|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер з продажу |
Wonder |
досвід роботи у продажах (бажано); комунікабельність; стресостійкість; уміння переконувати; оптимізм і впевненість в собі; впевнений користувач ПК (MS Office); бажання розвиватися та працювати на результат. |
робота з базою клієнтів та пошук нових; розвиток визначеного регіону; ефективна комунікація з клієнтами по телефону: презентація продукції wonder, переваг та умов співробітництва; укладання договорів; контроль організації доставки та виконання договірних зобов’язань. |
комфортний офіс; графік: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30-16:30 (Пт); навчання, розвиток, кар'єрний ріст; власний спортзал; тенісний корт; бібліотека; риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-менеджер |
Персональний Адвокат |
володіння українською мовою; гарна дикція; досвід роботи в продажах (вітається). |
презентація послуг компанії по телефону; консультування клієнтів по телефону відносно послуг компанії; заповнення заявок. |
робота в престижній компанії, у комфортному офісі; зручний графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00, обідня перерва та 2 coffe break, Сб-Нд — вихіднi; оплачуване стажування; своєчасна заробітня плата; дружній колектив; кар'єрний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SEO-спеціаліст |
Промавтоматика Вінниця |
розуміння факторів ранжування в пошуковій системі Google; впевнене володіння Google Search Console, GMB, Google Analytics; знання принципів SEO-оптимізації та лінкбілдінгу; досвід роботи з супутніми інструментами (Ahrefs, Serpstat, Semilarweb, Scremingfrog та іншими); проведення технічних аудитів сайтів (вміти чітко описати проблематику); підготовка технічних завдань для розробників; підготовка технічних завдань для створення текстів. |
аналіз пошукової видачі за цільовими запитами; створення стратегій просування сайтів; аналіз сайту, тематики та конкурентів; створення широкої семантичної структури сайту. збір та кластеризація семантики, формування первинного ядра пошукових запитів, розширення семантики; складання контент-плану; формування (оптимізація) структури сайту; формування ТЗ для суміжних підрозділів щодо необхідних впроваджень на сайтах, підготовки текстів; оптимізація щодо потреб пошукових систем; побудова стратегій зовнішнього просування; моніторинг динаміки та відстеження результатів впроваджень; вміти швидко адаптувати проект під нові вимоги пошукових систем; підготовка звітів про проведені роботи та отримані результати. |
робота в мега-крутій компанії з неймовірними цінностями та принципами; особистісний та професійний розвиток; позитивний моральний клімат колективу; team building-и; кар’єрне зростання; дитячий куточок, де діти зможуть гратися, поки батьки працюють; смачні обіди; конкурентна та своєчасна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
ТОВ Ольга |
знання 1С; досвід роботи 1 рік; відповідальність; бажання працювати; комунікабельність. |
|
графік роботи: 08:00—17:00; адреса: м.Вінниця вул. Гонти,88, (Тяжилів). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з обліку |
Megasport |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; вміння працювати з великим об'ємом інформації; впевнений користувач ПК, з навичками роботи в MS Excel, 1С; уважність та відповідальність; системне мислення та орієнтованість на результат; готовність до відряджень. |
робота з договорами та первинною бухгалтерською документацією в 1С; ведення обліку торгового обладнання, проведення інвентаризацій; збір та систематизація даних для фінансової звітності; контроль своєчасної оплати рахунків, перевірка та закриття взаєморозрахунків з контрагентами; ведення документообігу по переміщенню торгового обладнання, комплектуючих, аксесуарів та будівельних матеріалів; робота з заявками на комплектацію магазинів господарськими товарами. |
дружній і професійний колектив, який допоможе та підтримає на всіх етапах роботи; стабільний та конкурентний рівень винагороди; приємні корпоративні знижки на всю продукцію компанії; можливість подорожувати з роботою. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент SMM-менеджер |
ФОП Ушаков П.Ю. |
впевнений користувач Пк, Excel, графічних редакторів; грамотна письмова та усна мова; висока швидкість друку; уміння знаходити та фільтрувати необхідну інформацію; уміння працювати в команді; націленість на результат, вміння правильно та послідовно виставляти пріоритети; досвід створювання креативного контента з товарами для соціальних мереж (Facebook, Instagram, TikTok). |
пошук інформації (фото, опис, характеристики) та його редагування; наповнення, редагування карток товарів на сайт і маркетплейси; фотографування товару та обробка у фоторедакторі; публікування контенту у соціальних мережах (Facebook, Instagram, TikTok) і групах в месенджерах. |
різноманітні та цікаві завдання, можливість професійного зростання; графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 17:00, але можна більше, і керівництво це оцінить; стабільна заробітна плата з перспективою зростання яка залежить від кількості відпрацьованих днів на місяць і головне якості і результатів вашої роботи; розташування на Електромережі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з розвитку продажів |
Корсика |
досвід роботи у сфері продажів будівельних матеріалів від 1 року (буде перевагою); високі комунікативні навички, вміння вести переговори та будувати стосунки з клієнтами; аналітичні здібності, здатність приймати рішення та працювати самостійно; бажання розвиватися і досягати поставлених цілей; готовність до систематичної роботи з клієнтами і торговою командою в області. |
робота з існуючими клієнтами (субдистрибуторами) — переговори, презентація, розширення асортименту; участь у формуванні замовлень субдистрибуторів, обробка і подача бланків замовлень на завод; оцінка представленості та контроль залишків ТМ Anserglob; моніторинг ринку будівельних матеріалів та конкурентів; контроль реклами, торгового обладнання та стандартів викладки ТМ Anserglob; проведення переговорів та укладання угод з новими клієнтами (субдистрибуторами та забудовниками); сумісна робота з торговими представниками дистрибутора на маршрутах; контроль виконання планів торговою командою. |
конкурентна заробітна плата, випробувальний термін — 2 місяці; робота та розвиток у стабільній компанії, яка займає лідируючі позиції на ринку; своєчасна виплата заробітної плати.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу (база клієнтів) |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою; розуміння, чим більше результат — тим вища заробітна плата; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном; готовність стрімко рости разом з компанією. |
інформування учнів, які через певні обставини припинили навчання; ознайомлення клієнта з новими продуктами школи та пропонування відновлення навчання; робота з запереченнями та постійне покращення навичок продажів; участь у конкурсах та змаганнях. |
робота за вільним графіком (від 5-ти годин на день) в діапазоні з 09:00 — 21:00; оплачувана відпустка та лікарняні; безкоштовне п’ятиденне навчання, яке допоможе опанувати нову професію з нуля; підтримка команди професіоналів на всіх етапах навчання та адаптації; швидке кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кондитер |
Тіп Топ |
досвід роботи на посаді кондитера або пекаря вітається, але також розглядаємо кандидатів без досвіду з навчанням на підприємстві. |
виготовлення кондитерських виробів (мусові торти, бісквіти, чізкейки, еклери, тістечка, макарони, круасани, тарти, печиво та ін.); декорування десертів; дотримання правил безпеки та санітарних норм. |
графік роботи: позмінний, основні зміни 10:00 до 22:00 або 08:00 до 20:00; можливості професійного та кар'єрного росту; у роботі використовуються виключно високоякісні продукти розташування: вул. 600-річчя 17 (ТРЦ Мегамолл); заробітня плата обговорюється індивідуально та залежить від обсягу ваших задач. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Рекрутер |
FranchiseStaffing Solutions |
володіння Excel, Oфіс 365 на рівні впевненого користувача; навички побудови та підтримки мережі контактів; навички продажів. володіння навичками управління проектами (організаційні зібності); знання ринку кандидатів; навички пошуку кандидатів; навички оцінки поведінки кандидатів; грамотна мова: письмова та усна. |
