У ВТЕІ ДТЕУ ФУНКЦІОНУЄ ЦЕНТР ПІДТРИМКИ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ІННОВАЦІЙ (TISC)
TISC створений з метою координації зусиль у сфері правової охорони та захисту прав інтелектуальної власності, трансферу технологій та комерціалізації результатів наукових досліджень, а також сприяння створенню умов для розвитку інноваційної екосистеми.
Центр підтримки технологій та інновацій (TISC) створений з метою:
- підтримка та просування діяльності мережі TISC в Україні щодо аналітичних досліджень у сфері реалізації та комерціалізації технологій, набуття, використання та захисту права інтелектуальної власності;
- проведення тематичних конференцій, заходів та організації тренінгів, навчань та семінарів у сфері інтелектуальної власності та інновацій;
- поширення знань з питань створення, правової охорони та комерціалізації об’єктів права інтелектуальної власності (далі – ОПІВ);
- здійснення науково-експертної та науково-консультативної діяльності, аналіз ОПІВ;
- надання користувачам доступу до патентних баз даних та інших джерел патентної та непатентної інформації у сфері інтелектуальної власності з метою здійснення патентного пошуку;
- популяризація напрямів розвитку інтелектуальної власності та інноваційної діяльності;
- сприяння комерціалізації та трансферу ОПІВ;
- сприяння взаємодії між усіма учасниками інноваційного процесу.
Білоус Ірина Миколаївна кандидат юридичних наук, доцент кафедри права Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ |
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Бухгалтер |
ПП Радіонет |
|
робота з покупцями; формування рахунків, актів виконаних робіт, податкових накладних; звірка з покупцями.
|
графік роботи: Пн-Пт, 09:00-18:00; |
067-490-07-69 |
Менеджер з продажу |
O.L.KAR. |
організаційні і комунікативні навички, вміння знаходити спільну мову з людьми; здібності до навчання, цілеспрямованість, ініціативність, висока працездатність; вміння приймати рішення та розв’язувати конфліктні ситуації. |
продаж продукції компанії O.L.KAR., розширення асортименту; контроль дебіторської заборгованості клієнтів. |
комфортабельне робоче місце в офісі; можливість фахової самореалізації та професійного розвитку; оплачуване стажування та навчання за рахунок компанії; повний робочий тиждень (Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб-Нд — вихідні). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник керівника |
Grand Car |
досвід роботи у сфері аналітики та обробки даних; аналогічний досвід у діловодстві; комунікабельність та здатність ефективно співпрацювати з різними відділами компанії. |
збір та аналіз даних; робота з кадровою документацією (заповнення по шаблону договорів); ведення статистики, підготовка звітності; допомога аналітичному відділу у різноманітних завданнях. |
зручний графік: понеділок-п'ятниця, 9:00 — 18:00, робота з офісу; корпоративні заходи та цікаві марафони; сучасна техніка для роботи; офіційне працевлаштування; первинне навчання, адаптація та підтримка твого кар'єрного зростання в перспективі; молода команда, оточення, що мотивує. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою;
стабільний та швидкий інтернет;
ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном;
бажання самовдосконалюватися та готовність стрімко рости разом з компанією. |
знайомство клієнта з продуктами школи та продаж пакетів уроків без пробного заняття; участь у конкурсах та змаганнях в середині команди; постійне покращення своїх навичок та відвідування тренінгів від професіоналів у сфері продажів. |
стабільні виплати заробітньої плати двічі на місяць; оплачувана відпустка та лікарняні; безкоштовне п’ятиденне навчання; постійні тренінги від професіоналів у сфері продажів; швидке кар'єрне зростання, оскільки більшість керівників в нашій компанії починали свій шлях з позиції менеджера і вже за декілька місяців, показуючи високі результати, пішли вгору по кар'єрним сходинкам. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Торговий представник |
Мобільна Оптика |
комунікативні навички; уміння переконувати; енергійність, чесність, охайний діловий вигляд. |
виконання планів продажу; пошук нових клієнтів. |
графік роботи — п’ятиденний з 08:00 до 18:00; службове авто (можливо із водієм); індивідуальне навчання і адаптація за підтримки досвідченого наставника; робота в стабільній компанії (навіть у воєнний час), що активно розвивається та розширюється. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Системний адміністратор (Linux, customer support) |
Домени та Хостинг |
технічна освіта; досвід системним адміністратором — буде плюсом; наявність ПК з операційною системою Linux (e.g Ubuntu); англійська мова на рівні pre-intermediate; системне мислення, аналітичні здібності; відповідальність, порядність та комунікабельність. |
|
робота у професійному та дружньому колективі; конкурентна заробітна плата, премії, мотиваційні виплати; офіційне працевлаштування, оплата лікарняних днів та відпустки. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Data analyst |
Хоум-Нет, ТОВ |
вища освіта: економіка/маркетинг; досвід роботи у системних компаніях від 2-х років; досвідчений користувач SQL, Excel, Power BI (бажано). |
активна участь у розробці тарифів, послуг та акцій; оцінка фінансового впливу змін тарифів і запусків нових тарифних планів; проведення конкурентного та продуктового аналізів; розробка та підтримка статистичних та аналітичних звітів; взаємодія з крос-функціональними командами. |
найкрутіший офіс у Вінниці в IT парку; драйвова крута команда; корпоративне навчання, тренінги та командні заходи; конкурентний та стабільний дохід; супровід наставника/ментора. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Супервайзер |
ЕкоДім |
успішний досвід роботи на посаді супервайзера, регіонального або територіального менеджера на ринку FMCG від 3-х років; знання методик та технік продажів; можливіть переміщення по місту та області; наявність автомобіля — обов’язково.
