Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
Українська

ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО АЛЬТЕРНАТИВНИХ ВАРІАНТІВ ПОСЕЛЕННЯ

Гуртожиток

Адреса

Телефон

Приватний гуртожиток (тільки для дівчат)

вул. Магістратська, 86 (колишня 1 Травня)

67-00-19
Ірина Петрівна

Приватний гуртожиток

вул. Келецька, 76

56-02-45
Оксана Петрівна

Приватний гуртожиток

Вул. Станіславського, 19

66-46-36
Валентина Михайлівна

Гуртожиток сімейного типу «Маяк»

Вул. Порика, 43

65-81-88
Тетяна Володимирівна

 

 

З 2 до 23 вересня запрошуємо учнів шкіл, студентів, вчителів, викладачів та тренерів фінансової грамотності долучитися до заходів з нагоди святкування Дня гривні.
Цього року ми підготували для вас потужну програму.
Протягом 3 тижнів на вас чекатимуть:

  • вебінари;
  • майстер-класи;
  • віртуальні екскурсії.

Програма передбачає заходи для учнів початкової, середньої та старшої школи, студентів та педагогів.
Шановні колеги, маємо повідомити, що у розкладі заходів до Дня гривні на 2 вересня відбулися деякі зміни:
1.Зустріч 2 вересня з третім Президентом та екс-головою Національного банку України Віктором Ющенко ми маємо перенести. Дату та час зустрічі оголосимо додатково.
2.Натомість 2 вересня о 10:00 годині ми проведемо онлайн-зустріч з генеральним директором Банкнотно-монетного двору Володимиром Баглаєм та з перших вуст дізнаємось про усі таємниці та цікавинки виготовлення українських грошей. Не пропустіть! Запрошуємо школярів, студентів, вчителів та викладачів, яким цікаво – як народжується гривня. Цей захід буде особливо цікавим дітям, які хочуть стати дизайнерами, скульпторами, художниками або пов’язати своє життя із видавничо-поліграфічною роботою.


Із внесеними змінами можна ознайомитися за посиланням https://cutt.ly/rCrwzmd
Зареєструватися на заходи: https://cutt.ly/dX8QTwB
Також уся інформація розміщена на сайті «Талан» у розділі Заходи https://talan.bank.gov.ua/
Із нетерпінням чекаємо на зустріч з вами!
Участь безкоштовна.

Вінницький торговельно-економічний інститут долучається до святкування Дня Народження української гривні та організовує екскурсії для всіх бажаючих до Музею Грошей ВТЕІ ДТЕУ.
Обирайте зручну дату та реєструйтесь за посиланням - https://forms.gle/i1yeeNiSUSfsko6s5 
Святкуйте День гривні разом з Національним банком України та Вінницьким торговельно-економічним інститутом!

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Контент-менеджер

GoncharDeco

відповідальність;

грамотна письмова та усна мова;

наявність хорошого Інтернету;

чесність;

досвід буде перевагою.

фото та відео зйомка товару;

озвучка відео;

написання постів та публікація Stories.

можливість працювати з дому, дистанційно;

можливість кар'єрного зростання;

корпоративна етика та подарунки на свята і день народження;

знижки на товар компанії;

зручний графік роботи;

молодий та перспективний колектив;

постійна підтримка та допомога з боку керівництва.

Відправити резюме можна за посиланням.

Помічник маркетолога

ФОП Івахов Д.С.

бажання навчатись новому;

вміння працювати у команді та бути корисними;

гарні комунікативні здібності;

відповідальне ставлення до роботи.

виконання поточних завдань керівника;

робота у соціальних мережах;

участь у створенні креативів та впровадження нових крутих ідей.

можливість впливати на свою зарплату;

підтримка та навчання керівника на момент вашої адаптації;

кар’єрне зростання від помічника до керівника підрозділу;

навчання від найкращих бізнес-тренерів технікам маркетингу;

можливість працювати віддалено при цьому проживаючи у місті Вінниця.

Відправити резюме можна за посиланням.

SMM-менеджер

Djo

гарний смак;

харизма;

бажання розмовляти на камеру;

креативність;

мобільний телефон та бути з ним на ти;

розвинуті навички комунікабельності;

пунктуальність;

відповідальність.

розробка плану контенту для інстаграм, Тik Tok, FB;

розробка сценарію відео;

пошук ідей для зйомок (моніторинг ринку та власна креативність);

участь в зйомці;

організація зйомок (пошук постійних моделей, налагодження відносин з ними);

постинг розробленого контенту;

монтаж відзнятого матеріалу;

якісна зйомка фото/відео контенту.