побудова продуктивних стосунків з наймаючими менеджерами та виступати для них в ролі консультанта в процесі найму; проведення брифінгу вакансії, допомага формувати детальні вимоги до ролі; уміле управління очікуваннями наймаючих менеджерів; розроблення ефективних сценаріїв пошуку та управління каналами пошуку; ведення повного життєвого циклу найму на різні типи вакансій, починаючи від аналізу запиту на вакансію та створення резерву талантів до виходу кандидата на роботу; проведення скринінгу кандидатів за компетенціями та на відповідність культурі компанії; аналіз ринку праці та умов конкурентів; ведення переговорів щодо заробітної плати та пропозиції про працевлаштування; участь у формуванні та підтримці позитивного іміджу компанії на ринку праці. |
цікаві проекти, амбіційні задачі; динамічний розвиток — прокачаєш свої soft та hard skills; офіційне працевлаштування та конкурента заробітна плата; можливість професійного та кар'єрного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Касир у ресторан |
ChaCha |
досвід роботи від 6-ти місяців; знання ведення касової дисципліни; вміє працювати з готівкою та терміналом; високу відповідальність та організованість; бажання працювати з командою кращих. |
відкриття та закриття зміни; розрахунок столів та замовлень на доставку; вести готівкові та безготівкові розрахунки; розрахунки з постачальниками; робота з накладними; ведення касової документації; контроль грошей у касі. |
графік 2\2 з 10:00 до 22:00; трансфер + смачні обіди; крутий колектив; щорічна відпустка. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст з обслуговування клієнтів |
ПриватБанк |
повна загальна середня освіта; впевнений користувач ПК та планшетом; вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою). |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушист |
Tokayo, sushi bar |
талановитість; відповідальність. |
|
гнучкий графік роботи; можливість професійного росту та розвитку; дружній та підтримуючий колектив; трансфер для працівників після зміни; знижки на продукцію. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор закладу харчування |
Шаурмішка |
досвід роботи; вміння керувати командою та доводити її до результату; вміння вирішувати стресостійкі ситуації; вимогливість до себе та оточуючих;
|
контроль якості процесу роботи працівників; якість обслуговування; збільшення продаж; контроль якості та зберігання продуктів; контроль чистоти в закладі; навчання команди та зменшення помилок на закладі. |
стабільна заробітна плата, з виплатою двічі на місяць, харчування, стабільний графік роботи по домовленності; графік роботи з 09:00 по 22:00; 4−5 робочих днів на тиждень; трансфер до дому.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
HR-менеджер |
Школа англійської мови Flash |
комунікабельність; любиш допомагати людям; ініціативність; вміння брати на себе відповідальність та чітко виконувати поставлені задачі |
|
цікаві Hr задачі окрім рекрутингу; залучена команда професіоналів; комфортний офіс в центрі м. Вінниця для продуктивної роботи; навчання у внутрішній Академії; робота в стабільній компанії; висока ЗП з можливістю швидкого росту. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Транспортний логіст |
ТОВ Еталон-Буд, БМФ |
досвід роботи у логістиці; досвід роботи з транспортними платформами; впевнений користувач ПК (MS Office); відповідальність; уважність до деталей; готовність працювати з великим масивом інформації. |
організація доставки продукції та матеріалів; розрахунок найвигіднішого способу транспортування вантажу та маршруту; здійснення моніторингу своєчасної доставки та належного виконання транспортних послуг; планування логістичної діяльності компанії; здійснювати пошук нових перевізників та співпрацювати із наявними; складати та контролювати документацію щодо поставок, включаючи накладні, рахунки-фактури та інші документи, пов’язані з логістикою. |
5-денний робочий тиждень: з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб-Нд.; підтримка з боку керівника, дружній колектив; комфортний офіс в стилі IT; можливість професійного та кар'єрного зростання; активне корпоративне життя. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен |
Bella, Ciao |
відповідальність; чесність; старанність; бажання працювати та насолоджувати напоями гостей. |
приготування алкогольних / безалкогольних напоїв; приготування кавових напоїв; закриття зміни. |
графік роботи з 10:00 до 22:00, зміни 2/2 чи 3/3 (за домовленістю); виплати заробітньої плати два рази на місяць; гідна ставка (щоквартальний перегляд можливого підвищення). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Промоутер |
Accentica |
комунікативні навички, без дефектів мовлення; досвід роботи в промоутером (вітається). |
інформування повнолітніх споживачів про продуктові характеристики тютюнових виробів; виконання стандартів брифу. |
гнучкий графік роботи від 4 годин в день (можливість поєднувати роботу та навчання або роботу та роботу); висока погодинна оплата праці; офіційне працевлаштування за договором підряду зі сплатою всіх належних податків; комплекти стильного одягу в якості уніформи, робочий планшет. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер-консультант (BAS, 1С:Підприємство) |
Ітлайн |
освіта вища облік та аудит; бажано досвід роботи бухгалтером; знання бухгалтерського та податкового обліку; досвід роботи в 1С:Підприємство (можливо 7.7), BAS; впевнений користувач ПК; вміння спілкуватись з клієнтами; відповідальність, впевненість, стресостійкість, організованість, акуратність, уважність, старанність, ініціативність; енергійність та позитивне ставлення до життя. |
консультування клієнтів по роботі з програмами 1С:Підприємство, BAS; навчання роботі в програмах 1С:Підриємство, BAS; допомога введення обліку в програмах 1С:Підриємство, BAS; налаштування програм 1С:Підриємство, BAS (типові механізми); консультування по роботі з програмами здачі електронної звітності FREDO Звіт; повідомляти про виходи оновлень. |
заробітна плата відповідно до кваліфікації та результатів роботи; отримання досвіду та нових знань; можливості кар'єрного росту та особистісної реалізації; офіційне працевлаштування; графік роботи: з 09:00—18:00 (вихідні: сб. і нд.). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушеф, старший кухар |
ФОП Бурбелюк О. О. |
відданість; талановитість управлінця. |
організація роботи ресторану згідно з встановленими стандартами компанії; контроль за якістю приготування страв та видачі; ведення обліку продуктів та звітності; швидке та якісне приготування страв згідно технологічних карт; прийом та замовлення продуктів; координація роботи персоналу; участь у організації та житті закладу. |
своєчасна та гідна оплата праці 2 рази на місяць; бонуси та мотиваційні програми; ранкова кава та смачний обід; реальний кар`єрний ріст у нашій динамічній команді; знижки на все меню для працівників; безкоштовний трансфер додому у вечірній час; круте наставництво, навчання та стажування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Комірник |
Профі Трейд |
досвід роботи (бажано, але не обов’язково). |
укомплектування товару по накладній; підготовка товару для відправки; прийом та викладка товару на стелажі; підтримка порядку на складі. |
стабільна зарплата; нормований графік роботи: Пн-Пт 09:00−18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер із залучення та обслуговування юридичних осіб |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
вища фінансова, економічна або юридична освіта; досвід роботи від 1-го року у банку на посаді фахівця по роботі з юридичними особами; володіння навичками операційного обслуговування клієнтів. |
залучення на обслуговування нових клієнтів; виконання планових показників по відкриттю нових клієнтів малого бізнесу; приросту портфеля пасивів, приріст активних і дохідних рахунків; крос-продажі банківських продуктів. операційне обслуговування юридичних осіб. |
один з найкращих працедавців України; комфортне робоче місце; професійна та дружня команда; можливість участі в крос-функціональних проектах; гідна винагорода, повністю «біла зарплатня»; постійний розвиток компетенцій та можливості професійного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера |
ФГ Ліщинецьке об'єднане |
комунікабельність; відповідальність. |
обробка первинної документації. |
вулиця Миколи Оводова. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з продажу банківських продуктів (Епіцентр) |
Sense Bank |
повна або базова вища освіта (спеціаліст або бакалавр); наполегливість; дисциплінованість; відкритість.