|
ефективне управління торговою командою (навчання, контроль та мотивація); забезпечення досягнення поставлених керівництвом комерційних цілей; розвиток та підтримка партнерських відносин з клієнтами; забезпечення виконання стандартів обслуговування клієнтів відповідно до вимог компанії; аналіз ринку, визначення разом з керівником пріорітетних напрямків розвитку; пошук нових можливостей для розвитку бізнесу. |
стабільна компанія, яка на ринку більше 32 років і постійно розвивається; робота з товаром, який на даний час користується попитом; динамічний графік роботи з 08:30 до 18:00 в офісно-виїзному форматі; конкурентоспроможна заробітна плата; можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку; забезпечення всім необхідним для успішної роботи; корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання, тімбілдінги. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Граніт, МП |
грамотне мовлення, комунікабельність; впевнений користувач ПК; стресостійкість, уважність до деталей. |
консультування клієнтів з асортименту та послуг компанії; ведення переговорів, укладання договорів; робота з програмами ПК. |
гідна та стабільна заробітна плата; графік роботи: ВТ-СБ з 09:00 до 18:00; професійний розвиток та кар'єрне зростання; комфортні умови праці у дружньому колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу
|
Тропік, ТОВ |
бажання працювати у динамічному ритмі; стресостійкість; вміння вести переговори та досягати результатів; володіння ПК (мінімум початковий рівень); можливо без досвіду роботи (проводиться навчання); наявність авто (буде додатковою перевагою). |
активні продажі клієнтам; пошук і залучення нових клієнтів, робота на маршруті 30% часу; робота з дебіторською заборгованістю; представлення інтересів компанії на ввіреній території; формування звітності та аналітики; виконання плану продажу; аналіз цін та асортименту ринку фруктів та овочів на ввіреній території. |
робота в стабільній компанії; вчасна виплата заробітної плати (два рази в місяць); перспектива кар'єрного росту; офіційне працевлаштування; 6-денний графік роботи (субота скорочений день, дві суботи в місяць); премії і бонуси за результатом роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуючий магазином |
Фора, ТОВ |
досвід роботи на адміністративній посаді від 1 року; вища, незакінчена вища освіта (торговельна, економічна, менеджмент); вільне володіння українською мовою; висока ефективність, багатозадачність, готовність до навчання; впевнений користувач ПК вміння працювати на результат та у команді. |
забезпечення обслуговування покупців на високому рівні; вивчення та аналіз динаміки продажів; організація та контроль проведення передпродажної підготовки товару; організація та проведення інвентаризації; контроль роботи персоналу. |
висока і стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування; отримання знань від досвідчених професіоналів; можливість професійного та кар’єрного зростання; допомога з житлом; корпоративне медичне страхування; корпоративний мобільний зв’язок; знижка до дня народження. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор комп'ютерного набору та ЕОМ |
Смарт Тренд, ТОВ |
обов’язковий досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; впевнений користувач ПК; високий рівень знання Excel; базові знання програми SAP ERP (бажано). |
підготовка первинної документації; внесення даних в базу; проведення уцінки товару; проведення переобліків; звірка залишків товару та формування звітів; аналітичні періодичні звіти по руху товару; підтримка комп’ютерної та орг. техніки. |
офіційне працевлаштування; графік з ВТ по СБ (НД, ПН — вихідні) з 9:00 до 18:00; повна зайнятість. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Комплектувальник |
Аврора, мультимаркет |
уважність, гарна фізична підготовка, орієнтація на результат. |
відбір товарів на складі на підставі документів; упакування товарів та перевірка відповідності маркування товарів; комплектація партії товарів та підготовка їх до відправлення. |
своєчасна заробітна плата; графік роботи 2 дні з 08:00 до 20:00 / 2 дні з 20:00 до 08:00 / 4 вихідних (графік може змінюватись в залежності від навантаження товаром); офіційне працевлаштування; дружній колектив; кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
Сільпо |
досвід роботи кухарем від одного року; освіта технолога, кухаря або кондитера; знання про санітарно-гігієнічні норми праці та технологічних процесів приготування їжі. |
приготування страв; прикрашання готових страв. |