 

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Системний адміністратор

Промавтоматика Вінниця

відповідальність;

комунікабельність;

стресостійкість;

здатність швидко приймати рішення;

організованість;

старанність;

вміння працювати в команді на результат;

досвід роботи в IT-сфері;

досвід адміністрування 1С: Підприємство 8.3 бажано;

знання комп’ютерної техніки, ОС Windows;

знання апаратної і програмної частини мережевого обладнання та принципів технічного обслуговування обладнання та офісної техніки.

розробка, створення та підтримка працездатності IT інфраструктури та інших сервісів Компанії;

моніторинг сервісів та обладнання;

підтримка та налаштування мережевих сервісів;

автоматизація процесів;

участь в дослідженні і усуненні інцидентів, що впливають на продуктивність і доступність сервісів;

організація захисту IT інфраструктури від кіберзагроз, аудит безпеки;

підтримка користувачів Компанії.

стабільність і впевненість;

офіційне працевлаштування та оформлення згідно КЗпПУ, оплачувана відпустка тривалістю 24 календарні дні на рік;

професійний розвиток;

навчання за рахунок компанії, нові знання вітаються та заохочуються;

класна атмосфера;

корпоративні події: тімбілдінги, привітання іменинників, сінемалогії, підтримка соціальних проектів, та багато інших заходів для об`єднання команди.

Відправити резюме можна за посиланням.

Консультант з бухгалтерського обліку, бухгалтер

Агропросперис

впевнений користувач ПК, 1С 8, M.E.Doc, Word, Excel;

закінчена вища освіта (фінанси / бухгалтерський облік і аудит);

досвід роботи бухгалтером обов’язковий;

знання основ бухгалтерського обліку, податкового законодавства;

уважність та готовність працювати з великими обсягами інформації.

здійснення контролю за роботою з ведення бухгалтерського обліку зобов’язань і господарських операцій (розрахунки з постачальниками та підрядниками за надані послуги);

відображення надходження товарно-матеріальних цінностей, робіт і послуг, згідно первинних документів і проведення аналізу їх коректного відображення в бухгалтерському обліку, стосується рахунків: 20 «Запаси», 22 «Малоцінні швидкозношувані предмети», 28 «Товари»;

відображення списання товарно-матеріальних цінностей на підставі вірно оформлених первинних документів і контроль коректності відображення витрат по рахунках 9-го класу;

проведення аналізу загальновиробничих та адміністративних витрат згідно актів виконаних робіт, наданих послуг та вимог облікової політики;

проведення звірки розрахунків з постачальниками та підрядниками;

ведення обліку простроченої дебіторської та кредиторської заборгованості;

відображення господарських операцій, по надходженню, переміщенню, списанню необоротних активів згідно первинних документів і проведення аналізу їх коректного відображення в 1С, що стосується рахунків: 10 «Основні засоби», 11 «Інші необоротні матеріальні активи», 12 «Нематеріальні активи», 15 «Капітальні інвестиції «, а саме оформлення документів: введення в експлуатацію основних засобів та МНМА, внутрішнє переміщення основних засобів та МНМА, списання основних засобів та МНМА, модернізацію і капіталізацію основних засобів;

підготовка і подача статистичної звітності, передбаченої чинним законодавством, за допомогою системи M.e.doc відповідно до законодавчо встановлених строків;

відображення розрахунків з підзвітними особами відповідно до вимог чинного законодавства та внутрішніх наказах по підприємствах.

офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗпП України;

медичне страхування;

повний робочий день (з 8.00 до 17.00);

участь в професійних тренінгах.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу

DLM

Офіційне працевлаштування;

На період стажування досвідченого наставника;

Конкурентну заробітну плату;

Комфортні умови праці;

Зручний графік роботи.

встановлення контакту з покупцем, який завітав до салону;

виявлення потреб покупця, уточнення усіх уподобань та смаків;

презентація асортименту;

оформлення покупки;

орієнтація в асортименті для повної і якісної консультації;

 

оформлення замовлень в програмі 1С.