|
забезпечення своєчасного та якісного обслуговування клієнтів банку — фізичних осіб; залучення нових клієнтів, виконання планових завдань; здійснення касового обслуговування клієнтів банку. |
графік роботи 7/7 (09:00 - 19:00) конкурентна заробітна плата; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку; бонуси за досягнення КРІ; медичне страхування; підтримка та допомога у кризових ситуаціях завдяки благодійній програмі «Допоможемо разом»; 28 днів щорічної відпустки та додаткові дні відпустки; навчання у безоплатній внутрішній школі DOSVID за менеджерськими, лідерськими та професійними навичками та ІТ-школа за напрямками SQL, Data Science та іншим технічними спеціальностями; англомовні speaking club: збираємося двічі на тиждень компанією однодумців, щоб обговорити найрізноманітніші теми; Sport Community, які проводять безкоштовні тренування кожного дня: від спортивних танців до силових тренувань. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець в відділ аудиту |
Конекс |
вища освіта; досвід роботи; досвід в проведенні внушнього та зовнішнього аудиту самостійно і в складі групи; комунікабельність; відповідальність; організованість; уважність до деталей. |
проведення переобліків та інвентаризацій в підрозділах; формування інвентаризаційних описів; контроль достовірності з даними бухобліку наявних ТМЦ в підрозділах компанії; проведення аналізу та складання звітності за результатами переобліків. |
стабільність та впевненість в завтрашньому дні; конкурентна та своєчасна заробітна плата; перспектива професійного та особистісного розвитк; знижк на обслуговування в аптеках; подарунки до свят співробітникам компанії та їх дітям; робота в просторому та сучасному офісі; можливість занять в тренажерному залі на території офісу самостійно або заняття його з інструктором. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
Промо Сервіс |
досвід роботи на посаді мерчендайзера, продавця стелажної торгівлі або торгового представника (буде перевагою); здатність до навчання, відповідальний підхід до роботи. |
відвідування торгових точок згідно маршруту; викладка товару на полицях, стійках, згідно планограм та стандартів компанії; ротація товару; дотримання частки полиці; робота з цінниками; звітність, робота через програму EFFIE. |
стабільна заробітна плата, компенсація за проїзд по маршруту; більше про компанію промо сервіс promoservice.com.ua; можливість додаткового заробітку; офіційне працевлаштування; готові взяти студента. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник аналітика |
Конс на Бі$, бізнес-клуб підприємців |
уміння працювати з великими масивами інформації; просунутий рівень користування Google таблицями; вміння застосовувати на практиці; інструменти форматування даних; умовне форматування (стандартні та створені індивідуальні правила); способи введення даних; сортування та фільтрація даних; підрахунок даних за допомогою різних математичних та логістичних формул/функцій; побудова діаграм різних типів; робота з СРМ системами; уважність до деталей, ретельне виконання поставлених завдань; комунікативні навички, здатність ефективно доносити результати аналізу та рекомендації до інших учасників команди. |
збір, сортування та обробка данних (аналітика, графіки) відповідно до поставленим завданнь; вміння організовувати та аналізувати дані; перевірка та контроль заповнення робочих таблиць; формування таблиць для роботи працівників інших відділів; розподіл лідів між менеджерами; контроль закриття та конвертації лідів; перевірка створених угод та заповнення карток клієнта; контроль за своєчасним виправленням помилок під час роботи у CRM. |
конкурентна заробітна плата та своєчасна її виплата; робота на повний робочий день; гнучкий графік роботи та можливість працювати віддалено; чудова команда та середовище, що допоможе вдосконалити свої soft та hard skills. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Товарознавець |
Comfy |
вища освіта; досвід роботи в роздрібній торгівлі на посаді старшого касира, бухгалтера, зам. директора з обліку; великий досвід користування ПК та програмою 1С; аналітичні здібності; сильний характер: відповідальність; комунікабельність; цілеспрямованість; активність. |
проведення обліку основних засобів і товарів у магазині; контроль касової дисципліни та інкасації; робота з товарними розбіжностями при прийомі, відвантаженні, відповідальному зберіганні, реалізації товару; проведення інвентаризації; надання звітів для бухгалтерії; вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами. |
прозора система оплати праці, яка залежить від особистої кваліфікації та ефективності; можливість побудувати кар'єру: 90% директорів магазинів зросли всередині компанії; офіційне працевлаштування, соціальний захист і дотримання КЗпП. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер з продажу (база клієнтів) |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном; готовність стрімко рости разом з компанією. |
інформування учнів, які через певні обставини припинили навчання; ознайомлення клієнта з новими продуктами школи та пропонування відновлення навчання; робота з запереченнями та постійне покращення навичок продажів; участь у конкурсах та змаганнях. |
робота за вільним графіком (від 5-ти годин на день) в діапазоні з 09:00 — 21:00; оплачувана відпустка та лікарняні; безкоштовне п’ятиденне навчання, яке допоможе опанувати нову професію з нуля; підтримка команди професіоналів на всіх етапах навчання та адаптації; швидке кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар у пекарню |
Львівські Круасани |
любов до готування або велике бажання навчитись; швидка та акуратна робота; дотримання правил; бажання отримувати чесну і стабільну оплату. |
випічка круасанів; приготування круасанів згідно з рецептурою; слідкування за якістю продуктів і чистотою кухні. |
позмінний графік 3/3, з 09:00 до 21:00; навчання всіх процесів «з нуля». |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Ресторан Rivali |
досвід роботи; бажання працювати та навчатись; пунктуальність; відповідальність. |
обслуговування гостей згідно стандартів, сервірування, прибирання, обслуговування бенкетів та фуршетів. |
графік позмінний з 10:00—22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТОВ Тропік |
досвід роботи в роздрібних продажах; досвід роботи в продажах продуктів харчування (продуктів, які швидко псуються) — буде додатковою перевагою; вміння вести переговори та досягати результатів; досвідчений користувач ПК. |
пошук і залучення нових клієнтів; робота з базою клієнтів; робота з дебіторською заборгованістю; представлення інтересів компанії на ввіреній території; формування звітності та аналітики; виконання плану продажу. |
робота в стабільній компанії; вчасна виплата заробітної плати (два рази в місяць); офіційне працевлаштування; 6-ти денний графік роботи (Сб-скорочений день); місцезнаходження офісу с. Зарванці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SEO-спеціаліст |
Промавтоматика Вінниця |
розуміння факторів ранжування в пошуковій системі Google; впевнене володіння Google Search Console, GMB, Google Analytics; знання принципів SEO-оптимізації та лінкбілдінгу; досвід роботи з супутніми інструментами (Ahrefs, Serpstat, Semilarweb, Scremingfrog та іншими); проведення технічних аудитів сайтів (вміти чітко описати проблематику); підготовка технічних завдань для розробників; підготовка технічних завдань для створення текстів. |
аналіз пошукової видачі за цільовими запитами; створення стратегій просування сайтів; аналіз сайту, тематики та конкурентів; створення широкої семантичної структури сайту. збір та кластеризація семантики, формування первинного ядра пошукових запитів, розширення семантики; складання контент-плану; формування (оптимізація) структури сайту; формування ТЗ для суміжних підрозділів щодо необхідних впроваджень на сайтах, підготовки текстів; оптимізація щодо потреб пошукових систем; побудова стратегій зовнішнього просування; моніторинг динаміки та відстеження результатів впроваджень; вміти швидко адаптувати проект під нові вимоги пошукових систем; підготовка звітів про проведені роботи та отримані результати. |
робота в мега-крутій компанії з неймовірними цінностями та принципами; особистісний та професійний розвиток; позитивний моральний клімат колективу; team building-и; кар’єрне зростання; дитячий куточок, де діти зможуть гратися, поки батьки працюють; смачні обіди; конкурентна та своєчасна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуючий магазином |
ТОВ Фора |
досвід роботи на адміністративній посаді від 1-го року; вища, незакінчена вища освіта (торговельна, економічна, менеджмент); вільне володіння українською мовою; висока ефективність; багатозадачність; готовність до навчання; впевнений користувач ПК; вміння працювати на результат та у команді. |
забезпечувати обслуговування покупців на високому рівні; вивчати та аналізувати динаміку продажів; організовувати та контролювати проведення передпродажної підготовки товару; організовувати та проводити інвентаризації; контролювати роботу персоналу. |
висока і стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування; отримання знань від досвідчених професіоналів; можливість професійного та кар'єрного зростання; допомога з житлом; корпоративне медичне страхування; корпоративний мобільний зв’язок; знижка до дня народження та інші додаткові пропозиції для співробітників компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТОВ Буффало Віледж |
досвід роботи в продажах від 1-го року; комунікабельність та навички переговорів; вміння працювати в команді; лідерські якості та організованість. |
пошук та залучення нових клієнтів; продаж продукції у сфері сільського господарства; розміщення оголошень на різних майданчиках для продажу (ОЛХ, групи у соцмережах, месенджерах, сайтах, тощо); підтримка і розвиток відносин із постійними клієнтами; аналіз ринку та конкурентів. |
конкурентна заробітна плата; система бонусів за досягнення поставлених цілей; можливість кар'єрного росту; дружній колектив та комфортні умови роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор ресторану |
ТОВ Тонус-Плюс СВ |
пунктуальність; комунікабельність; доброзичливість. |
контроль за роботою персоналу, робота у ПЗ «POSTER». |
графік роботи з 12:00 до 21:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар піци |
ТОВ Рось-К |
можливо без досвіду роботи (досвід буде перевагою); чесність, порядність, вміння працювати в команді; бажання зростати та розвиватися в динамічній компанії; відповідальність та організованість; вміння працювати в швидкому темпі та зберігати якість продукції; дотримання санітарних норм та правил безпеки; тримання робочого місця, кухонного обладнання та побутових приладів у чистоті та порядку. |
знання базових принципів приготування піци; швидкість в роботі та стійкість до стресу; швидке приготування страв відповідно до рецептів і стандартів компанії; забезпечення якості та гарного смаку готової продукції; виконання інших пов’язаних з посадою завдань. |
офіційне працевлаштування; висока та стабільна заробітна плата; отримання знань від досвідчених професіоналів; графік роботи 08:00−22:00, 7/7; оплачувана відпустка 24 календарних дні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Аґрум Юріс, юридичне бюро |
досвід роботи менеджером з продажу, менеджером по роботі з клієнтами або оператором call-центру (бажано); володіння відмінними комунікативними навичками; націленість на досягнення результатів; бажання навчатися і розвиватися; вміння працювати в умовах багатозадачності. |
робота з готовою клієнтською базою; проведення телефонних переговорів з потенційними клієнтами; заповнення та ведення клієнтських анкет; взаємодія з іншими відділами компанії для забезпечення ефективної роботи з клієнтами. |
зручний графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00, з однією годиною перерви; надання бази клієнтів для вашої роботи; виплати заробітної плати двічі на місяць; регулярні премії за відмінну роботу; повноцінне навчання; оплачувана відпустка. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фінансовий консультант, менеджер |
City Finance |
вища освіта можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання; грамотне і впевнене спілкування українською мовою; впевнений користувач ПК (Word, Excel); вміння працювати із великим об'ємом інформації; організованість; працездатність; орієнтація на результат. |
спілкування з клієнтами в телефонному режимі; допомога клієнту у вирішенні проблем; фіксація звернень в ПО; ведення документації та звітності. |
офіційне працевлаштування з першого дня трудова книга; оплачуване навчання та підтримка наставника; дружній колектив; цікаві задачі та можливості розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
Nasha Kava |
клієнтоорієнтованість; стресостійкість; вміння працювати в режимі багатозадачності. |
обслуговування гостей в залі; приймання замовлень по телефону; контроль якості приготування замовлень; передача замовлень на доставку, координування кур'єрів; робота із терміналом, касою та документами. |
графік роботи: Пн-Пт 08:00−19:00; виплата ЗП кожну неділю; корпоративне харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник юриста |
Всеукраїнський юридичний центр |
вища юридична або економічна освіта (або студент 2−5 курсів заочної форми навчання); вміння роботи з ПК; знання ділової української мови. |
ведення діловодства (реєстрація договорів, сканування оригіналів); підготовка процесуальних документів. |
офіційне працевлаштування; своєчасні виплати заробітної плати; можливість кар'єрного зросту; можливість проходження стажування (університетської практики). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з кредитування |
Ідея Банк |
неповна вища або вища освіта; наявність досвіду роботи в банківській або фінансовій сфері буде перевагою; володіння ПК на рівні досвідченого користувача; відмінні комунікативні навички; пунктуальність, організованість, дисциплінованість; відповідальність, уважність, акуратність; вміння виконувати декілька задач одночасно; цілеспрямованість, здатність до швидкого навчання; бажання працювати на результат та розвиватись. |
консультація та обслуговування клієнтів інформаційно-консультаційного центру; оформлення заявок на відкриття кредиту чи кредитної карти; виконання встановленого плану продаж; післяпродажне обслуговування клієнтів. |
робота в одному із найбільш надійних банків України, який входить до європейської фінансової групи Getin Holding s.a; офіційне працевлаштування та прозора заробітна плата; досвід роботи у команді професіоналів; цікаві робочі завдання та можливості професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст з обслуговування клієнтів |
ПриватБанк |
повна загальна середня освіта; впевнений користувач ПК та планшетом; вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою). |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Акаунт-менеджер, фармер акаунтів |
Tрак Партс ЛТД |
швидке навчання і прийняття нової інформації; уважність та відповідальність; впевнений користувач ПК; уміння користуватися соц. мережами/інтернетом. |
реєстрація аккаунтів; ведення соц. активності; своєчасне здавання акантів.
