ОС МОЛОДШИЙ БАКАЛАВР
- Освітньо-професійна програма «Фінанси, банківська справа та страхування » початкового рівня вищої освіти за спеціальністю 072 Фінанси,банківська справа,страхування та фондовий ринок
- Освітньо-професійна програма «Менеджмент» початкового рівня вищої освіти за спеціальністю 073 Менеджмент
- Освітньо-професійна програма «Маркетинг» початкового рівня вищої освіти за спеціальністю 075 Маркетинг
- Освітньо-професійна програма «Інформаційні технології у бізнесі» початкового рівня вищої освіти за спеціальністю 126 Інформаційні системи та технології
- Освітньо-професійна програма «Облік і оподаткування» початкового рівня вищої освіти за спеціальністю 071 Облік і оподаткування
- Освітньо-професійна програма «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» початкового рівня вищої освіти за спеціальністю 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
ОС БАКАЛАВР
- Освітньо-професійна програма «Германські мова та літератури (переклад включно), перша - англійська» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 035 Філологія
- Освітньо-професійна програма «Міжнародна економіка» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 051 Економіка
- Освітньо-професійна програма «Економіка бізнесу» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 051 Економіка
- Освітньо-професійна програма «Економічна та соціальна психологія » першого рівня вищої освіти за спеціальністю 053 Психологія
- Освітньо-професійна програма «Реклама і зв'язки з громадськістю» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 061 Журналістика
- Освітньо-професійна програма «Облік і оподаткування» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 071 Облік і оподаткування
- Освітньо-професійна програма «Фінансовий контроль та аудит» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 071 Облік і оподаткування
- Освітньо-професійна програма «Фінанси, банківська справа та страхування» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 071 Облік і оподаткування
- Освітньо-професійна програма «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 072 Фінанси,банківська справа,страхування та фондовий ринок
- Освітньо-професійна програма «Менеджмент організацій» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 073 Менеджмент
- Освітньо-професійна програма «Бізнес-адміністрування» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 073 Менеджмент
- Освітньо-професійна програма «Логістика» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 073 Менеджмент
- Освітньо-професійна програма «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 073 Менеджмент
- Освітньо-професійна програма «Маркетинг» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 075 Маркетинг
- Освітньо-професійна програма «Підприємництво та торгівля» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 076 Підприємництво та торгівля
- Освітньо-професійна програма «Товарознавство та комерційна логістика» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 076 Товарознавство та комерційна логістика
- Освітньо-професійна програма «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
- Освітньо-професійна програма «Право» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 081 Право
- Освітньо-професійна програма «Інформаційні технології у бізнесі» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 126 Інформаційні системи та технології
- Освітньо-професійна програма «Харчові технології» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 181 Харчові технології
- Освітньо-професійна програма «Соціальне забезпечення» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 232 Соціальне забезпечення
- Освітньо-професійна програма «Готельно-ресторанна справа» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 241 Готельно-ресторанна справа
- Освітньо-професійна програма «Туризм » першого рівня вищої освіти за спеціальністю 242 Туризм
- Освітньо-професійна програма «Туризм і рекреація » першого рівня вищої освіти за спеціальністю 242 Туризм і рекреація
- Освітньо-професійна програма «Публічне управління та адміністрування» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 281 Публічне управління та адміністрування
- Освітньо-професійна програма «Міжнародний бізнес» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 292 Міжнародні економічні відносини
ОС МАГІСТР
- Освітньо-професійна програма «Германські мова та літератури (переклад включно), перша - англійська» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 035 Філологія
- Освітньо-професійна програма «Економіка підприємства» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 051 Економіка
- Освітньо-професійна програма «Облік і оподаткування» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 071 Облік і оподаткування
- Освітньо-професійна програма «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 072 Фінанси,банківська справа,страхування та фондовий ринок
- Освітньо-професійна програма «Фінанси, банківська справа та страхування» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 072 Фінанси,банківська справа,страхування та фондовий ринок
- Освітньо-професійна програма «Менеджмент організацій» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 073 Менеджмент
- Освітньо-професійна програма «Маркетинг» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 075 Маркетинг
- Освітньо-професійна програма "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" другого рівня вищої освіти за спеціальністю 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
- Освітньо-професійна програма "Підприємництво та торгівля" другого рівня вищої освіти за спеціальністю 076 Підприємництво та торгівля
- Освітньо-професійна програма «Право» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 081 Право
- Освітньо-професійна програма «Інформаційні технології у бізнесі» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 126 Інформаційні системи та технології
- Освітньо-професійна програма «Ресторанні технології» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 181 Харчові технології
- Освітньо-професійна програма «Управління в системі соціального забезпечення» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 232 Соціальне забезпечення
- Освітньо-професійна програма «Готельно-ресторанна справа» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 241 Готельно-ресторанна справа
- Освітньо-професійна програма «Міжнародний туристичний бізнес» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 242 Туризм і рекреація
- Освітньо-професійна програма «Публічне управління та адміністрування» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 281 Публічне управління та адміністрування
- Освітньо-професійна програма «Міжнародний бізнес» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 292 Міжнародні економічні відносини
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер, менеджерка з розвитку торговельної мережі |
мультимаркет Аврора |
досвід успішних переговорів у різних сферах; умієш знаходити нестандартні рішення; пунктуальність; відповідальність; уважність; ефективність; бажання вчитись та розвиватись. |
пошук приміщень (згідно вимоги компанії); ведення переговорів щодо відкриття магазину; своєчасне оформлення договорів оренди на вигідних для компанії умовах; ведення переговорів, пов'язаних з діяльністю магазинів — з орендою власників та всіма державними інстанціями; своєчасне відкриття/закриття магазинів: згідно з планом, терміном та прописаною стандартною інструкцією; виконання щомісячного плану з відкритих об'єктів роздрібної торгівлі, відповідно до річного плану розвитку; організація системної роботи з моніторингу нових (діючих) об'єктів у різних регіонах; ведення переговорів з орендодавцями. |
своєчасна заробітна плата; графік роботи: 3 дні з 08:00 до 19:30, 3 дні з 20:00 до 07:30, 3 вихідних.; офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня; гідна оплата праці за результатами роботи; система наставництва та злагоджена командна робота; команда, де твоя думка буде почута та гідно оцінена; участь у цікавих та інноваційних проєктах; лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи; корпоративний магазин на території офісу; підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%; програма лояльності для співробітників компанії аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж; навчання та можливість підвищувати кваліфікацію; різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі; навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія; облаштовані зони фудкорту та відпочинку, з можливість придбати смачний свіжий обід та снеки. корпоративний розвіз та власний bla-bla-car; парковка для велосипедів та автомобілів, прокат велосипедів; дисконт-клуб від партнерів; для працевлаштування на період воєнного стану обов’язково для чоловіків потрібно мати при собі дійсний документ про військовий облік. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
ресторан Beatriche. Pasta e Vino |
з досвідом роботи на кухні протягом принаймні 1 року; важливо мати знання і розуміння італійської кухні; креативність; відповідальність; стресостійкість; старанність; охайність; організованість; ввічливість. |
підготовка і приготування італійських страв згідно з рецептами ресторану; забезпечення високої якості та привабливого оформлення страв; дотримання стандартів безпеки та гігієни під час готування їжі; управління запасами продуктів та замовлення інгредієнтів; підтримка чистоти та порядку на кухні. |
конкурентоспроможна заробітна плата; можливості професійного росту та розвитку; дружня та сприятлива робоча атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
Volia Датагруп |
знання української мови; письмова грамотність; уважність до деталей; бажання навчатися та розвиватися у банківській сфері. |
консультування клієнтів по вхідній лінії одного з головних банків україни; дотримування правил та стандартів роботи; реєстрування інформації в базі даних. |
офіційне працевлаштування; оплачуване навчання; відпустки та лікарняні; медичне страхування; нормований графік: 5/2 позмінно (від 6-ти робочих годин); зручне місце роботи: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе ,82; комфортний офіс: завжди зі світлом та теплим чаєм або кавою; стабільна та гідна оплата праці: стабільна ставка+бонуси. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами, консультант (вхідна лінія) |
ТОВ Хоум-Нет |
грамотна письмова й усна мова; уважність до деталей та бажання допомагати людям; вища або незакінчена вища освіта; впевнений користувач ПК (вміння швидко опрацьовувати інформацію в системі); відповідальність; відкритість; відсутність судимості у вас та ваших найближчих родичів (обов'язкова вимога). |
консультувати клієнтів (виключно на вхідній лінії); обслуговування банківських карток (блокування, розблокування, перевірка транзакцій тощо); клієнтська підтримка щодо питань графіку роботи відділення, наявність готівки в банкоматі; вирішування фінансових питання (зокрема уточнення балансу та інших платіжних операцій); реєстрування інформації в CRM-системі та вести коректний облік даних; дотримуватись правил та стандартів роботи компанії та банківського партнера.
|
повна прозорість та стабільність; дотримуємось вимог КЗПУ; оплачувані відпустки та лікарняні; новий сучасний простір; в офісі є все необхідне для комфортної роботи та відпочинку; від 6 годин на день, 5 робочих днів на тиждень (плаваючі вихідні); позмінний графік: 07:00—16:00, 14:00—22:00; навчання перед стартом тривалістю 3 тижні; отримаєте необхідні знання з роботи з банківськими картками та інструментами; засвоїте системи та процеси без стресу; ваше стажування буде оплачуване; погодинна ставка + бонуси; можливість професійного зростання в компанії, що динамічно розвивається; підтримка під час адаптації і постійне вдосконалення навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор call-центру (з навчанням) |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
приємний голос; хороша дикція; грамотна мова; здатність до швидкого навчання; вміння переконувати і відстоювати свою точку зору; вміння працювати в команді; досвід в даній сфері не обов’язковий. |
здійснювати телефонні переговори з клієнтами відповідно до внутрішніх процедур банку; приймати вхідні телефонні звернення; надавати консультацій клієнтам. |
офіційне працевлаштування; медичне страхування та страхування життя, повністю оплачене банком; заробітна плата на рівні провідних топ-роботодавців; 25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників Банку; навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ, тощо); можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group; підтримка працівників постійно навчатись та професійно розвиватись; щороку наші працівники складають індивідуальний план розвитку разом з керівником чи ментором і впевнено рухаються до мети; програма «War&Lifebalance: як повернути життя в життя» — це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану; в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я; рівні можливості: різноманітність, інклюзивність; залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з бронювання туристичних послуг |
ТОВ Бомба Тур |
впевнений користувач MS Office, Google Docs; навички роботи з великим обсягом інформації; знання туристичних напрямків; володіння англійською мовою на рівні, достатньому для комунікації з партнерами; вміння працювати в команді; відповідальність; уважність до деталей; відмінні комунікативні та організаційні навички; досвід в туристичній сфері; досвід самостійних подорожей. |
пошуком і бронюванням готелів; взаємодіяти з гідами та туристичними локаціями: пошук, бронювання та подальша співпраця; баронюванням залізничних квитків. |
можливість ініціювати та реалізовувати власні ідеї, які мають вплив на продукт; поетапна адаптація в посаду: план навчання, закріплений наставник, детальні інструкції та зворотний зв’язок після кожного етапу; офіційне працевлаштування та гарантії за КЗпП; комфортний офіс у центрі міста; графік роботи Пн-Пт (09:00−18:00/10:00−19:00); можливість кар'єрного зростання; можливість мандрувати за спеціальними умовами. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бренд-консультант, промоутер |
Search & hunt agency |
можеш з легкістю завести розмову з незнайомою людиною; висловлюєш думки так, що тебе слухати і слухати; любиш працювати в команді; наполегливо йдеш до цілі, яку перед собою ставиш; не боїшся труднощів, а нові виклики тебе надихають; відповідальність; стресостійкість. |
розповідати про новинки тютюнової продукції місцях її продажу — МАФах, кіосках, супермаркетах; відчувати потреби клієнтів і зможе надати кваліфіковану консультацію; надання усієї необхідної інформації про продукт; вести звітність своєї роботи. |
гнучкий графік (6 годин/день, 120 годин/місяць — тобто 20 робочих днів на вибір); проведемо для тебе інструктаж та навчимо усьому. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Інженер з комп'ютерних систем |
Конекс |
вища освіта в галузі комп’ютерних наук або суміжних спеціальностей; знання принципів побудови ІТ мереж; знання мережевих протоколів, знання побудови СКС, систем відеоспостереження та СКД; досвід адміністрування Win (+Unix буде великим плюсом); вміння працювати в команді та готовність до постійного саморозвитку; досвід роботи, але ми також готові розглянути кандидатів без досвіду. |
проводити адміністрування ПК, периферійних пристроїв, мережевого обладнання; забезпечувати безперебійну роботу комп’ютерних систем, виявляти та усувати можливі проблеми; проводити аналіз та оптимізацію комп’ютерних систем для підвищення їх ефективності; забезпечувати технічну підтримку користувачів та вирішувати їхні технічні проблеми; займатись проектуванням, монтажем та обслуговуванням систем відеоспостереження. |
Конкурентна заробітна плата, що відповідає вашим навичкам і досвіду; Можливості для професійного розвитку і кар'єрного зростанняє; Приємна та дружню робочу атмосферу в сучасному та просторому офісіє4 Можливість пограти в настільний теніс та позайматися у спортзалі не покидаючи офіс. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор call-центра |
Dnipro-M |
без досвіду; відповідальність; організованість; комунікативність. |
|
можливість побудувати свою кар'єру: (зайняти позицію керуючого, тренера, категорійного та багато інших) — ми з радістю підтримаємо твою ініціативу; подорожуй вигідно. знижки на пальне та продукцію в рамках програми лояльності мережі заправок; оновлюй техніку за вигідною ціною. ти отримуєш спеціальні знижки на електроніку через нашу партнерську програму; знижки на послуги медичних лабораторій; спеціальні умови на абонементи до фітнес-клубів, щоб підтримувати здоров’я та енергію на максимум; гнучкий графік роботи (бо життя — це не лише робота) — 5/2 з 08:00 до 20:00 (по 8 годин робочих + обідня година);
безлімітна кава-брек, чай, фрукти, смаколики. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фінансист, менеджер з фінансів |
Wonder |
досвід роботи фінансування/ кредитування; уважнітсь до деталей; аналітичне мислення; організованість; відповідальність; впевнений користувач ПК (MS Office). Робота з 1С/ CRM; бажання професійного розвитку та роботи на результат. |
ведення управлінського обліку грошових коштів і матеріальних цінностей; формування управлінської звітності (про дебіторську заборгованість, продажі, тощо); координування і розподіл фінансових потоків; контроль руху грошових коштів на рахунках юридичних осіб, що входять до складу групи компаній; взаємодія з банківськими і фінансовими установами. |
комфортний офіс; графік (full time): 08:30—17:30 (ПН-ЧТ), 08:30—16:30 (ПТ); можливість впливати на власний дохід (ставка+КРІ); навчання, розвиток, кар'єрний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Заступник керуючого магазином |
Еко |
вища освіта (бажано, але не обов’язково); досвід заступником керуючого, адміністратором магазину або старшим продавцем/касиром; командність; ініціативність; відповідальність; стресостійкість; розуміння, як працюють операційні процеси у супермаркеті; активність; спрямованість на результат; бажання вчитись та розвиватись. |
динамічна робота, де кожен день не схожий на попередній; організація всіх процесів у магазині та управління персоналом; контроль товарних запасів, переобліки, облік списань; участь у навчанні нових співробітників; робота в торговому залі, з касовим апаратом, приймання товару; дотримання стандартів компанії та контроль якості обслуговування; виконання планових показників. |
офіційне працевлаштування з першого робочого дня; позмінний графік роботи 2/2; своєчасна виплата заробітної плати; можливості для кар'єрного зростання; підтримка з боку команди та керівництва. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Логістичний диспетчер (ринок США) |
ТОВ «Лана Експрес Логістика» |
англійська на рівні Intermediate; здатність вивчати нові концепції; мотивована особистість; сильні комунікативні навички; позитивне / професійне ставлення; увага до деталей з сильними організаторськими здібностями; впевненість у переговорах щодо ставок; microsoft word та excel; ефективний сильний комунікатор; увага до деталей та організованість; досвід роботи в офісі, виконання звичайних офісних завдань (відповідь на телефонні дзвінки, електронна пошта). |
отримування запитів на завантаження електронною поштою та/або телефоном; розраховування маршрутів та планування поїздок водіями для місцевих та національних маршрутів; відправляння водіїв з точними замовленнями на забір та доставку; в курсі пошуку та узгодження найкращих вантажів і оновлення диспетчерських табло; підтримування якісних стосунків з брокерами, клієнтами та водіями; розвивати нові стосунки з клієнтами та брокерами; керувати водіями та контролювати маршрут, оновлюючи статус за потреби. |
робочий час: 15:00−01:00 з Понеділка по П'ятницю; конкурентна заробітна плата + бонуси; щомісячні командні обіди; кар'єрний ріст у компанії; оплачувана відпустка та лікарняні; можна працювати віддалено. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ТОВ "АЙПІ-КОННЕКТ" |
наявність базової профільної освіти (бухгалтерської/економічної тощо); вміння працювати з бухгалтерськими (1С) та офісними (Word/Excel) програмами; уважність до деталей; вміння працювати з великим обсягом інформації; відповідальність; організованість; значною перевагою буде знання кадрового діловодства; готові взяти на роботу студентів та людей без досвіду, адже надаємо можливість отримати практичні навички та професійний розвиток. |
обробка первинних документів та їх правильне відображення у бухгалтерському обліку; ведення типових договорів з контрагентами; підготовка та ведення типової документації в системі закупівель (тендерні майданчики); взаємодія з іншими підрозділами підприємства — контроль виконання зобов’язань перед зовнішніми контрагентами. |
|
Відправити резюме можна Тел./Viber/Telegram: - 095-049-45-55 (Марина) |
Продуктовий маркетолог |
KNESS Group |
повна вища освіта за одним з напрямів підготовки «Енергетика», «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», «Менеджмент»; володіння на високому рівні microsoft office (Word, Excel, PowerPoint) та Google Workspace (Документи, Таблиці, Презентації, Форми); можливий досвід роботи у координації розробки стратегії розвитку продукту та компанії, виведення нового продукту на ринок; успішний досвід в бізнес-аналізі ринків, прогнозування трендів на ринках, розрахунку бізнес кейсів з запуску продуктів та нових бізнес-моделей; вільне володіння англійською мовою не нижче рівня А2. |
координація розвитку продуктів відповідно до потреб цільової аудиторії та загальної стратегії компанії; вивчення ринку, сегментів та споживчих трендів, конкурентний аналіз, відстеження розвитку технологій та функціональних можливостей конкурентів та ринку; розуміння потреб користувачів, управління клієнтським досвідом в межах продукту, в тому клієнтським шляхом, LTV та зворотнім зв’язком клієнтів; розвиток продукту на основі споживчих трендів та конкурентного аналізу; відповідальність за P&L продукту (категорії), у тому числі KPIs продукту у (короткостроковому та довгостроковому), прогнозуванні прибутковості продукту та окупності розробки в певній країні (регіоні); розробка цінової політики, системи знижок та пільг, механізмів продажу, та формування попиту на продукт; проведення маркетингових досліджень з метою подальшого вдосконалення продукту; адаптація функціональних властивостей продукту з урахуванням законодавчих вимог, стандартів та інших особливостей територіальних ринків присутності; координація всіх робіт зі створення бачення та стратегії розвитку продукту, управління продуктом. |
робота в успішній Компанії, що активно розвивається, створює тренди ринку, є соціально-відповідальною, має відкриту культуру та цінує ідеї співробітників; цікаві проекти в інших країнах; стати частиною команди, яка створює інновації в найактуальніший галузі; офіційне працевлаштування з дотриманням КЗпП України; конкурентний компенсаційний пакет; сучасний та комфортний офіс, кухні та зони відпочинку; перспективу професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник інтернет-маркетолога |
Lookie Atelier |
вища освіта (маркетинг, PR, журналістика) та розумння базові принципи роботи в цій сфері; fashion-індустрією; естетичне бачення й відчуття стилю; готовність вчитися та розвиватися у сфері маркетингу; уважність до деталей; відповідально ставитись до дедлайнів; ініціативність; базові навички роботи з Instagram / Facebook / Google / Canva / Excel або бажання їх швидко освоїти. |
запуск реклами в Instagram, Facebook, Google (налаштування, технічні моменти, оновлення креативів); наповнення сайту товарами (укр. та англ. мова) за шаблоном (назва, опис, фото), підбір ключових слів до описів та назв; допомога в створенні email-розсилок; написання текстів для різних каналів комунікації; збір, оновлення та ведення таблиць з контентом, аналітикою, ідеями; комунікація з дизайнерами, підрядниками або контент-креаторами. |
робота оффлайн, в офісі (графік гнучкий); навчання, підтримка та чіткі задачі на кожен тиждень; можливість швидкого росту — від помічника до повноцінного спеціаліста з маркетингу. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Виробник металевих конструкцій |
“Еверест-Тер” |
самостійність; організованість; відповідальність; аналітичність; комунікативні навички; вміти знаходити вихід з нестандартних ситуацій. |
виконання завдань керівника; організація робочого графіку; пошук інформації; організація необхідних процесів; робота з CRM-системою; допомога в організації нових проектів. |
підтримка на етапі адаптації; навчання та можливість для ефективного зростання; стабільний графік 08:40-18:00; можливість впливати на розмір заробітної плати; чіткі правила та інструкції для роботи; зрозуміла система кар’єрного зростання; дистанційний формат роботи (дозволяє вам мати додаткову годину для особистих потреб чи просто випити філіжанку кави у тиші). |
За більш детальною інформацією звертайтесь в Instagram: @work_everest |
Бухгалтер |
ТОВ "АЙПІ-КОННЕКТ" |
наявність базової профільної освіти (бухгалтерської/економічної тощо); вміння працювати з бухгалтерськими (1С) та офісними (Word/Excel) програмами; уважність до деталей; вміння працювати з великим обсягом інформації; відповідальність; організованість; значною перевагою буде знання кадрового діловодства; готові взяти на роботу студентів та людей без досвіду, адже надаємо можливість отримати практичні навички та професійний розвиток. |
обробка первинних документів та їх правильне відображення у бухгалтерському обліку; ведення типових договорів з контрагентами; підготовка та ведення типової документації в системі закупівель (тендерні майданчики); взаємодія з іншими підрозділами підприємства — контроль виконання зобов’язань перед зовнішніми контрагентами. |
|
Відправити резюме можна Тел./Viber/Telegram: - 095-049-45-55 (Марина) |
Менеджер, менеджерка з розвитку торговельної мережі |
мультимаркет Аврора |
досвід успішних переговорів у різних сферах; умієш знаходити нестандартні рішення; пунктуальність; відповідальність; уважність; ефективність; бажання вчитись та розвиватись. |
пошук приміщень (згідно вимоги компанії); ведення переговорів щодо відкриття магазину; своєчасне оформлення договорів оренди на вигідних для компанії умовах; ведення переговорів, пов'язаних з діяльністю магазинів — з орендою власників та всіма державними інстанціями; своєчасне відкриття/закриття магазинів: згідно з планом, терміном та прописаною стандартною інструкцією; виконання щомісячного плану з відкритих об'єктів роздрібної торгівлі, відповідно до річного плану розвитку; організація системної роботи з моніторингу нових (діючих) об'єктів у різних регіонах; ведення переговорів з орендодавцями. |
своєчасна заробітна плата; графік роботи: 3 дні з 08:00 до 19:30, 3 дні з 20:00 до 07:30, 3 вихідних.; офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня; гідна оплата праці за результатами роботи; система наставництва та злагоджена командна робота; команда, де твоя думка буде почута та гідно оцінена; участь у цікавих та інноваційних проєктах; лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи; корпоративний магазин на території офісу; підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%; програма лояльності для співробітників компанії аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж; навчання та можливість підвищувати кваліфікацію; різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі; навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія; облаштовані зони фудкорту та відпочинку, з можливість придбати смачний свіжий обід та снеки. корпоративний розвіз та власний bla-bla-car; парковка для велосипедів та автомобілів, прокат велосипедів; дисконт-клуб від партнерів; для працевлаштування на період воєнного стану обов’язково для чоловіків потрібно мати при собі дійсний документ про військовий облік. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
Volia Датагруп |
знання української мови; письмова грамотність; уважність до деталей; бажання навчатися та розвиватися у банківській сфері. |
консультування клієнтів по вхідній лінії одного з головних банків україни; дотримування правил та стандартів роботи; реєстрування інформації в базі даних. |
офіційне працевлаштування; оплачуване навчання; відпустки та лікарняні; медичне страхування; нормований графік: 5/2 позмінно (від 6-ти робочих годин); зручне місце роботи: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе ,82; комфортний офіс: завжди зі світлом та теплим чаєм або кавою; стабільна та гідна оплата праці: стабільна ставка+бонуси. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
ресторан Beatriche. Pasta e Vino |
з досвідом роботи на кухні протягом принаймні 1 року; важливо мати знання і розуміння італійської кухні; креативність; відповідальність; стресостійкість; старанність; охайність; організованість; ввічливість. |
підготовка і приготування італійських страв згідно з рецептами ресторану; забезпечення високої якості та привабливого оформлення страв; дотримання стандартів безпеки та гігієни під час готування їжі; управління запасами продуктів та замовлення інгредієнтів; підтримка чистоти та порядку на кухні. |
конкурентоспроможна заробітна плата; можливості професійного росту та розвитку; дружня та сприятлива робоча атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами, консультант (вхідна лінія) |
ТОВ Хоум-Нет |
грамотна письмова й усна мова; уважність до деталей та бажання допомагати людям; вища або незакінчена вища освіта; впевнений користувач ПК (вміння швидко опрацьовувати інформацію в системі); відповідальність; відкритість; відсутність судимості у вас та ваших найближчих родичів (обов'язкова вимога). |
консультувати клієнтів (виключно на вхідній лінії); обслуговування банківських карток (блокування, розблокування, перевірка транзакцій тощо); клієнтська підтримка щодо питань графіку роботи відділення, наявність готівки в банкоматі; вирішування фінансових питання (зокрема уточнення балансу та інших платіжних операцій); реєстрування інформації в CRM-системі та вести коректний облік даних; дотримуватись правил та стандартів роботи компанії та банківського партнера.
|
повна прозорість та стабільність; дотримуємось вимог КЗПУ; оплачувані відпустки та лікарняні; новий сучасний простір; в офісі є все необхідне для комфортної роботи та відпочинку; від 6 годин на день, 5 робочих днів на тиждень (плаваючі вихідні); позмінний графік: 07:00—16:00, 14:00—22:00; навчання перед стартом тривалістю 3 тижні; отримаєте необхідні знання з роботи з банківськими картками та інструментами; засвоїте системи та процеси без стресу; ваше стажування буде оплачуване; погодинна ставка + бонуси; можливість професійного зростання в компанії, що динамічно розвивається; підтримка під час адаптації і постійне вдосконалення навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор call-центру (з навчанням) |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
приємний голос; хороша дикція; грамотна мова; здатність до швидкого навчання; вміння переконувати і відстоювати свою точку зору; вміння працювати в команді; досвід в даній сфері не обов’язковий. |
здійснювати телефонні переговори з клієнтами відповідно до внутрішніх процедур банку; приймати вхідні телефонні звернення; надавати консультацій клієнтам. |
офіційне працевлаштування; медичне страхування та страхування життя, повністю оплачене банком; заробітна плата на рівні провідних топ-роботодавців; 25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників Банку; навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ, тощо); можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group; підтримка працівників постійно навчатись та професійно розвиватись; щороку наші працівники складають індивідуальний план розвитку разом з керівником чи ментором і впевнено рухаються до мети; програма «War&Lifebalance: як повернути життя в життя» — це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану; в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я; рівні можливості: різноманітність, інклюзивність; залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Маркетолог |
Товариство Червоного Хреста України |
вища освіта в сфері маркетингу, PR, медіа або комунікацій; щонайменше 2 роки практичного досвіду у сфері маркетингу; впевнено працюєте з Google Ads, Meta Ads, аналітичними інструментами; основи SMM, SEO, принципи контент-стратегій; вести декілька проєктів одночасно та доводити справи до результату; відчуття стилю, хороші навички візуальної та текстової комунікації; бажає працювати в соціально важливих проєктах. |
розробка маркетингової стратегії для соціальних послуг, включно з річним планом дій та KPI; формування іміджу бренду (створення логотипу, фірмового стилю, слоганів); комунікація з підрядниками: дизайнери, копірайтери, SMM-фахівці; ведення соцмереж, запуск рекламних кампаній (Google Ads, Meta Ads); підготовка інформаційних матеріалів, презентацій, буклетів; організація подій і промо-активностей для просування соціальних послуг; розробка програми безоплатних послуг (пробний формат); моніторинг ефективності маркетингових заходів та складання звітів. |
робота в організації, яка змінює життя людей на краще; гібридний формат: частково офіс, частково віддалено; участь у проєктах, що мають суспільне значення; можливості професійного розвитку та навчання; підтримка дружньої та мотивованої команди. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Працівник ресторану |
ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер, менеджерка з розвитку торговельної мережі |
мультимаркет Аврора |
досвід успішних переговорів у різних сферах; умієш знаходити нестандартні рішення; пунктуальність; відповідальність; уважність; ефективність; бажання вчитись та розвиватись. |
пошук приміщень (згідно вимоги компанії); ведення переговорів щодо відкриття магазину; своєчасне оформлення договорів оренди на вигідних для компанії умовах; ведення переговорів, пов'язаних з діяльністю магазинів — з орендою власників та всіма державними інстанціями; своєчасне відкриття/закриття магазинів: згідно з планом, терміном та прописаною стандартною інструкцією; виконання щомісячного плану з відкритих об'єктів роздрібної торгівлі, відповідно до річного плану розвитку; організація системної роботи з моніторингу нових (діючих) об'єктів у різних регіонах; ведення переговорів з орендодавцями. |
своєчасна заробітна плата; графік роботи: 3 дні з 08:00 до 19:30, 3 дні з 20:00 до 07:30, 3 вихідних.; офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня; гідна оплата праці за результатами роботи; система наставництва та злагоджена командна робота; команда, де твоя думка буде почута та гідно оцінена; участь у цікавих та інноваційних проєктах; лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи; корпоративний магазин на території офісу; підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%; програма лояльності для співробітників компанії аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж; навчання та можливість підвищувати кваліфікацію; різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі; навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія; облаштовані зони фудкорту та відпочинку, з можливість придбати смачний свіжий обід та снеки. корпоративний розвіз та власний bla-bla-car; парковка для велосипедів та автомобілів, прокат велосипедів; дисконт-клуб від партнерів; для працевлаштування на період воєнного стану обов’язково для чоловіків потрібно мати при собі дійсний документ про військовий облік. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Інженер з комп'ютерних систем |
Конекс |
вища освіта в галузі комп’ютерних наук або суміжних спеціальностей; знання принципів побудови ІТ мереж; знання мережевих протоколів, знання побудови СКС, систем відеоспостереження та СКД; досвід адміністрування Win (+Unix буде великим плюсом); вміння працювати в команді та готовність до постійного саморозвитку; досвід роботи, але ми також готові розглянути кандидатів без досвіду. |
проводити адміністрування ПК, периферійних пристроїв, мережевого обладнання; забезпечувати безперебійну роботу комп’ютерних систем, виявляти та усувати можливі проблеми; проводити аналіз та оптимізацію комп’ютерних систем для підвищення їх ефективності; забезпечувати технічну підтримку користувачів та вирішувати їхні технічні проблеми; займатись проектуванням, монтажем та обслуговуванням систем відеоспостереження. |
конкурентна заробітна плата, що відповідає вашим навичкам і досвіду; можливості для професійного розвитку і кар'єрного зростанняє; приємна та дружню робочу атмосферу в сучасному та просторому офісіє4 можливість пограти в настільний теніс та позайматися у спортзалі не покидаючи офіс. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Вакансія «Офіціант-касир» |
ЛДЦ «Меділюкс»
|
охайність; пунктуальність; високий рівень комунікативності; вміння швидко навчатись та запам’ятовувати інформацію. |
прийом замовлень від клієнтів; видача їжі та напоїв відвідувачам відповідно до замовлення; робота з касою та розрахунок відвідувачів. |
графік роботи 3/3 (08:00 - 17:00); оплачуване стажування; офіційне працевлаштування та супутній соц.пакет; медичне страхування; знижки на послуги компанії; дружній колектив. |
Відправити резюме можна: рекрутерці Оксані, +380 67 1674890 Viber, Telegram |
|
Вакансія «Бариста» |
ЛДЦ «Меділюкс»
|
досвід роботи від півроку; досвід роботи з професійним кавовим обладнанням; досвід роботи з касою, терміналом; вміння приготування різноманітних кавових напоїв; знання та дотримання стандартів обслуговування та якості продукції буде перевагою. |
прийом замовлень від клієнтів; приготування класичних та прохолодних кавових напоїв; робота з касою та терміналом. |
позмінний графік роботи: 3/3 (08:00 - 18:00); обіди безкоштовно; робота на професійному обладнанні; оплачуване стажування; офіційне працевлаштування, соц.пакет; медичне страхування; знижки на послуги компанії. |
Відправити резюме можна: рекрутерці Оксані, +380 67 1674890 Viber, Telegram |
Продавець-консультант, представник бренду (Electrolux, побутова техніка) |
Havas Engage Ukraine |
|
консультування відвідувачів, які обирають техніку, для здійснення їх вибору на користь ТМ Electrolux; продаж товарів ТМ Electrolux; моніторинг вітрини продукції концерну, за можливості — вплив на дозамовлення продукції в конктретній торговій точці; підтримка нового продукту та модельного ряду у роздрібній торгівлі, забезпечення детальної консультації; підтримка чистоти продукції на вітрині, на своєму робочому місці та на бренд-зоні (якщо вона встановлена в ТТ); збір необхідної інформації на запит компанії Electrolux, заповнення звітів; розміщення POS матеріалів, формування фото-звітів, контроль наявності та дозамовлення, у разі втрати/псування. |
фіксована ставка + бонус за продаж (деталі на співбесіді); соц.пакет відповідно до законодавства україни (офіційна оплата праці, оплачувані відпустки та лікарняні); оформлення за трудовою книжкою; зп залежно від особистих результатів; 5 днів на тиждень (Середа-Неділя), 8 робочих годин на день, 2 вихідних плаваючі з пн-чт можна обрати в залежності від потреб і трафіку в точці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фінансист, менеджер з фінансів |
Wonder |
досвід роботи фінансування/ кредитування; уважнітсь до деталей; аналітичне мислення; організованість; відповідальність; впевнений користувач ПК (MS Office). Робота з 1С/ CRM; бажання професійного розвитку та роботи на результат. |
ведення управлінського обліку грошових коштів і матеріальних цінностей; формування управлінської звітності (про дебіторську заборгованість, продажі, тощо); координування і розподіл фінансових потоків; контроль руху грошових коштів на рахунках юридичних осіб, що входять до складу групи компаній; взаємодія з банківськими і фінансовими установами. |
комфортний офіс; графік (full time): 08:30—17:30 (ПН-ЧТ), 08:30—16:30 (ПТ); можливість впливати на власний дохід (ставка+КРІ); навчання, розвиток, кар'єрний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор call-центра |
Dnipro-M |
без досвіду; відповідальність; організованість; комунікативність. |
|
можливість побудувати свою кар'єру: (зайняти позицію керуючого, тренера, категорійного та багато інших) — ми з радістю підтримаємо твою ініціативу; подорожуй вигідно. знижки на пальне та продукцію в рамках програми лояльності мережі заправок; оновлюй техніку за вигідною ціною. ти отримуєш спеціальні знижки на електроніку через нашу партнерську програму; знижки на послуги медичних лабораторій; спеціальні умови на абонементи до фітнес-клубів, щоб підтримувати здоров’я та енергію на максимум; гнучкий графік роботи (бо життя — це не лише робота) — 5/2 з 08:00 до 20:00 (по 8 годин робочих + обідня година);
безлімітна кава-брек, чай, фрукти, смаколики. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер, менеджерка з розвитку торговельної мережі |
мультимаркет Аврора |
досвід успішних переговорів у різних сферах; умієш знаходити нестандартні рішення; пунктуальність; відповідальність; уважність; ефективність; бажання вчитись та розвиватись. |
пошук приміщень (згідно вимоги компанії); ведення переговорів щодо відкриття магазину; своєчасне оформлення договорів оренди на вигідних для компанії умовах; ведення переговорів, пов'язаних з діяльністю магазинів — з орендою власників та всіма державними інстанціями; своєчасне відкриття/закриття магазинів: згідно з планом, терміном та прописаною стандартною інструкцією; виконання щомісячного плану з відкритих об'єктів роздрібної торгівлі, відповідно до річного плану розвитку; організація системної роботи з моніторингу нових (діючих) об'єктів у різних регіонах; ведення переговорів з орендодавцями. |
своєчасна заробітна плата; графік роботи: 3 дні з 08:00 до 19:30, 3 дні з 20:00 до 07:30, 3 вихідних.; офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня; гідна оплата праці за результатами роботи; система наставництва та злагоджена командна робота; команда, де твоя думка буде почута та гідно оцінена; участь у цікавих та інноваційних проєктах; лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи; корпоративний магазин на території офісу; підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%; програма лояльності для співробітників компанії аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж; навчання та можливість підвищувати кваліфікацію; різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі; навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія; облаштовані зони фудкорту та відпочинку, з можливість придбати смачний свіжий обід та снеки. корпоративний розвіз та власний bla-bla-car; парковка для велосипедів та автомобілів, прокат велосипедів; дисконт-клуб від партнерів; для працевлаштування на період воєнного стану обов’язково для чоловіків потрібно мати при собі дійсний документ про військовий облік. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
HR-менеджер |
мережа агенцій нерухомості Avangard |
позитивне мислення. |
забезпечення якісного потоку кандидатів через соцмережі, сайти пошуку роботи та інші канали; проведення співбесід (онлайн / офлайн) та оцінка потенціалу кандидатів; супровід новачків у перші тижні: онбординг, знайомство з командою, підтримка мотивації; підтримка керівників відділів у питаннях people-менеджменту; формування позитивної атмосфери в офісі та розвиток командної культури AVANGARD; ведення бази кандидатів, аналітика та регулярна звітність. |
ставка + KPI; навчання та розвиток: soft-skills тренінги, менторство, підтримка з боку керівника та команди; комфортний офіс у центрі, тепла атмосфера та мінімум бюрократії; графік: Пн-Пт, 10:00−18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
Volia Датагруп |
знання української мови; письмова грамотність; уважність до деталей; бажання навчатися та розвиватися у банківській сфері. |
консультування клієнтів по вхідній лінії одного з головних банків україни; дотримування правил та стандартів роботи; реєстрування інформації в базі даних. |
офіційне працевлаштування; оплачуване навчання; відпустки та лікарняні; медичне страхування; нормований графік: 5/2 позмінно (від 6-ти робочих годин); зручне місце роботи: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе ,82; комфортний офіс: завжди зі світлом та теплим чаєм або кавою; стабільна та гідна оплата праці: стабільна ставка+бонуси. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
ресторан Beatriche. Pasta e Vino |
з досвідом роботи на кухні протягом принаймні 1 року; важливо мати знання і розуміння італійської кухні; креативність; відповідальність; стресостійкість; старанність; охайність; організованість; ввічливість. |
підготовка і приготування італійських страв згідно з рецептами ресторану; забезпечення високої якості та привабливого оформлення страв; дотримання стандартів безпеки та гігієни під час готування їжі; управління запасами продуктів та замовлення інгредієнтів; підтримка чистоти та порядку на кухні. |
конкурентоспроможна заробітна плата; можливості професійного росту та розвитку; дружня та сприятлива робоча атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами, консультант (вхідна лінія) |
ТОВ Хоум-Нет |
грамотна письмова й усна мова; уважність до деталей та бажання допомагати людям; вища або незакінчена вища освіта; впевнений користувач ПК (вміння швидко опрацьовувати інформацію в системі); відповідальність; відкритість; відсутність судимості у вас та ваших найближчих родичів (обов'язкова вимога). |
консультувати клієнтів (виключно на вхідній лінії); обслуговування банківських карток (блокування, розблокування, перевірка транзакцій тощо); клієнтська підтримка щодо питань графіку роботи відділення, наявність готівки в банкоматі; вирішування фінансових питання (зокрема уточнення балансу та інших платіжних операцій); реєстрування інформації в CRM-системі та вести коректний облік даних; дотримуватись правил та стандартів роботи компанії та банківського партнера.
|
повна прозорість та стабільність; дотримуємось вимог КЗПУ; оплачувані відпустки та лікарняні; новий сучасний простір; в офісі є все необхідне для комфортної роботи та відпочинку; від 6 годин на день, 5 робочих днів на тиждень (плаваючі вихідні); позмінний графік: 07:00—16:00, 14:00—22:00; навчання перед стартом тривалістю 3 тижні; отримаєте необхідні знання з роботи з банківськими картками та інструментами; засвоїте системи та процеси без стресу; ваше стажування буде оплачуване; погодинна ставка + бонуси; можливість професійного зростання в компанії, що динамічно розвивається; підтримка під час адаптації і постійне вдосконалення навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор call-центру (з навчанням) |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
приємний голос; хороша дикція; грамотна мова; здатність до швидкого навчання; вміння переконувати і відстоювати свою точку зору; вміння працювати в команді; досвід в даній сфері не обов’язковий. |
здійснювати телефонні переговори з клієнтами відповідно до внутрішніх процедур банку; приймати вхідні телефонні звернення; надавати консультацій клієнтам. |
офіційне працевлаштування; медичне страхування та страхування життя, повністю оплачене банком; заробітна плата на рівні провідних топ-роботодавців; 25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників Банку; навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ, тощо); можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group; підтримка працівників постійно навчатись та професійно розвиватись; щороку наші працівники складають індивідуальний план розвитку разом з керівником чи ментором і впевнено рухаються до мети; програма «War&Lifebalance: як повернути життя в життя» — це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану; в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я; рівні можливості: різноманітність, інклюзивність; залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Маркетолог |
Товариство Червоного Хреста України |
вища освіта в сфері маркетингу, PR, медіа або комунікацій; щонайменше 2 роки практичного досвіду у сфері маркетингу; впевнено працюєте з Google Ads, Meta Ads, аналітичними інструментами; основи SMM, SEO, принципи контент-стратегій; вести декілька проєктів одночасно та доводити справи до результату; відчуття стилю, хороші навички візуальної та текстової комунікації; бажає працювати в соціально важливих проєктах. |
розробка маркетингової стратегії для соціальних послуг, включно з річним планом дій та KPI; формування іміджу бренду (створення логотипу, фірмового стилю, слоганів); комунікація з підрядниками: дизайнери, копірайтери, SMM-фахівці; ведення соцмереж, запуск рекламних кампаній (Google Ads, Meta Ads); підготовка інформаційних матеріалів, презентацій, буклетів; організація подій і промо-активностей для просування соціальних послуг; розробка програми безоплатних послуг (пробний формат); моніторинг ефективності маркетингових заходів та складання звітів. |
робота в організації, яка змінює життя людей на краще; гібридний формат: частково офіс, частково віддалено; участь у проєктах, що мають суспільне значення; можливості професійного розвитку та навчання; підтримка дружньої та мотивованої команди. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Вакансія «Офіціант-касир» |
ЛДЦ «Меділюкс»
|
охайність; пунктуальність; високий рівень комунікативності; вміння швидко навчатись та запам’ятовувати інформацію. |
прийом замовлень від клієнтів; видача їжі та напоїв відвідувачам відповідно до замовлення; робота з касою та розрахунок відвідувачів. |
графік роботи 3/3 (08:00 - 17:00); оплачуване стажування; офіційне працевлаштування та супутній соц.пакет; медичне страхування; знижки на послуги компанії; дружній колектив. |
Відправити резюме можна: рекрутерці Оксані, +380 67 1674890 Viber, Telegram |
|
Вакансія «Бариста» |
ЛДЦ «Меділюкс»
|
досвід роботи від півроку; досвід роботи з професійним кавовим обладнанням; досвід роботи з касою, терміналом; вміння приготування різноманітних кавових напоїв; знання та дотримання стандартів обслуговування та якості продукції буде перевагою. |
прийом замовлень від клієнтів; приготування класичних та прохолодних кавових напоїв; робота з касою та терміналом. |
позмінний графік роботи: 3/3 (08:00 - 18:00); обіди безкоштовно; робота на професійному обладнанні; оплачуване стажування; офіційне працевлаштування, соц.пакет; медичне страхування; знижки на послуги компанії. |
Відправити резюме можна: рекрутерці Оксані, +380 67 1674890 Viber, Telegram |
Менеджер з бронювання туристичних послуг |
ТОВ Бомба Тур |
впевнений користувач MS Office, Google Docs; навички роботи з великим обсягом інформації; знання туристичних напрямків; володіння англійською мовою на рівні, достатньому для комунікації з партнерами; вміння працювати в команді; відповідальність; уважність до деталей; відмінні комунікативні та організаційні навички; досвід в туристичній сфері; досвід самостійних подорожей. |
пошуком і бронюванням готелів; взаємодіяти з гідами та туристичними локаціями: пошук, бронювання та подальша співпраця; баронюванням залізничних квитків. |
можливість ініціювати та реалізовувати власні ідеї, які мають вплив на продукт; поетапна адаптація в посаду: план навчання, закріплений наставник, детальні інструкції та зворотний зв’язок після кожного етапу; офіційне працевлаштування та гарантії за КЗпП; комфортний офіс у центрі міста; графік роботи Пн-Пт (09:00−18:00/10:00−19:00); можливість кар'єрного зростання; можливість мандрувати за спеціальними умовами. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бренд-консультант, промоутер |
Search & hunt agency |
можеш з легкістю завести розмову з незнайомою людиною; висловлюєш думки так, що тебе слухати і слухати; любиш працювати в команді; наполегливо йдеш до цілі, яку перед собою ставиш; не боїшся труднощів, а нові виклики тебе надихають; відповідальність; стресостійкість. |
розповідати про новинки тютюнової продукції місцях її продажу — МАФах, кіосках, супермаркетах; відчувати потреби клієнтів і зможе надати кваліфіковану консультацію; надання усієї необхідної інформації про продукт; вести звітність своєї роботи. |
гнучкий графік (6 годин/день, 120 годин/місяць — тобто 20 робочих днів на вибір); проведемо для тебе інструктаж та навчимо усьому. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Інженер з комп'ютерних систем |
Конекс |
вища освіта в галузі комп’ютерних наук або суміжних спеціальностей; знання принципів побудови ІТ мереж; знання мережевих протоколів, знання побудови СКС, систем відеоспостереження та СКД; досвід адміністрування Win (+Unix буде великим плюсом); вміння працювати в команді та готовність до постійного саморозвитку; досвід роботи, але ми також готові розглянути кандидатів без досвіду. |
проводити адміністрування ПК, периферійних пристроїв, мережевого обладнання; забезпечувати безперебійну роботу комп’ютерних систем, виявляти та усувати можливі проблеми; проводити аналіз та оптимізацію комп’ютерних систем для підвищення їх ефективності; забезпечувати технічну підтримку користувачів та вирішувати їхні технічні проблеми; займатись проектуванням, монтажем та обслуговуванням систем відеоспостереження. |
Конкурентна заробітна плата, що відповідає вашим навичкам і досвіду; Можливості для професійного розвитку і кар'єрного зростанняє; Приємна та дружню робочу атмосферу в сучасному та просторому офісіє4 Можливість пограти в настільний теніс та позайматися у спортзалі не покидаючи офіс. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
HR-менеджер |
Agency Беліф |
користувач ПК (MS Office); знання методів підбору персоналу; досвід управління HR функцією; багатозадачність.
|
управління HR-процесами: планування, підбір, адаптація, оцінка та розвиток персоналу; формування та робота з кадровим резервом; здійснення первинного кадрового документообігу; розвиток корпоративної культури. |
можливість професійного і кар'єрного зростання; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань; можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру; різноманітні корпоративні заходи; цінуємо наших співробітників та партнерів (орієнтуємось на клієнта); розвиваємось в дусі взаємоповаги та довіри (комунікуємо та адаптовуємось); працюємо про-активно та в дусі підприємництва (відповідальні та стресостійкі); ростемо та розвиваємось (орієнтуємось на результат). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фінансист, менеджер з фінансів |
Wonder |
досвід роботи фінансування/ кредитування; уважнітсь до деталей; аналітичне мислення; організованість; відповідальність; впевнений користувач ПК (MS Office). Робота з 1С/ CRM; бажання професійного розвитку та роботи на результат. |
ведення управлінського обліку грошових коштів і матеріальних цінностей; формування управлінської звітності (про дебіторську заборгованість, продажі, тощо); координування і розподіл фінансових потоків; контроль руху грошових коштів на рахунках юридичних осіб, що входять до складу групи компаній; взаємодія з банківськими і фінансовими установами. |
комфортний офіс; графік (full time): 08:30—17:30 (ПН-ЧТ), 08:30—16:30 (ПТ); можливість впливати на власний дохід (ставка+КРІ); навчання, розвиток, кар'єрний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ТОВ "АЙПІ-КОННЕКТ" |
наявність базової профільної освіти (бухгалтерської/економічної тощо); вміння працювати з бухгалтерськими (1С) та офісними (Word/Excel) програмами; уважність до деталей; вміння працювати з великим обсягом інформації; відповідальність; організованість; значною перевагою буде знання кадрового діловодства; готові взяти на роботу студентів та людей без досвіду, адже надаємо можливість отримати практичні навички та професійний розвиток. |
обробка первинних документів та їх правильне відображення у бухгалтерському обліку; ведення типових договорів з контрагентами; підготовка та ведення типової документації в системі закупівель (тендерні майданчики); взаємодія з іншими підрозділами підприємства — контроль виконання зобов’язань перед зовнішніми контрагентами. |
|
Відправити резюме можна Тел./Viber/Telegram: - 095-049-45-55 (Марина) |
Оператор call-центра |
Dnipro-M |
без досвіду; відповідальність; організованість; комунікативність. |
|
можливість побудувати свою кар'єру: (зайняти позицію керуючого, тренера, категорійного та багато інших) — ми з радістю підтримаємо твою ініціативу; подорожуй вигідно. знижки на пальне та продукцію в рамках програми лояльності мережі заправок; оновлюй техніку за вигідною ціною. ти отримуєш спеціальні знижки на електроніку через нашу партнерську програму; знижки на послуги медичних лабораторій; спеціальні умови на абонементи до фітнес-клубів, щоб підтримувати здоров’я та енергію на максимум; гнучкий графік роботи (бо життя — це не лише робота) — 5/2 з 08:00 до 20:00 (по 8 годин робочих + обідня година);
безлімітна кава-брек, чай, фрукти, смаколики. |
Відправити резюме можна за посиланням. |





































