|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Кухар гарячого процесу |
Гастробар Резиденція Шаурми |
здатність швидко навчатися; пунктуальність; відповідальність; робота в команді. |
приготування згідно технологічних карт; контроль якості продуктів; підтримка чистоти на робочому місці; прийом товару та участь у проведенні переобліку. |
позмінний графік роботи 4/2 10:00−22:00; стабільна заробітна плата; навчання; прозора система мотивації; харчування, привілеї та знижки; перший - пробний день. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу в маркетингову компанію |
GE Marketing |
відповідальність; ініціативність; любов до спілкування з людьми; наполегливість; амбітність; бажання розвиватись. |
спілкування з власниками, директорами бізнесів, ведення переговорів; заповнення договорів та внесення їх в CRM систему; розвиток та піднімка по кар'єрному ескалаторі. |
цікава робота, на якій не має рутини; графік роботи Пн-Пт з 09:00 до 18:00; навчання за рахунок компанії; навчання всього з нуля; стажування оплачується; щотижнева виплата з/п; система мотиваційних бонусів від компанії; можливість кар'єрного росту і розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар-універсал |
Лавінія |
відповідальність; цілеспрямованість; уважність.
|
підготовка та приготування різноманітних страв згідно меню кафе; дотримання вимог щодо якості та смаку страв; забезпечення чистоти та порядку на кухні. |
позмінний графік роботи; стабільна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-касир, оператор АЗК |
OKKO |
досвід роботи в продажах, роздрібній торгівлі або сфері обслуговування (бажано). |
консультація клієнтів щодо асортименту АЗК; активний продаж пального, товарів кафе та магазину; розрахунок клієнтів на касі; приготування продукції кафе за стандартами мережі. |
впорядковані документи: напр. наявний військово-обліковий; діючий паспорт; вільне володіння грамотною письмовою та усною українською мовою; готовність докладати максимум зусиль заради добробуту нашої країни.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
ФОП (інтернет-магазин) Сидоренко В.В. |
досвід роботи в продажах або у сфері обслуговування клієнтів; вміння добиватись практичного результату або добре організовувати роботу як свою, так і інших людей; вміння продуктивно працювати в команді та добиватись спільного результату; відкритість до нового та зацікавленість в розвитку; досвід ведення проєктів, стартапів (вітається, але не є обов’язково). |
розвиток та підтримувати взаємовигідні стосунки із закріпленими постійними клієнтами; якісне обслуговування клієнтів, надавання консультацій; закриття вхідних запитів, вирішення проблемних питань; активна робота із закріпленими клієнтами (підключення на VIP умови, комерційні пропозиції, збільшення поточних продажів); пошук та залучення нових клієнтів (за можливості вживу, або по телефону); активна участь в розвитку філії та компанії. |
офіційне працевлаштування; стабільна та конкурентна заробітна плата; корпоративні знижки; навчання в компанії; підтримка наставника під час випробувального терміну; веселі корпоративи, тімбілдінги та святкові заходи, які допомагають нашим співробітникам краще пізнати один одного та зміцнити команду; вихідний на день народження та 3 дні на визначні події(весілля, народження дитини та інше); лікарняні дні (day off) зі збереженням заробітної плати; відпустки зі збереженням 100% від зп, незалежно від стажу роботи; читацький клуб та корпоративна бібліотека; зручний графік роботи: Пн-Пт: 09:00—18:00 субота ч\з одну — 09:00—15:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник кондитера |
Крафтова кондитерська Мус-Мус |
любов до кондитерської справи; уміння швидко і чітко працювати; досвід роботи; готовність навчатися.
