Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
Українська

Код спеціальності

Найменування спеціальності

Освітня програма

Денна форма навчання

292

Міжнародні економічні відносини

Міжнародний бізнес

Вечірня форма навчання

035

Філологія

Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська

Денна та заочна форми навчання

051

Економіка

Економіка підприємства

071

Облік і оподаткування

Облік і оподаткування

Фінансовий контроль та аудит

072

Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок

Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок

073

Менеджмент

Менеджмент організацій

075

Маркетинг

Маркетинг

076

Підприємництво та торгівля

Підприємництво та торгівля

081

Право

Право

126

Інформаційні системи та технології

Інформаційні технології у бізнесі

181

Харчові технології

Ресторанні технології

232

Соціальне забезпечення

Управління в системі соціального забезпечення

241

Готельно-ресторанна справа

Готельно-ресторанна справа

242

Туризм і рекреація

Міжнародний туристичний бізнес

281

Публічне управління та адміністрування

Публічне управління та адміністрування

Навчальний відділ здійснює роботу в межах наданих повноважень, визначених Положенням про Навчальний відділ та відповідно до вимог системи управління якістю ВТЕІ ДТЕУ.
Діяльність Навчального відділу регламентується Конституцією України, законами України «Про освіту», «Про вищу освіту», постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства освіти і науки України, Статутом Іституту, діючими положеннями, Правилами внутрішнього розпорядку, постановами вченої ради ДТЕУ, постановами вченої ради ВТЕІ ДТЕУ, планом роботи Навчального відділу на рік.

Основні завдання та функції навчального відділу:

  • на основі чинних стандартів вищої освіти вдосконалює форму та зміст навчальних планів щодо відповідності їх освітньо-професійним програмам підготовки фахівців, розробляє навчальні плани відповідно до вимог стандартів вищої освіти;
  • розробляє графіки освітнього процесу, розклади навчальних занять, заліково-екзаменаційних сесій.
  • організовує, координує та проводить систематичний контроль діяльності деканатів і випускових кафедр щодо виконання графіків освітнього процесу всіх форм навчання;
  • забезпечує організацію системи оцінювання успішності навчання здобувачів вищої освіти та аналіз її показників;
  • планує, організовує та забезпечує підготовку, проведення атестації здобувачів вищої освіти за освітніми ступенями, проводить аналіз її результатів;
  • організовує збір та обробку інформації для виготовлення додатків до дипломів про вищу освіту європейського зразка (DIPLOMA SUPPLEMENT), формує загальне замовлення на виготовлення дипломів і додатків до дипломів випускників ВТЕІ ДТЕУ;
  • розраховує обсяги навчального навантаження науково-педагогічних працівників кафедр інституту на навчальний рік;
  • розробляє пропозиції щодо вдосконалення програмного забезпечення навчального відділу з урахуванням сучасних методичних та технічних вимог організації освітнього процесу;
  • здійснює оперативний облік контингенту здобувачів вищої освіти усіх форм навчання інституту.

Начальник відділу
Слободиська Оксана Арнольдівна
 

Освіта:
Український державний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова, 1996 р.; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 1998 р.; Вінницький національний аграрний університет, 2018 р.
Посада:
начальник відділу
Наукові ступені і звання:
кандидат історичних наук, доцент
В інституті працює:
з 2008 р.
Напрямок роботи:
займається організацією навчального процесу в інституті на рівні, що забезпечує підготовку висококваліфікованих фахівців згідно із затвердженими навчальними планами відповідно до державних стандартів освіти; здійснює загальне керівництво статистичною обробкою інформації, яка надходить до навчального відділу; надає консультативну допомогу професорсько-викладацькому складу та підрозділам інституту з питань організації навчального процесу; спрямовує роботу з організації аудиторних занять; бере участь у контролі якості проведення аудиторної роботи кафедрами та окремими викладачами; контролює організацію навчальної, виробничої та переддипломної практики здобувачів вищої освіти, аналізує її ефективність та звітність; контролює виконання рішень вченої ради та наказів стосовно організації навчальної роботи в інституті.
Кафедра:
права
Дисципліни, які викладає:
«Історія держави і права», «Соціологія».

 

Осаволюк Леся Вікторівна 

Освіта: Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ 2009 р.
Посада:
заступник начальника навчального відділу
В інституті працює:
з 2002 р.
Напрямок роботи:
контролює відповідність робочих навчальних планів освітньо-професійним програмам та відповідності розкладів занять і екзаменів робочим навчальним планам; координує роботу факультетів із формування пакету документів на виготовлення та отримання дипломів про вищу освіту; здійснює оперативний контроль навчальної та трудової дисципліни здобувачів вищої освіти і викладачів інституту.

Марченко Юлія Василівна 

Освіта: Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, 2015 р.
Посада: фахівець
В інституті працює: з 2011 р.
Напрямок роботи: контроль обліку контингенту здобувачів вищої освіти; забезпечення відповідної звітності факультетів із формування пакету документів на виготовлення студентських квитків для здобувачів вищої освіти денної форми навчання; здійснення обробки персональних даних, своєчасне внесення в ЄДЕБО.

 

Пужихін Максим Романович  

Освіта: здобувач вищої освіти спеціальності 081 Право IІ курсу Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ
Посада: фахівець
В інституті працює: з 2022 р.
Напрямок роботи: Формування розкладів навчальних занять та заліково-екзаменаційних сесій. Розробка моделі графіків освітнього процесу на наступний рік відповідно до вимог нормативно-правових актів України, стандартів вищої освіти, навчально-методичної документації щодо організації освітнього процесу та надання пропозицій щодо їх вдосконалення. Оперативне реагування на поточні зміни в освітньому процесі. Здійснення контролю за проведенням аудиторних занять, передбачених розкладом.

Мотронюк Володимир Вадимович 

Освіта: здобувач вищої освіти спеціальності 081 Право ІІ курсу Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ
Посада: фахівець
В інституті працює: з 2022 р.
Напрямок роботи: Формування розкладів навчальних занять та заліково-екзаменаційних сесій. Розробка моделі графіків освітнього процесу на наступний рік відповідно до вимог нормативно-правових актів України, стандартів вищої освіти, навчально-методичної документації щодо організації освітнього процесу та надання пропозицій щодо їх вдосконалення. Оперативне реагування на поточні зміни в освітньому процесі. Здійснення контролю за проведенням аудиторних занять, передбачених розкладом

Слєпа Ольга Миколаївна 

Освіта: здобувач вищої освіти спеціальності 071 Облік і оподаткування IV курсу Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ
Посада: інспектор
В інституті працює: з 2022 р.
Напрямок роботи: Оформлення розкладів навчальних занять та заліково-екзаменаційних сесій, графіків освітнього процесу та доведення їх у визначені терміни до науково-педагогічних працівників і здобувачів вищої освіти через деканати, кафедри, систему дистанційного навчання. Здійснення контролю за проведенням аудиторних занять, передбачених розкладом

Кривенька Тетяна Вікторівна  

Освіта: здобувач вищої освіти спеціальності 232 Соціальне забезпечення IІІ курсу Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ
Посада: інспектор
В інституті працює: з 2022 р.
Напрямок роботи: Формування розкладів навчальних занять та заліково-екзаменаційних сесій. Розробка моделі графіків освітнього процесу на наступний рік відповідно до вимог нормативно-правових актів України, стандартів вищої освіти, навчально-методичної документації щодо організації освітнього процесу та надання пропозицій щодо їх вдосконалення. Оперативне реагування на поточні зміни в освітньому процесі. Здійснення контролю за проведенням аудиторних занять, передбачених розкладом

Контактна інформація відділу
Основне місце розташування: Корпус 2. каб. 17
Робочий телефон: (0432)55-04-22, (0432)55-04-23
Адреса електоронної пошти: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Вже понад 8 років, на підставі заключних міжнародних договорів про практику та співпрацю, студенти інституту проходять практику в різних куточках світу. Щороку близько 250 студентів інституту різних спеціальностей до програм міжнародної практики.

Відповідно до Договору № 9 від 30.08.2013 «Про забезпечення і реалізацію професійного навчання і практики студентів з готельно-ресторанним комплексом «Дружба» (Деменівська долина, Словаччина), Договору з Об’єднаною готельно-торговою школою (м. Ліптовський Мікулаш, Словаччина) та Тристоронньої Угоди про практику між інститутом, готелем та студентом, щороку, взимку та влітку близько 50 студентів проходять виробничу практику на посадах адміністраторів, офіціантів, помічників кухаря, барменів та покоївок. Готель забезпечує студентів безкоштовним проживанням та триразовим харчуванням. У вільний час студенти можуть відвідувати басейни та спортзал. Такого роду професійна практика дає змогу ознайомитись зі структурою роботи туристичного бізнесу зсередини та отримати безцінний досвід в цій сфері за кордоном.


Існує можливість перевірити свої навики і знання приймаючи участь в програмі стажування в готелях Болгарії (Золоті піски, Сонячний берег, Єлєніті, Несебр). Відповідно до Договору № 4 від 01.03.2017 про співробітництво в галузі міжнародного навчання та проходження практики (м. Несебр, Сонячний берег, Болгарія) такі висококласні готелі як «Планета», «Тальяно», «Холідей» «Royal Castle Hotel and Spa» пропонують міжнародну практику на посадах аніматорів, офіціантів, барменів, помічників кухаря та багато інших. Впродовж практики студенти мають можливість спробувати себе в різних службах готелю: прийому та розміщення, харчування, бронювання, управління номерним фондом. У вільний час студенти також можуть відвідувати басейни та різні ігрові майданчики. Щороку такого роду практику в Болгарії проходять близько 120 студентів.

В березні 2019 року за програмою “Культура італійської кулінарології” інститут підписав Договір про партнерство з організації міжнародної практики студентів з Асоціацією UCM «Середземноморська спілка шеф-кухарів» (Фоджа, Італія) що дало можливість студентам пройти практику в ресторанах, кафе, барах та піцеріях у невеличких містечках півострова Гаргано (Сан-Менайо, Вієсте, Пескічі, Віко дель Гаргано) та спробувати себе на таких посадах як: помічник кухаря, помічник піцейоли, помічник офіціанта. Період практики тривав 3 місяці. Студенти отримали можливість не лише здобути неоціненний досвід з фахової підготовки, сертифікат про підвищення кваліфікації у кулінарній школі Італії, а й відпочити та оздоровитися на заповідній території.
Практика за кордоном - це знайомство з культурою інших країн, оплачувана практика, безкоштовне проживання та харчування, поглиблення професійних навиків, покращення рівня володіння іноземною мовою, безцінний досвід міжкультурного спілкування.

Київський національний торговельно-економічний університет
оголошує конкурсний відбір
на заміщення вакантних посад
науково-педагогічних працівників, директорів коледжу та училищ
(наказ КНТЕУ від 19.08.2019 № 2231)

 

  • Вінницький торговельно-економічний інститут – директора (доктор наук, вчене звання професор, володіння англійською мовою) – 1 од.;
  • Вінницький торговельно-економічний коледж – директора (доктор, кандидат  економічних наук) – 1 од.;
  • Чернівецьке вище комерційне училище – директора (стаж роботи в системі професійної (професійно-технічної) освіти не менше 5 років) – 1 од.;
  • Ужгородське вище комерційне училище – директора (стаж роботи в системі професійної (професійно-технічної) освіти не менше 5 років) – 1 од.

Термін подання документів – один місяць з дня опублікування оголошення.

Для участі в конкурсному відборі на заміщення вакантних посад науково-педагогічних працівників претендент подає такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі;
  • заповнений особовий листок з обліку кадрів у письмовому вигляді;
  • анкету-резюме в друкованому та електронному вигляді;
  • копії документів про освіту, науковий ступінь, вчене звання, паспорт (завірені нотаріально або відділом кадрів КНТЕУ);
  • список опублікованих наукових праць, підписаний кандидатом;
  • згоду на обробку персональних даних;
  • програму розвитку відокремленого структурного підрозділу;
  • довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
  • довідку про проходження флюорографічного огляду.

 

Документи надсилаються поштою або подаються особисто до відділу організації та контролю   діловодства   КНТЕУ  за  адресою:  кім. А-244,  вул. Кіото, 19,   м. Київ, 02156,  тел. (044) 531-47-12.

Редакційно-видавничий відділ є структурним підрозділом, який підпорядкований безпосередньо директору інституту та заступнику директора з навчально-методичної роботи.

Підрозділ інституту редакційно-видавничий відділ був створений на базі структурного підрозділу ВТЕІ ДТЕУ за рішенням Міністерства освіти і науки України і згідно наказу від 14.02.2005 року ректора КНТЕУ №414.Діяльність відділу направлена на забезпечення власних потреб інституту у видавничо-поліграфічній продукції та послугах при організації і проведенні навчального процесу, семінарів, конференцій.

В структурі редакційно-видавничого відділу знаходяться:
•палітурний та брошурувальний цех;
•комп’ютерний відділ;
•копіювально-розмножувальний цех.

Основні задачі діяльності відділу:
•забезпечення методичними та науково-методичними матеріалами навчального процесу ВТЕІ ДТЕУ;
•забезпечення внутрішніх потреб ВТЕІ ДТЕУ необхідною друкарською продукцією (бланками звітності, журналами, посвідченнями тощо);
•надання поліграфічних послуг викладачам, науковим співробітникам інституту у виданні монографій, підручників, навчальних та інших друкованих робіт, сприяння розвитку науково-педагогічної творчості професорсько-викладацького складу і студентів;
•забезпечення навчального процесу в інституті і його підрозділах науково-методичною і навчально-методичною літературою відповідно до тематичного плану видання друкованої продукції.

Основні напрямки діяльності відділу:

•надання текстових та художньо-графічних послуг розробка оригінал-макетів (комп’ютерна верстка листівок, плакатів, бланків, брошур, журналів, газет тощо)

Поліграфічні послуги:
•виготовлення посвідчень, грамот, сертифікатів, поздоровлень;
•виготовлення бланкової (окрім бланків суворої звітності та цінних паперів) продукції, листівок тощо;
•тиражування видань (навчальної літератури, брошур, журналів, газет тощо), фальцювання, зшивка, ламінування.


Начальник відділу 
Фатєєва Тетяна Дмитрівна
 

Освіта: Львівський поліграфічний технікум, 1983 р.
Посада:
начальник відділу
В інституті працює:
з 2005 р.
Напрямок роботи:
організація та забезпечення редакційно-видавничого процесу; забезпечення високої якості друкованої продукції; подача пропозиції щодо закупівлі обладнання, сировини, матеріалів для забезпечення редакційно-видавничого процесу; видача, підписування звітних та інших документів в межах своєї компетентності

 Діброва Наталія Євгеніївна 
Освіта: Вінницький педагогічний інститут, 1988 р.
Посада:
редактор ІІ категорії
В інституті працює:
з 2007 р.
Напрямок роботи:
підготовка вихідних даних для складання проектів економічної, виробничої діяльності відділу; розрахунок матеріальних, трудових і фінансових витрат, необхідних для виробництва поліграфічної продукції; участь у проведені робіт з ресурсозбереження, у впровадженні планової та облікової документації; виконання роботи пов’язаної з нерегламентованими розрахунками і контролем за правильністю здійснення розрахункових операцій.
 Шуляк Наталія Володимирівна 
Освіта: Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, 2019 р.
Посада:
фахівець редактор
В інституті працює:
з 2005 р.
Напрямок роботи:
редакційна робота та підготовка випуску друкованої продукції; підготовка та виконання брошурувально-палітурних робіт; копіювання оригіналу на розмножувальних машинах різних систем та конструкцій.
 Зощак Ліана Вікторівна 
Освіта: Коледж економіки і права Вінницького кооперативного інституту, 2010 р.
Посада: фахівець брошурувальник
В інституті працює: з 2010 р.
Напрямок роботи: виготовлення та підбір методичних матеріалів, робочих програм та програм методичного забезпечення, виготовлення студентських квитків та залікових книжок, підшивка особових справ по відділу кадрів та канцелярії; комплектування та брошурування друкованої продукції; робота на копіювальних апаратах та дротошвейній машині.
Редакційно-видавничий відділ знаходиться на 2 поверсі 4-го корпусу за адресою: Хмельницьке шосе, 25
Електронна адреса: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Телефон відділу: (0432) 55-04-42