|
графік з 09:00 до 18:00 (є можливість обговорити індивідуальний); вихідні дні: Сб-Нд; комфортні умови роботи у чистому, просторому офісі; своєчасна оплата праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор 1C |
Транс-Маркет |
знання програми 1С:Торгівля і склад, Ms Word, Ms Excel; досвід роботи з людьми, комунікабельність; відповідальне ставлення до роботи; уважність до деталей. |
приймання та оброблення заявок від торгових представників; виписка накладних; внесення даних в 1С, контроль правильності внесених даних; контроль за залишками на складі; формування інвентаризаційної відомості, участь в проведенні інвентаризацій. |
стабільна та своєчасна виплата заробітної плати; безмежні можливості для розвитку професійної кар'єри; дружній колектив та комфортні умови роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Транс-Маркет |
вища освіта з бухгалтерського обліку або фінансів; мінімум 1 рік досвіду роботи на аналогічній посаді; знання законодавства у галузі оподаткування та бухгалтерського обліку; вміння працювати з бухгалтерськими програмами; відповідальність, уважність до деталей та вміння працювати в команді. |
ведення внутрішнього торговельного обліку на філії; формування видаткових та податкових накладних; робота з акцизним товаром; контроль за виконанням фінансових обов’язків та дотриманням податкового законодавства; взаємодія з контрагентами та банками; виконання доручень головного бухгалтера; інші пов’язані з бухгалтерією обов’язки за необхідності. |
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; можливість професійного та кар'єрного зростання; дружній колектив та комфортні умови роботи; графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 17:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
Pan Cake |
досвід роботи баристою/барменом/адміністратором в закладах харчування (бажано); енергійність; відкритість; добра, щира посмішка; наявність власного хобі та інтересів, з ким цікаво порозмовляти та хочеться подружитись. |
приготування та видача напоїв гостям розрахунок гостей на касі (готівковий, безготівковий); консультація гостей по складу продукту, поєднанню смаків тощо; нарізка, викладка та видача страв гостям; підтримка чистоти за баром та в залі (прибрати столи), на вітринах ста столику самообслуговування. |
графік роботи — 6/3, 5/2 (плаваючий, з побажаннями по вашим Dayoff); дві зміни які протягом місяця чергуються: ранкова — 07:30 — 15:30; вечірня — 15:00 — 23:00; офіційне працевлаштування; оплачуване стажування за допомогою зручного мобільного додатку та з сапортом від сервіс-менеджера та шеф-баристи наших кав’ярень. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-спеціаліст |
Промавтоматика Вінниця |
вміння писати привабливі, актуальні тексти; знання всього про можливості і обмеження соціальних медіа: Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn, Телеграм; розуміння специфіки просування в кожній із соцмереж; базові компетенції щодо взаємодії з графічними редакторами та фотостоками; володіння навичками ведення ефективної таргетованої реклами; портфоліо (бажано). |
розробка стратегії з просування в мережах, контент план; створення і розвиток профілів/груп у соцмережах; генерація та оформлення контенту: текст, фото, відео, інфографіка та інше; збільшення кількості підписників, збільшення кількості взаємодій з постами, сторісами і іншими продуктами; комунікація з підписниками; робота зі згадками бренду в соціальних мережах. |
позитивний моральний клімат колективу; цікаві та круті проєкти; офіційне працевлаштування; чудова корпоративна культура; постійне навчання; лояльне демократичне керівництво; team building-и. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Економіст-аналітик |
FranchiseStaffing Solutions |
вища освіта: економіка підприємства, фінанси, бухгалтерський облік та аудит; володіння ПК: 1С підприємство 8.3 або BAS, впевнений користувач Microsoft Office; досвід роботи на аналогічній посаді; знання принципів формування управлінської звітності; відповідальність, точність та уважність до деталей. |
щомісячне формування пакету управлінської звітності (Cash flow, P&L, Balance Sheet, Working capital); розробка бізнес-плану по нових ТТ (розрахунок планових доходів та витрат, періоду окупності); аналіз собівартості продукції власного виробництва та кулінарії — аналіз та вивантаження цін з CRM, внесення до 1С цін з виробництва та кулінарії; приготування звітів по продажам в розрізі каналу, торгової точки, SKU; план-факт аналізу продажу. |
офіційне працевлаштування у компанії, що розвивається; стабільний графік роботи 09:00—18:00 в офісі; стабільна заробітна плата; повна підтримка в період адаптації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТОВ Бомба Тур |
досвід в туризмі або продажах; вільне володіння українською мовою; відповідальність та комунікабельність у колективі; швидке засвоєння інформації; вміння працювати в режимі багатозадачності; володіння навичками онлайн бронювання. |
зустріч туристів в офісі; комунікація з клієнтами в телефонному режимі, соціальних мережах, месенджерах, на сайті компанії тощо; консультація та підбір турів; бронювання турів; підготовка договорів на туристичне обслуговування; взаємодія з іншими відділами компанії. |
робота в компанії, де кожен день — це новий етап у творенні приголомшливих турів, разом з дружнім колективом та керівництвом, яке високо цінує ваш внесок; зручна автоматизована система; робота в затишному офісі в самому серці міста; гнучкий графік роботи (8год/день, плаваючі вихідні); офіційне працевлаштування; знижки на подорожі для команди. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор call-центра |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
приємний голос, хороша дикція, грамотна мова; здатність до швидкого навчання; стресостійкість; вміння працювати в команді; досвід в даній сфері (не обов’язковий). |
обробка вхідних телефонних звернень; надання консультації клієнтам; відпрацювання звернень клієнтів з питань обслуговування; консультація про розташування і час роботи відділень та банкоматів банку; відпрацювання заперечень клієнтів з питань обслуговування продуктів банку. |
конкурентна заробітна плата; страхування здоров’я та життя; 25 календарних днів відпустки; крута система винагороди; доступ до освітніх та навчальних програм; широкі можливості для міжнародної мобільності; робота в банку, який має сертифікат топ-роботодавця та роботодавця, дружнього до молоді; робота в провідному банку Європи з міжнародним охопленням (BNP Paribas Group — один із найуспішніших і найбільших банків світу). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Рекрутер |
Макош Мінерал, ТОВ |
вища освіта; успішний досвід роботи за посадою від 1-го року. знання методів і каналів пошуку співробітників. грамотна усна і письмова українська мова; впевнений користувач ПК (excel, powerpoint); знання основ соціальної психології; емпатійність, комунікабельність, упевненість в собі; високий рівень самомотивації і орієнтації на результат; ініціативність, доброзичливість, командність, креативність. |
складення опису вакансій і здійснення підбору необхідного персоналу; використання різноманітних каналів пошуку; скринінг резюме та телефонних інтерв'ю із кандидатами; організація і проведення первинних співбесід із наданням оцінки hard & soft skills; надання і контроль виконання тестових завдань кандидатами; ведення звітності процесу рекрутингу, аналіз ринку праці. |
графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; підтримка від колег з відділу HR; конкурентна з/п; навчання, розвиток, кар'єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-менеджер |
ФОП Бондар Ю.Д. |
багатозадачність та відповідальність; вміння виставляти пріоритетність задач та організувати свій робочий час; грамотна усна та письмова українська мова; володіння офісними програмами на просунутому рівні. |
формування різноманітних реєстрів, таблиць, наказів, протоколів в Word та Excel; створення та налаштування нових складів, об'єктів, підрозділів в 1С; формування переобліків, та первинне зведення переобліків в 1С; оприходування основних засобів в 1С; замовлення канцелярських товарів; списання канцелярських та господарських товарів; збір та подача показників лічильників формування списків та видача коштів на проїзд та поповнення мобільних телефонів. щомісяця; ведення документообігу. формування договорів. збір договорів та видаткових накладних. сортування документів по папкам; друк етикеток на прохання магазинів. друк етикеток для парфумів на розпив; фотографування нових товарів, скидання їх у групу в телеграм; приготування чаю/кави для власника та для гостей; пошук/аналіз інформації в інтернеті за дорученням власника та помічника власника; виконання доручень власника та помічника власника. |
