
4 березня 2025 року у форматі онлайн відбулося чергове засідання дискусійного клубу «Сучасні лінгвістичні студії» зі студентами-магістрами групи Ф-11 д(м). Було заслухано доповіді студентів на актуальну тематику «Комунікативна лінгвістика. Паралінгвістика. Паравербальні засоби мовної комунікації.»

4 березня 2025 року у рамках вивчення освітніх компонентів «Винний та гастрономічний туризм», «Організація роботи сомельє» здобувачі вищої освіти відвідали виноробню «Gigi Winery» (с. Корделівка Хмільницького р-ну Вінницької обл.).

4 березня 2025 року на базі кафедри обліку та оподаткування Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ відбулося відкрите засідання наукового гуртка «Бізнес-аналітик» на тему: «Аналіз бізнес-процесів соціально-економічного сектору в умовах воєнного стану».

4 березня 2025 року викладачами кафедри права було проведено правовий семінар «Дотримання академічної доброчесності» для здобувачів 2 курсу освітнього ступеня бакалавр спеціальності «Право». Спікером заходу виступила гарант освітньо-професійної програми за спеціальністю 081 «Право», кандидат юридичних наук, доцент Костюк Наталія. Зі вступним словом виступила завідувач кафедри права, доктор юридичних наук, доцент Сухоребра Тетяна, яка акцентувала увагу присутніх на важливості дотримання принципів академічної доброчесності.

У рамках ХІІІ Фестивалю студентської науки, 3 березня 2025 р. між здобувачами вищої освіти груп ПР-11д, ПУА-11д відбулася олімпіада з «Політології», яка була організована з метою поглиблення знань студентів у сфері політичних наук, розвитку критичного мислення та аналітичних навичок, а також стимулювання зацікавленості до сучасних політичних процесів. Завдання включали оцінку рівня теоретичної підготовки, вміння аналізувати політичні події та формулювати аргументовані висновки.

У рамках ХІІІ Фестивалю студентської науки, 3 березня 2025 р. на кафедрі маркетингу та реклами відбулася Студентська форум-дискусія «Територіальний маркетинг у дії: презентація студентських кейсів», яка об'єднала майбутніх фахівців із маркетингу задля обговорення актуальних питань просування територій та їхньої репутації. Захід продемонстрував глибоке розуміння здобувачами вищої освіти сучасних інструментів маркетингу та креативний підхід до розробки стратегій.


