Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
Українська

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Виробник металевих конструкцій

 

“Еверест-Тер”

самостійність;

організованість;

відповідальність;

аналітичність;

комунікативні навички;

вміти знаходити вихід з нестандартних ситуацій.

виконання завдань керівника;

організація робочого графіку;

пошук інформації;

організація необхідних процесів;

робота з CRM-системою;

допомога в організації нових проектів.

підтримка на етапі адаптації;

навчання та можливість для ефективного зростання;

стабільний графік 08:40-18:00;

можливість впливати на розмір заробітної плати;

чіткі правила та інструкції для роботи;

зрозуміла система кар’єрного зростання;

дистанційний формат роботи (дозволяє вам мати додаткову годину для особистих потреб чи просто випити філіжанку кави у тиші).

За більш детальною інформацією звертайтесь в Instagram: @work_everest

Бухгалтер

 

ТОВ "АЙПІ-КОННЕКТ"

наявність базової профільної освіти (бухгалтерської/економічної тощо);

вміння працювати з бухгалтерськими (1С) та офісними (Word/Excel) програмами;

уважність до деталей;

вміння працювати з великим обсягом інформації;

відповідальність;

організованість;

значною перевагою буде знання кадрового діловодства;

готові взяти на роботу студентів та людей без досвіду, адже надаємо можливість отримати практичні навички та професійний розвиток.

обробка первинних документів та їх правильне відображення у бухгалтерському обліку;

ведення типових договорів з контрагентами;

підготовка та ведення типової документації в системі закупівель (тендерні майданчики);

взаємодія з іншими підрозділами підприємства — контроль виконання зобов’язань перед зовнішніми контрагентами.

 

Відправити резюме можна Тел./Viber/Telegram: - 095-049-45-55 (Марина)

Працівник закладу ресторанного господарства

 

ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн

любов до спілкування;

 бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

 формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; 

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер, менеджерка з розвитку торговельної мережі

мультимаркет Аврора

досвід успішних переговорів у різних сферах;

умієш знаходити нестандартні рішення;

пунктуальність;

відповідальність;

уважність;

ефективність;

бажання вчитись та розвиватись.

пошук приміщень (згідно вимоги компанії);

ведення переговорів щодо відкриття магазину;

своєчасне оформлення договорів оренди на вигідних для компанії умовах;

ведення переговорів, пов'язаних з діяльністю магазинів — з орендою власників та всіма державними інстанціями; своєчасне відкриття/закриття магазинів: згідно з планом, терміном та прописаною стандартною інструкцією;

виконання щомісячного плану з відкритих об'єктів роздрібної торгівлі, відповідно до річного плану розвитку;

організація системної роботи з моніторингу нових (діючих) об'єктів у різних регіонах;

ведення переговорів з орендодавцями.

своєчасна заробітна плата;

графік роботи: 3 дні з 08:00 до 19:30, 3 дні з 20:00 до 07:30, 3 вихідних.;

офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня;

гідна оплата праці за результатами роботи;

система наставництва та злагоджена командна робота;

команда, де твоя думка буде почута та гідно оцінена;

участь у цікавих та інноваційних проєктах;

лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи;

корпоративний магазин на території офісу; підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%;

програма лояльності для співробітників компанії аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж;

навчання та можливість підвищувати кваліфікацію;

різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі;

навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія;

облаштовані зони фудкорту та відпочинку, з можливість придбати смачний свіжий обід та снеки.

корпоративний розвіз та власний bla-bla-car;

парковка для велосипедів та автомобілів, прокат велосипедів;

дисконт-клуб від партнерів;

для працевлаштування на період воєнного стану обов’язково для чоловіків потрібно мати при собі дійсний документ про військовий облік.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер по роботі з клієнтами, консультант (вхідна лінія)

ТОВ Хоум-Нет

грамотна письмова й усна мова;

уважність до деталей та бажання допомагати людям;

вища або незакінчена вища освіта;

впевнений користувач ПК (вміння швидко опрацьовувати інформацію в системі);

відповідальність;

відкритість;

відсутність судимості у вас та ваших найближчих родичів (обов'язкова вимога).

консультувати клієнтів (виключно на вхідній лінії);

обслуговування банківських карток (блокування, розблокування, перевірка транзакцій тощо);

клієнтська підтримка щодо питань графіку роботи відділення, наявність готівки в банкоматі;

вирішування фінансових питання (зокрема уточнення балансу та інших платіжних операцій);

реєстрування інформації в CRM-системі та вести коректний облік даних;

дотримуватись правил та стандартів роботи компанії та банківського партнера.

 

повна прозорість та стабільність;

дотримуємось вимог КЗПУ;

оплачувані відпустки та лікарняні;

новий сучасний простір;

в офісі є все необхідне для комфортної роботи та відпочинку;

від 6 годин на день, 5 робочих днів на тиждень (плаваючі вихідні);

позмінний графік: 07:00—16:00, 14:00—22:00;

навчання перед стартом тривалістю 3 тижні;

отримаєте необхідні знання з роботи з банківськими картками та інструментами;

засвоїте системи та процеси без стресу;

ваше стажування буде оплачуване;

погодинна ставка + бонуси;

можливість професійного зростання в компанії, що динамічно розвивається;

підтримка під час адаптації і постійне вдосконалення навичок.

Відправити резюме можна за посиланням.

Оператор call-центру (з навчанням)

 

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

приємний голос;

хороша дикція;

грамотна мова;

здатність до швидкого навчання;

вміння переконувати і відстоювати свою точку зору;

вміння працювати в команді;

досвід в даній сфері не обов’язковий.

здійснювати телефонні переговори з клієнтами відповідно до внутрішніх процедур банку;

приймати вхідні телефонні звернення;

надавати консультацій клієнтам.

офіційне працевлаштування;

медичне страхування та страхування життя, повністю оплачене банком;

заробітна плата на рівні провідних топ-роботодавців;

25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників Банку;

навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ, тощо);

можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group;

підтримка працівників постійно навчатись та професійно розвиватись;

щороку наші працівники складають індивідуальний план розвитку разом з керівником чи ментором і впевнено рухаються до мети;

програма «War&Lifebalance: як повернути життя в життя» — це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану;

в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я;

рівні можливості: різноманітність, інклюзивність;

залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності.