стабільна зарплата та офіційне працевлаштування; можливий індивідуальній графік роботи з урахуванням бізнес-процесів та власних побажань; допомога колег і керівників у адаптації новачків; кар'єра в компанії, що входить до ТОП-ритейлерів України; різноманітні тренінги, пільги на вивчення іноземної мови або відвідування спортивних закладів; відкрита лінія для важливих питань, екологічних та інноваційних ідей працівників; спеціальні пропозиції в компаніях, що належать Fozzy Group; знижки на власне виробництво «Сільпо» (кулінарія, випічка, кондитерські вироби, чай та кава). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен у кінотеатр |
Сінема Сіті |
особистість, що позитивно відноситься до життя; енергійність; гарні комунікативні навички; уважність та відповідальність. |
приготування смачної кави, алкогольних та безалкогольних коктейлів; робота з грошима; дотримання касової дисципліни; знання продукту та дотримання стандартів. |
графік роботи 2/2; постійна робота у сервісній команді; офіційне працевлаштування та соціальні відрахування; корпоративне навчання та професійне зростання; запрошення в кіно щомісяця. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор торгового відділу |
СП Оптіма-Фарм, ЛТД |
комунікабельність та вміння працювати в команді; вміння працювати з ПК та офісними програмами; відповідальність та орієнтація на результат; вища / середня освіта (фармацевтична освіта). |
обробка та прийом замовлень від клієнтів; ведення бази даних замовлень та контроль доставки; консультування клієнтів щодо асортименту продукції; виконання плану промо і плану продажів. |
стабільний графік роботи: пн-пт 09:00—18:00; своєчасна, конкурентоспроможна заробітна плата; можливість кар'єрного зростання і розвиток компетенцій; підтримка наставника в процесі адаптації; офіційне працевлаштування з 1-го робочого дня. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст транспортного відділу (міжнародне направлення) |
Нікан Груп |
досвід роботи у сфері міжнародної логістики та знання міжнародного транспортного законодавства та митних процедур; вміння працювати з логістичними програмами та електронними системами моніторингу вантажів; вітається володіння англійською мовою (інша іноземна мова — перевага); добре володіння комп’ютером та програмним забезпеченням для моніторингу та аналізу даних; знання логістичних принципів та розуміння ринку транспортних послуг; відповідальність та вміння працювати на результат, бажання розвиватись разом із компанією. |
організація та контроль міжнародних перевезень, зокрема планування та пошук вантажів для власних авто; пошук закордонних/українських клієнтів для залучення власного транспорту та надання логістичних послуг; розширення клієнтської бази; заключення та підписання договорів про співпрацю; координація та розподіл замовлень між водіями та транспортними засобами; моніторинг руху вантажів; взаємодія з клієнтами для забезпечення вчасної та якісної доставки. |
душевні корпоративи та приємна атмосферу на роботі; співпраця з професійною, дружньою та дійсно вмотивованою командою; можливість кар'єрного зростання; конкурентоспроможна заробітна плата та соціальні пакети. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Системний адміністратор |
Кондитерська Корпорація ROSHEN |
вища технічна освіта (комп'ютерні технології, комп’ютерна інженерія, безпека інформаційних систем), досвід роботи від 5-ти років; досвід у підтримці та адмініструванні файлових сховищ: SMB, FTP; знання основ управління мережевим обладнанням; знання стека мережевих протоколів OSI; знання основ інформаційної безпеки; досвід адміністрування Microsoft 365; досвід адміністрування IP-телефонії; досвід проєктування та адміністрування систем контролю доступу та відеоспостереження; розуміння сервісно-процесної моделі управління ІТ (ITIL, ITSM); наявність сертифікатів Microsoft, Cisco буде перевагою. |
обробка звернень першої та другої лінії технічної підтримки; робота з користувачами IT-інфраструктури компанії, усунення виникаючих проблем та навчання користувачів; виконання технічного обслуговування комп’ютерної та периферійної техніки; управління резервним копіюванням; ведення інвентаризації техніки та програмного забезпечення; ведення технічної документації; робота з постачальниками послуг ІТ. |
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; робота в комфортабельному офісі з 09:00 до 18:00, з понеділка по п‘ятницю. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
Бон Буассон Беверідж |
досвід роботи у сфері продажу вітається; бажано знання принципів мерчендайзингу; вміння та бажання працювати в команді, розвинені комунікативні навички; особистісні характеристики: пунктуальність, чесність, старанність, відповідальність, бажання розвиватись. |
виконання заходів щодо мерчендайзингу на закріпленій території згідно стандартів (викладка, розміщення рекламних матеріалів); контроль термінів зберігання та зовнішнього вигляду продукції на торгових точках; надання звітності за підсумками роботи. |
офіційне працевлаштування; гідний рівень заробітної плати; професійне зростання та можливість проявити себе; корпоративне навчання; дружній колектив; графік роботи: пн-пт, 09:00—18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Таргетолог
|
MebliRoMax |
досвід роботи таргетологом від 2 років; досвід роботи з великими бюджетами; досвід роботи з e-com буде перевагою; вміння працювати з рекламними кабінетами Meta Ads; аналітичне мислення, уважність до цифр та деталей; бажання розвиватися та вдосконалювати свої навички. |
розробка та запуск рекламних кампаній; налаштування таргетованої реклами в Instagram та Facebook; аналіз результатів кампаній та корекція стратегії для досягнення поставлених KPI; співпраця з контент-менеджером для створення ефективних рекламних матеріалів. |
гнучкий графік роботи (8 год); можливість професійного зростання та розвитку в компанії MebliRoMax. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Hotels24.ua |
готовність навчатися та розвиватися; володіння комп’ютером на базовому рівні; грамотне володіння українською мовою; досвід в холодних продажах (бажано). |
пропозиції співпраці для представників українських компаній за допомогою телефонних переговорів (теплі та холодні дзвінки); проведення успішних переговорів з потенційними клієнтами, заключення договорів про співпрацю; підтримання партнерських відносин з існуючими клієнтами. |
графік роботи з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00; оплачувані лікарняні та відпустка (14 днів); можливість кар'єрного росту як всередині відділу, так і в рамках компанії; робота з дому (після проходження адаптаційного періоду), за потреби на офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Молодший системний адміністратор |
Джерман-Центр, ТОВ |
вміння працювати з ОС сімейства Microsoft Windows; знання основних мережевих протоколів; знання основ кібербезпеки; рівень знання англійської на рівні читання технічної документації та переписки з техпідтримкою; бажання самостійно навчатись. |
збірка та діагностика ПК; налаштування мережевого обладнання. |
графік роботи понеділок — п’ятниця, 09:00−18:00; вчасна виплата заробітної плати; чудовий, молодий колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Головний бухгалтер |
Щедрик, Вінницький обласний центр культури |
вища освіта зі спеціальності «бухгалтерський облік та аудит» або еквівалентна; досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року; глибокі знання бухгалтерського обліку та податкового законодавства; вміння працювати з бухгалтерськими програмами та комп’ютерними пакетами MS Office; висока відповідальність, організованість та уважність до деталей; вміння працювати в команді та керувати підлеглими. |
проведення повного обліку фінансово-господарської діяльності компанії відповідно до законодавства та внутрішніх нормативних актів; контроль за правильністю та своєчасністю ведення бухгалтерського обліку; підготовка і подання звітів про фінансовий стан компанії; розробка та контроль бюджету компанії; робота з податковими та фінансовими органами; керування бухгалтерською командою та надання необхідного навчання. |
конкурентоспроможна заробітна плата та соціальні гарантії; можливості для професійного розвитку та кар'єрного зростання; дружня та сприятлива робоча атмосфера; цікаві та різноманітні проекти у сфері культури. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер-касир |
Хоум-Нет, ТОВ |
вміння працювати в системах Клієнт-Банк; знання бухгалтерського обліку по розрахункам з постачальниками та клієнтами; робота з проведенням банківських та касових документів; розуміння принципів роботи з РРО. |
робота в системах Клієнт-Банк; розрахунки з постачальниками та клієнтами; проведення банківських та касових документів; робота з РРО. |
найкрутіший офіс у Вінниці в IT парку; драйвова крута команда; корпоративне навчання, тренінги та командні заходи; конкурентний та стабільний дохід; супровід наставника/ментора. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Острів, ресторан |
привітна особистість, легкість у спілкуванні; досвід роботи офіціантом; бажання працювати і розвиватися у ресторанній сфері; вік від 18 років. |
обслуговування гостей (консультація з меню ресторану, прийом замовлення, зворотній зв’язок, розрахунок) |
конкурентний рівень заробітку; корпоративне харчування (смачні обіди та вечері); форма; професійний ріст та внутрішнє навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
ChaCha |
бажання стати частиною найкращої команди; ініціативність, ввічливість та позитив. досвід роботи. |
знання всього меню закладу; обслуговування гостей; підтримання чистоти та порядку в залі. |
дружній та позитивний колектив; навчання у найкращих; графік плаваючий 3/3 з 10:00 до 22:00; щорічна відпустка; трансфер + обіди. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
знання української мови; письмова грамотність; уважність до деталей; бажання навчатися та розвиватися у банківській сфері.
