
13 березня 2023 року у рамках XI Фестивалю студентської науки кафедрою туризму та готельно-ресторанної справи відбулося відкрите засідання наукового гуртка «Технолог» на тему «Крафтові технології виробництва тихих та ігристих вин» (керівник клубу – Лариса Фіалковська).
На засіданні були присутні здобувачі вищої освіти груп ХТ-31д, ХТ-11дс, ХТ-41д, ХТ-21дс, науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи.
Обговорення зазнало широке коло питань, серед яких – класифікація вин згідно нормативної документації, поняття крафтових вин та їх місце на ринку вина, сучасні крафтові технології виробництва тихих та ігристих вин, правила організації та проведення дегустації вина.

13 березня 2023 року на кафедрі товарознавства, експертизи та торговельного підприємництва в рамках ХІ Фестивалю студентської науки відбулося відкрите засідання наукового гуртка «Торговельне підприємництво та інновації» (керівники – доценти Андрусенко Надія та Шарко Віталій), учасниками якого були здобувачі освітнього ступеня «бакалавр» ОП «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» денної форми навчання.
З вітальним словом виступила завідувач кафедри товарознавства, експертизи та торговельного підприємництва Алла Тернова.

З 20 лютого до 10 березня 2023 року студентка третього курсу спеціальності «Право» Наталія Розгон стажувалася у Департаменті правового забезпечення Вінницької обласної військової адміністрації.
Студентка проходила стажування відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки від 22.12.2021 «Про затвердження Порядку стажування громадян з числа молоді, які не перебувають на посадах державної служби, в апараті Міністерства освіти і науки України». Основною метою стажування є залучення молодих та вмотивованих спеціалістів до роботи на державній службі, ознайомлення їх зі специфікою діяльності МОН та набуття ними практичного досвіду роботи на державній службі.
Дякуємо керівнику стажування - заступнику начальника управління правового забезпечення діяльності структурних підрозділів обласної військової адміністрації та земельних відносин Мудраку Антону і всьому колективу Департаменту за співробітництво.

6-10 березня 2023 року відбулася IV вузівська вікторина «Навколо світу: Food time».
Вже стало доброю традицією проводити вікторини такого характеру для здобувачів вищої освіти нашого інституту. Гра складалася з двох частин – рубрики «Правда чи брехня?» та тестів, що були висвітлені на офіційних сторінках СНТ «ВАТРА» у соціальних мережах Instagram та Facebook. За цей час учасники відкрили для себе чимало фактів про кухні світу. Загалом у вікторині взяли участь 35 здобувачів вищої освіти ВТЕІ ДТЕУ.
За результатами гри перемогу здобула Вікторія Лесьо, здобувач вищої освіти групи ПР-11д, яка отримала корисний подарунок – книгу автора Тоні Шей «Доставка щастя»!

10 березня 2023 року студенти спеціальності «Менеджмент» відвідали офіс інноваційної компанії, діяльність якої спрямована на розробку цифрових технологій та базується на інноваційному підході в агробізнесі – ТОВ «FRENDT». Власник компанії Віталій Шуберанський розповів про основні напрямки, специфіку роботи, інноваційні підходи в агросфері, а також зауважив на правильно побудованому менеджменті для успішного керування підприємством. Студенти отримали кейси, які вони мають вирішити в рамках вивчення курсу «Менеджмент».
Успіх навчального процесу визначається якомога більшою готовністю студентів до вирішення сучасних проблем та ризиків, з якими стикаються підприємства.

З 7 по 9 лютого 2023 року у Вінницькому торговельно-економічному інституті ДТЕУ проходила акредитаційна експертиза освітньої програми «Менеджмент» спеціальності 073 «Менеджмент» освітнього ступеня «молодший бакалавр». Процедура пройшла згідно з узгодженою програмою роботи експертної групи Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. Зустрічі відбулись у дистанційному режимі на платформі Zoom із експертною групою, до складу якої входили Ліана Чернобай (керівник групи), Ірина Ажаман, Мар’яна Гавадзин та гарантом освітньої програми «Менеджмент» Людмилою Бондарчук і керівництвом інституту на чолі із Наталією Замковою.
Також були проведені зустрічі із академічним персоналом, здобувачами ОС «молодший бакалавр» освітньої програми «Менеджмент», стейголдерами та випускниками, представниками студентського самоврядування, адміністративним і допоміжним персоналом та структурними підрозділами.