конкурентний рівень заробітної плати (ставка + % від продажів) — фінансова винагорода залежить від Вашого професіоналізму;

робота з цікавою і якісною продукцією;

професійне навчання — стажування завжди відбувається під наглядом досвідченого менеджера з продажу;

можливість кар'єрного розвитку;

офіційне працевлаштування;

комфортні умови праці;

зручний графік роботи.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер із заробітної плати

Кондитерська Корпорація ROSHEN

досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років зі штатом від 500 співробітників;

вища освіта у сфері економіки / фінансів / Обліку та аудиту;

досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Outlook), 1С:Підприємство 7 (УТП) МЕДок;

знання бухгалтерського та податкового обліку з нарахування заробітної плати та розрахунків з підзвітними особами;

аналітичне мислення;

уважність;

відповідальність;

організованість.

нарахування та виплата заробітної плати співробітникам та інших виплат пов’язаних з трудовими відносинами;

складання та подача податкової та статистичної звітності із заробітної плати (Об'єднана звітність ПДФО та ЄСВ, 1ПВ, ФСС);

формування та подача заявок у ФСС;

складання та оформлення довідок про заробітну плату.

конкурентна заробітна плата;

офіційне працевлаштування;

медичне страхування;

компенсація обідів

Відправити резюме можна за посиланням.

Фахівець з аналітики кегової продукції та обладнання

ФОП Пшеничний В.А.

здатність швидко навчатись;

вільне володіння ПК, Word, Excel, досвід роботи і 1С вітається;

досвід роботи логістом буде перевагою.

проводення аналітики по обороту КЕГи та обладнання;

планування та організація переобліку;

формування звітності по руху КЕГової продукції та обладнання;

оформлення заявок на повернення та переміщення;

контроль документообороту та відповідність оформлення документації;

співпраця із заводом-виробником.

робота в стабільній компанії;

місце роботи: м. Вінниця (офіс р-н Тяжилів) та Вінницька обл. (маршрути);

графік роботи Пн — Пт з 09:00—18:00, Сб-Нд — вихідні;

мотиваційна система оплати + своєчасна виплата;

можливості кар'єрного росту, наставництво керівника;

можливість придбати продукцію за ціною дистриб’ютора.

Відправити резюме можна за посиланням

HR-менеджер

ФОП Михайлов А.В.

вища освіта (бажано психологічна або технічна);

навички грамотного усного та письмового спілкування;

бажаний рівень англійської В1+;

самоорганізованість;

висока відповідальність та уважність;

орієнтованість на результат;

ініціативність;

стресостійкість;

активна життєва позиція.

ведення процесів пошуку та підбору персоналу;

участь в організації процесу онбордингу та адаптації;

робота з внутрішньою документацією;

організація корпоративних святкувань;

участь у створенні та проведенні тренінгів для колективу.

професійне та фінансове зростання (можливість перегляду винагороди за працю);

затишний офіс, розташований у центрі Вінниці;

корпоративні курси англійської мови;

графік роботи 5/2 з 09:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням

Контент-менеджер, SMM-спеціаліст

ТОВ Макош Мінерал

 

створення креативного мультимедійного контенту для соціальних мереж;

написання тематичних статей у блог на сайті, сценаріїв для сюжетів відео та інтерв'ю;

проведення прямих ефірів у соцмережах разом із агрономами, експертами, проведення розіграшів;

генерування нових ідей щодо розвитку та просування бренду в інтернет мережах.

робота в сучасному, комфортному офісі;

оплачені обіди в ресторані поруч з офісом;

креативна молода команда відділу Маркетингу;

можливість розвиватись всередині компанії;

цікаві професійні виклики;

немотиваційні заохочення.

Відправити резюме можна за посиланням.

Торговий представник, супервайзер

ФОП Лебедєва К.П.

уважність;

відповідальність;

пунктуальність;

націленість на результат;

наявність авто;

можливі відрядження.

збереження існуючих та розвиток нових клієнтів;

забезпечення виконання планів за обсягом продажів;

знання прайсу продукції;

збір дебіторської заборгованості.

широка клієнтська база;

оплата амортизації;

своєчасна оплата праці;

додаткові премії за якість роботи та опт.

Відправити резюме можна за посиланням.

Супервайзер

ТОВ Ліком-Дистриб'юшн

знання методів та технік продажу;

досвід успішного ведення переговорів/презентацій;

знання правил і методів роботи з існуючими і потенційними клієнтами, конкурентами;

вміння вивчати попит на продукцію;

знання основ економіки, організації праці, управління, маркетингу і кон’юнктури ринку.

стаж роботи на аналогічній посаді від 1 року.