|
консультування клієнтів по вхідній лінії; дотримання правил та стандартів роботи; реєстрація інформації в базі даних.
|
нормований графік: 5/2 позмінно (від 6-ти робочих годин); зручне місце роботи: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе ,82; комфортний офіс: завжди зі світлом та теплим чаєм або кавою; стабільна та гідна оплата праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
|
Адміністратор, аккаунт-менеджер |
Taxi 838 |
бажання працювати у дружньому колективі; стресостійкість стане плюсом; знання офісних програм: Exсel, месенджери; вільне спілкування українською мовою; відповідальність та організованість. |
реєстрація водіїв; заміна даних водіїв, які вже працюють; допомога та налаштування додатку; вирішення конфліктних ситуацій та скарг між пасажиром, диспетчером та водієм. |
комфортне робоче місце, обладнане всім необхідним; безлім кави, смаколики та фрукти; оплачувана відпустка; офіс у центрі міста; зручний графік роботи 5/2 з 9:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст, менеджер із супровіду клієнтів |
Grand Car |
добрі комунікативні навички, а також ведення переговорів з клієнтами по телефону; стресостійкість, організованість та увага до деталей; досвід роботи у сфері логістики / продажів. |
супровід клієнта на етапі оплат та доставки автомобіля; комунікації з перевізниками для забезпечення доставки автомобілів та вирішення питань під час транспортування; контроль документообігу для доставки авто та забезпечення вчасності та точності інформації для клієнтів. |
зручний графік: понеділок-п'ятниця, 9:00 — 18:00, робота з офісу; кар'єрні перспективи: куратор > старший менеджер з логістики; високий рівень довіри клієнтів до компанії; прозора система бонусних мотивацій; робота в налагодженій СRM-системі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою;
стабільний та швидкий інтернет;
ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном;
бажання самовдосконалюватися та готовність стрімко рости разом з компанією. |
знайомство клієнта з продуктами школи та продаж пакетів уроків без пробного заняття; участь у конкурсах та змаганнях в середині команди; постійне покращення своїх навичок та відвідування тренінгів від професіоналів у сфері продажів. |
стабільні виплати заробітньої плати двічі на місяць; оплачувана відпустка та лікарняні; безкоштовне п’ятиденне навчання; постійні тренінги від професіоналів у сфері продажів; швидке кар'єрне зростання, оскільки більшість керівників в нашій компанії починали свій шлях з позиції менеджера і вже за декілька місяців, показуючи високі результати, пішли вгору по кар'єрним сходинкам. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Рекрутер |
Flash, школа англійської мови |
|
обробка заявки на пошук та підбір необхідних кандидатів; формування вимог до кандидатів спільно із керівниками відділів, складання опису вакантних позицій та ідеальної картини майбутніх працівників; розміщення вакансій на сайтах пошуку роботи, ведення пошуку і організація співбесід; аналіз ринку праці та трендів рекрутингу; моніторинг і актуалізація інформації про вакансії, ведення звітності отриманих відгуків і проведених співбесід; організація та участь у співбесідах перед прийняттям кандидата на роботу; участь в HR-процесах компанії. |
зручний та сучасний офіс в центрі міста; чіткий графік: Пн-Пт, з системою бонусів; кар'єрне зростання; корпоративне навчання; дружня атмосфера у молодому колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з партнерами |
ТОВ Макош Мінерал |
досвід роботи від 1 року; висока комунікабельність та навички переговорів; вміння презентувати продукцію компанії; високий рівень самомотивації і орієнтації на результат; ініціативність, доброзичливість, робота в команді, креативність. |
проведення пошуку нових потенційних партнерів та розвиток партнерської мережі; взаємодія з партнерами компанії щодо умов кредитування; проведення переговорів, укладання договорів; планування заходів, щодо проведення презентацій продукції компанії. |
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30—17:30 (пн-чт), 08:30—16:30 (пт); офіційне працевлаштування; конкурентна з/п; оплачені обіди; навчання, розвиток, кар'єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор торгових точок |
ТОВ Сканді + |
комунікабельність; не конфліктність; впевнене користування ПК. |
організація роботи співробітників; контроль за дотриманням стандартів зовнішнього вигляду працівників та обслуговування покупців; формування заявок постачальнику. |
комфортні умови роботи; часткова компенсація проїзду; можливі корпоративні навчання та тренінги з особистого зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Аґрум Юріс, юридичне бюро |
досвід роботи менеджером з продажу, менеджером по роботі з клієнтами або оператором Call-центру (бажано, але не обов’язково); відмінні комунікативні навички; націленість на досягнення результатів; бажання навчатися та розвиватися; здатність працювати в умовах мультизадачності. |
робота з гарячою базою клієнтів; ведення переговорів з потенційними клієнтами по телефону; заповнення клієнтських анкет; співпраця з іншими відділами компанії для забезпечення ефективних продажів. |
зручний графік роботи: понеділок-п'ятниця з 09:00 до 18:00, одна година перерви; гаряча база клієнтів для вашої роботи; виплата заробітної плати двічі на місяць; регулярні премії за високі результати; повноцінне навчання, що допоможе вам зрозуміти всі нюанси наших послуг; оплачувана відпустка. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Soprano, ресторан |
бажання працювати в гостинній галузі; вміння працювати в команді; комунікабельність та уважність до деталей; відмінні комунікаційні навички. |
прийом та обслуговування гостей; рекомендація страв та напоїв; робота з касою та замовленнями; дотримання стандартів обслуговування; підтримання чистоти в робочому місці. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Старший кухар в ресторан швецької лінії |
Батерфляй, SPA-готель |
досвід роботи на посаді старшого кухаря від 1 року; відповідальність, комунікабельність; знання технологій та стандартів готування їжі. |
приготування страв за рецептами; контроль якості приготування та подачі страв; організація роботи на кухні; забезпечення дотримання санітарних норм. |
конкурентна заробітна плата; можливість професійного зростання та розвитку кар'єри. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
Файні Справи, мережа ресторанів |
базові знання з приготування класичної кави; базові людські характеристики: чесність по відношенню до команди та гостей, бажання розвиватись і в кавовій тематиці і в баристиці. |
|
графік позмінний (від 15 до 25 змін в місяць на Ваш вибір). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Технолог, менеджер з продажу |
Ампеко, ПП (Спілка Пекарських Центрів України) |
досвід у сфері кондитерського виробництва, робота з шоколадами, десертами; базове розуміння продуктів з якими працюють ресторани, піцерії, пекарні, кондитерські; вміння вправно долати стадію «заперечення/неприйняття нового товару» у клієнта, грамотне надання інформації, важливо зрозуміти покупця та продати свій товар; швидке засвоєння нової інформації; аналіз ринку та конкурентного середовища. |
представлення та відпрацьовка нових позицій товару у клієнта; заміна конкурентного товару на товар компанії та введення нових позицій, вміння пояснити переваги продукту; активний пошук та розширення клієнтської бази (наш товар для: хлібопекарень, ресторанів, фаст-фудів, кондитерських. і інших); збільшення обсягу продажів компанії. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер (первинна документація) |
АВ метал груп, ТОВ |
закінчена вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років; впевнений користувач 1С УПП, ПК, Microsoft Office; старанність, організованість, стресостійкість, порядність. |
ведення первинної документації: прихідні накладні та видаткові накладні, авансові звіти, ТТН; формування рахунків на оплату; ведення обліку руху продукції (внутрішні переміщення, повернення); звірка з контрагентами; робота з касою (терміналами, касовими апаратами). |
офіційне працевлаштування згідно КЗпП, повний соц пакет; графік роботи: пн-пт з 08:00 до 17:00, сб, нд-вихідні; можливість професійного та кар'єрного зростання; корпоративний мобільний зв’язок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних |
Галичина, молочна компанія, ТОВ |
освіта середня спеціальна/вища; вміння користуватися пакетом microsoft office (word,excel); пунктуальність, уважність, вміння працювати в команді комунікабельність, акуратність, відповідальність, вміння швидко навчатися, впевненість, стресостійкість. |
прийом та обробка замовлень в 1С; формування та підготовка супровідних пакетів документів для відвантаження продукції; друк видаткових накладних. |
робота в сучасній стабільній компанії з можливістю професійного та фінансового зростання; офіційне працевлаштування; цікаві, амбіційні задачі та підтримка в їх реалізації; медичне страхування; графік роботи 14:00 до 21:00; місце праці: м. Вінниця, вул. Чехова, 25.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Popov, український виробник одягу |
досвід роботи з клієнтами (сервісне обслуговування, продажі) буде перевагою; здатність до навчання, відповідальність, комунікабельність, високий рівень самоорганізації; стресостійкість, готовність роботи на результат. |
робота з оптовими, корпоративними та поточними клієнтами; телефонні розмови та переписки; створення комерційних пропозицій; робота з базою клієнтів; ведення звітності для керівника команди продажів. |
робота у довгостроковому проекті; конкурентоспроможний рівень заробітної плати; можливість професійного зростання; своєчасна заробітна плата; графік роботи Пн-Пт з 09:00−18:00; робота з офісу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Транспортний логіст |
ТОВ Еталон-Буд, БМФ |
мінімум 1 рік досвіду роботи на кухні, перевага надається у сфері фаст-фуду або ресторанного бізнесу; бажання працювати та вчитися; вміння працювати в умовах високої напруги; комунікативні навички та здатність працювати в команді. |
приготування страв відповідно до тех. карт; дотримання стандартів якості і безпеки приготування; ведення контролю за складом і терміном придатності продуктів. |
графік роботи з 10:00 до 22:00; безкоштовне 2-х разове харчування; виплата заробітної плати 2 рази на місяць; трансфер в кінці зміни; корпоративні знижки. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Комірник (складська логістика) |
Кондитерська Корпорація ROSHEN |
досвід роботи зав. складом/комірником від 3-х років, бажано з харчовою групою товарів; досконале знання документообігу; впевнений користувач ПК, особливо високий рівень знання Excel. |
повний спектр робіт по прийманню, обліку, зберіганню та відвантаженню товарно-матеріальних цінностей; раціональне використання ресурсів. |
конкурентна заробітна плата; медичне страхування; компенсація обідів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник директора з обслуговування клієнтів |
Delivery-Auto |
|
проведення всіх необхідних змін в кварталі; робота з закріпленими працівниками на регіональному центрі, їх супроводження; підготовка звітів; вирішення конфліктів між складами та клієнтами; виставлення рахунків; знаходження нових клієнтів та утримання наявних. |
графік роботи: Пн-Пт з 09:00—18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор 1С, бухгалтер з первинної документації (сільське господарство) |
Кеарфілд, ТОВ |
вища освіта; володіння знаннями та навичками роботи в програмі 1С8.2; практичні навички роботи із первинною документацією; досвід роботи в сегменті В2В від 1-го року, (бажано в аграрній сфері); впевнений користувач MS Office, ExceI,(звіти); вміння працювати з клієнтами (навички ділового спілкування та спілкування телефоном). |
підтримка комунікації з клієнтами (1С8.2, документація, договори); здійснення консультації менеджерів та клієнтів, щодо наявного товару, закупки товарів та доступних послуг; внесення даних в 1С8.2; контроль оплати, документи клієнтів, інші домовленості з клієнтами; створення, обробка, аналіз звітів (ExceI, 1С8.2) виконання доручень керівника. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер
|
Рошен-Кондитер, ТОВ |
наявність власного автомобіля; освіта вища, не закінчена вища готові взяти студента; водійське посвідчення категорії В. |
|
амортизація автомобіля; офіційне працевлаштування; заправка на АЗС WOG; безлімітний мобільний зв’язок «Київстар»; навчання; кар'єрний ріст в середині компанії; своєчасна заробітна плата; робота у дружньому колективі можливість бронювання працівників. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник аналітика |
Конс на Бі$, бізнес-клуб підприємців |
уміння працювати з великими масивами інформації; просунутий рівень користування Google таблицями; робота з СRМ системами; уважність до деталей, ретельне виконання поставлених завдань; комунікативні навички, здатність ефективно доносити результати аналізу та рекомендації до інших учасників команди. |
збір, сортування та обробка даних (аналітика, графіки) відповідно до поставленим завдань; вміння організовувати та аналізувати дані; перевірка та контроль заповнення робочих таблиць; формування таблиць для роботи працівників інших відділів; розподіл лідів між менеджерами; контроль закриття та конвертації лідів; перевірка створених угод та заповнення карток клієнта; контроль за своєчасним виправленням помилок під час роботи у CRM. |
конкурентна заробітна плата та своєчасна її виплата; робота на повний робочий день; гнучкий графік роботи та можливість працювати віддалено; чудова команда та середовище, що допоможе вдосконалити свої soft та hard skills. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Пшеничний В.А., ФОП |
досвід роботи від 3-х років (у сфері роздрібної торгівлі буде перевагою); уміння працювати як з вхідними первинними документами так і звітами в частині обліку податкового кредиту; практичні навички роботи в M.E.Doc та електронному кабінеті, РРО, 1С 7.7, 1С 8, Клієнт-банк; відповідальність, вміння працювати у режимі багатозадачності та стресостійкості. |
робота в програмі M.E.Doc (податковий кредит); ведення і контроль бухгалтерського обліку на ділянці оприбуткування товару та тари; проведення звірки з постачальниками та покупцями (банківські клієнти та мережі); робота з клієнт-банком. |
робота в стабільній компанії з можливостями професійного зростання; місце роботи в офісі в р-ні Тяжилів, пн.-пт з 09:30 до 17:30 год., вихідні — сб, нд; своєчасна виплата та офіційне працевлаштування; наставництво головного бухгалтера; можливість придбати продукцію за ціною дистриб’ютора. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець в відділ аудиту |
Конекс |
вища освіта; стаж роботи за відповідним напрямом не менше 2-х років; досвід в проведенні внушнього та зовнішнього аудиту самостійно і в складі групи; готовність до частих відряджень. |
проведення переобліків та інвентаризацій в підрозділах; формування інвентаризаційних описів; контроль достовірності з даними бухобліку наявних ТМЦ в підрозділах компанії; проведення аналізу та складання звітності за результатами переобліків. |
стабільність та впевненість в завтрашньому дні; конкурентна та своєчасна заробітна плата; перспектива професійного та особистісного розвитку в залежності від амбіцій та здібностей; знижки на обслуговування в аптеках; подарунки до свят співробітникам компанії та їх дітям; робота в просторому та сучасному офісі; можливість занять в тренажерному залі на території офісу самостійно або заняття йогою з інструктором. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор ПК |
Конекс |
досвід роботи оператором від 1 року; досвід роботи з великими масивами даних та опрацювання звітів; впевнений користувач ПК та 1С; комунікабельність, стресостійкість, вміння працювати в команді. |
прийом замовлень на лікарські засоби та товари медичного призначення; забезпечення клієнтів прайс-листами на наявний асортимент лікарських засобів та товарів медичного призначення; участь в оформленні договорів на постачання лікарських засобів та товарів медичного призначення та узгодженні умов постачання; оформлення заявок, зведених відомостей замовлень і асортиментних планиів постачання. |
стабільність та впевненість в завтрашньому дні; конкурентна та своєчасна заробітна плата; перспектива професійного та особистісного розвитку; знижки на обслуговування в аптеках компанії; подарунки до свят співробітникам компанії та їх дітям; робота в просторому та сучасному офісі; можливість занять в тренажерному залі на території офісу самостійно або з інструктором. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Батерфляй, SPA-готель |
досвід роботи в облікових справах від 1 року; знання законодавства з обліку та оподаткування; вміння працювати з програмами бухгалтерського обліку; відповідальність, уважність до деталей, організованість. |
|
конкурентна заробітна плата; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; дружня атмосфера та комфортні умови праці; трансфер з Вінниці/до Вінниці, харчування, за потреби — проживання за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор бази даних магазину WINETIME |
ТС ПЛЮС (WINETIME) |
досвід роботи оператором ПК в магазинах — буде перевагою; досвід адміністративної роботи; впевнений користувач ПК (MS Office); досвід роботи в програмі 1С; знання касової дисципліни; знання основ управління товаром магазину; чесність і порядність; спрямованість на результат. |
внесення даних про товар з первинних документів (видаткові накладні, накладні внутрішнього переміщення, акти списання і т.д.) в облікову систему магазину; управління роботою касирів; контроль та координування розрахунково-касових операції; контроль правильності оформлення документів; підготовка необхідної оперативної звітності; контроль наявності сертифікатів і рекламної продукції. |
офіційне працевлаштування; цікава робота в молодому, креативному та дружньому колективі; можливість професійного та кар'єрного розвитку; стабільна, офіційна, своєчасна заробітна плата 2 рази на місяць; корпоративне навчання; фірмовий одяг; корпоративні знижки. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Аналітик (ринок добрив) |
Макош Мінерал, ТОВ |
вища освіта; досвід роботи аналітиком; командна робота; English — B2; аналітичний склад розуму, комунікабельність, тактовність; упевненість в собі; уважність до деталей; високий рівень самомотивації. |
відслідковування тенденцій на ринку добрив в Україні та світі; короткострокове і довгострокове прогнозування; комплексний аналіз (у тому числі відслідковування ринку по зернових); робота з біржами. |
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30—17:30 (пн-чт), 08:30—16:30 (пт); офіційне працевлаштування; конкурентна з/п; оплачені обіди; навчання, розвиток, кар'єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор гарячої лінії (ДТЕК) |
Zenko |
впевнений користувач ПК; ввічливість, стресостійкість, уважність та відповідальність; вільне володіння українською мовою. |
прийом дзвінків від населення стосовно електропостачання та реєстрація їх; надання стислої інформації на запити населення; внесення та перенаправлення запитів; робота в системі CRM. |
графік роботи: 5/2 (плаваючі вихідні), вечірня зміна 12:00—20:00, 13:00—21:00 або 14:00—22:00; допомога, навчання і підтримка; ввічливе і досвідчене керівництво. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
- План НДР ВТЕІ ДТЕУ на 2024 рік
- Науково-дослідні роботи кафедри інформаційних систем та технологій
- План проведення студентських наукових конференцій, олімпіад, конкурсів, круглих столів у ВТЕІ ДТЕУ на 2024 рік
- План проведення міжнародних, всеукраїнських науково-практичних (науково-методичних) конференцій, круглих столів науково-педагогічного складу у ВТЕІ ДТЕУ на 2024 рік













































