графік роботи — Пн-Пт з 09:00 до 18:00 в офісі; можливість кар'єрного росту та реалізація власних амбіцій; зручне розташування офісу в районі центрального ринку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
ТОВ Агробізнес |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; вміння встановлювати та підтримувати позитивні взаємини зі співробітниками магазинів. |
розташування та виставлення товарів на полицях магазинів відповідно до встановлених стандартів та планограм; контроль за наявністю та строками придатності товарів; взаємодія з персоналом магазинів, щодо, експозиції та розташування продукції; регулярне оновлення та поповнення товарного асортименту на полицях; моніторинг ринку та конкурентів, аналіз продаж; забезпечення належного вигляду та стану полиць; оформлення фотозвіту відповідного зразка. |
конкурентна заробітна плата; гнучкий графік роботи; можливість професійного росту та розвитку; дружній та динамічний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер (контент) |
Юнік, рекламна агенція |
позитивний досвід просування бренду/продукту у digital каналах; креативність (здатність генерувати не шаблонні рішення, вирішувати складні задачі); вміння створювати цікаві тексти/відео/графіку для ЦА; пристрасть до digital-комунікацій. |
розробка та реалізація SMM-стратегії по 1 проекту (завантаженість 3−4 робочих дні на тиждень); генерація, створення та публікація контенту (Instagram, Facebook, TikTok, Youtube); зйомки і монтаж reels, TikTok (студійні і вуличні); написання цікавих текстів; аналіз ефективності SMM-комунікації, підвищення ефективності, виконання плану робота з дизайнером та підрядниками. |
зайнятість 3−4 робочих дні на тиждень, комбінована: 2−3 дні на території проекту або віддалена робота, 1 день в офісі (обов'язково); комфортний офіс; корпоративне навчання; співпраця за формулою: свобода = відповідальність. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер із збуту |
ТОВ Ерідон |
вища освіта; досвід у продажах, вміння переконувати і здатність ефективно взаємодіяти з клієнтами; вміння працювати на результат. |
збільшувати продаж насіння добрив та ззр на ввіреній території, шляхом побудови партнерських відносин з фермерськими господарствами регіону; забезпечення просування товарного портфелю в регіоні; здійснення консультації та супроводу своїх клієнтів; контролювання дебіторської заборгованості по своїм клієнтам; участь у польових агрономічних заходах в регіоні задля власного розвитку та налагодження відносин з клієнтами та партнерами компанії. |
конкурентна заробітна плата; забезпечення службовим автомобілем та паливом; мобільний телефон, ноутбук, доступ до інтернету; можливість працювати в сучасній CRM системі бази даних, мати доступ до чат-боту компанії, що синхронізує основну інформацію по товарним залишкам коли ти у полі з клієнтом. |
Відправити резюме можна за посиланням: |

Реєстрація на ЄВІ 2024
Увага! Організовано спеціальну сесію ЄВІ, яку проводять за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб. ( Вартість послуги - 879 грн.)
Реєстрація 12-19 серпня
Приймальна комісія ВТЕІ ДТЕУ здійснює реєстрацію:
- за адресою: вул. Соборна, 87 ауд. №16
графік роботи: Пн-Пт, 09:00-17:00
- реєстрація для участі в спецсесії ЄВІ
- в електронному вигляді, надіславши на пошту приймальної комісії пакет документів :
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Перелік документів
- копія документа, що посвідчує особу та витяг про місце проживання
- копія картки платника податку із зазначенням РНОКПП (за потреби)
- кольорова фотокартка розміром 3х4 в електронному вигляді
- копія документа про раніше здобутий освітній ступінь бакалавра (довідка з місця навчання)
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер з продажу |
Wonder |
досвід роботи у продажах (бажано); комунікабельність; стресостійкість; уміння переконувати; оптимізм і впевненість в собі; впевнений користувач ПК (MS Office); бажання розвиватися та працювати на результат. |
робота з базою клієнтів та пошук нових; розвиток визначеного регіону; ефективна комунікація з клієнтами по телефону: презентація продукції wonder, переваг та умов співробітництва; укладання договорів; контроль організації доставки та виконання договірних зобов’язань. |
комфортний офіс; графік: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30-16:30 (Пт); навчання, розвиток, кар'єрний ріст; власний спортзал; тенісний корт; бібліотека; риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуючий магазином |
ТМ Україночка |
досвід роботи в сфері роздрібної торгівлі від 1-го року; вміння керувати персоналом та працювати в команді; відповідальність; організованість; порядність. |
організація роботи магазину згідно з вимогами компанії; контроль за виконанням плану продажів та прибутку; керування персоналом магазину та надання необхідної підтримки; ведення звітності та забезпечення документообігу. |
графік роботи 5/2 Пн.-Пт. з 08:00 до 18:00; Сб./Нд. — вихідний. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер з податкового обліку |
ПП Молоток |
досвід роботи на ділянці ПДВ; вища освіта; знання податкового законодавства та його практична застосовування; вміння працювати з податковою звітністю та програмами обліку; висока відповідальність та уважність до деталей; добре орієнтування в нормативних актах та змінах в податковому законодавстві; вміння працювати в команді та гнучкість у вирішенні завдань. |
контроль зобов’язань з ПДВ, виписка видаткових накладних; перевірка повноти та своєчасності реєстрації вхідних податкових накладних, здійснення їх обліку в 1С 7.7, реєстрація; підготовка даних для декларації з ПДВ; контроль кредиторської/дебіторської заборгованості; робота з медок; складання актів звірок та іншої документації; ведення банкiвських операцiй. |
гідна заробітна плата; офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет; комфортне робоче місце в сучасному офісі, з усією необхідною технікою та приладдям; можливість постійного розвитку та карʼєрного зросту; знижки на товари компанії, навчання, корпоративні заходи; графік роботи — з Пн по Пт з 09:00 до 17:30. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
Датагруп Volia |
знання української мови; письмова грамотність; уважність до деталей; бажання навчатися та розвиватися у банківській сфері. |
консультування клієнтів по вхідній лінії; дотримання правил та стандартів роботи; коректна реєстрація інформації в базі даних. |
нормований графік: 5/2 позмінно (від 6-ти робочих годин); зручне місце роботи: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 82; комфортний офіс: завжди зі світлом та теплим чаєм або кавою; стабільна та гідна оплата праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
Білоцерківська агропромислова група |
досвід роботи в даній сфері (бажано, але не обов’язково); особисті якості: порядність, послідовність, готовність до навчання. |
робота на території Вінниці з магазинами формату супермаркети; робота за стандартами компанії; трудова дисципліна та участь в просуванні продукції. |
офіційне працевлаштування; робочий тиждень з Пн по Пт (чергування з додатковою оплатою); робочий день з 09:00 до 18:00; прогресивна оплата праці; навчання та просування карʼєрними сходами. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу (база клієнтів) |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою; розуміння, що чим більше результат — тим вища заробітна плата; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном; готовність стрімко рости разом з компанією. |
інформування учнів, які через певні обставини припинили навчання; ознайомлення клієнта з новими продуктами школи та пропонування відновлення навчання; робота з запереченнями та постійне покращення навичок продажів; участь у конкурсах та змаганнях. |
робота за вільним графіком (від 5-ти годин на день) в діапазоні з 09:00 — 21:00; оплачувана відпустка та лікарняні; безкоштовне п’ятиденне навчання, яке допоможе опанувати нову професію з нуля; підтримка команди професіоналів на всіх етапах навчання та адаптації; швидке кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
Елегант |
впевнений користувач ПК; відповідальність; креативність; доброзичливість. |
контроль та перевірка відправлених замовлень; контроль та перевірка якості роботи менеджерів; ведення контенту та створення креативів; пошук і аналіз різноманітних інноваційних рішень для оптимізації робочих процесів; виконання інших завдань керівника. |
графік роботи з 09:30 до 17:00 Пн-Пт. офіс за адресою вул. Янгеля 52. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Biblioteka resto-bar |
порядність; послідовність; готовність до навчання. |
|
робота в графіку 4/2, 3/3 з 09:00 до 22:00; знижка 30% на все меню; бонуси, премії, мотивація; безкоштовне харчування; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кондитер |
Тіп Топ |
вміння готувати та прикрашати торти, печиво, десерти та інші кондитерські вироби; креативність та увага до деталей. |
виготовлення кондитерських виробів (мусові торти, бісквіти, чізкейки, еклери, тістечка, макарони, круасани, тарти, печиво та ін.); декорування десертів; дотримання правил безпеки та санітарних норм. |
графік роботи: позмінний, 10:00 до 22:00 або 08:00 до 20:00; можливості професійного та кар'єрного росту; у роботі використовуються виключно високоякісні продукти ; розташування: вул. 600-річчя 17 (ТРЦ Мегамолл); висока заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Ресторан Rivali |
бажанням працювати та навчатись; пунктуальність; відповідальність. |
обслуговування гостей згідно стандартів; сервірування; прибирання; обслуговування бенкетів та фуршетів. |
графік позмінний: 10:00—22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SEO-спеціаліст |
Промавтоматика Вінниця |
розуміння факторів ранжування в пошуковій системі Google; впевнене володіння Google Search Console, GMB, Google Analytics; знання принципів SEO-оптимізації та лінкбілдінгу; досвід роботи з супутніми інструментами (Ahrefs, Serpstat, Semilarweb, Scremingfrog та іншими); проведення технічних аудитів сайтів (вміти чітко описати проблематику); підготовка технічних завдань для розробників; підготовка технічних завдань для створення текстів. |
аналіз пошукової видачі за цільовими запитами; створення стратегій просування сайтів; аналіз сайту, тематики та конкурентів; створення широкої семантичної структури сайту. збір та кластеризація семантики, формування первинного ядра пошукових запитів, розширення семантики; складання контент-плану; формування (оптимізація) структури сайту; формування ТЗ для суміжних підрозділів щодо необхідних впроваджень на сайтах, підготовки текстів; оптимізація щодо потреб пошукових систем; побудова стратегій зовнішнього просування; моніторинг динаміки та відстеження результатів впроваджень; вміти швидко адаптувати проект під нові вимоги пошукових систем; підготовка звітів про проведені роботи та отримані результати. |
робота в мега-крутій компанії з неймовірними цінностями та принципами; особистісний та професійний розвиток; позитивний моральний клімат колективу; team building-и; кар’єрне зростання; дитячий куточок, де діти зможуть гратися, поки батьки працюють; смачні обіди; конкурентна та своєчасна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста, помічник баристи в мережу кав'ярень |
Coffee ToGo |
відповідальність; пунктуальність; комунікабельність; охайність. |
прийом та видача замовлення; приготування напоїв; продаж супутніх товарів; розрахунок гостей; підтримання чистоти у закладі. |
графік 3/3, бонусна система нарахування ЗП. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу (Instagram) |
Мільйон Квітів |
досвід роботи в online комунікаціях; розуміння етапів продажу/консультації; стресостійкість. |
обробка та контроль вхідного трафіку (дзвінки, месенджери, соціальні мережі); повний цикл оформлення та ведення замовлення; робота із замовленнями в 1С та СRM. |
прозора система оплати; робота в затишному офісі в центрі міста (ТРЦ Skypark); можливість кар'єрного зростання; гнучкий графік з 08:00 — 21:00 (2/2, 3/3). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-менеджер |
ФОП Бондар Ю.Д. |
багатозадачність; відповідальність; вміння виставляти пріоритетність задач та організувати свій робочий час; грамотна усна та письмова українська мова; володіння офісними програмами на просунутому рівні. |
формування різноманітних реєстрів, таблиць, наказів, протоколів в Word та Excel; створення та налаштування нових складів, об'єктів, підрозділів, кас і тд в 1С; формування переобліків, та первинне зведення переобліків в 1С; оприходування основних засобів в 1С; замовлення канцелярських товарів; списання канцелярських та господарських товарі; збір та подача показників лічильників; формування списків та видача коштів на проїзд та поповнення мобільних телефонів. щомісяця; ведення документообігу. формування договорів. збір договорів та видаткових накладних. сортування документів по папкам; друк етикеток на прохання магазинів. друк етикеток для парфумів на розпив; фотографування нових товарів, скидання їх у групу в телеграм; приготування чаю/кави для власника та для гостей; пошук/аналіз інформації в інтернеті за дорученням власника та помічника власника; виконання доручень власника та помічника власника. |
графік роботи — Пн-Пт з 09:00 до 18:00 в офісі; можливість кар'єрного росту та реалізацію власних амбіцій; зручне розташування офісу в районі центрального ринку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер з реалізації |
ТОВ Макош Мінерал |
вища освіта; досвід роботи бухгалтером від 1-го року; навички роботи в програмах 1С:підприємство (8), M.e.doc, Word, Exсel; бажання розвиватися та працювати на спільний результат. |
бухгалтерський облік реалізації товарів; виписка документів на реалізацію товарів покупцям; контроль, згідно з прайсом, цін в рахунках та собівартості товару; проведення звірки розрахунків з контрагентами; контроль дебіторської та кредиторської заборгованості; звірка залишків товарів на складах. |
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; оплачені обіди; навчання, розвиток, кар'єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
ТОВ Центр муніципальних систем управління |
досвід роботи на аналогічній посаді протягом від 1-го року; висока комунікабельність та навички переговорів; здатність планувати та організовувати роботу з стейкхолдерами; відмінне знання Ms Office; знання СRM-систем буде перевагою. |
прийом та надання консультацій головам ОСББ; прийом та формування пакету документів; оформлення договорів про співпрацю; робота з кореспонденцією; активне просування продукту та аналіз конкурентів. |
конкурентна заробітна плата та система преміювання; офіс в центрі міста зі зручним графіком роботи Пн-Пт з 08:00 до 17:00; офіційне працевлаштування; медичне страхування; можливості для розвитку та набуття нових знань та вмінь. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
ТОВ Агро-Форте |
досвід роботи у сфері маркетингу від 1-го року; вища освіта (бажано), профільна освіта (маркетинг, pr, менеджмент, журналістика, дизайн) або курси даного напрямку; знання інструментів digital маркетингу, навички в SMM; уміння працювати з великими обсягами інформації та з Photoshop, Gpt чат, Canva та іншими фото та відеоредакторами; володіння сучасними маркетинговими інструментами; володіння знаннями та вміннями просування бренду компанії в соціальних мережах — таких як Facebook, Instagram, Youtube, Twitter, Tiktok, Pinterest, Linkendin та на різних рекламних платформах; творчий потенціал і вміння генерувати ідеї; бажання до особистого та професійного розвитку; вміння готувати якісні презентації; креативність, ініціативність, чесність, відповідальність, вміння працювати в команді, відмінна грамотна письмова мова, гарні комунікаційні та організаційні здібності, націленість на постійний розвиток. |
розробка та реалізація маркетингової стратегії; налаштування digital реклами; управління брендом компанії, підвищення його впізнаваності; аналіз ринку та конкурентів, впровадження маркетингових ініціатив; планування та реалізація маркетингових активностей; підготовка та участь у виставках тощо; моніторинг результативності маркетингових кампаній та звітність; робота з Google Ads, Excel; ведення та просування сайту компанії; підбір співробітників у свій відділ. |
зручний та комфортний офіс на Поділлі; офіційне працевлаштування; стабільна, конкурентна та своєчасна оплата праці; графік роботи: 08:00 — 17:00 Пн-Пт.; розвиток та професійне зростання; динамічна та креативна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Рекрутер |
Макош Мінерал, ТОВ |
вища освіта; успішний досвід роботи за посадою від 1-го року. знання методів і каналів пошуку співробітників. грамотна усна і письмова українська мова; впевнений користувач ПК (excel, powerpoint); знання основ соціальної психології; емпатійність, комунікабельність, упевненість в собі; високий рівень самомотивації і орієнтації на результат; ініціативність, доброзичливість, командність, креативність. |
складати описи вакансій і здійснювати підбір необхідного персоналу; використовуючи різноманітні канали пошуку; скринінг резюме та телефонні інтерв'ю із кандидатами; організовувати і проводити первинні співбесіди із наданням оцінки hard & soft skills; надавати і контролювати виконання тестових завдань кандидатами; вести звітність процесу рекрутингу. аналізувати ринок праці. |
графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; підтримку від колег з відділу Hr; конкурентна з/п; навчання, розвиток, кар'єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор call-центра |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
приємний голос, хороша дикція, грамотна мова; здатність до швидкого навчання; стресостійкість; вміння працювати в команді; досвід в даній сфері (не обов’язковий). |
обробка вхідних телефонних звернень; надання консультації клієнтам; відпрацювання звернень клієнтів з питань обслуговування; консультація про розташування і час роботи відділень та банкоматів банку; відпрацювання заперечень клієнтів з питань обслуговування продуктів банку. |
конкурентна заробітна плата; страхування здоров’я та життя; 25 календарних днів відпустки; крута система винагороди; доступ до освітніх та навчальних програм; широкі можливості для міжнародної мобільності; робота в банку, який має сертифікат топ-роботодавця та роботодавця, дружнього до молоді; робота в провідному банку Європи з міжнародним охопленням. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-менеджер (SMM) |
Kiborg |
грамотна українська мова; вміння і досвід роботи в фото/відео програмах та редакторах; навички володіння технікою для зйомок та ПК на високому рівні; креативність; вміння працювати як самостійно так і у команді. |
презентація нашого продукту (розповідь на камеру про властивості і переваги товару); досвід і ідеї для зйомок і монтажу Reels, Tiktok; організація студійних і вуличних зйомок (білий фон, предметка, живі фото); пошук та робота з моделями; зйомка та монтаж відеооглядів продукції. |
графік робота — гібридний (офіс + віддалено), з 09:30 — 18:00; колектив креативних однодумців. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Товарознавець (повернення товару) |
ФОП Сидоренко В.В. |
знання мобільної техніки (буде перевагою); аналітичні здібності; хороші навички роботи з ПК, 1С; уважність до дрібниць, відповідальність, стресостійкість; бажання рости та розвиватись. |
робота з поверненнями товару; вирішення спірних питань по поверненням товару; ведення аналітики якості товару; розподіл товару між складами. |
своєчасна, стабільна заробітна плата; навчання всередині компанії; робота в молодому і позитивному колективі; офіційне працевлаштування; робота в комфортабельному офісі; Пн-Пт: з 09:00 до 18:00 Сб ч/з одну: з 09:00 до 15:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
ТОВ Агробізнес |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; вміння встановлювати та підтримувати позитивні взаємини зі співробітниками магазинів. |
розташування та виставлення товарів на полицях магазинів відповідно до встановлених стандартів та планограм; контроль за наявністю та строками придатності товарів; взаємодія з персоналом магазинів, щодо, експозиції та розташування продукції; регулярне оновлення та поповнення товарного асортименту на полицях; моніторинг ринку та конкурентів, аналіз продаж; забезпечення належного вигляду та стану полиць; оформлення фотозвіту відповідного зразка. |
конкурентна заробітна плата; гнучкий графік роботи; можливість професійного росту та розвитку; дружній та динамічний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з проведення вступних занять з англійської мови |
AntiSchool Online |
досвід роботи від 6-ти місяців роботи у сфері продажів; вміння спілкуватися англійською; розуміння етапів продажів та вміння працювати із запереченнями (бажано, але не обов’язково); бажання розвиватися у сфері продажів; вміння знаходити спільну мову з людьми. |
проведення пробних занять для студентів на платформі, пробний урок триває 30 хвилин; визначення рівня англійської мови студента та надання рекомендацій щодо навчання; презентація продуктів школи; продаж пакетів індивідуальних занять; виконання планів продажів та досягнення цільових показників компанії (конверсія). |
повністю віддалена робота у дружньому молодому колективі; 30 або 40 годин на тиждень (графік: Пн-Пт з 16:00—21:00; Сб-Нд з 10:00—15:00); конкурентна заробітна плата; можливість навчатися та розвивати навички продажів; спеціальні знижки для співробітників на заняття англійською. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер ЗЕД (імпорт) |
ТОВ Макош Мінерал |
вища освіта (готові розглянути студента-випускника); english — впевнений B2; досвідчений користувач Пк (Power Point, Excel); грамотність письмової мови — укр./англ.; досвід роботи в команді (бажано); відповідальність; уважність; комунікабельність; високий рівень самомотивації. |
забезпечення повного документального супроводу процесу доставки вантажів від постачальників, тримати зв’язок та обмінюється інформацією з відділом логістики; здійснення збору та аналізу цін та пропозицій на ринку, подача у зведеному вигляді керівнику для прийняття рішень щодо закупівель; приготування документів для укладання договорів як з українськими, так і з іноземними постачальниками; формування реєстрів закупівель сировини та добрив; виконання усіх перекладів «з» та «на» англійську мову, згідно потреб компанії. |
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; конкурентна з/п; оплачені обіди; навчання, розвиток, кар'єрний ріст. цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Аналітик (ринок добрив) |
ТОВ Макош Мінерал |
вища освіта; досвід роботи аналітиком; командна робота; english — B2. аналітичний склад розуму; комунікабельність; тактовність; упевненість в собі; уважність до деталей; високий рівень самомотивації. |
відслідковування тенденцій на ринку добрив в Україні та світі; короткострокове і довгострокове прогнозування; комплексний аналіз (у тому числі відслідковування ринку по зернових); робота з біржами. |
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; конкурентна з/п; оплачені обіди; навчання, розвиток, кар'єрний ріст. цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло, кухар піци, піцмайстер |
Pizza Day |
|
приготування найсмачнішої піци за приємною ціною. |
оплачуване стажування та підтримка наставника; зручна система навчання; робоче місце недалеко від дому; своєчасна та чесна виплата заробітної плати 3 рази на місяць; регулярний перегляд заробітної плати; гнучкий графік роботи 2/2, 3/3 з 09:00 до 22:00; можливість побудувати кар‘єру від піцайоло до менеджера закладів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера |
Конс на Бі$, бізнес-клуб підприємців |
бажання вчитися та розвиватися в області бухгалтерського обліку; досвід роботи (не обов’язковий, проте вітається); знання програм Ms Office та вміння з ними працювати; уважність до деталей та вміння працювати в умовах високого темпу роботи; відповідальність та точність у виконанні обов’язків. |
внесення первинної документації до системи бухгалтерського обліку; контроль за вчасним введенням даних в СRМ систему (перевірка оплат та закриття задач); допомога бухгалтеру у підготовці звітності та інших завданнях. |
гідна оплата праці; можливість навчання та професійного розвитку; робота в дружньому колективі з досвідченими співробітниками. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор ресторану |
Країна Мрій |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року у ресторанній сфері; успішний досвід у формуванні та мотивації команди; вміння ставити завдання та контролювати їх виконання. |
|
реальний кар'єрний ріст; бонуси та мотиваційні програми; оплачуване стажування; ранкова кава та смачний обід; круті корпоративи; мудре наставництво, навчання та тренінги. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
























