1. ВТЕІ - це єдиний навчальний заклад у Вінницькій області, який отримав Сертифікат управління якості у сфері вищої освіти та є лауреатом конкурсу «Імена, яким довіряють».

2. Створено необхідну матеріально-технічну базу для організації та забезпечення повноцінного навчально-виховного процесу, здійснення наукової діяльності, а також сприятливі умови для роботи працівників, викладачів та студентів. Усі корпуси оснащені сучасними технологіями та відповідають усім вимогам, навчальний корпус №1 є пам’яткою архітектури та містобудування. Аудиторії для проведення лекційних та семінарських і практичних занять цілком відповідають реальним потребам закладу вищої освіти щодо організації повноцінного навчального процесу. Лабораторії обладнані сучасними меблями, устаткуванням, технічними засобами навчання для забезпечення реалізації відповідних освітніх програм.

3. Вінницький торговельно-економічний інститут здійснює підготовку за двома освітніми ступенями: перший рівень вищої освіти - «Бакалавр»; другий рівень вищої освіти - «Магістр».

4. На базі інституту діє Бізнес-школа ВТЕІ ДТЕУ, учасники якої мають унікальну можливість поспілкуватися та перейняти досвід в успішних бізнесменів, керівників приватних підприємств та державних органів влади.

5. У ВТЕІ діє Центр розвитку кар’єри, який є першим помічником студента в організації практичної підготовки для успішного працевлаштування на роботу своєї мрії, а також надійним партнером роботодавців у формуванні якісного кадрового резерву компанії.

6. У ВТЕІ діє Студентське наукове товариство «ВАТРА», яке створено з метою всебічного сприяння пошуковій, дослідницькій та науковій діяльності здобувачів вищої освіти; розкриття наукового та творчого потенціалу; формування особистості молодого вченого, фахівця високої кваліфікації нового покоління.

7. У ВТЕІ ДТЕУ організовано Школу молодого лідера для учнів старших класів закладів загальної середньої освіти, де у них є можливість пройти цікаві тренінги та проявити свою активність, креативність, лідерські здібності, бажання розвиватись та ставати кращими.

8. ВТЕІ ДТЕУ співпрацює з органами державної влади та провідними підприємствами міста, надає можливість студентам пройти практику за кордоном у Болгарії, Словаччині, Греції, Швеції, Румунії, Грузії, Польщі, Угорщині, Німеччині, Молдові.

9. Викладачі та студенти ВТЕІ ДТЕУ займають призові місця у обласних, Всеукраїнських та міжнародних конкурсах, фестивалях, отримують гранти та подяки за вагомі внески у розвиток Української держави.

10. У ВТЕІ ДТЕУ діє відділ з організації виховної та культурно-мистецької роботи студентів на базі якого існують такі творчі колективи: народний театр пісні «Слов’янка», народний театр сучасного танцю «Ритм серця», ансамбль народного танцю «Сяйво», клуб КВК, інструментальний ансамбль, вокальні ансамблі малої форми: дуети, тріо, квартети та окремі солісти-вокалісти, гурток художнього читання та декламування.

11. У ВТЕІ діють 8 спортивних секцій: баскетбол, бокс, волейбол, легка атлетика, настільний теніс, плавання, футбол, аеробіка, які дають змогу здобувачам вищої освіти розвивати свої фізичні здібності.

|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
|
Бухгалтер-оператор |
ФОП Шпак А.Ю. |
|
введення накладних; звірка кас; звірка з постачальниками; зведення результатів переобліків. |
графік роботи: 09:00−18:00, 5/2 |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Менеджер з продажу |
Auto Chemical Colors |
успішний досвід в сфері продажів; досвід побудови довгострокових, продуктивних відносин з клієнтами; права категорії B. |
продаж автомобільних товарів існуючій базі клієнтів та залучення нових; ведення переговорів, консультацій; проведення презентацій; оформлення замовлень в 1С. |
офіційне працевлаштування; повний соц. пакет; робочий день з 8:30 до 17:30; молодий і дружний колектив; участь в постійному і активному розвитку себе і компанії; при необхідності надаємо службовий автомобіль. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Бухгалтер з обліку автотранспорту
|
Хоум-Нет, ТОВ |
досвід роботи бухгалтером в автотранспортній компанії чи на ділянці з обліку автотранспорту; знання документообігу з обліку автотранспорту; навички зі складання та перевірки первинної документації (дорожні листи, ТТН, акти виконання робіт/списання ТМЦ, тощо); навички проведення звірки пробігу автомобіля; знання 1С УТП-8, MS Office; досвід користування програмою «Віалон» буде перевагою. |
облік роботи автотранспорту за дорожніми листами; облік та списання ПММ; облік ремонтних робіт; нарахування послуг, отриманих від сторонніх організацій; облік договорів оренди автомобілів; облік та списання запчастин та автошин; облік автотранспорту (придбання, амортизація); контроль роботи автотранспорту у системі «Віалон»; нарахування податків, що виникають на даній ділянці. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії; конкурентний рівень заробітної плати; можливість навчання, професійного та кар’єрного росту; дружній колектив та цікаві задачі; участь в різноманітних корпоративних заходах. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Менеджер по роботі з клієнтами (словацька, чеська, голландська) |
Jooble |
володіння однією з іноземних мов на рівні Intermediate (французька, німецька, польська, іспанська, італійська, румунська, угорська, словацька, чеська, голландська); розуміння того, що таке поштові сервіси та як з ними працювати; вміння працювати з Google документами та таблицями; бажання працювати тільки віддалено; самостійна організація робочого дня. |
