- Гостьова лекція «Доброчесність та належне врядування в контексті Європейських стандартів публічного управління»
- Відбулося засідання групи забезпечення освітньої програми «Соціальне забезпечення», освітнього ступеня «бакалавр»
- Відбулося засідання групи забезпечення освітньої програми «Управління в системі соціального забезпечення», освітнього ступеня «магістр»
- У ВТЕІ ДТЕУ відбулося виїзне засідання колегії при начальникові Головного управління Пенсійного фонду України Вінниччини
- І Міжнародна зустріч партнерів проєкту Silver Entrepreneurs у м. Рига (Латвія)
- Відбулася зустріч студентів з Євгенієм Віжулом
- Для студентів проведено зустріч "Разом ми - Європа"
- В рамках відкриття інноваційного хабу "ЕтаП" була проведена зустріч зі студентами
- У ВТЕІ ДТЕУ проведено всеукраїнський круглий стіл на тему «Проблеми залучення іноземних інвестицій в економіку України у поствоєнний період»
- Відкриття Інноваційного хабу «ЕтаП»
- БІЗНЕС-ОСВІТА НОВОГО ПОКОЛІННЯ У ВТЕІ ДТЕУ: виїзне засідання на підприємстві «KNESS»
- Відбулась зустріч здобувачів освіти зі співзасновницею ТОВ «Ariden», Варшава Польща
- Відбулося виїзне практичне заняття з дисципліни «Циркулярна економіка» на підприємстві «ЕКОсервіс»
- Перемога у Всеукраїнському конкурсі дипломних робіт студентів закладів вищої освіти
- У ВТЕІ ДТЕУ відбувся онлайн-конкурс бізнес-планів «Студентський Start-up»
- Здобувачі освітньої програми «Економіка бізнесу» ВТЕІ ДТЕУ здобули перемогу в фіналі Всеукраїнського студентського конкурсу бізнес-проєктів «Бізнес-трамплін»
- Відбулось секційне засідання «Соціальне забезпечення громадян: проблеми та перспективи»
- Cекційне засідання «Глобальні імперативи підприємницького потенціалу компаній на внутрішньому та зовнішньому ринках»
- Науково-педагогічні працівники та студенти ВТЕІ ДТЕУ взяли участь у Вінницькому обласному Форумі «Сила Відновлення»
- Для студентів інституту проведено ознайомчу екскурсію на підприємстві ТОВ «Барлінек Інвест»
- Відбулось практичне заняття за участю вінницької блогерки Цвітани Козир
- Відбулась лекція на тему «Профспілки на ринку праці»
- Відбулась лекція з дисципліни «Власна справа»
- Майстер-клас «Митне оформлення в умовах воєнного стану в Україні»
- Семінар «Проблеми розвитку пенсійного забезпечення в Україні в контексті соціального захисту»
- Екскурсія на ТОВ «ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ»
- Відбулося засідання дискусійного клубу «Інновації заради майбутнього»
- Круглий стіл «Інноваційне підприємництво як напрямок розвитку сучасного підприємства»
- Акредитаційна експертиза освітньої програми «Соціальне забезпечення»
- Відкрите засідання наукового гуртка «Міжнародний бізнес»
- Для здобувачів вищої освіти було проведено семінар на тему «Академічна доброчесність»
- «Не залишайся байдужим!»: у ВТЕІ ДТЕУ підвели підсумки серії тренінгів із запобігання домашньому насильству
- Нетво́ркінг для внутрішньо переміщених осіб «Працюємо заради Перемоги»!»
- Відкрите засідання наукового гуртка «Економіка бізнесу»
- Студенти спеціальностей «Право» та «Соціальне забезпечення» брали участь у профілактичній роботі із запобігання домашньому насильству
- Засідання гуртка «Соціальне забезпечення» за участі представників Вінницької міської організації Товариства Червоного Хреста України
- У ВТЕІ ДТЕУ пройшов дванадцятий тренінг із серії запобігання домашньому насильству на тему «Діяльності суб’єктів у сфері запобігання домашньому насильству: основні положення»
- Обговорювали виклики запобігання домашньому насильству в Україні в умовах війни: у ВТЕІ ДТЕУ пройшов одинадцятий тренінг
- У ВТЕІ ДТЕУ пройшов десятий тренінг із серії запобігання домашньому насильству на тему: «Викорінення дискримінаційних уявлень про соціальні ролі та обов’язки жінок і чоловіків»
- Обговорювали роль соціальної служби та мобільних бригад соціальної служби у запобіганні домашньому насильству у громадах: у ВТЕІ ДТЕУ пройшов дев’ятий тренінг
- У ВТЕІ ДТЕУ був проведений восьмий тренінг із запобігання домашньому насильству на тему «Стереотипи щодо домашнього насильства у публічному просторі»
- Нетво́ркінг для внутрішньо переміщених осіб «Працюємо заради Перемоги»!»
- Домашнє насильство є однією з найпоширеніших форм порушення прав людини: обговорили у ВТЕІ ДТЕУ під час сьомого тренінгу із запобігання домашньому насильству
- У ВТЕІ ДТЕУ пройшов шостий тренінг із серії запобігання домашньому насильству на тему: «Зарубіжний досвід запобігання домашньому насильству»
- У ВТЕІ ДТЕУ пройшов комунікативний тренінг щодо закономірностей налагодження, розвитку й завершення стосунків, їх емоційного наповнення, аналізу моделей поведінки у ситуаціях в родинах
- У ВТЕІ ДТЕУ пройшов четвертий тренінг із запобігання домашньому насильству на тему «Заручники ситуації: як домашнє насильство впливає на дітей»
- Обговорювали превентивні стратегії протидії сімейному насильству: у ВТЕІ ДТЕУ пройшов черговий тренінг
- У ВТЕІ ДТЕУ пройшов тренінг щодо формування в суспільстві нетерпимого ставлення до насильства
- Розпочалась серія тренінгів із запобігання домашньому насильству у ВТЕІ ДТЕУ
- Диплом ІІ ступеня у ІІ-му Всеукраїнському конкурсі наукових робіт
- Студенти ВТЕІ ДТЕУ взяли участь у тренінгу програми “Активні громадяни” від ГО "Молоді Агенти Змін” за підтримки Британської Ради в Україні
- Науково-педагогічні працівники ВТЕІ ДТЕУ взяли участь у Першому національному форумі «RELOCATION»
- Фото конкурс «Моя книга»
- Економічний Х-фактор
- Підсумкова інтеграційна зустріч для внутрішньо переміщених осіб «ПРАЦЮЄМО ЗАРАДИ МИРУ!»