Відправити резюме можна за посиланням.

Маркетолог

Товариство Червоного Хреста України

вища освіта в сфері маркетингу, PR, медіа або комунікацій;

щонайменше 2 роки практичного досвіду у сфері маркетингу;

впевнено працюєте з Google Ads, Meta Ads, аналітичними інструментами;

основи SMM, SEO, принципи контент-стратегій;

вести декілька проєктів одночасно та доводити справи до результату;

відчуття стилю, хороші навички візуальної та текстової комунікації;

бажає працювати в соціально важливих проєктах.

розробка маркетингової стратегії для соціальних послуг, включно з річним планом дій та KPI;

формування іміджу бренду (створення логотипу, фірмового стилю, слоганів);

комунікація з підрядниками: дизайнери, копірайтери, SMM-фахівці;

ведення соцмереж, запуск рекламних кампаній (Google Ads, Meta Ads);

підготовка інформаційних матеріалів, презентацій, буклетів;

організація подій і промо-активностей для просування соціальних послуг;

розробка програми безоплатних послуг (пробний формат);

моніторинг ефективності маркетингових заходів та складання звітів.

робота в організації, яка змінює життя людей на краще;

гібридний формат: частково офіс, частково віддалено;

участь у проєктах, що мають суспільне значення;

можливості професійного розвитку та навчання;

підтримка дружньої та мотивованої команди.

Відправити резюме можна за посиланням.

Мерчендайзер

 

IDS Ukraine

бажаний досвід роботи на посаді мерчендайзера в великій виробничій компанії від 6 місяців;

порядність;

взаємоповага;

ініціативність;

ефективність;

відповідальність;

орієнтація на результат;

бажання розвиватись у напрямку продажів;

навики аналізу та ефективної комунікації, вміння працювати з інформацією;

наявність діючої медичної книжки.

відвідування торгових точок згідно із затвердженим маршрутом;

викладка продукції згідно стандартів мерчендайзингу;

управління товарним запасом в торговій точці;

розміщення POS матеріалів;

подання регулярної звітності згідно встановлених компанією правил, форматів та термінів.

офіційне працевлаштування;

гідна та стабільна заробітна плата;

навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії;

дружний колектив професіоналів.

Відправити резюме можна за посиланням.

Вакансія «Офіціант-касир»

ЛДЦ «Меділюкс»

 

охайність;

пунктуальність;

високий рівень комунікативності;

вміння швидко навчатись та запам’ятовувати інформацію.

прийом замовлень від клієнтів;

видача їжі та напоїв відвідувачам відповідно до замовлення;

робота з касою та розрахунок відвідувачів.

графік роботи 3/3 (08:00 - 17:00);

оплачуване стажування;

офіційне працевлаштування та супутній соц.пакет;

медичне страхування;

знижки на послуги компанії;

дружній колектив.

Відправити резюме можна: рекрутерці Оксані, +380 67 1674890 Viber, Telegram

 

Вакансія «Бариста»

 

ЛДЦ «Меділюкс»

 

досвід роботи від півроку;

досвід роботи з професійним кавовим обладнанням;

досвід роботи з касою, терміналом;

вміння приготування різноманітних кавових напоїв;

знання та дотримання стандартів обслуговування та якості продукції буде перевагою.

прийом замовлень від клієнтів;

приготування класичних та прохолодних кавових напоїв;

робота з касою та терміналом.

позмінний графік роботи:  3/3 (08:00 - 18:00);

обіди безкоштовно;

робота на професійному обладнанні;

оплачуване стажування;

офіційне працевлаштування, соц.пакет;

медичне страхування;

знижки на послуги компанії.

Відправити резюме можна: рекрутерці Оксані, +380 67 1674890 Viber, Telegram

Менеджер з бронювання туристичних послуг

ТОВ Бомба Тур

впевнений користувач MS Office, Google Docs;

навички роботи з великим обсягом інформації;

знання туристичних напрямків;

володіння англійською мовою на рівні, достатньому для комунікації з партнерами;

вміння працювати в команді;

відповідальність;

уважність до деталей;

відмінні комунікативні та організаційні навички;

досвід в туристичній сфері;

досвід самостійних подорожей.

пошуком і бронюванням готелів;

взаємодіяти з гідами та туристичними локаціями: пошук, бронювання та подальша співпраця;

баронюванням залізничних квитків.

можливість ініціювати та реалізовувати власні ідеї, які мають вплив на продукт;

поетапна адаптація в посаду: план навчання, закріплений наставник, детальні інструкції та зворотний зв’язок після кожного етапу;

офіційне працевлаштування та гарантії за КЗпП;

комфортний офіс у центрі міста;

графік роботи Пн-Пт (09:00−18:00/10:00−19:00);

можливість кар'єрного зростання;

можливість мандрувати за спеціальними умовами.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бренд-консультант, промоутер

Search & hunt agency

можеш з легкістю завести розмову з незнайомою людиною;

висловлюєш думки так, що тебе слухати і слухати;

любиш працювати в команді;

наполегливо йдеш до цілі, яку перед собою ставиш;

не боїшся труднощів, а нові виклики тебе надихають;

відповідальність;

стресостійкість.

розповідати про новинки тютюнової продукції місцях її продажу — МАФах, кіосках, супермаркетах;

відчувати потреби клієнтів і зможе надати кваліфіковану консультацію;

надання усієї необхідної інформації про продукт;

вести звітність своєї роботи.

гнучкий графік (6 годин/день, 120 годин/місяць — тобто 20 робочих днів на вибір);

проведемо для тебе інструктаж та навчимо усьому.

Відправити резюме можна за посиланням.

Пекар

Molen Molen

відповідальність;

уважність;

креативність;

акуратність;

досвід роботи з листковим тістом, хлібобулочними виробами та десертами;

розуміння технологій замішування тіста, роботи з кремами, глазур’ю та іншими компонентами;

креативність та вміння працювати в команді.

приготування хлібобулочних виробів, зокрема хліба на заквасці та випічки круасанів;

виготовлення: кремів, глазурей тощо;

дотримання рецептури та технологічних карт;

контроль якості інгредієнтів і готових виробів;

дотримання санітарно-гігієнічних норм.

середня заробітна плата;

графік роботи: — 2/2 з 07:00−17:00;

адаптуємо до всіх необхідних процесів у роботі;

місцезнаходження кафе у центрі міста;

їжа для команди за рахунок закладу;

можливість працювати на досягнення кар'єрного росту.

Відправити резюме можна за посиланням.

Інженер з комп'ютерних систем

 

Конекс

вища освіта в галузі комп’ютерних наук або суміжних спеціальностей;

знання принципів побудови ІТ мереж;

знання мережевих протоколів, знання побудови СКС, систем відеоспостереження та СКД;

досвід адміністрування Win (+Unix буде великим плюсом);

вміння працювати в команді та готовність до постійного саморозвитку;

досвід роботи, але ми також готові розглянути кандидатів без досвіду.

проводити адміністрування ПК, периферійних пристроїв, мережевого обладнання;

забезпечувати безперебійну роботу комп’ютерних систем, виявляти та усувати можливі проблеми;

проводити аналіз та оптимізацію комп’ютерних систем для підвищення їх ефективності;

забезпечувати технічну підтримку користувачів та вирішувати їхні технічні проблеми;

займатись проектуванням, монтажем та обслуговуванням систем відеоспостереження.

Конкурентна заробітна плата, що відповідає вашим навичкам і досвіду;

Можливості для професійного розвитку і кар'єрного зростанняє;

Приємна та дружню робочу атмосферу в сучасному та просторому офісіє4

Можливість пограти в настільний теніс та позайматися у спортзалі не покидаючи офіс.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер-економіст бюджетної установи

Департамент ветеранської політики Вінницької ОДА

вища економічна освіта;

досвід роботи в бюджетній сфері (бухгалтерія, планово-фінансова робота) буде перевагою.

формування мережі розпорядників бюджетних коштів за окремими програмами;

затвердження кошторисів на підставі розрахунків;

розрахунки потреби у коштах;

внесення змін до кошторисів;

ведення бухгалтерського обліку бюджетної установи;

підготовка розподілів та інші подібні питання.

5 денний робочий тиждень;

державна служба на посаді головного спеціаліста;

центр міста.

Відправити резюме можна за посиланням.

HR-менеджер

Agency Беліф

користувач ПК (MS Office);

знання методів підбору персоналу;

досвід управління HR функцією;

багатозадачність.

 

управління HR-процесами: планування, підбір, адаптація, оцінка та розвиток персоналу;

формування та робота з кадровим резервом;

здійснення первинного кадрового документообігу;

розвиток корпоративної культури.

можливість професійного і кар'єрного зростання;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд;

гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань;

можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру;

різноманітні корпоративні заходи;

цінуємо наших співробітників та партнерів (орієнтуємось на клієнта);

розвиваємось в дусі взаємоповаги та довіри (комунікуємо та адаптовуємось);

працюємо про-активно та в дусі підприємництва (відповідальні та стресостійкі);

ростемо та розвиваємось (орієнтуємось на результат).

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру

 

Датагруп

уважність;

грамотна усна та письмова мова;

надійність;

бажання вчитися і розвиватися.

робота з клієнтами;

робота з базою даних;

прийом вхідних дзвінків;

консультування клієнтів по вхідній лінії;

дотримуватись правил та стандартів роботи;

реєстрування інформації в базі даних.

офіційне працевлаштування;

оплачуване навчання;

відпустки та лікарняні;

медичне страхування;

нормований графік: 5/2 позмінно (від 6-ти робочих годин);

комфортний офіс: завжди зі світлом та теплим чаєм або кавою;

гідна оплата праці: стабільна ставка+бонуси.

Відправити резюме можна за посиланням.

Фінансист, менеджер з фінансів

 

Wonder

досвід роботи фінансування/ кредитування;

уважнітсь до деталей;

аналітичне мислення;

організованість;

відповідальність;

впевнений користувач ПК (MS Office). Робота з 1С/ CRM;

бажання професійного розвитку та роботи на результат.

ведення управлінського обліку грошових коштів і матеріальних цінностей;

формування управлінської звітності (про дебіторську заборгованість, продажі, тощо);

координування і розподіл фінансових потоків;

контроль руху грошових коштів на рахунках юридичних осіб, що входять до складу групи компаній;

взаємодія з банківськими і фінансовими установами.

комфортний офіс;

графік (full time): 08:30—17:30 (ПН-ЧТ), 08:30—16:30 (ПТ);

можливість впливати на власний дохід (ставка+КРІ);

навчання, розвиток, кар'єрний ріст.

Відправити резюме можна за посиланням.

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер з продажу

Інтернет-магазин подарунків “Mr Bell” ФОП Цісар. Д. О.

високі комунікативні навички;

відповідальність;

ініціативність.

обробка замовлень через інтернет-магазин;

консультування клієнтів через Вайбер, Телеграм, Інстаграм та телефон;

внесення даних у CRM-систему.

графік роботи: 4/4 (4 дні робочі, 4 дні вихідні): Пн-Пт: 09:00—19:30,

Сб-Нд: 9:00—18:00;

локація офісу: м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7-й кілометр Точна адреса: https://g.co/kgs/637xTfF  (Робота в офісі);

в будівлі офісу, є смачна та бюджетна столова;

заробітна плата: від 16 000 до 21 000 грн (в середньому 18 000 грн) в залежності від виконання плану продажів;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням.

Контент-менеджер

Інтернет-магазин подарунків “Mr Bell” ФОП Цісар. Д. О.

уважність;

відповідальність;

базове вміння роботи з: таблицями, фотошоп, відео-редакторами;

досвід роботи з платформами: Prom, Rozetka, OLX, Хорошоп - будуть вагомою перевагою.

створення, редагування товарів на майданчиках: Prom, Rozetka, OLX, Хорошоп;

підтримка актуальності цін та наявності;

створення базових фото та відео матеріалів для сайту та соцмереж;

робота з таблицями.

графік роботи: Пн-Пт 09:00-17:00

локація офісу: м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7-й кілометр Точна адреса: https://g.co/kgs/637xTfF  (Робота в офісі);

в будівлі офісу, є смачна та бюджетна столова;

заробітна плата: 18 000 - 20 000 грн / місяць;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням.

Працівник закладу ресторанного господарства

 

ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн

любов до спілкування;

 бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

 формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; 

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер, менеджерка з розвитку торговельної мережі

мультимаркет Аврора

досвід успішних переговорів у різних сферах;

умієш знаходити нестандартні рішення;

пунктуальність;

відповідальність;

уважність;

ефективність;

бажання вчитись та розвиватись.

пошук приміщень (згідно вимоги компанії);

ведення переговорів щодо відкриття магазину;

своєчасне оформлення договорів оренди на вигідних для компанії умовах;

ведення переговорів, пов'язаних з діяльністю магазинів — з орендою власників та всіма державними інстанціями; своєчасне відкриття/закриття магазинів: згідно з планом, терміном та прописаною стандартною інструкцією;

виконання щомісячного плану з відкритих об'єктів роздрібної торгівлі, відповідно до річного плану розвитку;

організація системної роботи з моніторингу нових (діючих) об'єктів у різних регіонах;

ведення переговорів з орендодавцями.

своєчасна заробітна плата;

графік роботи: 3 дні з 08:00 до 19:30, 3 дні з 20:00 до 07:30, 3 вихідних.;

офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня;

гідна оплата праці за результатами роботи;

система наставництва та злагоджена командна робота;

команда, де твоя думка буде почута та гідно оцінена;

участь у цікавих та інноваційних проєктах;

лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи;

корпоративний магазин на території офісу; підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%;

програма лояльності для співробітників компанії аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж;

навчання та можливість підвищувати кваліфікацію;

різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі;

навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія;

облаштовані зони фудкорту та відпочинку, з можливість придбати смачний свіжий обід та снеки.

корпоративний розвіз та власний bla-bla-car;

парковка для велосипедів та автомобілів, прокат велосипедів;

дисконт-клуб від партнерів;

для працевлаштування на період воєнного стану обов’язково для чоловіків потрібно мати при собі дійсний документ про військовий облік.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бариста

 Мережа кав’ярень Coffee Boroda

комунікабельність;

активність;

багатозадачність;

чесність;

швидкість;

організованість;

без досвіду.

приготування кавових напоїв згідно зі стандартами мережі;

продаж додаткової продукції та десертів;

викладання вітрини;

розрахунок гостей/робота з касою;

підтримування чистоти;

прийом товару.

гнучкий позмінний графік роботи (2/2, 3/2), рівень заробітної плати вище середнього - ставка+% від каси;

комфортне місце роботи в сучасній кав’ярні (район Вишенька, Центр, Замостя);

 бонуси, премії, заохочення за гарні результати в роботі;

надихаюча корпоративна культура;

підтримка та наставництво не лише під час адаптації.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер по роботі з клієнтами, консультант (вхідна лінія)

ТОВ Хоум-Нет

грамотна письмова й усна мова;

уважність до деталей та бажання допомагати людям;

вища або незакінчена вища освіта;

впевнений користувач ПК (вміння швидко опрацьовувати інформацію в системі);

відповідальність;

відкритість;

відсутність судимості у вас та ваших найближчих родичів (обов'язкова вимога).

консультувати клієнтів (виключно на вхідній лінії);

обслуговування банківських карток (блокування, розблокування, перевірка транзакцій тощо);

клієнтська підтримка щодо питань графіку роботи відділення, наявність готівки в банкоматі;

вирішування фінансових питання (зокрема уточнення балансу та інших платіжних операцій);

реєстрування інформації в CRM-системі та вести коректний облік даних;

дотримуватись правил та стандартів роботи компанії та банківського партнера.

 

повна прозорість та стабільність;

дотримуємось вимог КЗПУ;

оплачувані відпустки та лікарняні;

новий сучасний простір;

в офісі є все необхідне для комфортної роботи та відпочинку;

від 6 годин на день, 5 робочих днів на тиждень (плаваючі вихідні);

позмінний графік: 07:00—16:00, 14:00—22:00;

навчання перед стартом тривалістю 3 тижні;

отримаєте необхідні знання з роботи з банківськими картками та інструментами;

засвоїте системи та процеси без стресу;

ваше стажування буде оплачуване;

погодинна ставка + бонуси;

можливість професійного зростання в компанії, що динамічно розвивається;

підтримка під час адаптації і постійне вдосконалення навичок.

Відправити резюме можна за посиланням.

Оператор call-центру (з навчанням)

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

приємний голос;

хороша дикція;

грамотна мова;

здатність до швидкого навчання;

вміння переконувати і відстоювати свою точку зору;

вміння працювати в команді;

досвід в даній сфері не обов’язковий.

здійснювати телефонні переговори з клієнтами відповідно до внутрішніх процедур банку;

приймати вхідні телефонні звернення;

надавати консультацій клієнтам.

офіційне працевлаштування;

медичне страхування та страхування життя, повністю оплачене банком;

заробітна плата на рівні провідних топ-роботодавців;

25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників Банку;

навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ, тощо);

можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group;

підтримка працівників постійно навчатись та професійно розвиватись;

щороку наші працівники складають індивідуальний план розвитку разом з керівником чи ментором і впевнено рухаються до мети;

програма «War&Lifebalance: як повернути життя в життя» — це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану;

в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я;

рівні можливості: різноманітність, інклюзивність;

залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності.

Відправити резюме можна за посиланням.

Контент-маркетолог (SMM)

IElectronics

досвід роботи на аналогічній посаді;

знання специфіки ринку електроніки, техніки apple;

кар’єрність;

навчатись;

комунікативність;

відповідальність;

поставлене мовлення та охайний зовнішній вигляд;

командність;

результативність.

налаштовування реклами в соцмережах (Facebook, Instagram, TikTok);

працювати з OLX та іншими маркетплейсами;

генерувати ідеї для контенту;

організовувати та брати участь у зйомках;

написання рекламних текстів.

можливість стати обличчям компанії;

стабільний і прозорий рівень доходу;

робот; в колективі кар'єристів;

підтримка колег та наставника на період навчання;

амбіції та бажання рости кар'єрними сходами;

гібридний формат роботи.

Відправити резюме можна за посиланням.

Офіціант

Лавінія

скромність;

привітність;

активність;

стресостійкість.

обслуговування гостей ресторану;

приймання замовлень від відвідувачів;

знання меню;

проведення консультацій щодо меню та напоїв.

графік роботи: з 09:00 години і до 22:00 години, працювати позмінно по гнучкому графіку і по домовленості з колегами.

Відправити резюме можна за посиланням.

Працівник закладу ресторанного господарства, кухар, касир (KFC, ТРЦ "Мегамолл")

ДТС-Харків, ТОВ (Франчайзі KFC Україна)

досвід роботи не потрібен.

проведення касових операцій;

приготування страв;

прийом та обробка замовлень;

касир — прийом замовлень, розрахунок клієнтів, збір та видача замовлень;

кухар — приготування страв за стандартами, контроль якості продуктів, підтримка чистоти.

офіційне працевлаштування;

виплата зарплати двічі на місяць;

гнучкий графік (уточнюється на співбесіді);

 доплата за нічні зміни (+20%);

соцпакет: оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії згідно з законодавством;

знижки на харчування для працівників.

Відправити резюме можна за посиланням.

Помічник логіста

Grand Car

комунікативність;

відповідальність;

орієнтованість на результат;

досвід роботи з людьми та ефективної взаємодії в команді.

 

сортування даних, контроль за інформацією;

ведення внутрішньої бази авто, crm-системи;

робота з excel (звіти, таблиці, зведення інформації).

міжнародна команда зі 220+ професіоналів;

доставили понад 5 тис. авто нашим клієнтам;

задонатили вже понад 4 млн гривень на ЗСУ;

висока заробітна плата + бонуси;

графік роботи: з Понеділка по П’ятницю з 09:00 до 18:00;

робота з різноманітними проєктами та клієнтами з усього світу;

прозора система KPI для оцінки результатів;

організація корпоративних заходів, марафонів та додаткові мотивації за успіхи;

навчання на внутрішніх і зовнішніх заходах, оплачених компанією;

первинне навчання та адаптація для швидкого входу в посаду;

відкрите спілкування та підтримка від команди.

Відправити резюме можна за посиланням.

Маркетолог

Товариство Червоного Хреста України

вища освіта в сфері маркетингу, PR, медіа або комунікацій;

щонайменше 2 роки практичного досвіду у сфері маркетингу;

впевнено працюєте з Google Ads, Meta Ads, аналітичними інструментами;

основи SMM, SEO, принципи контент-стратегій;

вести декілька проєктів одночасно та доводити справи до результату;

відчуття стилю, хороші навички візуальної та текстової комунікації;

бажає працювати в соціально важливих проєктах.

розробка маркетингової стратегії для соціальних послуг, включно з річним планом дій та KPI;

формування іміджу бренду (створення логотипу, фірмового стилю, слоганів);

комунікація з підрядниками: дизайнери, копірайтери, SMM-фахівці;

ведення соцмереж, запуск рекламних кампаній (Google Ads, Meta Ads);

підготовка інформаційних матеріалів, презентацій, буклетів;

організація подій і промо-активностей для просування соціальних послуг;

розробка програми безоплатних послуг (пробний формат);

моніторинг ефективності маркетингових заходів та складання звітів.

робота в організації, яка змінює життя людей на краще;

гібридний формат: частково офіс, частково віддалено;

участь у проєктах, що мають суспільне значення;

можливості професійного розвитку та навчання;

підтримка дружньої та мотивованої команди.

Відправити резюме можна за посиланням.

Спеціаліст з сервісу та персоналу, керуюча магазинами

мережа продуктових магазинів Mа́shket

комунікабельність;

відповідальність;

організаторські здібності;

організованість;

лідерство;

робота в команді.

вміння працювати автономно, дотримуючись при цьому чітких стандартів та правил мережі;

знання пк на рівні впевненого користувача;

досвід роботи у сфері торгівлі продуктами харчування.

навчання персоналу;

підбір персоналу;

інвентаризація;

забезпечення своєчасного замовлення та наявності товару на тт у достатній кількості та належної якості;

проведення переобліків;

робота з персоналом: підбір, навчання, табелювання, формування здорового мікроклімату та командного духу;

контроль за технічним станом обладнання;

забезпечення беззаперечного виконання стандартів та правил мережі на тт.

гідна оплата праці;

робота в дружньому колективі, що постійно збільшується та вдосконалюється;

можливість вчитися та розвиватися;

Пн-Пт з 09:00 до 18:00

з/п — ставка + бонуси.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бренд-консультант, промоутер

Adsapience

можеш з легкістю завести розмову з незнайомою людиною;

висловлюєш думки так, що тебе слухати і слухати;

любиш працювати в команді;

наполегливо йдеш до цілі, яку перед собою ставиш;

не боїшся труднощів, а нові виклики тебе надихають;

відповідальність;

стресостійкість.

розповідати про новинки тютюнової продукції місцях її продажу — МАФах, кіосках, супермаркетах;

відчувати потреби клієнтів і зможе надати кваліфіковану консультацію;

надання усієї необхідної інформації про продукт;

вести звітність своєї роботи.

гнучкий графік (6 годин/день, 120 годин/місяць — тобто 20 робочих днів на вибір);

проведемо для тебе інструктаж та навчимо усьому.

Відправити резюме можна за посиланням.

Пекар

Molen Molen

відповідальність;

уважність;

креативність;

акуратність;

досвід роботи з листковим тістом, хлібобулочними виробами та десертами;

розуміння технологій замішування тіста, роботи з кремами, глазур’ю та іншими компонентами;

креативність та вміння працювати в команді.

приготування хлібобулочних виробів, зокрема хліба на заквасці та випічки круасанів;

виготовлення: кремів, глазурей тощо;

дотримання рецептури та технологічних карт;

контроль якості інгредієнтів і готових виробів;

дотримання санітарно-гігієнічних норм.

середня заробітна плата;

графік роботи: — 2/2 з 07:00−17:00;

адаптуємо до всіх необхідних процесів у роботі;

місцезнаходження кафе у центрі міста;

їжа для команди за рахунок закладу;

можливість працювати на досягнення кар'єрного росту.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бренд-консультант, промоутер

Adsapience

 

можеш з легкістю завести розмову з незнайомою людиною;

висловлюєш думки так, що тебе слухати і слухати;

любиш працювати в команді;

наполегливо йдеш до цілі, яку перед собою ставиш;

не боїшся труднощів, а нові виклики тебе надихають;

відповідальність;

стресостійкість.

розповідати про новинки тютюнової продукції місцях її продажу — МАФах, кіосках, супермаркетах;

відчувати потреби клієнтів і зможе надати кваліфіковану консультацію;

надання усієї необхідної інформації про продукт;

вести звітність своєї роботи.

гнучкий графік (6 годин/день, 120 годин/місяць — тобто 20 робочих днів на вибір);

проведемо для тебе інструктаж та навчимо усьому.

Відправити резюме можна за посиланням.

Мерчендайзер

IDS Ukraine

бажаний досвід роботи на посаді мерчендайзера в великій виробничій компанії від 6 місяців;

порядність;

взаємоповага;

ініціативність;

ефективність;

відповідальність;

орієнтація на результат;

бажання розвиватись у напрямку продажів;

навики аналізу та ефективної комунікації, вміння працювати з інформацією;

наявність діючої медичної книжки.

відвідування торгових точок згідно із затвердженим маршрутом;

викладка продукції згідно стандартів мерчендайзингу;

управління товарним запасом в торговій точці;

розміщення POS матеріалів;

подання регулярної звітності згідно встановлених компанією правил, форматів та термінів.

офіційне працевлаштування;

гідна та стабільна заробітна плата;

навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії;

дружний колектив професіоналів.

Відправити резюме можна за посиланням.

Вакансія «Офіціант-касир»

ЛДЦ «Меділюкс»

 

охайність;

пунктуальність;

високий рівень комунікативності;

вміння швидко навчатись та запам’ятовувати інформацію.

прийом замовлень від клієнтів;

видача їжі та напоїв відвідувачам відповідно до замовлення;

робота з касою та розрахунок відвідувачів.

графік роботи 3/3 (08:00 - 17:00);

оплачуване стажування;

офіційне працевлаштування та супутній соц.пакет;

медичне страхування;

знижки на послуги компанії;

дружній колектив.

Відправити резюме можна: рекрутерці Оксані, +380 67 1674890 Viber, Telegram

 

Вакансія «Бариста»

 

ЛДЦ «Меділюкс»

 

досвід роботи від півроку;

досвід роботи з професійним кавовим обладнанням;

досвід роботи з касою, терміналом;

вміння приготування різноманітних кавових напоїв;

знання та дотримання стандартів обслуговування та якості продукції буде перевагою.

прийом замовлень від клієнтів;

приготування класичних та прохолодних кавових напоїв;

робота з касою та терміналом.

позмінний графік роботи:  3/3 (08:00 - 18:00);

обіди безкоштовно;

робота на професійному обладнанні;

оплачуване стажування;

офіційне працевлаштування, соц.пакет;

медичне страхування;

знижки на послуги компанії.

Відправити резюме можна: рекрутерці Оксані, +380 67 1674890 Viber, Telegram

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Помічник логіста

Grand Car

комунікативність;

відповідальність;

орієнтованість на результат;

досвід роботи з людьми та ефективної взаємодії в команді.

 

сортування даних, контроль за інформацією;

ведення внутрішньої бази авто, crm-системи;

робота з excel (звіти, таблиці, зведення інформації).

міжнародна команда зі 220+ професіоналів;

доставили понад 5 тис. авто нашим клієнтам;

задонатили вже понад 4 млн гривень на ЗСУ;

висока заробітна плата + бонуси;

графік роботи: з Понеділка по П’ятницю з 09:00 до 18:00;

робота з різноманітними проєктами та клієнтами з усього світу;

прозора система KPI для оцінки результатів;

організація корпоративних заходів, марафонів та додаткові мотивації за успіхи;

навчання на внутрішніх і зовнішніх заходах, оплачених компанією;

первинне навчання та адаптація для швидкого входу в посаду;

відкрите спілкування та підтримка від команди.

Відправити резюме можна за посиланням.

SMM-спеціаліст (Instagram)

ФЛП Александров В.О.

досвід створення креативного контенту від 1 року;

добре розумієшся на алгоритмах Instagram;

відчуваєш стиль, знання трендів соціальних мереж;

володієш базовими навичками дизайну (кольори, розташування тексту);

слідкуєш за трендами та оновленнями;

володієш програмами для створення відеоконтенту;

багатозадачність;

відповідальність;

стресостійкість;

актуальне портфоліо (або надання сторінок, які вели);

вільно володієш українською мовою.

планування та створення сценаріїв для відеоконтенту;

професійний монтаж відеороликів з використанням трендових технік та підходів;

аналізувати та працювати над покращенням контенту;

постійна генерація нових ідей та їх реалізація;

ведення сторінок на сторінці інстаграм.

заробітна плата.+бонуси, яка залежить від твого початкового рівня;

робота в компанії штаті, яка більше 3 років працює на ринку України;

адаптація з можливістю поетапного кар'єрного зростання до керівника напряму;

можливість пропонувати та реалізовувати свої ідеї;

доступ до деяких інструментів для якісної роботи;

графік роботи: 5/2 (субота-неділя: вихідні).

Відправити резюме можна за посиланням.

Провідний економіст

Укрпромінвест-Агро

відповідальність;

стресостійкість;

уважність;

економічний аналіз;

ініціативність;

скрупульозність;

досвід роботи;

основи економіки та менеджменту, організації виробництва, праці та управління, основи трудового законодавства;

впевнений користувач 1с:предприятие 8.3,MC Office;

користувач 1С;

знання англійської мови.

MS Office;

1С:підприємство;

контроль виконання бюджету;

планування та контроль виконання бюджетів;

робота з базами данних;

планування фінансово-господарської діяльності підприємства;

аналіз виконання планових завдань.

офіційне працевлаштування, соціальний пакет;

медичне страхування;

графік роботи: Пн-Пт з 08:00 до 17:00 (Сб, Нд — вихідні).

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Оператор call-центру (з навчанням)

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

приємний голос;

хороша дикція;

грамотна мова;

здатність до швидкого навчання;

вміння переконувати і відстоювати свою точку зору;

вміння працювати в команді;

досвід в даній сфері не обов’язковий.

здійснювати телефонні переговори з клієнтами відповідно до внутрішніх процедур банку;

приймати вхідні телефонні звернення;

надавати консультацій клієнтам.

офіційне працевлаштування;

медичне страхування та страхування життя, повністю оплачене банком;

заробітна плата на рівні провідних топ-роботодавців;

25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників Банку;

навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ, тощо);

можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group;

підтримка працівників постійно навчатись та професійно розвиватись;

щороку наші працівники складають індивідуальний план розвитку разом з керівником чи ментором і впевнено рухаються до мети;

програма «War&Lifebalance: як повернути життя в життя» — це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану;

в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я;

рівні можливості: різноманітність, інклюзивність;

залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру (вхідна лінія)

ТОВ Хоум-Нет

грамотна письмова й усна мова;

уважність до деталей та бажання допомагати людям;

вища або незакінчена вища освіта;

впевнений користувач ПК (вміння швидко опрацьовувати інформацію в системі);

відповідальність;

відкритість;

відсутність судимості у вас та ваших найближчих родичів (обов'язкова вимога).

консультувати клієнтів (виключно на вхідній лінії);

обслуговування банківських карток (блокування, розблокування, перевірка транзакцій тощо);

клієнтська підтримка щодо питань графіку роботи відділення, наявність готівки в банкоматі;

вирішування фінансових питання (зокрема уточнення балансу та інших платіжних операцій);

реєстрування інформації в CRM-системі та вести коректний облік даних;

дотримуватись правил та стандартів роботи компанії та банківського партнера.

 

повна прозорість та стабільність;

дотримуємось вимог КЗПУ;

оплачувані відпустки та лікарняні;

новий сучасний простір;

в офісі є все необхідне для комфортної роботи та відпочинку;

від 6 годин на день, 5 робочих днів на тиждень (плаваючі вихідні);

позмінний графік: 07:00—16:00, 14:00—22:00;

навчання перед стартом тривалістю 3 тижні;

отримаєте необхідні знання з роботи з банківськими картками та інструментами;

засвоїте системи та процеси без стресу;

ваше стажування буде оплачуване;

погодинна ставка + бонуси;

можливість професійного зростання в компанії, що динамічно розвивається;

підтримка під час адаптації і постійне вдосконалення навичок.

Відправити резюме можна за посиланням.

Контент-маркетолог

IElectronics

досвід роботи на аналогічній посаді;

знання специфіки ринку електроніки, техніки apple;

кар’єрність;

навчатись;

комунікативність;

відповідальність;

поставлене мовлення та охайний зовнішній вигляд;

командність;

результативність.

налаштовування реклами в соцмережах (Facebook, Instagram, TikTok);

працювати з OLX та іншими маркетплейсами;

генерувати ідеї для контенту;

організовувати та брати участь у зйомках;

написання рекламних текстів.

можливість стати обличчям компанії;

стабільний і прозорий рівень доходу;

робот; в колективі кар'єристів;

підтримка колег та наставника на період навчання;

амбіції та бажання рости кар'єрними сходами;

гібридний формат роботи.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з бронювання туристичних послуг

ТОВ Бомба Тур

впевнений користувач MS Office, Google Docs;

навички роботи з великим обсягом інформації;

знання туристичних напрямків;

володіння англійською мовою на рівні, достатньому для комунікації з партнерами;

вміння працювати в команді;

відповідальність;

уважність до деталей;

відмінні комунікативні та організаційні навички;

досвід в туристичній сфері;

досвід самостійних подорожей.

пошуком і бронюванням готелів;

взаємодіяти з гідами та туристичними локаціями: пошук, бронювання та подальша співпраця;

баронюванням залізничних квитків.

можливість ініціювати та реалізовувати власні ідеї, які мають вплив на продукт;

поетапна адаптація в посаду: план навчання, закріплений наставник, детальні інструкції та зворотний зв’язок після кожного етапу;

офіційне працевлаштування та гарантії за КЗпП;

комфортний офіс у центрі міста;

графік роботи Пн-Пт (09:00−18:00/10:00−19:00);

можливість кар'єрного зростання;

можливість мандрувати за спеціальними умовами.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бариста

 Мережа кав’ярень Coffee Boroda

комунікабельність;

активність;

багатозадачність;

чесність;

швидкість;

організованість;

без досвіду.

приготування кавових напоїв згідно зі стандартами мережі;

продаж додаткової продукції та десертів;

викладання вітрини;

розрахунок гостей/робота з касою;

підтримування чистоти;

прийом товару.

гнучкий позмінний графік роботи (2/2, 3/2), рівень заробітної плати вище середнього - ставка+% від каси;

комфортне місце роботи в сучасній кав’ярні (район Вишенька, Центр, Замостя);

 бонуси, премії, заохочення за гарні результати в роботі;

надихаюча корпоративна культура;

підтримка та наставництво не лише під час адаптації.

Відправити резюме можна за посиланням.

Маркетолог

Товариство Червоного Хреста України

вища освіта в сфері маркетингу, PR, медіа або комунікацій;

щонайменше 2 роки практичного досвіду у сфері маркетингу;

впевнено працюєте з Google Ads, Meta Ads, аналітичними інструментами;

основи SMM, SEO, принципи контент-стратегій;

вести декілька проєктів одночасно та доводити справи до результату;

відчуття стилю, хороші навички візуальної та текстової комунікації;

бажає працювати в соціально важливих проєктах.

розробка маркетингової стратегії для соціальних послуг, включно з річним планом дій та KPI;

формування іміджу бренду (створення логотипу, фірмового стилю, слоганів);

комунікація з підрядниками: дизайнери, копірайтери, SMM-фахівці;

ведення соцмереж, запуск рекламних кампаній (Google Ads, Meta Ads);

підготовка інформаційних матеріалів, презентацій, буклетів;

організація подій і промо-активностей для просування соціальних послуг;

розробка програми безоплатних послуг (пробний формат);

моніторинг ефективності маркетингових заходів та складання звітів.

робота в організації, яка змінює життя людей на краще;

гібридний формат: частково офіс, частково віддалено;

участь у проєктах, що мають суспільне значення;

можливості професійного розвитку та навчання;

підтримка дружньої та мотивованої команди.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер, менеджерка з розвитку торговельної мережі

мультимаркет Аврора

досвід успішних переговорів у різних сферах;

умієш знаходити нестандартні рішення;

пунктуальність;

відповідальність;

уважність;

ефективність;

бажання вчитись та розвиватись.

пошук приміщень (згідно вимоги компанії);

ведення переговорів щодо відкриття магазину;

своєчасне оформлення договорів оренди на вигідних для компанії умовах;

ведення переговорів, пов'язаних з діяльністю магазинів — з орендою власників та всіма державними інстанціями; своєчасне відкриття/закриття магазинів: згідно з планом, терміном та прописаною стандартною інструкцією;

виконання щомісячного плану з відкритих об'єктів роздрібної торгівлі, відповідно до річного плану розвитку;

організація системної роботи з моніторингу нових (діючих) об'єктів у різних регіонах;

ведення переговорів з орендодавцями.

своєчасна заробітна плата;

графік роботи: 3 дні з 08:00 до 19:30, 3 дні з 20:00 до 07:30, 3 вихідних.;

офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня;

гідна оплата праці за результатами роботи;

система наставництва та злагоджена командна робота;

команда, де твоя думка буде почута та гідно оцінена;

участь у цікавих та інноваційних проєктах;

лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи;

корпоративний магазин на території офісу; підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%;

програма лояльності для співробітників компанії аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж;

навчання та можливість підвищувати кваліфікацію;

різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі;

навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія;

облаштовані зони фудкорту та відпочинку, з можливість придбати смачний свіжий обід та снеки.

корпоративний розвіз та власний bla-bla-car;

парковка для велосипедів та автомобілів, прокат велосипедів;

дисконт-клуб від партнерів;

для працевлаштування на період воєнного стану обов’язково для чоловіків потрібно мати при собі дійсний документ про військовий облік.

Відправити резюме можна за посиланням.

Працівник закладу ресторанного господарства

 

ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн

любов до спілкування;

 бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

 формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; 

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна за посиланням.

Контент-менеджер

Інтернет-магазин подарунків “Mr Bell” ФОП Цісар. Д. О.

уважність;

відповідальність;

базове вміння роботи з: таблицями, фотошоп, відео-редакторами;

досвід роботи з платформами: Prom, Rozetka, OLX, Хорошоп - будуть вагомою перевагою.

створення, редагування товарів на майданчиках: Prom, Rozetka, OLX, Хорошоп;

підтримка актуальності цін та наявності;

створення базових фото та відео матеріалів для сайту та соцмереж;

робота з таблицями.

графік роботи: Пн-Пт 09:00-17:00

локація офісу: м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7-й кілометр Точна адреса: https://g.co/kgs/637xTfF  (Робота в офісі);

в будівлі офісу, є смачна та бюджетна столова;

заробітна плата: 18 000 - 20 000 грн / місяць;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу

Інтернет-магазин подарунків “Mr Bell” ФОП Цісар. Д. О.

високі комунікативні навички;

відповідальність;

ініціативність.

обробка замовлень через інтернет-магазин;

консультування клієнтів через Вайбер, Телеграм, Інстаграм та телефон;

внесення даних у CRM-систему.

графік роботи: 4/4 (4 дні робочі, 4 дні вихідні): Пн-Пт: 09:00—19:30,

Сб-Нд: 9:00—18:00;

локація офісу: м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7-й кілометр Точна адреса: https://g.co/kgs/637xTfF  (Робота в офісі);

в будівлі офісу, є смачна та бюджетна столова;

заробітна плата: від 16 000 до 21 000 грн (в середньому 18 000 грн) в залежності від виконання плану продажів;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням.

Керуючий магазином

 мережа продуктових магазинів Ма́шкет

активність;

лідерство;

володіти лідерськими якостями і мати активну життєву позицію;

вміти будувати власну результативну команду;

мати досвід роботи в управлінні персоналом;

бути цілеспямованим та працювати на результат;

володіти навиками роботи з комп'ютерними програмами;

досвід роботи (бажано).

робота з персоналом: підбір, контроль за виконанням стандартів мереж, ведення графіків, таблиць;

виконання плану виторгів та підвищення продажів на тт;

дотримання плану розвитку магазинів;

виконання цікавих та нестандартних завдань.

графік роботи з 09:00 до 18:00 Пн-Пт;

Субота — через 1, до 14:00, Неділя — вихідний.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бренд-консультант, промоутер

Adsapience

можеш з легкістю завести розмову з незнайомою людиною;

висловлюєш думки так, що тебе слухати і слухати;

любиш працювати в команді;

наполегливо йдеш до цілі, яку перед собою ставиш;

не боїшся труднощів, а нові виклики тебе надихають;

відповідальність;

стресостійкість.

розповідати про новинки тютюнової продукції місцях її продажу — МАФах, кіосках, супермаркетах;

відчувати потреби клієнтів і зможе надати кваліфіковану консультацію;

надання усієї необхідної інформації про продукт;

вести звітність своєї роботи.

гнучкий графік (6 годин/день, 120 годин/місяць — тобто 20 робочих днів на вибір);

проведемо для тебе інструктаж та навчимо усьому.

Відправити резюме можна за посиланням.

Пекар

Molen Molen

відповідальність;

уважність;

креативність;

акуратність;

досвід роботи з листковим тістом, хлібобулочними виробами та десертами;

розуміння технологій замішування тіста, роботи з кремами, глазур’ю та іншими компонентами;

креативність та вміння працювати в команді.

приготування хлібобулочних виробів, зокрема хліба на заквасці та випічки круасанів;

виготовлення: кремів, глазурей тощо;

дотримання рецептури та технологічних карт;

контроль якості інгредієнтів і готових виробів;

дотримання санітарно-гігієнічних норм.

середня заробітна плата;

графік роботи: — 2/2 з 07:00−17:00;

адаптуємо до всіх необхідних процесів у роботі;

місцезнаходження кафе у центрі міста;

їжа для команди за рахунок закладу;

можливість працювати на досягнення кар'єрного росту;

Відправити резюме можна за посиланням.

Мерчендайзер, помічник товарознавця

UPG

вища освіта (бажано);

досвід роботи на аналогічній посаді;

вільне володіння комп'ютером і пакетом Microsoft Office;

відповідальність;

пунктуальність;

сумлінне ставлення до посадових обов'язків.

проведення інвентаризацій;

робота з 1С, Excel та іншими внутрішніми програмами;

приймання і закупка товару;

розміщення цінників.

офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог КЗпП;

конкурентна заробітна плата — від 17 500 грн (ставка + %);

зручний графік роботи — 2/2 (денні зміни);

можливість кар'єрного і професійного зростання;

знижка на харчування;

комфортні умови праці (кімната для обіду та відпочинку, душова кімната;

безкоштовна форма.

Відправити резюме можна за посиланням.