наявність власного автомобіля та прав.

чесність, порядність, цілеспрямованість, комунікабельність, самоорганізованість.

побудова торгової команди та управління нею;

участь в підборі команди, її навчання та розвиток;

розробка стратегії продажів та її успішна реалізація;

планування та забезпечення обсягів продажів;

аналітика продажів, пошук та реалізація інструментів і методів підвищення ефективності роботи, впровадження нових ідей;

формування бази клієнтів;

робота з компаніями (оптові продажі, торговельні мережі);

розробка та впровадження ефективних заходів щодо постійного збільшення товарообігу, оптимізації витрат;

складання регулярної звітності за показниками роботи;

аналіз конкурентів;

контроль виконання плану продажу;

розробка оптимальних маршрутів для ТА.

робота в стабільній, надійній компанії;

комфортні умови праці;

стабільна заробітна плата, що виплачується двічі на місяць;

соціальні гарантії;

підтримка з боку керівника.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер

ТОВ Тракстоун

порядність, доброзичливість;

уважність, логічне мислення, ініціативність, відповідальність;

бажання і уміння навчатися і розвиватися;

вміння працювати в команді;

досвід роботи від 2 років;

знання нормативно-правових норм, необхідних для виконання своєї роботи;

вільне володіння ПК, 1С8, M.E.Doc, MS Office.

облік ПДВ4

податкові накладні та РК, їх перевірка, реєстрація;

формування, подача декларації з ПДВ;

банківська виписка в 1С;

касові операції та інше.

офіційне працевлаштування, повна зайнятість;

графік роботи з 9:00 до 17:00 або з 8:00 до 18:00 (по домовленості); субота, неділя — вихідні;

своєчасна виплата заробітної плати;

можливість професійного розвитку, навчання;

доброзичлива та весела команда, корпоративний відпочинок.

Відправити резюме можна за посиланням

Супервайзер

SMK Distribution

досвід роботи супервайзером від 1 року

комунікабельність, відповідальність, ініціативність, бажання працювати на результат та заробляти;

наявність власного авто (обов’язково).

виконання планових показників та пріоритетів по команді;

забезпечення кількісної та якісної дистрибуції по території;

контроль з дебіторською заборгованістю.

висока заробітна плата;

навчання;

можливість кар'єрного росту;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням.

Проєктний менеджер

Енергооблік

технічна освіта ;

стаж роботи у сфері торгівлі або надання послуг від 1 року;

знання 1С 8.3. та програмного комплексу АВК-5 (кошториси);

уміння вести переговори, швидке прийняття рішень;

комунікабельність, амбіційність, швидке навчання.

організація, супровід, контроль та закриття будівельно-монтажних робіт;

забезпечення необхідними для виконання робіт матеріалами та устаткуванням;

підбір та комплектація об'єктів матеріалами;

прорахування вартості будівельно-монтажних робіт;

контроль якості робіт та фактичне використанням ТМЦ об'єкту.

робота у офісі, переважно в телефонному режимі;

графік роботи: Понеділок — П`ятниця з 8:30 до 17:30, Субота та Неділя — вихідний;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер-менеджер

ТОВ Екофікс

досвід роботи з документами (договори, рахунки, накладні);

знання та досвід роботи в 1C 7.7., 1С 8;

досвідчений користувач MS Office;

навички роботи з комп’ютером, вільне володіння ПК та офісною технікою;

досвід роботи на аналогічній або суміжній посаді не менше року;

відповідальність та системність;

комунікабельність;

уважність до деталей.

контроль первинних фінансових документів (повернення видаткових накладних від покупців);

прийом, облік вхідної та вихідної кореспонденції;

ведення взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками, акти звірок, первинна документація;

складський облік: оприбуткування, списання ТМЦ, формування шляхових листів, ТТН, реєстрів по філіях.

графік роботи з Понеділка по П’ятницю;

стабільна та своєчасна виплата заробітної плати;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з персоналу, рекрутер

мережа магазинів ЕкономКлас

досвід роботи в підборі персоналу;

знання ПК - досвідчений користувач;

комунікабельність, активна життєва позиція, цілеспрямованість.

пошук та підбір персоналу;

організація та контроль проходження адаптації нових працівників мережі;

організація та проведення квартальної оцінки персоналу мережі;

організація та контроль кадрового документообігу мережі;

організація мотиваційних заходів у регіоні;

планування, координація внутрішніх і зовнішніх навчальних програм для співробітників;

ведення HR звітності.