пошук партнерів через Google для співпраці з Jooble; ведення листування з партнерами по e-mail; аналіз потенційних партнерів; проведення Zoom зустрічей з ініціативи сайта-партнера. |
віддалений формат роботи; гнучкий графік роботи, в діапазоні з 8:00 до 22:00; повний робочий день (8 годин на день) або часткова зайнятість (від 5 годин на день); робота тільки в робочі дні з пн-пт, сб-нд та державні свята вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Помічник керівника |
Kosmotech |
вміння організовувати, домовлятись та управляти; наполеглива особистість з системним мисленням; порядна, вихована, пунктуальна та грамотна людина; вільне володіння англійською мовою; впевнений водій (категорія В); досвідчений користувач ПК. |
оброблення і систематизація інформації (пошта, месенджери); організація графіку роботи, зустрічей; пошук і аналіз різнобічної інформації; контроль виконання задач; допомога в робочих і особистих питаннях. |
стабільна та конкурентна оплата праці (ставка + бонуси); робота поруч з мотиватором, який завжди заряджений на успіх; можливість бути залученим до цікавих проєктів; регулярне навчання та сприяння всебічному розвитку (Компанія оплачує 50% вартості за навчання); кар’єрне зростання в одному з напрямків Компанії; оплачувана відпустка та лікарняні; корпоративні заходи та подорожі. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Контент-менеджер |
BEZBRENDU |
досвід зйомки візуального контенту (комерційного); досвід обробки фото/відео; наявність портфоліо або добре оформленої Інстаграм сторінки; креативність, вміння генерувати ідеї. |
створення контент-плану для Instagram сторінки; створення креативу (предметні фото) та написання постів; участь в фотозйомках товару як модель; проведення розіграшів та прямих ефірів; зйомка відео для сторіс; створення єдиного візуального стилю соц. мереж. |
офіційне працевлаштування по трудовій книжці; повний соц.пакет (оплачувані лікарняні дні, відпустка 24 дні); виплата заробітної плати двічі на місяць; графік роботи плаваючий 5/2 з 08:00 до 23:00 (гібридний формат роботи, робота віддалено з дому і декілька годин з офісу для підготовки контенту). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Юрист |
Подільський юридичний центр |
досвід роботи за спеціальністю від 1 року; грамотна ділова українська мова; знання цивільного, господарського, податкового, трудового, адміністративного законодавства, законодавчих актів необхідних для виконання покладених обов’язків; навички підготовки процесуальних документів в судові органи та інші інстанції/органи/установи; вміння працювати з програмним забезпеченням Ліга Закон, MS Office (Word, Excel), Office 365, You Contol; комунікаційні навички, вміння працювати з клієнтом; навички аналізу даних; переговорні навички; стресостійкість; бажання приймати участь у бізнес-проєктах компанії. |
первинний прийом громадян, надання правових висновків інше консультування; повний супровід в наданні послуг правової допомоги Клієнту компанії; робота в офісі у поєднанні з виїздами за дорученнями, участь в судових засіданнях; виконання доручень керівництва; участь в бізнес-проєктах компанії; робота над просуванням компанії за визначеним напрямком на ринку юридичних послуг. |
робота в потужній компанії сфери юридичних послуг, яка розвивається; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії; активна юридична та бізнес-практика; конкурентна оплата праці; повна зайнятість; робота в молодому, прогресивному та дружньому колективі; корпоративна культура: участь в корпоративних заходах активного дозвілля; нестандартні проєкти; сучасний офіс у центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Юрисконсульт |
Центр муніципальних систем управління, ТОВ |
вища юридична освіта; знання законодавства в сфері публічних закупівель, господарського, цивільного, корпоративного, трудового, податкового, житлово-комунального, IT - права; досвід юридичного супроводу фінансово-господарської діяльності підприємства від 2-х років; досвід роботи від 2-х років в сфері публічних закупівель; знання тендерних процедур та досвід у підготовці тендерної документації/пропозиції; досвід роботи на електронних платформах Prozorro, Smart Tender, Zakupki prom uа; навички договірної та судово-претензійної роботи; високий рівень грамотності і уважності у роботі з документами; відповідальність, результативність та вміння працювати в команді. |
повний юридичний супровід фінансово-господарської діяльності підприємства; оформлення, укладання та супровід господарських договорів; представництво інтересів підприємства в державних установах та інших організаціях; претензійно-позовна робота; проведення аналізу закупівель, вибір найбільш вигідних тендерів для участі; підготовка тендерної документації-пропозиції, супровід публічної закупівлі; участь у виробленні тактики для перемоги в торгах, залежно від замовника та потенційних конкурентів. |
офіційне працевлаштування та заробітна плата; гідний рівень оплати праці; 5-денний робочий тиждень (субота, неділя вихідні); забезпечення робочого місця всім необхідним. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Менеджер з продажу |
Торгтехніка, КПК |
вища освіта; досвід роботи менеджером з продажу від 2-х років; ініціативність, висока працездатність, наполегливість. |
|
гідний рівень оплати праці; дружній колектив; корпоративні заходи та графік роботи з понеділка по п’ятницю. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Інспектор відділу кадрів |
Вінницький обласний клінічний високоспеціалізований ендокринологічний центр, КНП |
базова або неповна вища освіта. |
підбір персоналу на вакантні посади; підготовка й оформлення кадрових наказів; здійснення прийому, переведення, переміщення, звільнення працівників; формування і ведення особових справ працівників; оформлення, ведення, зберігання трудових книжок; ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів; складання графіку відпусток працівників; перевірка ведення табелю обліку робочого часу працівників; ведення обліку надання відпусток працівників, контроль за складанням і одержанням графіку щорічних основних та додаткових відпусток; контроль за виконанням компанією нормативів з працевлаштування інвалідів та дотримання квоти працевлаштування категорій громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню; складання та подання звітів; фіксування відсутності працівників на роботі; ведення військового обліку військовозобов’язаних та призовників, що працюють на підприємстві. |
графік роботи -з пн-пт з 08:00 по 17:00, сб-нд – вихідні; соціальні гарантії згідно чинного законодавства. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Фахівець з публічних закупівель |
Вінницький обласний центр зайнятості (відділ рекрутингу) |
досвід роботи від 2 років.
|
вивчення тендерної документації; підготовка та подання повного пакету документів для участі в тендері; безпосередня участь у торгах, електронних аукціонах; підготовка та подання повного пакету документів переможця торгів; аналіз тендерних пропозицій; оскарження результатів процедур закупівель; укладення договорів з замовниками, досвід роботи з електронними торговими майданчиками в системі Prozorro. |
5-денний робочий тиждень. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Фахівець з публічних закупівель |
Вінницький обласний клінічний високоспеціалізований ендокринологічний центр, КНП |
вища економічна або юридична освіта. |
планування закупівель; організація та проведення закупівель; аналіз проведених закупівель; робота в електронній системі закупівель. |
офіційне працевлаштування; повний робочий день; соціальні гарантії згідно чинного законодавства. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Оператор ПК |
Черноиван Ю.В., ФОП |
знання Windows 7, Windows XP, IOS, Android, Adobe (Photoshop, бажано навички InDesign, Illustrator); знання social media (Instagram, Telegram, Fb); знання англійської мови; робота з базами даних; оперативність та відповідальність в роботі. |
робота з клієнтами в соціальних мережах; робота з клієнтською базою; виготовлення рекламних банерів для соц. мереж (навчання роботи в дизайнерських програмах на місці за рахунок компанії). |
графік роботи: Пн-Пт: 09:00 - 18:00 в офісі, Сб:10:00 - 13:00 віддалено. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Спеціаліст з питань публічних закупівель |
Вінницький національний технічний університет |
громадянство України; вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, за відповідним професійним спрямуванням (економічна, юридична освіта); вільне володіння державною мовою; стаж та досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років; досвід роботи в сфері публічних закупівель; знання основних програм для роботи на комп’ютері. |
повний цикл закупівлі товарів та послуг. |
робота з 09:00 – 18:00 з перервою на обід; офіційне працевлаштування, відпустка та оплата лікарняного. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Менеджер по роботі з клієнтами |
Каргофай |
відмінні навички усного та письмового спілкування; знання комп’ютера; вміння планувати власний час; націленість на результат. |
робота із списком лідів (потенційних перевізників); донесення водіям цінності платформи та тарифів для їх автомобілей; перевірка інформації, яку водії вносять в мобільний додаток при реєстрації та активація їх профілів; ведення ліда від першого контакту до підписання договору; збір зворотнього зв’язку з активних перевізників (наскільки вони задоволені співпрацею); аналіз причин відтоку (коли перевізник вирішив припинити співпрацю). |
відпустка (22 робочих дні на рік); оплачувані лікарняні; корпоративна бібліотека; компенсація 70% витрат на професійні курси. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Менеджер з продажу |
Ромус-Поліграф |
активна життєва позиція; робота з аналогічним асортиментом в активних продажах; відповідальність за власні результати. |
планування та організація продажу на закріпленій території; формування та розширення клієнтської бази; виконання плану продажів; здійснення заходів щодо мінімізації дебіторської заборгованості; ведення переговорів та укладення договорів; звітність по результатах праці. |
робота в престижній компанії, яка активно розвивається; підтримка колег на всіх етапах роботи; висока оплата праці, з можливістю впливати на рівень доходу; мобільний зв’язок та планшет – надається; робочий графік: з пн.-пт., з 09:00−18:00 год.; корпоративне навчання для професійного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець
До уваги учасників ХІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми ефективного соціально-економічного розвитку України: пошук молодих»
ХІ Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «Актуальні проблеми ефективного соціально-економічного розвитку України: пошук молодих» відбудеться 21 квітня 2022 року онлайн на платформі ZOOM за наступними посиланнями:
Пленарне засідання: 10.00 – 13.00
ідентифікатор конференції: 830 3656 2451, код доступу: 1
Секційні засідання: 13.30 – 14.30
Секція 1 – Глобальні імперативи підприємницького потенціалу компаній на внутрішньому та зовнішньому ринках.
ідентифікатор конференції: 836 819 4462, код доступу: 2022
Секція 2 – Соціальне забезпечення громадян: проблеми та перспективи.
ідентифікатор конференції: 530 988 5651, код доступу: 2022
Секція 3 – Сучасні моделі, стратегії, технології менеджменту: погляд молодих.
ідентифікатор конференції: 740 040 2113, код доступу: 2022
Секція 4 – Публічне управління в Україні: стан, виклики та перспективи розвитку.
ідентифікатор конференції: 264 792 5271, код доступу: 2022
Секція 5 – Моделювання та проєктування процесів управління в соціально-економічних системах з використанням інформаційних технологій.
ідентифікатор конференції: 657 570 5098, код доступу: 2022
Секція 6 – Стратегічні напрямки розвитку бухгалтерського обліку, аналізу та аудиту в контексті динамічних євроінтеграційних процесів.
ідентифікатор конференції: 782 4118 8816, код доступу: 2022
Секція 7 – Фінансовий механізм забезпечення соціально-економічного розвитку країни.
ідентифікатор конференції: 803 074 8294, код доступу: 2022
Секція 8 – Сучасне товарознавство: інновації, проблеми якості та безпеки.
ідентифікатор конференції: 970 758 3047, код доступу: 2022
Секція 9 – Маркетингові технології в умовах інноваційного розвитку бізнесу.
ідентифікатор конференції: 663 859 2386, код доступу: 2022
Секція 10 – Тенденції розвитку індустрії гостинності та харчової промисловості: регіональний та національний виміри.
ідентифікатор конференції: 847 769 9480, код доступу: 2022
Секція 11 – Політико-правові, історичні та соціально-психологічні тенденції державотворення в Україні.
ідентифікатор конференції: 811 6170 9112, код доступу: 2022
Секція 12 – Фізична підготовка студентської молоді: проблеми та перспективи.
ідентифікатор конференції: 409 348 4531, код доступу: 2022
Секція 13 – Передумови професійної самореалізації молоді в умовах ринкової економіки: мовний, соціальний та міжкультурний аспекти.
ідентифікатор конференції: 287 080 4420, код доступу: 2022
- Філологія (вступний фаховий залік)
- Філологія (вступне фахове випробування)
- Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок
- Публічне управління та адміністрування
- Менеджмент (Менеджмент організацій)
- Облік і оподаткування
- Маркетинг
- Готельно-ресторанна справа та кейтеринг (Готельно-ресторанна справа)
- Харчові технології (Ресторанні технології)
- Туризм і рекреація (Міжнародний туристичний бізнес)
- Торгівля (Підприємництво та торгівля)
- Право
- Економіка та міжнародні економічні відносини (Міжнародні економічні відносини)
- Соціальна робота та консультування (Управління в системі соціального забезпечення)
- Програма індивідуальної усної співбесіди з іноземної мови (англійська, німецька, французька, іспанська)
- Інформаційні системи і технології (Інформаційні технології у підприємництві)
- Психологія
|
Снігом оповита хризантема ніжна |
Анастасія Кліпінська |
|
Україно, я молюся! |
Анастасія Русакова |
|
Вітер розвіяв волосся... |
Вікторія Гнатюк |
|
Україно! Моя гордість! Важко про щось писати, У крові, Росія, твої руки |
Ти Сильна! У XXI столітті |
Анна Остапенко |
|
Я - українка |
Анна Слободянюк |
|
Ти знаєш,Україно,які твої діти? |
Анастасія Кліпінська |
|
Я МАМА |
Вікторія Гнатюк |
|
НАЙНІЖНІШІ ОБІЙМИ |
Наталя Махначова |
|
Моя душа вогнем палає, |
Оксана Якушевська |
|
Життя не ділиться на "до" і "після". Але чому війна нас розлучила? |
Я почала звикати до війни, |
Валерія Струшинська |
|
Я ПЛАЧУ... Я плачу, як плачуть малесенькі діти, Я плачу, бо сльози бринять у малечі, |
Вікторія Гнатюк |
|
Розмова батька з сином Устимчику,сину, чому все так сталось, Татусю мій рідний! Я поруч з тобою, Татусю мій рідний! Не плач, я з тобою, Устимчику любий! В думках ти зі мною Герої не вмирають!!! |
Заплакало небо гіркими сльозами: Чому ще так рано життя обірвалось, А мама старенька сидить край вікна, Та ось сумна звістка - вже сина нема, Матуся присіла і вмить посивіла, Минають літа...Без сина - одна, Наснився їй сон, зраділа старенька, |
Лілія Бережна |
|
Війна…страшна, війна в моїй країні - Горить земля, в диму міста і села, Напав на рідну землю ворог клятий Як в другу світову ми воювали, Ми на одному пляжі засмагали, Сьогодні ж склади зброю, зупинися, |
Оксана Якушевська |
|
Україно моя, ти не зламна, я вірю.
|
Вікторія Гнатюк |
|
Я маю бути сильна Я маю бути сильна, щоб жити Я буду з тобою і тебе дочекаюсь! Я буду твій шлях уночі вберігати… |
Наталя Махначова |
|
І летить птах у тихеє місце,
|
Ілона Герцун |
|
ЩО ПРИНЕСЕ НАМ ВЕСНА........ Що принесе нам весна |
Вікторія Гнатюк |
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Motion Designer |
BillTech |
портфоліо з роботами; досвід роботи від 2-х років; вмінняпрацюватиз Adobe Photoshop, AfterEffects; досвід в створенні рекламних пояснюючих відео-роликів; відчуття смаку і композиції; готовність виконати тестове завдання; пунктуальність і відповідальність; дотримання дедлайнів. |
створення рекламних банерів; участь у своренні креативних ідей; розробка привабливих анімаційних роликів різного рівня складності. |
графік роботи з 10:00 до 19:00, вихідні сб-нд; оплачувана відпустка 24 дні та лікарняні; оплачувані overtimes; своєчасна та прозора оплата праці ($); сучасний «айтішний» офіс у центрі міста; нова техніка Apple; безкоштовне 2-х разове харчування на офісі; безкоштовне відвідування тренажерного залу; безкоштовні курси англійської мови; безкоштовний корпоративний лікар. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Менеджер з продажу |
Сонце-дарує |
ініціативність - прояв інтересу до всіх можливостей; позитивність - почуття гумору, легкість в спілкуванні; досвід роботи в живих продажах від 1 року; діджиталізованість, навички швидкого освоєння нових програм та технологій роботи; зацікавленість у збільшенні продажів, власного прибутку та прибутку компанії; зацікавленість у власному розвитку.
|
виконання, (можливе перевиконання) плану продажів по встановленню сонячних систем; оброблення існуючої бази і пошук нових клієнтів; праця як з В2С так і В2В клієнтами; виїзд на зустрічі з клієнтами. |
офіційне працевлаштування, відпустки та лікарняні; якісний продукт, яким пишається вся компанія; робота в системній компанії з адекватним керівником; тім-білдінги та корпоративи; зручний офіс в центрі міста на вул. Магістратська, 156а. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Менеджер з продажу (по місту) |
АКцентр |
досвід роботи від 1-го року торговим представником, менеджером з продажу; досвід підключення нових торгових точок; навички проведення переговорів та презентації; відповідальність, чесність, комунікабельність, цілеспрямованість навички у роботі з програмою 1С (бажано). |
виконання планів продажів та цілей; звітність про виконану роботу; розвиток ввіреної території (робота в «полі» по м. Вінниця); якісне обслуговування клієнтів; проведення переговорів і укладення договорів з клієнтами; вибудовування довгострокових відносин з клієнтами. |
5-ти денний робочий тиждень пн-пт з 8:30 до 18:00; компенсація проїзду громадським транспортом; офіційне працевлаштування; соціальні гарантії відповідно до законодавства; робота в дружному колективі професіоналів.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Категорійний менеджер |
ТОВ Шик і Блиск |
досвід роботи у продажах; чудові знання 1С, Exel; комунікабельність; високий рівень клієнтоорієнтованості; бажання заробляти і розуміння принципів як це робиться; командний гравець. |
формування асортименту по заданій категорії; формування і контроль складських залишків; аналіз і контроль товарообігу; ціноутворення; оформлення заявок на магазини; робота з постачальниками - пошук, проведення перемовин, оформлення договорів. |
зручний сучасний офіс з кухнею, кімнатою відпочинку; додаткові вихідні; навчання; класні подорожі як по Україні, так і закордон. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Бухгалтер |
Delivery-Auto |
вища освіта (економічна, бажано у сфері бух. обліку); досвід роботи бухгалтером від 3-х років; знання ділянки нарахування зарплати, ведення кадрового обліку; знання законодавства з оподаткування (єдиний податок ФОП); знання ділянки роботи з РРО, POS-терміналами (переважно, але не обо’язково); навички роботи в 1С 8; особисті якості (відповідальність, чесність, уважність, комунікабельність). |
|
соціальний пакет; графік роботи: 9:00-18:00, сб/нд-вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Рекрутер |
BEZBRENDU |
досвід роботи в рекрутингу від 6 міс. або сетифікат про проходження курсів з рекрутингу обов’язково; вміння розгледіти в кандидатах потенціал; здатність працювати не на години, а на результат; хороше почуття гумору; командний гравець. |
розміщення вакансій на job-ресурсах (включаючи альтернативні джерела); пошук резюме кандидатів (лінійний персонал); проведення телефонного скринінгу; проведення співбесіди; формування бази даних кандидатів; допомога кандидатам під час адаптаційного періоду. |
навчання та менторство зі сторони HR-менеджера; офіційне працевлаштування по трудовій книжці; виплата заробітної плати двічі на місяць; повний соц. пакет (оплачувані лікарняні дні, відпустка 24 дні); графік роботи плаваючий на офісі з 09:00 -10:00 до 18:00-19:00, субота, неділя – вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Менеджер по роботі з клієнтами |
ТОВ Спайс Трейд Україна |
бажання навчатись, активно працювати та заробляти; відповідальність, цілеспрямованість, комунікабельність; володіння ПК на рівні впевненого користувача; навики ділового спілкування та етикету; бажаний досвід роботи в сфері продажу. |
прийом та опрацювання замовлень; документально-супровідні роботи з клієнтами (укладання договорів і т.д.). |
цікава динамічна робота з можливістю кар’єрного та професійного росту; достойна та своєчасна зарплата; графік роботи: понеділок-п’ятниця 09:00−18:00; робота в офісі; хороші умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Головний бухгалтер |
Сонях |
досконале знання бухгалтерського, податкового та управлінського обліку; вища спеціальна освіта; досвід роботи Головним бухгалтером від 5-ти років у сфері виробничо-торгівельної діяльності; навички роботи з експортними операціями (ЗЕД); компетентний та грамотний підхід до вирішення правових питань; позитивний досвід проходження податкових перевірок; впевнений користувач ПК (Знання програм 1С (версія 7.7; 8.1); Медос; MS Office, Excel, Клієнт-Банк); відповідальність, старанність, комунікабельність, уміння працювати з великим обсягом інформації. |
організація та керівництво роботою відділу бухгалтерії; планування та оптимізація оподаткування; організація та ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку; підготовка та подання податкової, статистичної та фінансової звітності, ведення ПДВ обліку; взаємодія з іншими підрозділами з питань оподаткування та документообігу; управлінський облік, участь в управлінні та фінансовому плануванні підприємства; взаємодія з органами контролю. |
офіційне працевлаштування; робота у стабільній компанії; семінари та тренінги для бухгалтерів; заробітна плата за результатами співбесіди. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Помічник кухаря (на піцу) |
LA П’ЄЦ |
вміння добре готувати; розуміння порядку роботи на професійній кухні; досвід роботи на кухні від 2-ох років. |
приготування заготовок для піци та тіста; приготування обіду для працівників компанії; дотримання чистоти на робочому місці. |
стабільна робота з можливістю додаткових змін за бажанням; хороша зарплата + чесна виплата 2 рази на місяць; робоче місце в центрі Вінниці; чай/кава/обід та інші приємності за рахунок компанії; знижка 50% на все меню LA П’ЄЦ. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Регіональний директор (Північ) |
ТОВ м’ясокомбінат «Ювілейний» |
вища освіта: торгівля, економіка, менеджмент; досвід роботи в непрямій дистрибуції, досвід роботи з мережами (на вказаній території), досвід роботи з ковбасними виробами (або м’ясо/молоко/сири) буде пріоритетом; знання менталітету території; успішний досвід побудови продажів FMCG; досвід проведення переговорів; управління цілями; вміння брати відповідальність на себе; самодостатність, здорова амбітність. |
аналіз показників території та виявлення потенціалу розвитку; розробка стратегічного плану розподілу та розвитку брендів; планування та контроль виконання планових продажів на закріпленій території; управління торговою командою прямих продажів - постановка цілей, завдань, контроль їх виконання; формування ексклюзивних команд на базі дистриб’ютора; проведення презентацій та публічних виступів для клієнтів та персоналу; проведення комплексної оцінки дистриб’юторів на території; стратегічне планування продажів. |
гідний рівень оплати праці, збільшення зростання оплати праці безпосередньо залежить від збільшення товарообігу на закріпленій території; усі необхідні інструменти для залучення та утримання клієнтів; службове авто. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Менеджер із забезпеченого кредитування РП |
ПриватБанк |
емоційна врівноваженість та стійкість до стресових ситуацій; вища освіта/неповна вища за спеціальністю «Економіка», «Менеджмент», «Фінанси та кредит», «Банківська справа» або дотичні спеціальності, ступінь бакалавра і вище; 2+ роки досвіду роботи в сфері обслуговування клієнтів, продажів автомобілів або нерухомості (бажано банківський сектор, автосалони, агентства нерухомості); навички активних продажів, проведення презентацій; навички ведення переговорів (буде перевагою); поглиблене знання продуктів та сервісів банку в частині продажів, обслуговування та кредитування клієнтів; розуміння документації на право володіння нерухомістю і автомобілями, договорів купівлі-продажу, кредитних і заставних (буде перевагою) знання технології продажів, в т.ч. активних продажів, побудови та проведення презентацій; знання методик фінансового та економічного аналізу; знання чинного законодавства, що регламентує роботу банку з клієнтами; впевнений користувач ПК, MS Office, PowerPoint; вільне володіння української мовою (письмова та усна); вміння працювати у команді. |
виконання особистих нормативів з продажів, оформлення угод або інших КРI; консультування клієнтів за продуктами напрямку - автокредитування/лізинг, кредит та придбання житла - іпотечний кредит чи кредит під заставу, кредит під депозит; виконання обов’язків персонального кредитного менеджера клієнтів (постійний зв’язок, допомога); продаж продуктів напрямку клієнтам: консультування, перехресний продаж, надання якісного сервісу; здійснення підбору та оцінки автомобілів клієнтам, оцінки нерухомості; оформлення документів на оплату реєстрації/перереєстрації автомобіля у сервісному центрі МВС; оформлення документів на оплату автомобіля продавцю; оформлення клієнтам продуктів та послуг банку за напрямком; відпрацювання приписів у менеджері контактів (призначення менеджера авто/консультація за кредитним рішенням, дотискаючі комунікації); укладання угод за продуктами напрямку; виконання призначеного навчального плану; допомога у стажуванні новачків. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Фінансовий консультант у відділ продажу |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
вища освіта (можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання); грамотне і впевнене спілкування українською та російською мовами;
бажаний досвід роботи на аналогічній посаді або в банківській сфері; постановка цілей і досягнення їх. |
спілкування з клієнтами в телефонному режимі; презентація нових продуктів банку (кредит, кредитна карта, депозит); призначення зустрічей клієнтам у відділеннях банку.
|
офіційне працевлаштування з першого дня (трудова книга); біла заробітна платня (ставка + бонус); гнучкий графік роботи, повний робочий день; оплачуване навчання та підтримка наставника; кар’єрний ріст (100% керівників в цьому відділі починали з позиції фінансового консультанта); забезпечення наших співробітників можливістю працювати віддалено; дружній колектив; цікаві задачі та можливості розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Менеджер з продажу |
Прометей |
закінчена вища освіта; можливий досвід у сфері послуг та продажу. |
робота з клієнтською базою; покази та перегляди об’єктів нерухомості; підписання договорів; виконання установлених планів з продажу; аналіз та оцінка ринка нерухомості; фотозйомка та розміщення оголошень на топових ресурсах. |
фіксований % + різні бонуси; грошові та подарункові сертифікати за проявлену активність; відпочинок та навчання, де 50% сплачує агенство; робота в досвідченому та перевіреному часом агенстві; попит на нерухомість; змога навчатись у спеціалістів своєї справи; доступ до нашої бази об’єктів; сучасний та комфортний офіс в самому центрі міста з усіма зручностями; вільний робочий графік; дружній та доброзичливий колектив; колективний відпочинок.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Менеджер з продажу |
iElectronics |
гарні комунікативні здібності і відповідальне ставлення до роботи; розвиток та навчання новому; вміння працювати у команді та бути корисними. |
консультація відвідувачів офлайн магазину; підбір товару та застосування технік продажів; ведення бази даних клієнтів. |
можливість впливати на свою зарплату; підтримка та навчання керівника на момент вашої адаптації; кар’єрне зростання від менеджера до керівника підрозділу; навчання від найкращих бізнес-тренерів технікам продажу, яке підвищує показники наших менеджерів; цікаві, амбітні цілі та завдання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Менеджер з продажу |
Укрсервіс |
досвід роботи в сфері продажів; уміння швидко орієнтуватися в технічних характеристиках товару; ПК - впевнений користувач (Word, Excel); уміння презентувати продукцію; розуміння первинних бухгалтерських документів (рахунок, видаткова накладна, податкова накладна); хороші комунікативні навички, активність, вміння працювати в команді, поставлена мова і дикція. |
робота з клієнтами безпосередньо в сервісному центрі (консультація по асортименту, цінами, технічними характеристиками, оформлення документів при продажу); робота з базою контрагентів, підтримання зв’язку з закріпленими клієнтами; контроль відвантаження та дебіторської заборгованості. |
професійне навчання і можливість стати експертом в складному технологічному обладнанні; можливість розвитку професійних переговорних навичок; оплачувана відпустка, лікарняний. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Кухар холодного процесу |
Beatriche. Pasta e Vino |
професійні навички відповідно посади; вміння працювати з технологічними картками; вміння працювати в команді; відповідальність, дисциплінованість. |
|
сучасне обладнання; можливість кар’єрного зростання; смачні обіди. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Адміністратор |
Watsons Україна |
вища або середньо-спеціальна освіта; бажаний досвід роботи старшим продавцем. |
контроль роботи персоналу магазину згідно стандартів та вимог; організація викладки товару; робота з касовим апаратом. |
гнучкий графік роботи; форма та комфортне робоче місце; прозора система мотивації; оплачувана відпустка 24 календарних днів; оплачувані лікарняні; навчання та можливість кар’єрного росту в середині компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Кухар |
Beatriche. Pasta e Vino |
професійні навички відповідно посади; вміння працювати з технологічними картками; вміння працювати в команді; відповідальність, дисциплінованість; бажання дарувати радість. |
|
наші професійні секрети; сучасне обладнання; можливість кар’єрного зростання; смачні обіди. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Рекрутер |
Укрпошта |
досвід роботи в підборі персоналу від 1 року; розуміння і знання методів роботи з персоналом (проведення співбесід); особисті якості: доброзичливість, комунікабельність, стресостійкість, прагнення до розвитку і досягнення результату, уважність. |
проведення телефонних та особистих інтерв’ю; пошук кандидатів на job сайтах та різних джерелах; закриття офісних вакансій компанії різних напрямків; участь в адаптації та супровід персоналу; відрядження до районних центрів; формування та створення внутрішнього і зовнішнього кадрового резерву; підтримка сприятливої робочої атмосфери в колективі, формування і розвиток корпоративної культури. |
робота в чудовому колективі та лояльне керівництво; можливість розвиватись і реалізовувати себе; кар’єрний ріст; стабільна ЗП згідно КЗзП; графік роботи: Пн-Пт з 8:30 до 17:30 год. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Бухгалтер, оператор 1С |
Бойчак |
досвід роботи бухгалтером \ оператором ПК \ бухгалтер - касир від 1-го року; вміння добре рахувати цифри, досвід роботи з 1 С 8. |
створення накладних на повернення товару та робота з розхідними накладними; корегування і викреслення накладних в базі даних 1С (з вини складу чи експедитора); перевірка наявності всіх розхідних накладних та накладних на повернення згідно реєстру по кожному маршрутному листі; проведення звірки з контрагентами; формування, роздрук та передача Актів звірки із покупцями; ведення журналу обліку внутрішньої вихідної документації, реєстрації відправки документації в центральний офіс. |
офіційне оформлення; можливість придбати продукцію компанії зі знижкою; графік роботи з ПН-ПТ (з 14:00 до 19:30 (орієнтовно)).
|
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Бухгалтер |
ІСА Груп |
порядність, доброзичливість; уважність, логічне мислення, ініціативність, відповідальність; бажання і уміння навчатися і розвиватися; вміння працювати в команді; досвід роботи від 3 років; знання нормативно-правових норм, необхідних для виконання своєї роботи; досвід роботи на ділянці ПДВ від 3 років; досвід роботи з банком, валютою, ЗЕД від 3 років; вільне володіння ПК, 1С8, M.E.Doc, MS Office. |
облік ПДВ; податкові накладні та РК, їх перевірка, реєстрація; формування, подача декларації з ПДВ; банк, виписка в 1С; валютні операції; оприбуткування товарів та послуг в 1С:Підприємство 8.3; перевірка правильності оформлення прибуткових документів. |
офіційне працевлаштування, повна зайнятість; графік роботи з 09:00 до 17:00, субота, неділя – вихідні; своєчасна виплата заробітної плати; можливість професійного розвитку, навчання; доброзичлива та весела команда, корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Маркетолог |
ТОВ Хоум-Нет |
досвід на аналогічній посаді від 2-х років; знання трендів маркетингу; знання інструментів роботи в соц.мережах, принципи seo-просування сайту, знання наскрізної аналітики; досвід в організації маркетингових заходів; вміння визначати потреби цільової аудиторії; креативність та інноваційний підхід. |
комплексна реалізація маркетингової стратегії; пошук нових та цікавих рекламних каналів; розробка (робота з дизайнером, організація виготовлення поліграфії, сувенірної продукції, аудіо/відео контенту тощо) та розповсюдження рекламної продукції; організацію та проведення маркетингових заходів; аналіз маркетингових трендів та ринку конкурентів; медіапланування; організацію та контроль digital-маркетингу. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії; конкурентний рівень заробітної плати; можливість навчання, професійного та кар’єрного росту; дружній колектив та цікаві задачі; участь в різноманітних корпоративних заходах. |
Відправити резюме можна запосиланням |
|
Java програміст |
soft Xpansion |
вміння Java 11; знання Spring Framework; навички SQL; навички XML, JSON; знання JavaScript; знання HTML, CSS; навички Web Services (SOAP, REST); знання Tomcat; навички Git; англійська мова: читання технічної документації. |
|
робота в комфортному офісі м. Вінниці; можливість роботи для студентів випускного курсу; професійне зростання; конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; заняття з англійської мови; корпоративні заходи, teambuilding; командні ігри щотижня (футбол та волейбол), настільний теніс в офісі; фрукти, снеки, кава/чай. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Менеджер з продажу |
Торгтехніка |
вища освіта; досвід роботи менеджером з продажу від 2-х років; ініціативність, висока працездатність, наполегливість. |
|
гідний рівень оплати праці; дружній колектив; корпоративні заходи та графік роботи з понеділка по п’ятницю. |
Відправити резюме можна за посиланням |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець


