- Інтеграційна зустріч для внутрішньо переміщених осіб «ПРАЦЮЄМО ЗАРАДИ МИРУ!»
- Інтеграційна зустріч для внутрішньо переміщених осіб «ПРАЦЮЄМО ЗАРАДИ МИРУ!»
- Інтеграційна зустріч для внутрішньо переміщених осіб «ПРАЦЮЄМО ЗАРАДИ МИРУ!»
- Інтеграційна зустріч для внутрішньо переміщених осіб «ПРАЦЮЄМО ЗАРАДИ МИРУ!»
- Інтеграційна зустріч для внутрішньо переміщених осіб «ПРАЦЮЄМО ЗАРАДИ МИРУ!»
- Інтеграційна зустріч для внутрішньо переміщених осіб «ПРАЦЮЄМО ЗАРАДИ МИРУ!»
- Студентка групи СЗ-31д Кривенька Тетяна взяла участь у Всеукраїнському конкурсі наукових робіт імені Олександра Яременка
- ВТЕІ ДТЕУ виступив співорганізатором круглого столу «Вдосконалення системи соціальних послуг в Україні/ Соціальний захист в умовах воєнного стану»
- Представники інституту з робочим візитом перебували у м. Ріміні (Італія)
- 1 серпня 2023 року відбулося підписання договору про співробітництво з італійським навчальним центром AI Rimini
- Науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи взяли участь в онлайн семінарі-тренінгу «Європейські практики диверсифікації сільського туризму на засадах збалансованості та креативності»
- Для здобувачів вищої освіти проведено гостьову лекцію на тему «Сільський туризм: нормативно-правове забезпечення, стан, тенденції та перспективи розвитку»
- Науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи взяли участь у ІІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Туризм ХХІ століття: глобальні виклики та цивілізаційні цінності»
- Науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи взяли участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Промисловість та крафт для HoReCa в туризмі: досвід, проблеми, інновації»
- У ВТЕІ ДТЕУ відбувся всеукраїнський круглий стіл на тему «Подієвий туризм як фактор розвитку територій»
- Представники ВТЕІ ДТЕУ взяли участь у круглому столі на тему «Розвиток кластерів сільського зеленого туризму в нових реаліях»
- Для здобувачів вищої освіти проведено гостьову лекцію на тему «Цифровізація як інструмент покращення репутації туристичної дестинації»
- Список амбасадорів Вінницького стандарту гостинності поповнили здобувачі Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ
- Представники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи взяли участь у Ukrainian Gastro Show 2023
- Відбулася об’єднане фінальне засідання робочих груп з розроблення освітньо-професійних програм першого та другого рівнів вищої освіти за спеціальністю 181 «Харчові технології»
- Відбулася об’єднане фінальне засідання робочих груп з розроблення освітньо-професійних програм першого та другого рівнів вищої освіти за спеціальністю 242 «Туризм і рекреація»
- Засідання робочої групи з розроблення освітньо-професійних програм «Готельно-ресторанна справа» ОС «Бакалавр» та «Магістр»
- Відбулося секційне засідання «Тенденції розвитку індустрії гостинності та харчової промисловості: регіональний та національний виміри»
- Для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 181 «Харчові технології» освітньою програмою «Ресторанні технології» ОС «магістр» проведено гостьову лекцію
- У рамках вивчення освітньої компоненти «Управління якістю в туризмі» для здобувачів вищої освіти проведено гостьову лекцію
- Підписано декларації про співпрацю з Асоціацією рестораторів та готельєрів і Громадською Спілкою «Gustro Club»
- Для здобувачів вищої освіти за спеціальностями 181 «Харчові технології», 241 «Готельно-ресторанна справа», 242 «Туризм» ОС «магістр» було проведено семінар на тему: «Академічна доброчесність як інструмент забезпечення якості вищої освіти»
- Вінницький торговельно-економічний інститут ДТЕУ долучився до проєкту Міжрегіонального координаційного гуманітарного штабу «Подаруй військовому домашнього тепла»
- Здобувачі вищої освіти відвідали Національний музей-садибу М.І. Пирогова
- Здобувачі вищої освіти взяли участь у Міжнародному студентському конкурсі стартапів «TourSystemUkrChallenge»
- Представники інституту взяли участь в онлайн-форумі «Бізнесу про дуальну освіту»
- Науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи та здобувачі вищої освіти взяли участь у Міжнародному туристичному форумі «Туризм в Україні: виклики та відновлення»
- Здобувачі вищої освіти та науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи відвідали ПП «Винний дім Гігінеішвілі»
- Відбувся круглий стіл на тему «Індустрія гостинності та туризму: проблеми та можливості розвитку у (по)воєнний час»
- Проведено виїзні лабораторні заняття на ПрАТ «Вінницький олійножировий комбінат»
- Відбулося відкрите засідання наукового гуртка «Технолог»
- Відбулося відкрите засідання дискусійного клубу «Індустрія гостинності та туризму»
- Науково-педагогічні працівники взяли участь у дводенному онлайн-інтенсиві «ГастроЕволюція»
- Відбулося засідання наукового гуртка «Школа туристичної індустрії»
- Відкрите засідання наукового гуртка «Кондитер-клас»
- Проведено семінар на тему: «Кваліфікаційна робота як самостійне наукове дослідження: виконання, оформлення, захист»
- Науково-педагогічні працівники та здобувачі вищої освіти взяли участь у семінарі «Нові виробничі технології для підвищення продовольчої безпеки»
- Науково-педагогічні працівники та здобувачі вищої освіти взяли участь у вебінарі «Як буде розвиватись ресторанний бізнес у 2023? Тенденції та прогнози»
- Науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи взяли участь в онлайн заході «Цифрова трансформація в готелях»
- Для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 181 «Харчові технології» ОС «магістр» проведено майстер-клас з приготування кулінарної продукції з використанням THERMOMIX TM6
- У рамках вивчення фахових дисциплін здобувачі вищої освіти за спеціальностями 241 «Готельно-ресторанна справа», 181 «Харчові технології» відвідали ресторан «LOLLA – gastro place»
- Для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 181 «Харчові технології» було проведено виїзне лабораторне заняття на виробничих потужностях ТОВ «ВП «Надія-В» (ТМ «Love Luka»)
- Для здобувачів вищої освіти проведено гостьову лекцію на тему «Особливості впровадження на виробництві стандартів з якості та безпечності харчових продуктів»
- Здобувачі вищої освіти відвідали екскурсію архітектурним комплексом «Мури»
- Науково-педагогічні працівники та здобувачі вищої освіти взяли участь в онлайн-зустріч «Різниця бухгалтерського та управлінського обліку в ресторані»
- Науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи участь у Всеукраїнській онлайн-конференції від Genesis «Інтерактивне навчання. Результати наймасштабнішої співпраці ІТ бізнесу та освіти 2022»
- Науково-педагогічні працівники та здобувачі вищої освіти взяли участь в онлайн-зустріч «Факапи ресторанних мереж і франшиз»
- Для здобувачів вищої освіти проведено гостьову лекцію на тему «Аналіз управління бізнес-портфелем туристичного підприємства»
- Для здобувачів вищої освіти проведено майстер-клас з приготування святкової випічки «Різдвяний віночок»
- Для здобувачів вищої освіти проведено семінар на тему «Управління сервісом та комунікацією в готелі»
- Науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи та здобувачі вищої освіти взяли участь у ІІ Міжнародній конференції «Розвиток туристичної галузі та індустрії гостинності: проблеми, перспективи, конкурентоздатність»
- Науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи взяли участь в онлайн-зустрічі з директором з продажів ТМ «Chateau Chizay» Олександром Мересієм
- Для здобувачів вищої освіти проведено семінар-тренінг «Ресторанний бізнес в умовах сьогоденних викликів: управління та маркетинг»
- Здобувачі вищої освіти взяли участь у гостьовій лекції «Основи пароконвектоматів: їх функції та роль на кухні закладів ресторанного господарства»
- Здобувачам вищої освіти було проведено практичне заняття у закладі ресторанного господарства «Аудиторія 90»
- Здобувачі вищої освіти відвідали екскурсію підземеллями та катакомбами монастиря капуцинів та костелу Діви Марії Ангельської
- Науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи та здобувачі вищої освіти взяли участь в круглому столі за участю експертів ринку HoReCa
- Відбувся виїзний майстер-клас на тему «Технологія виробництва крафтового хліба»
- Відбувся круглий стіл на тему «Туризм під час війни: реалії та перспективи розвитку»
- Для здобувачів вищої освіти проведено семінар на тему «Заклади ресторанного господарства в умовах війни: управлінський та технологічний аспекти діяльності»
- Науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи та здобувачі вищої освіти взяли участь в онлайн-конференції «Ресторанний ринок України – що буде далі?»
- Науково-педагогічні працівники та здобувачі вищої освіти взяли участь в онлайн-зустрічі «Ресторанний бізнес в умовах війни»
- Науково-педагогічні працівники та здобувачі вищої освіти взяли участь в ІІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності»
- Науково-педагогічні працівники та здобувачі вищої освіти взяли участь у майстер-класі «Сучасне бачення десерту «Павлова»
- Науково-педагогічні працівники та здобувачі вищої освіти взяли участь у семінарі «Туризм під час війни: реалії та перспективи розвитку»
- Науково-педагогічні працівники та здобувачі вищої освіти взяли участь у семінарі «Нові часи – нові тренди: ресторанний бізнес в умовах війни»
- Представники ВТЕІ ДТЕУ взяли участь у воркшопі «Цілі сталого розвитку і туризм – світовий досвід»
- Відбулася зустріч з Ігорем Шевченком, представником у справах інтелектуальної власності, патентним повіреним України
- Отримувати якісну європейську освіту можна і в Україні, у Вінницькому торговельно-економічному інституті ДТЕУ
- Магістри ОП «Маркетинг» ВТЕІ ДТЕУ отримали призові місця у IV Міжнародному конкурсі реклами «DO.IT ADS»
- Вивчати маркетинг престижно, а в сучасних умовах - просто необхідно!
- Проведено ІІ Всеукраїнський круглий стіл «Маркетинг і логістика: вектори взаємодії»
- Представники спеціальності 061 "Журналістика", ОП "Реклама та зв'язки з громадськістю" ВТЕІ ДТЕУ взяли участь у Міжнародному науковому симпозіумі «Соціальні комунікації: виклики сьогодення (до Дня журналіста)» на базі ДТЕУ
- Відбулася зустріч здобувачів вищої освіти ВТЕІ ДТЕУ із засновником торгової марки «FRENDT» – Віталієм Шуберанським
- Для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» було проведено гостьову онлайн-лекцію на тему «Базові принципи побудови ефективних комунікацій на експортних ринках. Основні типи експортних моделей підприємств»
- Здобувачів вищої освіти ВТЕІ ДТЕУ взяли участь у заході «Розмова з військовим журналістом»
- БІЗНЕС-ОСВІТА НОВОГО ПОКОЛІННЯ У ВТЕІ ДТЕУ: виїзне засідання на підприємстві «KNESS»
- У ВТЕІ ДТЕУ відбулася зустріч на тему «Застосування діджитал-комунікацій бренду для підвищення лояльності споживачів»
- Проведено гостьову лекцію на тему «Оперативне управління маркетингом» для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «магістр»
- Для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «магістр» було проведено семінар на тему «Академічна доброчесність. Особливості написання кваліфікаційної роботи»
- Лекція на тему «Управління маркетингом на глобальних ринках» від професора Бодо Шлегельмільха
- ГОСТЬОВИЙ ПРАКТИКУМ ВІД ДИРЕКТОРА З МАРКЕТИНГУ ТОВ «ВІНГЛОБАЛ ПЛЮС» З ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА «СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ»
- Студенти-маркетологи ВТЕІ ДТЕУ здобули перемогу у Всеукраїнському публічному конкурсі фотопостерів #Споживач на шляху до чистої енергії
- «Принципи цифрового етикету в SMM» від практикуючого SMM-маркетолога Юлії Мельник
- Гостьовий практикум від засновника АН «Прометей» з освітнього компонента «Стратегічний маркетинг»
- У рамках вивчення освітньої компоненти «Маркетинговий менеджмент» для здобувачів вищої освіти проведено гостьовий практикум
- Список амбасадорів Вінницького стандарту гостинності поповнили здобувачі Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ
- Лекція на тему «Створення попиту за допомогою досвіду клієнтів» від колишнього директора з комунікацій всесвітньо відомої компанії Harley-Davidson Motor Company Кена Шмідта
- Засідання секції «Маркетингові технології в умовах інноваційного розвитку бізнесу»
- Підсумкове засідання робочих груп освітньо-професійних програм «Маркетинг», «Логістика», «Реклама і зв'язки з громадськістю» (вступ 2023)
- Нетво́ркінг для внутрішньо переміщених осіб «Працюємо заради Перемоги!»
- Науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами ВТЕІ ДТЕУ взяли участь у V Міжнародній науково-практичній конференції «Журналістика та реклама: вектори взаємодії»
- Студенти освітніх програм «Маркетинг», «Логістика» та науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами ВТЕІ ДТЕУ взяли участь у вебінарі «Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок»
- Відбулося відкрите засідання дискусійного клубу «Маркетинг та реклама» на тему «Маркетингове та логістичне управління підприємствами під час військових дій»
- Науково-педагогічні працівники кафедр маркетингу та реклами і товарознавства, експертизи та торговельного підприємництва ВТЕІ ДТЕУ взяли участь у круглому столі до Всесвітнього дня прав споживачів
- Здобувачі І курсу ОП «Маркетинг» та ОП «Логістика» ВТЕІ ДТЕУ взяли участь у Маркетинговому квесті
- Науково-педагогічні працівники взяли участь в круглому столі на тему «СПІЛЬНОТА СПОЖИВАЧІВ: виклики 2022 – рішення 2023»
- Здобувачі ОПП «Маркетинг», «Логістика» та науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами ВТЕІ ДТЕУ взяли участь у вебінарі «Як створити Viber чат-бота в SendPulse»
- Здобувачі вищої освіти та науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами ВТЕІ ДТЕУ взяли участь у вебінарі «Гейміфікація в email-маркетингу»
- Нетво́ркінг для внутрішньо переміщених осіб «Працюємо заради Перемоги»!»
- Відкрите засідання наукового гуртка «Маркетингові інновації»
- Здобувачі вищої освіти та науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами ВТЕІ ДТЕУ взяли участь у практичному інтенсиві для бізнесу «ІнстаБізнес: як подвоїти кількість клієнтів та продажів»
- Здобувачі вищої освіти та науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами ВТЕІ ДТЕУ взяли участь у вебінарі «Ефективна маркетингова стратегія з нуля»
- Нетво́ркінг для внутрішньо переміщених осіб «Працюємо заради Перемоги»!»
- Участь в DIGITAL START DAY
- Студенти-маркетологи ВТЕІ ДТЕУ здобули перемогу у конкурсі студентської соціальної реклами
- Студенти ВТЕІ ДТЕУ взяли участь у онлайн заході «Лінкбілдинг як ключовий напрямок SEO: посилання і їх важливість»
- Відбулася 21-а SEO-конференція з просування товарів та послуг на західні ринки - «НаЗахід 21»
- Студенти ВТЕІ ДТЕУ взяли участь у онлайн заході «Що таке SEO і в чому його цінність для бізнесу?»
- Здобувачі ОП «Маркетинг» та викладачі кафедри маркетингу та реклами взяли участь в івенті «Вихід стартапу на ринок»
- Вебінар «No-code технології для лідогенерації» від 5.0 Academy
- Здобувач ОС «магістр» ОП «Маркетинг» ВТЕІ ДТЕУ отримала диплом ІІ ступеня у X Всеукраїнському студентському конкурсі торговельної реклами
- Вебінар на тему «SMM для бізнесу: від стратегії до результату» від випускниці ОС «магістр» ОП «Маркетинг» ВТЕІ ДТЕУ
- Підсумкова інтеграційна зустріч для внутрішньо переміщених осіб «ПРАЦЮЄМО ЗАРАДИ МИРУ!»
- Відбулася зустріч здобувачів вищої освіти з Михайлом Ганчуком , CEO "Промавтоматика Вінниця"
- Відбувся щорічний конкурс професійної майстерності «Маркетингові інновації 2022»
- Вітаємо маркетологів-переможців Всеукраїнського конкурсу!
- Інтеграційна зустріч для внутрішньо переміщених осіб «ПРАЦЮЄМО ЗАРАДИ МИРУ!»
- У ВТЕІ ДТЕУ відбулася лекція-диспут на тему «Доброчесність та належне врядування в контексті європейських стандартів публічного управління»
- ПУБЛІЧНИЙ ЗАХІД «ВИКЛИКИ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ УКРАЇНИ: АКТУАЛІЗАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ СТРАТЕГІЇ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ДО 2027 РОКУ»
- УЧАСТЬ В ОНЛАЙН-СЕСІЇ ЛІТНЬОЇ ШКОЛИ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ
- Перемога на Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт «Особистість – суспільство – війна: суспільно-політичні, психологічні, соціокультурні аспекти»
- Тренінг для тренерів з курсу громадянської освіти «Демократія: від теорії до практики» відбувся у м. Яремче
- Результати проведення у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт зі спеціальності «Менеджмент»
- Участь у ІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції «Політичні, правові та організаційні проблеми діяльності органів публічної влади та публічних службовців у воєнний та повоєнний періоди»
- Здобувачка вищої освіти зі спеціальності 073 «Менеджмент» отримала призове місце у Всеукраїнському інтелектуальному змаганні з менеджменту
- У ВТЕІ ДТЕУ відбувся фінал кейс-чемпіонату
- У ВТЕІ ДТЕУ відбувся Всеукраїнський круглий стіл «Публічна політика та бізнес в умовах безпекових викликів»
- Перемога в Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт «Управлінські, соціальні та поведінкові науки у реалізації засад сталого розвитку»
- Перемога у першому турі Всеукраїнського конкурсу наукових робіт зі спеціальностей 073 «Менеджмент» та 281 «Публічне управління та адміністрування»
- УЧАСТЬ У ХVI ВСЕУКРАЇНСЬКОМУ КРУГЛОМУ СТОЛІ «ЯКІСТЬ ПІДГОТОВКИ МЕНЕДЖЕРІВ: ПРИНЦИПИ, ТЕХНОЛОГІЇ, ПЕРСПЕКТИВИ»
- Форум викладачів громадянської освіти відбувся у м. Яремче
- Для студентів ВТЕІ ДТЕУ представники медичного центру ПМП «ЦЕНТР-В» провели пізнавальну лекцію
- Підсумкове обговорення освітніх програм спеціальності 073 «Менеджмент» рівня молодшого бакалавра, бакалавра та магістра
- Відбулося секційне засідання «Публічне управління в Україні: стан, виклики та перспективи розвитку»
- Відбулося секційне засідання «Сучасні моделі, стратегії, технології менеджменту: погляд молодих»
- Для студентів інституту проведено ознайомчу екскурсію на підприємстві ТОВ «Барлінек Інвест»
- Практичне заняття з дисципліни «Державна служба» за участі головного спеціаліста сектору управління персоналом Державної екологічної інспекції у Вінницькій області
- XIV Міжнародний бізнес-форум «Проблеми та перспективи розвитку інноваційної діяльності в Україні: виклики воєнного стану»
- Відбулися засідання робочих груп та консультації зі стейкголдерами з розроблення освітніх програм «Публічне управління та адміністрування» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти
- Перший кейс-чемпіонат у ВТЕІ ДТЕУ
- Стажування у Департаменті фінансів обласної військової адміністрації
- Відбулось виїзне практичне заняття для студентів спеціальності «Менеджмент» на ПрАТ «Вінницька харчосмакова фабрика»
- Виїзне практичне заняття на підприємстві FRENDT відбулось для здобувачів спеціальності «Менеджмент»
- У ВТЕІ ДТЕУ відбулась акредитаційна експертиза освітньої програми «Менеджмент»
- Відбулось відкрите засідання наукового гуртка «Менеджмент: проблеми сьогодення та перспективи розвитку»
- Відбулося засідання дискусійного клубу кафедри менеджменту та адміністрування «Менеджмент та публічне управління: інновації та глобальні тренди в умовах євроінтеграції»
- Відбулось відкрите засідання наукової студії «Цифрова трансформація в громадах» кафедри менеджменту та адміністрування
- Workshop «Сталий розвиток в Україні: врахування ризиків та шлях відновлення»
- Виїзне практичне заняття на підприємстві відбулось для здобувачів ОП «Менеджмент»
- У ВТЕІ ДТЕУ пройшов дванадцятий тренінг із серії запобігання домашньому насильству на тему «Діяльності суб’єктів у сфері запобігання домашньому насильству: основні положення»
- Студенти спеціальності «Публічне управління та адміністрування» брали участь у Всеукраїнському студентському круглому столі «Єдність народу – захист демократії» до Дня Єднання
- Здобувачі вищої освіти ОП «Публічне управління та адміністрування» познайомилися із досвідом судового адміністрування
- Викладачі кафедри менеджменту та адміністрування взяли участь в круглому столі
- У ВТЕІ ДТЕУ було проведено семінар на тему "Партнерські стосунки в сім'ї"
- Студенти ВТЕІ ДТЕУ взяли участь у тренінгу програми “Активні громадяни” від ГО "Молоді Агенти Змін” за підтримки Британської Ради в Україні
- Перемога у ІІ-му Всеукраїнському конкурсі наукових робіт здобувачів вищої освіти та молодих вчених «Бізнес і права людини в Україні: проблеми та рішення під час війни та повоєнного відновлення»
- Засідання Координаційної ради з питань професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад
- Науково-педагогічні працівники ВТЕІ ДТЕУ взяли участь у Першому національному форумі «RELOCATION»
- У ВТЕІ ДТЕУ було проведено «Тренінг з жіночого лідерства з елементами геймифікації»
- Участь у XI Форумі розвитку громадянського суспільства «Основний елемент»
- Майстер-клас «Soft Skills 21 століття для успішного управління своїм життям»
- VІІ студентська вузівська наукова конференція «Математичні методи, моделі та інформаційні технології в управлінні підприємством»
- Якісна освіта – основа бізнесу, а ефективна взаємодія – шлях до успіху та гідного майбутнього
- Бінарна лекція на тему «Особливості мотивації персоналу в органах публічної влади»
- Квест «Територія менеджменту»
- Підсумкова інтеграційна зустріч для внутрішньо переміщених осіб «ПРАЦЮЄМО ЗАРАДИ МИРУ!»