гідна і стабільна оплата праці;

офіційне працевлаштування + оплата з першого дня;

графік роботи з Пн по Пт 09.00 до 18.00 (Сб, Нд-вихідні)

можливість кар'єрного росту;

дружний колектив.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з адміністративної діяльності

ТОВ Тедіс Україна

вища освіта / середня спеціальна (юридична вітається);

впевнений користувач комп’ютера;

відповідальність, уважність, ініціативність;

порядність, знання правил ділового етикету і спілкування.

заключення договорів постачання товарів;

спілкування з клієнтами;

ведення архіву (в електронному та паперовому варіанті).

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Маркетолог

АКцентр

вища профільна освіта, досвід роботи маркетологом від 1го року;

навички планування і реалізації маркетингових заходів;

знання специфіки організації роздрібної торгівлі;

знання організації та ведення рекламних та PR-кампаній;

знання SEO;

розуміння інструментів і методів онлайн і оффлайн комунікацій.

розробка та реалізація маркетингових стратегій компанії;

організація та контроль проведення маркетингових заходів, планування бюджету, аналіз ефективності проведення рекламних кампаній;

проведення маркетингових досліджень та моніторингу ринку по всіх напрямках (конкурентоспроможність, ціна, представленість на ринку ітд.);

пошук та розширення каналів збуту;

здійснення моніторингу динаміки продажів, аналіз тенденцій та впровадження заходів для покращення результатів;

вплив на формування стратегії ціноутворення;

генерація креативних ідей для підвищення продажів;

формування звітів про проведену роботу.

офіційне працевлаштування в офісі;

5-ти денний робочий тиждень;

графік роботи 8.30−18.00;

робота в компанії-лідері і можливість постійного професійного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням.

Аналітик консолідованої інформації

Агропросперис

повна вища освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді в логістиці, автоперевезеннях, аграрних компаніях;

знання MS Excel на високому рівні, навички роботи в 1С;

уміння працювати з великими масивами даних.

моніторинг ринку за рівнем фрахту на наявні замовлення;

збір та аналіз інформації щодо роботи всього автопарку;

інформація про виконані поїздки, обсяги;

інформація щодо витрати ПММ;

ведення дорожніх листів;

розрахунок собівартості, планового прибутку.

офіційне оформлення та конкурентна заробітна плата, річний бонус;

добровільне медичне страхування;

мобільний зв’язок.

Відправити резюме можна за посиланням.

Помічник фінансового менеджера

Беліф

впевнений користувач 1С 8 Підприємство;

економічна, бухгалтерська чи фінансова освіта;

досвід роботи на аналогічних посадах ;

комунікабельність, відповідальність, багатофункціональність і уважність.

збір і архівування первинної документації (видаткові накладні, ТТН, акти звірок);

проведення підзвітних коштів, авансових звітів;

проведення в базі 1С актів наданих послуг.

робота в надійній стабільній компанії;

своєчасна виплата заробітної плати;

графік роботи: Пн-Пт з 9:00—18:00;

комфортні умови праці.

Відправити резюме можна за посиланням

Фахівець зі страхування

ПрАТ СК Арсенал Страхування

закінчена вища освіта;

досвід роботи вітається;

досвід роботи з комп’ютером (Word, Excel, Інтернет та ін.);

бажання працювати на кінцевий результат.

залучення та консультація потенційних клієнтів;

інформування про компанію, продукти страхування;

оформлення договорів (продаж страхових продуктів);

виконання плану продажів.

особистісні якості: робота на результат, мобільність, активність, відповідальність, уважність, стресостійкість.

офіційне працевлаштування;

унікальна можливість для професійного розвитку і самореалізації;

цікава робота у великій стабільній компанії;

п`ятиденний графік роботи;

комфортні умови праці;

зарплата — за результатом співбесіди.

Відправити резюме можна за посиланням

SMM-менеджер

Синергия Тим

 

розробка контент-планів;

модерація сторінки у соцмережах;

наповнення контентом соціальних мереж;

робота з рекламними інструментами;

аналіз виконаної роботи

генерація ідей;

аналіз ринку;

формування звітності.

робота в найкращому ресторані Вінниці

можливість реалізувати свої цікаві, креативні ідеї;

заробітна плата в залежності від навичок кандидата.

Відправити резюме можна за посиланням

*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець