25 жовтня 2018 року було проведено інтелектуальну гру інститутського турніру «Що? Де? Коли?». Участь у грі взяли чотири команди студентів. Гра складалася із декількох етапів та інтелектуальне змагання викликало неабиякий інтерес у студентів. В аудиторії панувала «гаряча» атмосфера у всіх розуміннях цього слова, конкуренція та «мозкова» діяльність морально підігрівали приміщення.
По-справжньому «гаряче» стало, коли підійшов час підбиття підсумків.
Тож вітаємо переможців: четверте місце посіла команда - «Gold time» ОФФ, третє місце посіла команда – «Максимум» ФЕМП , друге місце – команда «Дембеля» ОФФ.
А переможцями наукового турніру «Що? Де? Коли? – 2018» цього навчального року стала команда ФТМСО «Помеха справа». Найкращим гравцем турніру визнаний В’ячеслав Паньков групи Т-41д.
Студенти показали належний рівень знань та дружню командну гру. Дякуємо студентам та організаторам турніру Клуб інтелектуальних ігор , головою якого є Вадим Березовський.
25 жовтня 2018 року до ВТЕІ КНТЕУ завітав наш надійний партнер Алі Рашиді, директор департаменту міжнародної співпраці Фольк університету (Швеція) та вельмишановний гість з Греції, Георг Пітсуліс, експерт зі смарт-туризму, співробітник Академії туризму Греції.
В рамках цієї співпраці студенти та викладачі спеціальності «Туризм» і «Туристичний менеджмент» ознайомилися із особливостями та тенденціями розвитку світового смарт-туризму, зокрема в Греції. Також було обговорено можливості проходження практики та стажування в Академії туризму Греції. Знайомство з Україною Георг Пітсуліс розпочав з Вінниці, а знайомство з найкомфортнішим містом - з Вінницького тоговельно-економічного інституту КНТЕУ!
25 жовтня 2018 року в рамках проведення заходів до Тижня факультету торгівлі, маркетингу та сфери обслуговування відбулося святкування Дня маркетолога – конкурс професійної майстерності «Маркетингові інновації – 2018». Участь у заході взяли чотири команди креативних маркетологів ВТЕІ КНТЕУ «Вовки із ВТЕІ» (гр. МР-21д), «МР family» (гр. МР-22д), «Ейнштейни маркетингу» (гр. МР-31д), «Найгірший сон маркетолога» (гр. МР-41).
Конкурс складався із п’яти етапів, де команди показали візитку, торговельну та соціальну реклами, створили слогани та проекти «Маркетингова інновація».
В складі журі були: заступник директора ВТЕІ КНТЕУ – Кізюн А.Г., заступник декана ФТМСО – Юрчик І.Б., директор ПАБ «Вінницька реберня» – Гуменюк В.М., співвласник туристичної агенції «Бон Вояж», старший викладач кафедри маркетингу та реклами – Головчук Ю.О., менеджер відділу виставок та ярмарок Вінницької торгово-промислової палати – Окоєвич М.О., консультант з маркетингу та реклами автосалону «Hyundai» – Головащенко А.В.

24 жовтня 2018 року бібліотекою ВТЕІ КНТЕУ було організовано проведення семінару «Комунікаційний простір сучасної бібліотеки» за участі методичного об’єднання бібліотек закладів вищої освіти м. Вінниці. Заступник директора з навчально-методичної роботи Л.Б. Мартинова відкрила даний захід та представила нового завідувача бібліотеки. Також для учасників семінару було проведено цікаву екскурсію до унікального музею грошей ВТЕІ КНТЕУ.
Фахівці бібліотек у своїх доповідях та обговореннях торкались тем комунікаційної функції бібліотек ЗВО, ефективності web-комунікацій в умовах роботи сучасних книгозбірень, корпоративної культури та забезпечення якісних бібліотечних послуг. З доповіддю:«Комунікативний простір як фактор трансформації бібліотеки ВТЕІ КНТЕУ» виступила бібліотекар І категорії Т.І.Чорна.
До семінару бібліотека підготувала виставку-перегляд бібліографічних покажчиків. Завдяки гостинній та затишній атмосфері, яку організували співробітники бібліотеки, захід залишив в учасників семінару приємні враження, а зміст взаємного спілкування забезпечив фахівців корисною інформацію, яка буде обов’язково використана спеціалістами в роботі!
24 жовтня 2018 року в рамках проведення заходів до Тижня факультету торгівлі, маркетингу та сфери обслуговування було проведено інтелектуальну гру «Що? Де? Коли?». Участь у грі взяли шість команд студентів-першокурсників: «Жіноча ліга» (гр.Т-11д), «Evolution» (гр. ГРС-11д), «Мисливці за удачею» (гр. ГРС-12д), «Грінси» (гр. ХТ-11д та ПТБД-11д), «Машиністи» (гр. МР-12д) та група МР-11д. Гра складалася із трьох етапів та була надзвичайно захоплюючою, цікавою та сповненою позитивних емоцій. Продемонструвавши неабияку кмітливість та ерудованість, а також знання різноманітних аспектів суспільного розвитку, перемогу у грі здобула команда «Машиністи» (гр. МР-12д); друге місце посіла команда групи ГРС-12д; третє місце розділили студенти груп ХТ-11д та ХТ-11д. Організована за участю Ради студентського самоврядування факультету на чолі з Анною Матулою, гра пройшла у дружній, доброзичливій обстановці. Окрім гарного настрою, переможці та учасники гри отримали грамоти та солодкі подарунки.

Адже справжній маркетолог – це мозок компанії, здатний генерувати ідеї, за які споживач готовий платити кошти. А з іншого боку – це сила, яка рухає компанію зсередини до реалізації цих ідей.
Гарний маркетолог – наполегливий, енергійний, послідовний, відповідальний, автор нестандартних рішень повсякденних завдань.
До фахівців сфери маркетингу також можна віднести популярних нині спеціалістів, які займаються просуванням брендів у соціальних мережах – SMM, розкруткою і пошуковою оптимізацією сайтів – SEO, контекстною і банерною рекламою – AdRock і AdRiver.
Друзі, бажаю вам міцного здоров’я та щастя, невичерпних сил та наснаги, нескінченної мотивації, безмежного натхнення та креативу, яскравих ідей та цікавих проектів, легкості у вирішенні нестандартних задач а також великого успіху у всіх ваших справах!