- Актуальні проблеми менеджменту в умовах інноваційного розвитку
- Участь у міжнародному проєкті «Common dialogue for a shared future»
- Перемога у Всеукраїнському конкурсі творчих робіт серед молоді, присвяченому Дню державної служби України
- У Вінницькому торговельно-економічному інституті відбулися майстер-класи «First step»
- Для студентів ВТЕІ ДТЕУ, які навчаються за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування», експертка Програми EGAP провела вебінар
- Студенти Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ ознайомились з роботою провідного підприємства Вінниччини – ПрАТ «Вінницька харчосмакова фабрика»
- Для студентів ВТЕІ ДТЕУ проведений соціальний нетворкінг
- Здобувачі вищої освіти ОП «Публічне управління та адміністрування» ознайомилися з практичними аспектами реалізації місцевого самоврядування на обласному рівні
- Тренінг на тему: «Як підприємцям почати експортувати»
- Наказ на зарахування 1 курс заочної форми здобуття освіти за спеціальностями(спеціалізаціями)за кошти фізичних та/або юридичних осіб (друга хвиля)
- Наказ на зарахування 1 курс очної денної форми здобуття освіти за спеціальностями(спеціалізаціями)за кошти фізичних та/або юридичних осіб (друга хвиля)
- Наказ на зарахування 1 курс заочної форми здобуття освіти за спеціальностями(спеціалізаціями)за кошти фізичних та/або юридичних осіб (друга хвиля)
- Наказ на зарахування 1 курс заочної форми здобуття освіти за спеціальностями(спеціалізаціями)за кошти фізичних та/або юридичних осіб
- Наказ на зарахування 1 курс очної форми здобуття освіти за спеціальностями(спеціалізаціями)за кошти фізичних та/або юридичних осіб
- Наказ на зарахування 1 курс заочної форми здобуття освіти за спеціальностями(спеціалізаціями)за кошти фізичних та/або юридичних осіб
- Наказ на зарахування 1 курс заочної форми здобуття освіти за спеціальностями(спеціалізаціями) за кошти фізичних та/або юридичних осіб
- Наказ на зарахування 1 курс очної денної форми здобуття освіти за спеціальностями(спеціалізаціями)за кошти фізичних та/або юридичних осіб
- Наказ на зарахування 1 курс очної денної форми здобуття освіти за спеціальностями(спеціалізаціями)за кошти державного (регіонального) бюджету
- Наказ на зарахування 1 курс заочної форми здобуття освіти за спеціальностями(спеціалізаціями)за кошти державного (регіонального) бюджету
- Наказ на зарахування 1 курс очної денної форми здобуття освіти за спеціальностями(спеціалізаціями)за кошти фізичних та/або юридичних осіб
- Наказ на зарахування 1 курс очної денної форми здобуття освіти за спеціальностями(спеціалізаціями)за кошти фізичних та/або юридичних осіб
- Наказ на зарахування 1 курс заочної форми здобуття освіти за спеціальностями(спеціалізаціями)за кошти фізичних та/або юридичних осіб
- Наказ на зарахування 1 курс заочної форми здобуття освіти за спеціальностями(спеціалізаціями)за кошти фізичних та/або юридичних осіб
- Наказ на зарахування 1 курс очної денної форми здобуття освіти за спеціальностями(спеціалізаціями)за кошти фізичних та/або юридичних осіб
- Наказ на зарахування 1 курс очної денної форми здобуття освіти за спеціальностями(спеціалізаціями)за кошти фізичних та/або юридичних осіб
- Наказ на зарахування 1 курс заочної форми здобуття освіти за спеціальностями(спеціалізаціями)за кошти фізичних та/або юридичних осіб
- Наказ на зарахування 1 курс заочної форми здобуття освіти за спеціальностями(спеціалізаціями)за кошти фізичних та/або юридичних осіб
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Кухар |
Вище професійне училище ЛДУ БЖД (Вінниця) |
наявність освіти за спеціальністю «Кухар». |
знання рецептури, технології приготування страв та кулінарних виробів; приготування їжі належної якості згідно з технологією приготування, відповідно розробленого меню; знання вимоги до якості, термінів та умов зберігання, видача готової продукції; слідкування за станом кухонного обладнання; підтримка в належному санітарному стані робочого місця; знання та дотримання правил і норм охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії та особистої гігієни. |
робота в дружньому колективі; повна зайнятість; офіційне працевлаштування; відпустка в літній період; можливість розвитку та кар’єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець з публічних закупівель |
Міськсвітло, МКУП |
вища освіта (юридична або економічна), базовий рівень знань у сфері публічних відносин. |
планування закупівель та формування річного плану закупівель в електронній системі закупівель відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі»; здійснення вибору процедури закупівлі; проведення публічних закупівель у відповідності до вимог Закону та інших НПА в сфері закупівельної діяльності; забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом; забезпечення оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання Закону; надання в установлений строк необхідних документів та відповідних пояснень; забезпечення аналізу в потребі, укладанні та виконанні договорів, укладених згідно Закону; здійснення інших дій, передбачених Законом. |
5-ти денний робочий тиждень, повний робочий день. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчандайзер |
ТД ALCOline |
наявність мобільного телефону із камерою (від 10мп); наявність доступу до інтернету; досвід роботи у торгівлі (вітається); пунктуальність, комунікабельність, відповідальність; амбітність. |
викладка продукції на полиці, відповідно до стандартів компанії; контроль ротації та цінників; забезпечення розміщення асортименту відповідно до стандартів мерчандайзингу; коректне та своєчасне надання необхідної інформації; щоденна подача звітів за підсумками роботи в спеціальній програмі. |
стабільна виплата заробітної плати; робота 5 днів на тиждень; перспектива кар’єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ТОВ Консоль |
профільна вища освіта; знання сучасних норм бухгалтерського та податкового законодавства; досвід роботи в програмі 1С версії 8. |
обробка первинної документації, підготовка документів до здачі в архів; реєстрація податкових накладних (податкові зобов’язання), розрахунки коригування; калькуляції. |
нормований робочий день (понеділок – п’ятниця: 08:30 - 17:00, обід з 12:30 - 13:00); офіційне працевлаштування; кар’єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Smart Solutions |
освіта: повна вища (ОС «Магістр», ОКР «Спеціаліст»), базова або неповна вища освіта відповідного напряму підготовки (ОС «Бакалавр» або ОС «Молодший спеціаліст»); досвід роботи за спеціальністю: не менше 1-го року; володіння програмами MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Outlook), 1С 8.2 Підприємство, M.E.Doc, ДП «Держреєстри України», «GrainDataERSDZ»; відмінні комунікативні навички, аналітичні здібності; знання: законів, постанов, розпоряджень, наказів, положень, інструкцій, форм документів, порядку оформлення рахунків, актів здачі-приймання робіт, податкових накладних, систем і форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку звітності і контролю. |
виконання роботи з ведення бухгалтерського обліку відповідно до вимог чинного законодавства в частині, що стосується обліку, оприбуткування основних засобів, розрахунку їх фактичної собівартості тощо; участь у розробці і здійсненні заходів, спрямованих на дотримання фінансової дисципліни та раціональне використання ресурсів; здійснення прийому і контролю первинної документації на даній ділянці бухгалтерського обліку; відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов’язаних з рухом основних засобів; проведення нарахування податків, що виникають на даній ділянці; забезпечення керівників, аудиторів та інших користувачів бухгалтерської звітності порівняною та достовірною бухгалтерською інформацією по відповідній ділянці обліку; виконання роботи з формування, ведення і зберігання бази даних бухгалтерської інформації, вносить зміни в довідкову і нормативну інформацію, використану при обробці даних; організація та проведення інвентаризації і оброблення їх результатів; участь у роботі комісії по списанню товарно-матеріальних цінностей. |
офіційне працевлаштування; місце розташування: Рахни-Лісові; графік роботи: 08:00 – 17:00; професійний та кар’єрний розвиток в перспективній та надійній компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з постачання |
ТОВ (меблева фабрика) Аншар Груп |
відповідальність, наполегливість, трудолюбивість, комунікабельність; досвід роботи (обов’язково); комунікабельність; знання комп’ютера та програмного забезпечення (програми Office, Word, Excel, PowerPoint), 1С (бажано). |
вміння розраховувати нормативи виробничих запасів на основі визначення потреб у матеріальних ресурсах; здійснення пошуку постачальників, орієнтуючись на якість пропонованих матеріально-технічних ресурсів, ціну, терміни постачання, сприятливі умови постачань; розвиток відносин з постачальниками, аналіз їх виробничих і фінансових можливостей; ведення необхідної документації; забезпечення доставки матеріальних ресурсів від постачальників і продавців відповідно з передбаченими в договорах умов і термінів. |
місце розташування: смт Стрижавка по вул. Приміська, 19; графік роботи: Пн-Пт, з 08:00 до 17:00; офіційне працевлаштування, соціальні гарантії. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер із закупівель |
Промавтоматика Вінниця |
вища технічна освіта (обов’язково); досвід роботи з ПК (1С); комунікабельність; відповідальність; стресостійкість і оптимізм. |
закупка та забезпечення комплектуючими у відділи підприємства; ведення обліку і звітності ТМЦ; контроль термінів поставки. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; особистісний та професійний розвиток; позитивний моральний клімат колективу; team building-и; кар’єрне зростання; конкурентна та своєчасна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами, оператор call-центру |
Датагруп & Volia |
вільне володіння українською мовою; бажання навчатися; впевнених користувачів ПК. |
|
графік:5/2, вихідні: один стабільний — Нд, один плаваючий; заробітна плата (погодинна); офіційне працевлаштування (м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 82). |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер із заробітної плати та кадрового діловодства |
Voltage Group |
вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років; глибокі знання КЗпП і чинного законодавства України, кадрового діловодства та інших законодавчих актів, знання вимог до оформлення кадрових документів; досвід ведення табелів обліку робочого часу та ведення нарахування зарплати, інших виплат співробітникам; впевнений користувач 1С 8.3, MS Office, M.E.Doc, Соната. |
розрахунок зарплати, інших виплат співробітникам (відпускні, лікарняні, премії) та їх документальне оформлення; формування табелів обліку робочого часу (двічі на місяць) та графіків змін; нарахування резерву відпусток та його щорічна інвентаризація; складання графіку відпусток та контроль за його виконанням, внесенням змін; подача повідомлень в ДФС про прийняття на роботу; нарахування і перерахування податків і страхових внесків з сум оплати праці та утримань; здійснення контролю за правильністю відображення розрахунків зі співробітниками, Пенсійним фондом, фондом із соціального страхування на рахунках бухгалтерського обліку; контроль за відкриттям і закриттям банківських карт співробітникам для виплати заробітної плати; ведення кадрового діловодства у повному обсязі, формування кадрової документації підприємства, оформлення прийому, звільнення, відпустки, лікарняних працівників; видача для підпису та контроль підписання документів співробітниками, відповідальними особами відповідно до процедур компанії; заповнення, облік, зберігання та сканування трудових книжок; збір, обробка та систематизація документів під час укладання та розірвання трудових договорів/договорів ЦПХ, відображення в бухгалтерському обліку виплат за договорами ЦПХ; оформлення та видача довідок про доходи співробітникам; складання статистичної, фінансової, податкової та іншої звітності (складання листів для виконавчих служб, довідки про доходи) стосовно розрахунків зі співробітниками (зп, виконавчі листи, аліменти, лікарняні) — (щомісячно / щоквартально / за рік). Складання та подача обʼєднаної звітності, статистичної звітності, звітність та розрахунки до ФСС. |
офіційне працевлаштування; неповна зайнятість. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Маркетолог |
АКцентр |
вища профільна освіта, досвід роботи маркетологом від 1-го року; навички планування і реалізації маркетингових заходів; знання специфіки організації роздрібної торгівлі; знання організації та ведення рекламних та PR-кампаній; знання SEO; розуміння інструментів і методів онлайн і оффлайн комунікацій. |
розробка та реалізація маркетингових стратегій компанії; організація та контроль проведення маркетингових заходів, планування бюджету, аналіз ефективності проведення рекламних кампаній; проведення маркетингових досліджень та моніторингу ринку по всіх напрямках (конкурентоспроможність, ціна, представленість на ринку тощо.); пошук та розширення каналів збуту; здійснення моніторингу динаміки продажів, аналіз тенденцій та впровадження заходів для покращення результатів; вплив на формування стратегії ціноутворення; генерація креативних ідей для підвищення продажів; формування звітів про проведену роботу. |
офіційне працевлаштування в офісі; 5-ти денний робочий тиждень; графік роботи: 08:30 – 18:00; робота в компанії-лідері і можливість постійного професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Ретушер |
ТОВ Шик і Блиск |
впевнений користувач Adobe Photoshop; досвід роботи із предметною фотографією; акуратна обробка (білий фон); впевнений користувач фоторедакторів; вміння працювати швидко та якісно на результат. |
створення візуального контенту та обробка фотографій продукції для інтернет-магазину. |
робота віддалено; робочий тиждень: понеділок - п’ятниця. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Керівник відділу продажів |
СК, ЧАО Вусо |
досвід роботи в страхових або фінансових компаніях від 2-х років; вільне володіння Microsoft Office (Word, Excel, Outlook); відповідальність, ініціативність, уважність і комунікабельність; системність та стратегічність мислення, активна життєва позиція, вміння працювати в команді, спрямованість на результат. |
супровід існуючих клієнтів; планування діяльності щодо розвитку обсягів продажу; виконання плану продажів; супровід банківських угод; формування договорів; ведення інформаційних баз даних. |
офіційне працевлаштування; пільгове страхування майна, транспорту та медичне страхування; соціальні гарантії згідно КЗпП України; графік роботи: з 09:00 до 18:00, з ПН-ПТ; можливість реалізувати себе у системній компанії, застосувати набутий досвід та навички безпосередньо в команді; сучасні корпоративні заходи та тімбілдинги. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Адміністратор ресторану |
Синергія Тім |
досвід роботи адміністратором ресторану від 2-х років; досвід роботи офіціантом є обов’язковим; активна життєва позиція; прагнення до розвитку; готовність брати відповідальність; вміння планувати та працювати на результат. |
організація безперебійної роботи ресторану; навчання, мотивація, контроль роботи персоналу; спілкування з гостями, створення теплої та гостинної атмосфери; контроль чистоти зали; контроль касової дисципліни; робота з документацією, звіти; виконання службових доручень керуючого ресторану. |
змінний графік роботи; офіційне працевлаштування; стабільна оплата праці; безкоштовне харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Рекрутер |
вміння працювати системно; комп’ютерна грамотність (World, Exel, PDF, CRM). |
системне проведення профайлів кандидатів за нормативами; організація співбесід; проведення підготовки кандидатів на стандарти компанії; збір документів для працевлаштування; консультування клієнтів, розміщення реклами в соціальних мережах; ведення звітності; редагування резюме за шаблоном. |
комфортний офіс в центрі міста; 5 робочих днів на тиждень; можливіть дистанційно працювати 1−2 дні на тиждень; своєчасна оплата праці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
|
Кондитер |
Happy Monkey |
наявність медичної книжки; відповідальність, комунікебельність, креативний погляд на створення кондитерських виробів. |
вихід на роботу по заздалегідь встановленому графіку; повний спектр обов’язків кондитера, від заготовки до виготовлення і прикрашання десертів; випікання, декорування тортів, тістечок, печива та інших виробів. |
позмінний гнучкий графік; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Фахівець з дослідження ринку |
ПрАТ Хлібпром |
досвід роботи торговим представником, супервайзером (буде перевагою); знання ПК: офісні програми Excel, Outlook, Word та програмa 1С; комунікабельність, відповідальність, орієнтація на результат. |
здійснення аудиту торгових точок, де представлена продукція компанії; моніторинг і аналіз ринку конкурентів; пошук нових торгових точок; підготовка звітів по проробленій роботі для керівника. |
офіційне працевлаштування відповідно до КЗпП України; вчасна, конкурентна і прозора оплата праці; оплачувані лікарняні та відпустки; медичне страхування; цікава сфера бізнесу; корпоративне навчання; комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Менеджер зі страхування |
Граве Україна |
досвід роботи в продажу страхових продуктів; наявність напрацьованого портфелю клієнтів; націленість на результат; навики успішних переговорів; знання методів пошуку нових клієнтів; готовність рости і розвиватись в професії. |
проведення переговорів з партнерами, клієнтами; виконання плану продажів страхових послуг; активний пошук нових клієнтів; взаємодія з партнерами; розширення клієнтської бази компанії. |
офіційне працевлаштування; наставництво, підтримка і доброзичливий колектив однодумців; офіційна заробітна плата; стабільність, забезпечена досвідом ведення бізнесу материнської компанії з міжнародним іменем та віковою історією; особистий та професійний розвиток; всі соціальні гарантії; кар’єрне зростання; комфортне робоче місце; мотиваційні програми. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Піцейоло, кухар піци |
Green Street Pizza |
організованість, працьовитість, бажання працювати; оформлення та видача страв; вміння працювати у команді. |
приготування піци; забезпечення швидкості видачі страв та їх якості згідно калькуляційних карт. |
вчасна виплата заробітної плати; дружній колектив; харчування за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Помічник логіста |
ФОП Пшеничний В.А. |
здатність швидко навчатись; вільне володіння ПК, Word, Excel, досвід роботи і 1С (вітається); досвід роботи логістом (буде перевагою). |
проведення аналітики по обороту КЕГів та обладнання; планування та організація переобліку; формування звітності по руху КЕГової продукції та обладнання; оформлення заявок на повернення та переміщення; контроль документообороту та відповідність оформлення документації; співпраця з заводом-виробником. |
робота в стабільній компанії; місце роботи: м. Вінниця (офіс р-н Тяжилів); графік роботи Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб-Нд - вихідні; можливості кар’єрного росту, наставництво керівника; можливість придбати продукцію за ціною дистриб’ютора. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Кухар |
Чорноморка |
досвід роботи на посаді кухаря; порядність, відповідальність. |
здійснення роботи на гарячому процесі; приготування страв з риби та морепродуктів; здійснення процесу приготування згідно плану та технології; дотримання санітарних норм та стандартів; контроль терміну придатності та зберігання продуктів. |
графік роботи змінний: 4/4 або 7/7 з 10:00 до 21:00; дворазове харчування; робота в успішній компанії; стабільна виплата заробітної плати; комфортні умови праці; корпоративні знижки. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Бухгалтер з платежів |
ТРК Еверест |
хороші комунікативні здібності; вміння працювати в команді; уважність; оперативність; пунктуальність; освіта: вища по спеціальності; досвід роботи від 1-го року; обов’язкове знання: 1С Бухгалтерія, MS Office, Internet; робота з великими обсягами інформації, з грошима та клієнт-банком. |
планування та здійснення платежів. |
|
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Адміністратор, касир |
Trade Service Alliance |
вища освіта; впевнений користувач ПК; комунікабельність, грамотна мова, пунктуальність; вміння працювати в команді; досвід роботи в 1С. |
формування консолідованої звітності (день / тиждень / місяць); ведення та контроль документообігу компанії; обробка та виписки первинних документів; побудова звітів у MS Excel, робота з 1С; підтримання життєдіяльності офісу; робота з касою і касовими документами. |
офіційне працевлаштування; своєчасна, стабільна оплата праці; професійний розвиток і можливість кар’єрного росту; робота в затишному офісі; графік роботи: з 08:00 до 17:00, або з 09:00 до 18:00, Пн-Пт; робота в дружньому колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець


