|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Фахівець відділу контролю якості |
Аврора |
уважність; гарна фізична підготовка; орієнтація на результат. |
перевірка скомплектованого товару на магазин на відповідність з накладною, через програму quality assurance, шляхом поштучного перерахунку та фіксації помилок.
|
складське приміщення з зонами відпочинку для працюючих; графік роботи: 5/2, вихідні плаваючі.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник маркетолога |
ТОВ Атласіко Україна |
комунікабельність; цілеспрямованість та вміння планувати свій час; творчість та креативність; вміння писати та працювати з текстом; рівень англійської мови від середнього. |
ведення аккаунтів; email маркетинг; співпраця з дизайнерами та копірайтерами для забезпечення якісного контенту. |
робота в дружньому колективі; навчання; оплачуване стажування; затишний офіс в центрі Вінниці; офіційне працевлаштування; 24 дні оплачуваної відпустки; лікарняні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Менеджер з продажу |
Wonder |
досвід в продажах (бажано); вища освіта; рівень знання іноземних мов: англійська, французька, іспанська, португальська (достатньо однієї); знання технік продажів; навики ведення переговорів та презентацій; активність, енергійність, комунікабельність, уміння переконувати, оптимізм і впевненість у собі; високий рівень самомотивації; упевнений користувач ПК (MS Office, 1С, CRM); бажання розвиватися та працювати на спільний результат. |
ведення «холодних» дзвінків; пошук нових клієнтів та робота з існуючою базою клієнтів; розвиток закріпленого регіону; ефективна комунікація з клієнтами по телефону, презентація продукції компанії, переваг та умов співробітництва; укладення договорів; контроль організації доставки, виконання договірних зобов’язань. |
своєчасна оплата праці; новий сучасний офіс з комфортними умовами для роботи та розвитку; можливість реалізації власних ідей; молодий та дружний колектив; обіди за рахунок Компанії; цікаве корпоративне життя; оплачувана відпустка, лікарняний. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Митний декларант |
ТОВ Тарімус Групп |
вища освіта в галузі менеджменту зовнішньоекономічної діяльності; досвід роботи менеджером ЗЕД від 2-х років; знання міжнародного законодавства у сфері торгівлі та логістики, відмінні знання митного законодавства; досвід взаємодії з органами митниці та транспортними компаніями, що працюють з іноземними клієнтами; навички складання контрактів, рекламацій, актів прийому-передачі, специфікацій, декларацій, первинної бухгалтерської документації та іншої ділової номенклатури; навички ведення комерційних переговорів з зарубіжними партнерами; вільне володіння англійською мовою (рівень Intermediate); знання Incoterms 2010, MD declaration; знання правил роботи з валютними коштами; відповідальність, високий рівень самоорганізованості, старанність. |
ведення переговорів і укладання контрактів з іноземними партнерами; ведення переговорів і ділової переписки з логістичними компаніями та постачальниками щодо умов роботи й оптимізації поставок; контроль і супровід поставок на всіх етапах — від розміщення замовлення до отримання товару; контроль своєчасної оплати експортних і імпортних платежів; оформлення необхідної супутньої документації (графіки поставок, сертифікати, дозволи, ліцензії); складання митних документів та супровід митного контролю за переміщенням товарів і транспортних засобів через митний кордон України; оформлення або отримання необхідних документів, таких як сертифікати, дозволи, ліцензії, паспорти якості тощо. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн-Пт з 08:45 - 18:00, Сб, Нд - вихідний; компенсація мобільного зв’язку; корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Пекар |
Беліф |
досвід роботи пекарем; працьовитість, проактивність та відповідальність. |
заміс тіста; формування тістових заготовок (хліб, пиріжки, здоба, пироги); випікання виробів у печі (пароконвектоматі); дотримання усіх норм технологічних карт та зовнішнього виду випічки. |
змінний графік роботи - 3 дні через 3 дні з 06:00 до 17:00 (в роботі коригуються); дружний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Копірайтер, контент-менеджер |
Kosmotech |
відмінне знання правопису українською мовою; здатність писати пости, що викликають позитивну реакцію читачів; посидючість та прискіпливість; перфекціонізм; ведення свого власного блогу (текстовий або відео); вміння фотографувати і обробляти фото (коригування кольору); товариськість та активність. |
робити описи для наших товарів; створювати яскраві пости для соц. мереж; писати новини на сайт; підбирати матеріали: фото та відеоконтент. |
цікаві проєкти, які дозволяють розвиватися; регулярне навчання та сприяння всебічному розвитку (Компанія оплачує 50% вартості за навчання); оплачувана відпустка та лікарняні; корпоративні заходи та подорожі; дружня команда. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Керуючий рестораном |
Чорноморка |
