК. |
прийом замовлень від нових та постійних клієнтів; проведення переговорів, складання комерційних пропозицій та угод; підбір і прорахунок обладнання; супровід і консультація клієнта на всіх стадіях угод. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Менеджер з продажу (по телефону) |
AnoVi |
цілеспрямованість, стресостійкість; комунікабельність, ініціативність; енергійність та амбітність; готовність працювати у команді. досвід роботи в продажах (буде перевагою). |
продаж послуг компанії по телефону; введення клієнтської бази; робота з гарячою базою клієнтів. |
гідна заробітна плата; дружня команда професіоналів; безкоштовне навчання і тренінги; можливість кар’єрного і професійного росту; графік роботи: Пн - Пт з 10:00 до 19:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Таргетолог в Instagram та Facebook |
Buzz Wear UA |
досвід роботи від 1-го року; наявність власного ноутбуку чи комп’ютеру; ідеальне знання Ads ManagerFacebook; вміння працювати з великими бюджетами. |
запуск рекламних оголошень; аналіз рекламних публікацій; підрахунок цифр по бюджетам декілька разів на день; виявлення топових креативів. |
плаваючі вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Офіс-менеджер |
ТОВ Атласіко Україна |
комунікабельність та вільне володіння українською мовою; відповідальність та уважність до деталей; організаційні навички; впевнений користувач ПК (MSWord, Excel, Internet); ініціативність. |
організація роботи офісу (замовлення та розподіл канцтоварів, замовлення продуктів, виклик кур’єра); отримання/відправка кореспонденції; організація корпоративних заходів та декорування офісу до різних свят; забезпечення комфортної робочої атмосфери в офісі; пошук і підбір персоналу; виконання доручень керівництва. |
молодий та ініціативний робочий колектив; графік роботи: 5 робочих днів на тиждень, з 09:00 до 18:00 години; затишний офіс в центрі Вінниці (одразу за ТЦ «Універмаг»); офіційне працевлаштування та 24 дні відпустки. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Кухар-сушист у гастромаркет |
ТС ПЛЮС (WINETIME) |
|
привітне спілкування з гостями, консультування, прийом та видача замовлень; знання технологій приготування суші та досвіду з продуктами харчування; підтримання санітарних норм; правильна організація робочого процесу на кухні. |
своєчасна заробітна плата; графік роботи позмінний (3/3); офіційне працевлаштування з першого дня; соціальні гарантії згідно чинного законодавства; широкі можливості для професійного та кар’єрного зростання; стильний корпоративний одяг; можливість отримати нові знання в сфері корисних продуктів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець
- Результати ІІ етапу XVIII літної Універсіади серед закладів вищої освіти Вінницької області з баскетболу 3х3 (чоловіки )
- Результати ІІ етапу XVIII літної Універсіади серед закладів вищої освіти Вінницької області з баскетболу 3х3 (дівчата)
- Науково-методичний семінар на тему: «Застосування інноваційних технологій при викладанні дисциплін кафедри з урахуванням їх предметної специфікації»
- Участь у Всеукраїнських зональних змаганнях XVIII літньої Універсіади України з футболу (чоловіки)
- Всеукраїнський круглий стіл «Психоемоційна підтримка студентської молоді в умовах війни та у післявоєнний період засобами фізичного виховання»
- ІІ місце у ІІ етапі XVIII літної Універсіади серед закладів вищої освіти Вінницької області з футболу (чоловіки)!
- У ВТЕІ ДТЕУ відбулося засідання секції «Фізична підготовка студентської молоді: проблеми та перспективи»
- Заходи кафедри фізичного виховання до Всесвітнього дня здоров’я
- Участь у змаганнях з міні футболу (жінки)
- Вітаємо з перемогою у Чемпіонаті Вінницької області з футзалу серед студентських команд ЗВО 2023!
- Участь у відкритому кубку м. Вінниця з волейболу серед дівчат
- Участь у відкритому чемпіонаті міста з легкої атлетики у приміщенні
- Перемога у Кубку Вінницької області з міні-футболу серед студентських команд - 2022
- Участь у змаганнях з волейболу (чоловіки)
- Перемога у ІІ етапі XVIII літної Універсіади серед закладів вищої освіти Вінницької області з волейболу!
- Всеукраїнський круглий стіл «Організація фізичного виховання і спорту у ЗВО»
- Дружня зустріч з футболу
- Збірна команда ВТЕІ ДТЕУ виграла ІІ етап XVIIІ Літньої Універсіади Вінницької області серед ЗВО з настільного тенісу
- Віват ФТМСО!
- В рамках І етапу XVIIІ Літньої Універсіади відбулась першість ВТЕІ ДТЕУ з настільного тенісу
- Участь у змаганнях з кульової стрільби
- Першість ВТЕІ з волейболу
- Студентський спортивний захід «Козацькі забави-2022»
- Майстер-клас з аеробіки
- МАЙСТЕР КЛАС З ЛЕГКОЇ АТЛЕТИКИ
- Легкоатлетичний крос «ВТЕІ ДТЕУ біжить!»
- Флеш-моб «Живи, рухайся, та перемагай»
- Олімпійський урок-2022
- Заходи з нагоди відзначення Дня фізичної культури і спорту України
- РОЗПОЧАТО ФУТБОЛЬНИЙ СЕЗОН 2022-2023