досвід роботи на аналогічній посаді від у сфері HoReCa; досвід забезпечення якісної роботи персоналу; досвід роботи з фінансовим плануванням; впевнений користувач ПК; навички ефективного командоутворення, мотивація персоналу, цілеорієнтованість; орієнтованість на результат та виконання планів; ініціатива у робочих процесах; комунікабельність, чесність, відповідальність, відкритість; високі організаторські здібності; вміння вести ділові переговори та спілкуватися з державними структурами. |
забезпечення повного циклу процесів: виконання фінансових цілей, стратегій, маркетингових планів тощо; своєчасне та якісне виконання стандартів компанії; створення та підтримка матеріально-технічної бази; управління командою: створення умов для зростання та розвитку співробітників. |
навчання стандартам компанії; стабільна виплата заробітної плати; мотиваційні бонуси та корпоративні знижки; смачні рибні обіди та вечері. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Бухгалтер |
ТОВ Консоль |
профільна вища освіта; знання сучасних норм бухгалтерського та податкового законодавства; досвід роботи в програмі 1С версії 8. |
обробка первинної документації, підготовка документів до здачі в архів; реєстрація податкових накладних (податкові зобов’язання), розрахунки коригування; калькуляції. |
нормований робочий день (понеділок-п’ятниця 08:30 - 17:00, обід з 12:30 - 13:00); офіційне працевлаштування; для наполегливих і успішних - кар’єрне зростання.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Маркетолог |
АКцентр |
вища профільна освіта, досвід роботи маркетологом від 1го року; навички планування і реалізації маркетингових заходів; знання специфіки організації роздрібної торгівлі; знання організації та ведення рекламних та PR-кампаній; знання SEO; розуміння інструментів і методів онлайн і офлайн комунікацій. |
розробка та реалізація маркетингових стратегій; організація та контроль проведення маркетингових заходів, планування бюджету, аналіз ефективності проведення рекламних кампаній; проведення маркетингових досліджень та моніторингу ринку по всіх напрямках (конкурентоспроможність, ціна, представленість на ринку і тд.); пошук та розширення каналів збуту; здійснення моніторингу динаміки продажів, аналіз тенденцій та впровадження заходів для покращення результатів; вплив на формування стратегії ціноутворення; генерація креативних ідей для підвищення продажів; формування звітів про проведену роботу. |
офіційне працевлаштування; 5-ти денний робочий тиждень; робота в компанії-лідері і можливість постійного професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Товарознавець |
ФОП Пшеничний В.А. |
досвід роботи в галузі закупівлі та роботи з постачальниками; навички роботи в 1С 7, Excel, World, електронна пошта; навички оформлення документації на відвантаження та надходження товару; комунікабельність, самоорганізованість, відповідальність, уважність. |
оприходування накладних від постачальників; переоцінка ТМЦ; звірка з постачальниками; ведення звітності по термінах придатності; вирівнювання залишків продукції після інвентаризації. |
робота в стабільній компанії з можливостями професійного зростання; місце роботи: р-н Тяжилів; своєчасна виплата заробітної плати, офіційне працевлаштування; можливість купувати продукцію за цінами дистриб’ютора; графік роботи: Пн - Пт: 10:00 - 18:00 год., вихідні - Сб, Нд. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Кухар |
Развилка |
охайність; відсутність захворювань, які суперечать роботі в закладах громадського харчування; здатність до активної роботи; неконфліктність; любов до порядку та високих стандартів у роботі; вміння працювати в команді. |
знання усіх ТК; знання процесу за яким закріплений; дотримання чистоти робочого місця. |
офіційне працевлаштування; робочий одяг, безкоштовні обіди; графік: 3/3 з 09:00 до 22:00; вечірній трансфер. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Продавець у пекарню |
Развилка |
досвід роботи продавцем, вміння гарно обслуговувати покупців; робота з R — кіпером та терміналом; уважність, чесність, порядність, пунктуальність, комунікабельність. |
продаж випічки та кондитерських товарів; консультація у виборі товарів; знання товарних назв та їх цін; контроль чистоти робочого місця; виконання доручень керівництва. |
графік 3/3 з 10:00 до 21:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець
1. Підготовка кваліфікованих фахівців з економічної кібернетики, максимально адаптованих до вирішення професійних задач. Володіння знаннями і принципами управління соціально-економічними системами. Здатність вирішувати професійні задачі на сучасному рівні. Спроможність досліджувати, реорганізовувати інформаційне середовище та бізнес-процеси підприємств і організацій на основі ефективних інформаційних технологій.
2. Специфіка підготовки економістів-кібернетиків базується на принципах інтеграції компетентностей з економічних, математичних та комп’ютерних наук. А також їх ідей та методів в межах однієї галузі – економічної кібернетики. Це дає змогу фахівцям в галузі ІТ-технологій набути комплекс знань з економіки, економіко-математичних методів, поглибити знання з програмування, розробки та адміністрування баз даних. Володіння здатністю організувати автоматизовану обробку і економіко-математичний аналіз, здійснювати системний аналіз. Розробляти та впроваджувати інформаційні системи та технології для різних галузей економіки. Пропонувати нові варіанти організації інформаційних процесів.

3. Формування цілісної системи знань у фахівців з економічної кібернетики забезпечує ґрунтовну базову загальноекономічну, математичну, гуманітарну та соціально-економічну підготовку. Професійна та практична підготовка з використанням аналітичних процедур, комп’ютерних технологій створює умови для застосування одержаних знань в постановці та вирішенні економічних задач довільної складності. Здатність до успішної реалізації творчого особистісного потенціалу в умовах глобалізації, ускладнення економічних процесів, інформатизації суспільства.
4. Впровадження сучасних економіко-математичних методів та інтегрованих автоматизованих систем обробки даних дозволяє вивільнити час економіста для творчої аналітичної роботи. Застосування синергетичного підходу передбачає підготовку універсальних фахівців, здатних до управління економічними системами. Здатність в професійній діяльності адаптуватись до вимог ринкової економіки, підготовленість до діяльності у відкритому мобільному суспільстві. Готовність до використання нових інформаційних та комп’ютерних технологій, впровадження передових інноваційних підходів.

5. Фахівці з економічної кібернетики володіють методами аналізу та прогнозування економічних ситуацій. Здатні до самореалізації та швидкої адаптації в умовах жорсткої боротьби конкурентного ринку. Спроможні до формування єдиної економіко-аналітичної системи та готові до ефективного управління нею.
6. Здатність до постановки проблеми та знаходження шляхів її розв’язання. Спроможність до інтегрування знань з різних галузей і системного застосування їх у процесі розв’язування задач. Володіння аналітичною компетентністю, знаннями про характер дії економічних законів. Здатність визначати зв’язки між предметами та явищами та формулювати на їх основі придатні для подальшого застосування у предметній діяльності закономірності. Опанування засобами і методами обробки й аналізу інформації при здійсненні професійних функцій економіста-кібернетика. Уміння використовувати сучасні інформаційні технології в професійній діяльності аналітика та світоглядне бачення навколишнього світу як відкритої інформаційної системи.
7. Здатність до активної соціальної адаптації, уміння застосовувати математичний, аналітичний, економічний та інформаційно-технічний апарат для прийняття ефективних рішень. Готовність діяти в нетиповій ситуації, застосовувати отримані знання та уміння при розв’язуванні фахових задач. Націленість на безперервну самоосвіту впродовж усього життя.

8. Здатність до пошуку інформації та проведення її аналізу. Вміння отримувати загальні результативні показники, здійснювати оціночні висновки. Готовність до використання комп’ютерної техніки та телекомунікаційних технологій як інструментарію аналітичного дослідження. Спроможність системно досліджувати та оцінювати ситуацію з метою прийняття ефективних управлінських рішень. Вміння згоджувати між собою елементи та структурні зв’язки складних економічних систем. Володіння такими важливими якостями фахівця, як креативність, ініціативність, впевненість, здатність до імпровізації, сміливість у прийнятті рішення в нестандартних ризикованих умовах, прагнення до саморозвитку та вдосконалення професіоналізму, робота в команді.
9. Опанування основами фундаментальних досліджень систем і процесів управління в економіці, теорією інформації та практичними засадами процесів управління в складних економічних системах. Володіння методикою моделювання як провідним методом досліджень в кібернетиці. Багатопрофільність підготовки фахівців дозволяє отримати додаткові конкурентні переваги на ринку праці. Фахівці з економічної кібернетики здатні прогнозувати та розробляти перспективні програми розвитку, спроможні використовувати сучасний інноваційний інструментарій.
10. Фахівці з економічної кібернетики – це фахівці нової формації, здатні до прийняття дієвих та науково обґрунтованих економічних рішень. Готові до знаходження шляхів ефективного управління економічними процесами. Здатні до використання знань у творчій та виробничій діяльності. Володіють вміннями та навичками, які перетворюють знання у потенційно-виробничу силу та забезпечують здатність виготовлення безпосередньо дієвих технологій та механізмів. Вміють обирати ефективні засоби розв'язання економічних завдань із використанням обчислювальної техніки.

1. Здобуття сучасної професії у ІТ-галузі. Можливість вирішення професійних задач технічного та економічного спрямування. Різноплановий склад освітніх компонентів, що дозволяє отримати додаткові конкурентні переваги на ринку праці.
2. Унікальне поєднання в освітньої програмі компонентів з технічної та економічної галузей. Широкий діапазон отриманих знань дозволить вирішувати професійні задачі на сучасному рівні. А саме, розробляти ІТ-проєкти, адмініструвати системи та мережі, започаткувати власний ІТ-бізнес тощо.
3. Можливості розвитку soft skills. Розвиток таких соціальних навичок, як комунікабельність, уміння пояснити свої думки, уміння працювати в команді, вирішення конфліктів та інші. Покращення соціальної адаптації та переваги при влаштуванні на роботу.

4. Поглиблене вивчення англійської мови. Швидке освоєння різних мов програмування. Участь у розробці міжнародних проєктів.
5. Наявність сучасної комп’ютерної бази, яка дозволяє опановувати ІТ-дисципліни. Використання в освітньому процесі системи управління дистанційним навчанням, що дозволяє у будь-який момент здійснити доступ до усіх освітніх компонентів. Можливість доступу до усіх електронних ресурсів ЗВО на основі особистого кабінету студента.

6. Великий вибір підприємств для проходження виробничої практики, з якими укладені договори із кафедрою економічної кібернетики та інформаційних систем ВТЕІ ДТЕУ. Можливість працевлаштування на підприємствах – партнерах по закінченню навчання. Можливість закордонного стажування.
7. Можливість розвитку творчих здібностей у культурно - мистецькому центрі ВТЕІ ДТЕУ. Участь у конкурсах різного рівня. Розвиток здібностей та талантів у різноманітних розважальних та культурних заходах ВТЕІ ДТЕУ.

8. Великий вибір спортивних секцій для студентів ВТЕІ ДТЕУ. Підтримання здорового способу життя та розвиток фізичної форми. Можливість участі у різноманітних спортивних заходах.
9. Висока затребуваність випускників з інформаційних систем та технологій на ринку праці Вінниччини. Співпраця ВТЕІ ДТЕУ з Асоціацією ІТ-компаній м. Вінниця. Перспективи участі у проєктах створення Smart-середовище міжнародного масштабу.

1. Освітня програма «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» ВТЕІ ДТЕУ цілеспрямовано готує фахівців для роботи у фінансових установах (банківські установи, інвестиційні та страхові компанії, органи місцевого самоврядування, органи казначейської, податкової служби та фонди соціального страхування) та фінансових відділів підприємств та організацій різних форм власності. Професія фінансиста є однією із найбільш престижних та високооплачуваних у світі, та вимагає системного застосування управлінських та аналітичних навичок для оцінки фінансового стану підприємств та організацій, бюджетування та прогнозування, контролю над витрачанням грошових коштів та розробки заходів з мінімізації ризиків.
2. Фінансова освіта у ВТЕІ ДТЕУ – це Ваше майбутнє, оскільки опанувавши її премудрощі, Ви ефективно будуватимете фінансовий добробут на рівні держави, фірми, організації чи установи, власного домогосподарства, зможете застосувати свої знання в Україні і за кордоном, адже володітимете знаннями та вміннями і в сфері міжнародних фінансів. Рейтинг цієї професії упродовж багатьох років залишається незмінно високим, а за умови вступу України до Європейського Союзу професійні фінансисти стануть чи не найбільш затребуваною професією.

3. Навчаючись на освітній програмі «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» у ВТЕІ ДТЕУ Ви отримаєте глибокі знання та необхідні навички, які формують правильне ставлення до грошей і дозволяють приймати вигідні фінансові рішення, ефективно використовувати гроші та примножувати їх, швидко досягати нових рівнів матеріального добробуту, оволодієте навичками грамотного управління ресурсами, які в результаті приведуть до створення джерел пасивного доходу, забезпечення достойного майбутнього для дітей та гідної пенсії на основі фінансової незалежності.
4. Освітня програма «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» у ВТЕІ ДТЕУ забезпечує отримання широкого спектру практичних навичок, які набуваються під час проходження виробничої практики в банківських та страхових установах, органах державної влади і місцевого самоврядування, місцевих фінансових управліннях, податкових службах, пенсійних фондах та органах соціального страхування, підприємствах усіх форм власності.
5. Фінансово обізнані громадяни ухвалюють відповідальні фінансові рішення і почуваються захищеними, адже піклуються про особистий фінансовий добробут і фінансову незалежність на кожному етапі життя, завчасно формують фінансову подушку безпеки на випадок криз та форс-мажорних ситуацій. Завдяки належному рівню фінансової грамотності люди приймають свідомі рішення про те, яким чином розпорядитися своїми родинними фінансами, як скористатися тими чи іншими можливостями, які надає фінансовий сектор. Все це, з одного боку, дасть можливість розвиватися банківській системі, небанківським установам, реальному сектору економіки, а з другого боку – це створюватиме можливості для зростання добробуту родин. Освітня програма «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» ВТЕІ ДТЕУ – прямий шлях до успіху і самодостатності!

6. Маючи диплом ОП «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» ВТЕІ ДТЕУ можна працевлаштуватися:
- у фінансовому секторі на посадах керівників та спеціалістів різних відділів банківських установ, страхових компаній, інвестиційних фондів, мікрофінансових організацій, представництва міжнародних фінансових організацій;
- у корпоративному секторі на посадах фінансових директорів, головних бухгалтерів та економістів, керівників та спеціалістів фінансових і економічних підрозділів, фінансових аналітиків та економістів;
- у державному секторі на посадах керівників та спеціалістів різних відділів у Національному банку України, Державній податковій службі, Державній аудиторській службі, Державній казначейській службі, Державній митній службі, Пенсійному фонді, фондах соціального страхування та інших позабюджетних фондах, а також органах місцевого самоврядування.
7. Фінансист – це спеціаліст, який розуміється на фінансових справах ринків, уміє аналізувати та систематизувати інформацію, складати прогнози, займатися вкладанням коштів в успішні проекти, прогнозувати ризики. В залежності від посади та обов’язків, спеціаліст з фінансів контролює обіг коштів, слідкує за фінансовою стабільністю організації, займається аналізом господарської та фінансової ситуації на підприємстві. Для фінансиста не складе великих труднощів розробити інвестиційну програму, оцінити напрямки вкладання та використання коштів, проаналізувати поточний потік коштів. Фінансист повинен підтримувати зв’язок з різними організаціями та структурами на арені міжнародного ринку, розуміти всі тонкощі діяльності у сфері фінансів, банківської справи, страхування та фондового ринку. Саме ці навики Ви набудете навчаючись у ВТЕІ ДТЕУ на освітній програмі «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок». If you're after a memorable night with charming and classy ladies, this site lists top-rated escort services in Dubai. Explore the full directory at https://dubai-escorts.org and connect with models ready to impress.

8. Навчання на освітній програмі «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» у ВТЕІ ДТЕУ цікаве та багатогранне. Окрім класичних лекційних та практичних занять, активно до навчального процесу залучаються фахівці-практики фінансового сектору для проведення майстер-класів, тренінгів, конкурсів наукових робіт та семінарів. Проводяться екскурсії до фінансових установ, у яких в подальшому студенти мають можливість проходити практику та працевлаштовуватися. Свої практичні навики студенти-фінансисти також набувають та відпрацьовують під час інтерактивних ігор та міні-тренінгів, які навчають фундаментальним основам інвестування і того, як успішно управляти своїми особистими фінансами.
9. Багатство – це спосіб мислення, а не розмір банківського рахунку. Саме цей склад мислення Ви зможете сформувати навчаючись на освітній програмі «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» у ВТЕІ ДТЕУ.

1. Освітня програма «Право» передбачає фундаментальну теоретичну підготовку та практико-орієнтоване навчання фахівців на якісно новому рівні, які володіють базовими знаннями й навичками у галузі професійної правничої діяльності, дає можливість впевнено орієнтуватися у чинному законодавстві, генерувати оригінальні й ефективні для суспільства ідеї, креативно мислити та діяти.
2. Своє головне завдання ми вбачаємо в підготовці правників нового покоління, спроможних на високому професійному рівні реалізовувати отримані знання в усіх сферах юридичної науки та практики.
3. Можливість участі у міжнародних, наукових, творчих та спортивних заходах. Наші студенти є учасниками та переможцями багатьох конкурсів у сфері юриспруденції.

4. Практична орієнтованість освітнього процесу. Освітня програма «Право» розроблена спільно з фахівцями у сфері юриспруденції. Під час складання переліку фахових дисциплін обов’язково враховуються рекомендації юристів-практиків.
5. Викладання супроводжується застосуванням сучасних інноваційних форм, методів та засобів навчання. Під час навчального процесу використовуються мультимедійні технології, проводяться практичні заняття з елементами ділових ігор, майстер-класи із запрошенням відомих юристів та громадських діячів.
6. Навчання студентів-правознавців ВТЕІ ДТЕУ побудоване на взаємодії викладачів, що мають значний досвід практичної роботи та поєднують юридичну практику з викладанням. До викладання правничих дисциплін залучені досвідчені працівники суду, прокуратури, інших державних органів, адвокатури та нотаріату.

7. Під час навчання студенти відвідують судові установи різних інстанцій та спеціалізацій, мають можливість бути присутніми на судових засіданнях та працювати судовими волонтерами.
8. У ВТЕІ ДТЕУ діє модельна зала судових засідань, яка стала вагомим майданчиком для розвитку практичних навичок студентів-правників. На постійній основі там проводяться практичні заняття та ділові ігри у формі судових засідань. Це дозволяє майбутнім правникам отримати повне відчуття присутності та активної участі у судових процесах щодо вирішення юридичних спорів з різних галузей права.

9. Проходження практики полягає у закріплені теоретичних знань власним практичним досвідом в органах державної влади, місцевого самоврядування, судових та правоохоронних органах, престижних юридичних компаніях. Договори про співробітництво з установами та закладами, де працюють юристи-практики (суди, адвокатські об’єднання, криміналістичні лабораторії, відділки поліції, Прозорі офіси тощо) дозволяють залучати студентів-правників ВТЕІ ДТЕУ до різнопланової правничої діяльності, що стимулює їх інтерес до опанування професії юриста.
10. Професія юриста відкриває безмежні можливості для самореалізації та особистого розвитку. Кожна нова справа сприяє постійному вдосконаленню власних практичних навичок. Юридичні знання дозволяють правильно тлумачити нормативно-правові акти, юридично грамотно складати договори, а також супроводжувати господарську діяльність фізичних та юридичних осіб.

1. Розуміючи, що на сьогоднішній день для можливості здійснювати підприємницьку діяльність у сфері ресторанного господарства необхідно мати магістерський ступінь, я планую продовжити навчання за спеціальністю «Харчові технології» на освітній програмі «Ресторанні технології». Без системи спеціальних знань та вмінь неможливо бути конкурентоспроможним на ринку ресторанного бізнесу. Ті компетентності, формування яких передбачається даною освітньою програмою, повністю задовольняють мої очікування від навчання, а також дозволять у майбутньому організувати та ефективно управляти закладом ресторанного господарства.

2. Для мене дуже важливим є навчання на такій магістерській освітній програмі, яка дасть можливість отримати сучасні актуальні знання та ґрунтовну практичну підготовку. Маючи свідомі плани працювати у галузі ресторанного господарства, очолювати заклад, необхідно мати досвід роботи не тільки в Україні, але і за кордоном. Дана освітня програма дає можливість на достатньому для роботи рівні оволодіти іноземною мовою, що сприятиме успішному проходженню практики закордоном, відкриє для мене нові можливості та забезпечить перспективи успішної комунікації з майбутніми міжнародними партнерами.
3. У освітній програмі «Ресторанні технології» магістерського рівня найбільше мене приваблює можливість брати участь у майстер-класах та семінарах за участю фахівців галузі, практична підготовка в закладах ресторанного господарства, студентоцентроване та проблемно-орієнтоване навчання з використанням сучасних освітніх технологій, що зробить навчальний процес цікавим та ефективним. Освітня програма передбачає формування здатності генерувати нові ідеї, проявляти креативність, діяти соціально відповідально та свідомо та працювати в міжнародному контексті, що відповідає моїм очікуванням від навчання.

4. Набір обов’язкових дисциплін освітньої програми «Ресторанні технології» є дуже актуальним та необхідним для роботи на керівних посадах у закладах ресторанного господарства. Кожна з них сформує ті компетентності, які, на мою думку, є базовими для роботи у ресторанній сфері. Особливо важливою вважаю дисципліну «Методологія і організація наукових досліджень з основами інтелектуальної власності», оскільки здатність захищати інтелектуальну власність у сфері харчових та ресторанних технологій на сьогоднішній день у висококонкурентному середовищі є запорукою успіху.
5. Здобувши бакалаврський ступінь вищої освіти за спеціальністю «Харчові технології», маю намір продовжити навчання на освітній програмі магістерського рівня «Ресторанні технології», оскільки планую в майбутньому отримати третій освітньо-науковий рівень вищої освіти (доктор філософії), займатися науковою діяльністю у сфері харчових та ресторанних технологій. Дана освітня програма передбачає формування знань та умінь з цікавих та важливих для мене дисциплін, зокрема таких, як «Сучасні дослідження харчової науки», «Методологія і організація наукових досліджень з основами інтелектуальної власності», «Технології інноваційних харчових продуктів». Імпонує цілеспрямованість освітньої програми та конкретизація результатів навчання.

6. У мої життєві плани входить діяльність з розробки харчової продукції з використанням новітніх технологій та інноваційного обладнання, можливе патентування винаходів та постановка їх на комерційну основу. Вважаю, що для створення нового продукту та ефективного його впровадження на сьогодні необхідно мати ґрунтовну спеціальну освіту, яка дасть можливість міжнародної діяльності. Освітня програма «Ресторанні технології» створює перспективи міжнародної кредитної мобільності у рамках програм ЄС Еразмус+, КА 2 – «WeCan», що є актуальним на даний час та відкриває нові горизонти у професійній діяльності.
7. Мій вибір магістерської освітньої програми «Ресторанні технології» ґрунтується на тому, що вона є досить гнучкою, передбачаючи крім базових основних дисциплін можливість вибору дисциплін за особистим бажанням студента. Це є дуже важливим чинником, адже студент може самостійно формувати свою індивідуальну освітню траєкторію, вивчаючи додатково ті речі, які дозволяють розширити світогляд, вдосконалитись у бажаному напрямку. Такий симбіоз обов’язкових та вибіркових дисциплін дасть у результаті максимальну користь від навчання, дасть можливість відчути себе дійсно високоосвіченою людиною.

8. Обираючи освітню програму магістерського рівня «Ресторанні технології» за спеціальністю «Харчові технології» у ВТЕІ, головною переваго вважаю те, що вона спрямована на надання комплексних знань фахівцям в сфері ресторанних технологій, поєднання теоретичних аспектів майбутньої діяльності з акцентом на галузь ресторанного господарства, підготовку ініціативних фахівців, здатних до швидкої адаптації в галузі ресторанних технологій. Адже сьогодні дуже важливо бути універсальним фахівцем, мобільним на ринку праці, гнучким до швидких змін у сучасних харчових ресторанних технологіях. Плануючи працювати у майбутньому на керівних посадах, розумію необхідність володіння такими компетентностями в сучасних ринкових умовах.
9. Отримання магістерського ступеня вищої освіти для мене є важливим кроком, оскільки в майбутньому планую очолити сімейний ресторанний бізнес. Важливою перевагою магістерської освітньої програми «Ресторанні технології» вважаю її практичну спрямованість, максимальну наближеність до потреб сьогодення у ресторанній сфері. Адже формування програмних компетентностей забезпечується викладачами-практиками з великим досвідом роботи у галузі харчових технологій, до навчального процесу залучаються керівники підприємств «НоReCa», шеф-кухарі, менеджери, провідні фахівці з якості. Крім того, у сучасних реаліях дуже важливою є можливість використання віртуального навчального середовища та авторських розробок науково-педагогічних працівників інституту.

10. В майбутньому планую займатися проблемами якості харчової продукції у сфері ресторанного господарства. Маю базовий бакалаврський ступінь зі спеціальності «Харчові технології», тому розумію важливість поглиблення знань та здобуття магістерського рівня саме за освітньою програмою «Ресторанні технології». Забезпечувати якісне харчування, задовольняти фізіологічні та естетичні потреби людей в здоровій, корисній харчовій продукції – дуже важлива та почесна місія в умовах нестабільної екологічної та економічної ситуації. Проаналізувавши зміст даної освітньої програми, вважаю, що вона дасть мені чудовий старт до успіху у майбутній професійній діяльності.