|
відваження інгредієнтів; приготування заготовок; приготування/декорування простих тортів; прибирання свого робочого місця. |
орієнтовно 18−19 змін на місяць (орієнтовно 4 зміни на тиждень; робочий день з 08:00 до 18:00 год; робота в крутій команді.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
Полімер |
уміння працювати в команді; швидке виконання завдань; ініціативність, комунікабельність, грамотне розпоряджатися своїм часом; впевнене використання інструментів аналітики, розуміння на SEO просуванні; цілеспрямованість; досвід роботи від 1-го року; зацікавленість у постійному покращенні своїх навичок. |
впровадження маркетингової стратегії компанії; робота з Google Ads, Google Analytics; сегментування споживчого ринку, аналіз та сегментування конкурентів; виявлення споживчого попиту у сегменті B2В; обробка даних; аналіз продажів; аналіз роботи відділу продажів; комунікація з відділом продажів; робота з сайтом: додавання новин, фото, відео; робота з цільовою аудиторією. |
офіційне працевлаштування; своєчасна виплата заробітної плати; оплачувана відпустка; супровід, підтримка на всіх етапах адаптації в компанії; вища освіта; впевнений користувач ПК; знання програм: 1С бухгалтерія, Microsoft Office, Photoshop чи Coreldraw. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Пшеничний В.А., ФОП |
досвід роботи від 1-го року з торговими мережами та продукцією масового попиту (буде перевагою); уміння побудови ділових комунікацій з колегами та персоналом партнерських організацій (клієнтами); вміння та готовність розбиратись в нюансах законодавчих та нормативних вимог у разі виникнення спірних питань бухгалтерського обліку; розуміння основ ділової етики. |
ведення документообігу та контроль дебіторської заборгованості; основна ділянка роботи: рахунок 36, у розрізі клієнтської бази; звірка з контрагентами; спілкування із клієнтами з оперативних питань; взаємодія з іншими підрозділами компанії; підготовка формалізованих звітів до керівництва. |
графік роботи: з 09:00 до 17:00; заробітна плата за результатами співбесіди; офіційне працевлаштування; можливість професійного зростання та розвитку; дружній колектив та комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор |
Бізнес-центр Corpus |
вища юридична чи економічна освіта (обов’язково); відповідальність; вміння приймати рішення; вольові якості для управління проміжною ланкою персоналу.
|
робота з документацією; ведення діловодства; робота з орендарями (комунікація, показ приміщень, супровід заселення-виселення орендарів, надання рахунків на оплату послуг оренди); адміністрування будівлі (зняття показників комунальних послуг із завідувачем господарством); контроль за роботою персоналу (складання графіків роботи, розрахунок робочих змін): прибиральниці, адміністратори; контроль за підтримкою порядку у будівлі; замовлення витратних матеріалів для обслуговування офісних приміщень. |
Пн-Пт з 09:00 до 17:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен |
Ресторан Soprano |
бажання працювати в гостинній галузі; вміння працювати в команді; комунікабельність та уважність до деталей; відмінні комунікаційні навички. |
прийом та обслуговування гостей; рекомендація напоїв та коктейлів; дотримання стандартів обслуговування; підтримання чистоти в робочому місці. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Рекламакс, РА |
вища освіта; готовність працювати з великою кількістю інформації та документації; досвід роботи у поліграфії та рекламорозвинуте почуття смаку та знання в композиції та колористиці; комунікабельність; старанність та робота в колективі вітаються. |
пошук клієнтів,(телефон, ел. пошта, зустрічі); робота з постійними клієнтами компанії; робота із документацією; робота в 1С; взаємодія з клієнтами листування, погодження умов, укладання договорів, оформлення документів); обробка запитів та підготовка комерційних пропозицій; виконання планових показників із продажу; контроль взаєморозрахунків, дотримання термінів відвантаження та доставки. |
стабільна заробітна плата; робота в комфортному офісі; офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн. — Пт. 09:00—18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-мейкер (SMM) |
MobiPrint.com.ua |
навички обробки фото/відео, грамотне написання текстів; знання SMM-стратегій та маркетингу; вміння працювати з трендами та актуальними темами; креативність та активна життєва позиція; вчасність у виконанні завдань. |
ведення сторінок в соцмережах (Instagram, Tiktok, Youtube, Linkedin); створення фото/відео контенту: фотографії товарів, відео-зйомка, монтаж; розробка та впровадження контент-стратегії; відео-огляд товарів; співпраця з лідерами думок; створення та дотримання контент-плану. |
офіційне працевлаштування; знижка 40% на продукцію компанії; швидкий кар'єрний ріст (за 12 місяців можна стати керівником напрямку); постійне внутрішнє навчання та можливість відвідувати топові тренінги (за рахунок компанії); веселі корпоративи: піцца-паті, настільні ігри та чемпіонати; комфортний офіс з терасою та BBQ-зоною; кухня зі смаколиками та кавою; подарунки від компанії на свята; Пн-Пт, 09:00—18:00, робота в офісі (м. Вінниця, вул. Батозька 1); можлива часткова дистанційна робота. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер-оператор |
Grono |
досвід роботи на аналогічній посаді не менше 1-го року; знання законодавства з питань бухгалтерського обліку та оподаткування; вміння працювати з програмами бухгалтерського обліку; відповідальність, уважність, організованість. |
ведення обліку товарів та матеріалів; оприбуткування товарів (націнка, переміщення, повернення); списання товарів переоблік (підготовка, проведення, обробка); робота в програмі з проведенням виручки, звірка продажів, форми оплати ведення форми товарних запасів загальна система реєстри документів; контроль за фінансово-господарською діяльністю магазину (виробництво в тому числі); |
стабільність та довгострокові трудові відносини; конкурентна заробітна плата та бонуси для своїх в мережі Grono; корпоративне страхування; графік 09:00−19:00 18−19 робочих днів в місяць; навчання; допомога в адаптації та підтримку на посаді. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
Юкрейн ЛТД, ПІІ МакДональдз |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
O.L.KAR |
організаційність; комунікативність; вміння знаходити спільну мову з людьми; здібності до навчання; цілеспрямованість; ініціативність; висока працездатність; вміння приймати рішення та розв’язувати конфліктні ситуації. |
продаж продукції компанії O.L.Kar., розширення асортименту; контроль дебіторської заборгованості клієнтів. |
комфортабельне робоче місце в офісі; можливість фахової самореалізації та професійного розвитку; оплачуване стажування та навчання за рахунок компанії; повний робочий тиждень (Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб-Нд — вихідні). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушист |
Синергія Тім |
досвід роботи; відповідальність; охайність; вміння працювати в команді; бажання зростати та підвищувати свої знання разом із нами. |
приготування та своєчасна видача страв (суші, роли) за технологією; контроль якості продукції та дотримання стандартів закладу; підтримання чистоти та порядку на вашому робочому місці. |
графік роботи: 10:00−22:00; можливість кар'єрного росту та професійного розвитку; корпоративне харчування (обіди, вечері); оплачуване стажування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
TurboSTO |
досвід роботи в продажах (бажано); розвинені комунікативні навички; грамотна українська мова; орієнтація на результат; доброзичливість. |
прийом дзвінків — тільки вхідна лінія із клієнтами, які хочуть записатись на ремонт; продаж послуг нашої компанії; ведення клієнтів в CRM системі; допомага клієнтам записатися на сервіс. |
зручний графік: Пн — Пт, є вибір 08:00−17:00/9:00 --18:00/10:00−19:00 (1 субота на місяць з 09:00 до 15:00); виплата заробітної плати 2 рази на місяць; можливість розвиватися в компанії; високопрофесійний, позитивний та захоплений своєю роботою колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
Реводент, стоматологія |
приємний голос; правильна дикція та грамотна мова; зацікавленість; дисциплінованість; відповідальність; пунктуальність; охайність; вихованість. |
відповідь на телефонні дзвінки; консультація з послуг клініки та їх вартість; запис на прийом; ведення та контроль бази даних користувача; впевнений користувач ПК; робота з терміналом. |
розташування: біля набережного кварталу; графік 2\2 з 08:45 до 21:30; офіційне працевлаштування; кар'єрне та професійне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер ЗЕД |
Беліф |
вища освіта (економіка, менеджмент, ЗЕД); знання митного законодавства України, документообігу імпорт/експорт; знання Excel, 1С; англійська B2 Upper Intermediate; вміння працювати з великим обсягом інформації; комунікативність; уважність до деталей, відповідальність. |
організація та супровід процесу закупівель із зарубіжних країн (імпорт); узгодження внутрішніх (операційних) процесів із департаментами компанії; робота з іноземними постачальниками:(ділове листування, проведення перемовин); ведення внутрішньої документації та формування звітів. |
можливість професійного і кар'єрного зростання; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань; можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру; різноманітні корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуючий кав'ярнею, адміністратор |
Coffee Boroda |
досвід роботи з кавою, професійним кавовим обладнанням або бажання вчитися цьому; здатність вести за собою та мотивувати людей; самоорганізованість; бажання та готовність навчатись; вміння аналізувати показники та швидко приймати рішення; гарні комунікативні навички; бажано знання програми Poster або Skyservice; впевнене користування ПК; досвід керування невеликою групою людей буде додатковим плюсом. |
координування робочого графіку роботи кав’ярень; проведення навчання персоналу та стажування нових співробітників; забезпечувати безперебійної роботи кав’ярень; проводити переобліки підконтрольних кав’ярень; контроль дотримання стандартів якості продукції та обслуговування гостей; проведення аналізу робочих процесів та виявляти можливості для оптимізації роботи; складення звіту про продуктивність і результативність роботи кав’ярень. |
потужний колектив з мега крутим підтримуючим керівництвом; якісний продукт; безкоштовне навчання; зростання за кар'єрними сходинками до начальника мережі кав’ярень і керівника підрозділу; робота в активній команді в комфортному офісі в районі вишенька; знижки на продукцію мережі; перегляд заробітної плати за результатами роботи; корпоративні посиденьки та багато іншого. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Coffee Boroda |
відмінне знання податкового законодавства; досвід роботи в 1С, Медок, електронний кабінет платника, вчасно; наявність аналітичного мислення; готовність бути командним гравцем; навички роботи з ПРРО. |
робота в команді; ведення бухгалтерського, податкового та кадрового обліку; гарантована підтримка та наставництво від керівника; знижки для співробітників на продукцію наших кав’ярень; робота з певною кількістю ФОП 2 група (реєстрація, подання звітності, закриття); ведення внутрішніх фінансових Excel таблиць для проведення щотижневого фінансового розподілу коштів; зміни у податковому законодавстві; взаємодіяти з банками з усіх робочих питань, пов’язаних саме з роботою бухгалтера (перекидання терміналів, у випадку якихось розбіжностей).
|
проведення всіх оплат компанії; комфортний графік роботи: Пн-Пт з 10:00 до 18:00, робота в офісі; можливість безкоштовного навчання, завдяки якому буде змога прокачати свої Soft Skills; робоче місце в комфортному офісі, який знаходиться по вулиці 600-річчя, 17.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник у відділ фінансів |
Бізнес-клуб підприємців Конс на Бі$ |
бажання вчитися та розвиватися у сфері бухгалтерського обліку; базові знання MS Office (Excel, Word) і вміння швидко опановувати нові програми; висока увага до деталей; відповідальність і точність; досвід роботи (не обов’язковий). |
внесення первинної документації у систему бухгалтерського обліку — робити так, щоб дані були точними і вчасно заносилися до системи; контроль введення даних у CRM: перевірка оплат, закриття задач і підтримка в актуальному стані робочих записів; допомога бухгалтеру у підготовці звітності та виконанні інших поточних завдань. |
достойна оплата праці з чіткою системою бонусів та мотивації; навчання та розвиток; колектив професіоналів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор ресторану |
Країна Мрій |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року у ресторанній сфері; успішний досвід у формуванні та мотивації команди; вміння ставити завдання та контролювати їх виконання ініціативність та проактивність. |
|
графік роботи: 4/2, з 09:00 — 22:00. розташування: проспект Юності, 18, ТЦ «Small» корпоративний університет з унікальним контентом для розвитку soft та hard скілів; індивідуальний підхід до розвитку вашого потенціалу та кар'єрний ріст у нашій мережі; гарантоване оплачуване стажування; стабільні виплати заробітної плати двічі на місяць; система бонусів та премій; ранкова кава та обід за рахунок закладу; офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний; безлімітні розваги для ваших діток у найкращому розважальному центрі; щорічна легендарна традиція підкорення Говерли та відпочинок з колегами у Карпатах; яскраві корпоративи; програма well-being. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з обліку |
OKKO |
знання програм MC Office, Exel; знання первинного бухгалтерського документообігу; навики ефективних комунікацій, навики роботи з документообігом та договірною діяльністю; уміння ефективно планувати час з метою досягнення поставлених завдань; навики публічних виступів; неконфліктність; цілеспрямованість; комунікабельність. |
поточне обслуговування клієнтів; контроль і супроводження документообігу, видача бланків дозволів; підготовка тендерних документацій та участь у тендерних закупівлях; робота з обліковими програмами; адміністрування роботи офісу. |
офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня; без затримки зарплати; оплачувані відпустки (24 дні в рік) та лікарняні; безкоштовне медичне страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.); підтримка та допомога один одному. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор рецепції, хостес |
ЧаЧа |
досвід роботи на посаді хостес або у сфері horeca (буде перевагою); гарна чітка вимова та дикція; презентабельний зовнішній вигляд; гарна посмішка; створення атмосфери гостинності. |
створення атмосфери доброзичливості та гостинності в ресторані; досконально знати меню; прийом телефонних дзвінків та резервування столиків; розміщення гостей у залі та контроль за посадкою. |
графік роботи: позмінний з 10:00 до 22:00; найкраща команда; смачні обіди та розвезення команди; щорічна відпустка. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Помічник керівника |
IElectronics |
кар'єрист, власний розвиток на першому місці; відкритість до навчання; відповідальність і комунікабельність; вміння працювати у команді; робота на результат; готовність приймати самостійні рішення. |
подання фінансових звітностей; проведення розрахунків; формування бюджету; нарахування ЗП; пакування техніки; організація відправок через Нову пошту; взаємодія зі складом для забезпечення своєчасної доставки. |
стабільний рівень доходу; розвиток в команді кар'єристів; підтримка колег та особистого куратора на період навчання базових знань у сфері фінансів; швидке кар'єрне зростання зі значним збільшенням доходу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-адміністратор |
Talent Hunters Hub |
високий рівень самостійності та самоорганізованості; багатозадачність; впевнений користувач Excel, Google Doc; пунктуальність, відповідальність; досвід роботи на позиції офіс-менеджера або адміністратора від 1-го року (буде перевагою). |
життєзабезпечення офісу канцтоварами, госп. розхідниками, продуктами харчування; допомога у веденні кадрової документації; організація корпоративних заходів. |
комфортний сучасний офіс у центрі міста; молодий та дружній колектив; графік роботи Вт-Сб з 11:00 до 20:00; офіційне працевлаштування, оплачувані відпустки та лікарняні; happy fridays з піцою та напоями. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з ІТ-навчання |
Гранд, навчальний центр, ПП |
активнісь; бажання працювати та розвиватися.
|
готова розроблена навчальна програма з готовими завданнями; проходження завдань, як покрокова інструкція; допомога людям, якщо виникли запитання (консультація). |
можливість заробляти і розвиватися; графік роботи: можна корегувати; ментальна прокачка /soft skills/; професійна прокачка в ІТ, бо без цього зараз ніяк; комфортні робочі умови у сучасних SMART-класах. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-мейкер (SMM) |
MobiPrint |
успішні кейси запуску брендів у соцмережах; навички обробки фото/відео, грамотне написання текстів; знання smm-стратегій та маркетингу; вміння працювати з трендами та актуальними темами; креативність та активну життєву позицію; вчасність у виконанні завдань. |
ведення сторінок в соцмережах (Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn); створення фото/відео контенту: фотографії товарів, відео-зйомка, монтаж; розробка та впровадження контент-стратегії відео-огляд товарів; співпраця з лідерами думок; створення та дотримання контент-плану. |
виплати зарплати 2 рази на місяць; офіційне працевлаштування; знижка 40% на продукцію компанії; швидкий кар'єрний ріст (за 12 місяців можна стати керівником напрямку); постійне внутрішнє навчання та можливість відвідувати топові тренінги (за рахунок компанії); веселі корпоративи: піцца-паті, настільні ігри та чемпіонати в ps; комфортний офіс з терасою та bbq-зоною; кухня зі смаколиками та кавою; подарунки від компанії на свята. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер із заробітної плати |
Альянс Рітейл Груп |
вища профільна освіта; знання норм, законів, що регламентують ведення бухгалтерського обліку; досвід роботи з програмами 1С, Медок, Клієнт-банк. |
своєчасний розрахунок заробітної плати в 1С; розрахунок, проведення та контроль лікарняних, відпусток; підготовка та здача звітів по зарплаті ЄСВ, 1ДФ, звітів в Податкову та Пенсійний фонд, Фонд соціального страхування; надання консультацій співробітникам по розрахунку заробітної плати; перевірка табелів робочого часу; підготовка та надання довідок співробітникам. |
робота в офісі; графік роботи: з 09: по 18:00, Пн — Пт. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Dnipro-M |
володіння українською мовою як усно, так і письмово; бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб; гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін. |
консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на запитання через телефону комунікацію; забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів; розвиваток з командою однодумців. |
робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується; комфортний офіс, кава-брейки та смаколики; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година); конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання; тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти; можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи); крута програма лояльності для працівників; індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кондитер |
Альянс Рітейл Груп |
досвід роботи від 1-го року на аналогічній посаді; знання технології випікання кондитерських виробів; вміння працювати з кондитерським обладнанням; знання санітарних норм та правил безпеки; відповідальність, організованість та уважність до деталей; готовність працювати в позмінно. |
приготування та випікання кондитерських виробів; контроль якості готової продукції; організація та керування робочим процесом; дотримання санітарних норм та вимог безпеки. |
конкурентна заробітна плата; стабільна робота у великій компанії; можливості професійного розвитку та кар'єрного зростання; дружній та професійний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Касир-операціоніст (підмінний) |
ПриватБанк |
повна загальна середня освіта; впевнений користувач ПК та планшетом; вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою). |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими Kpi; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
PR-менеджер |
Школа англійської мови Flash |
креативність; комунікабельність; стресостійкість; ініціативність; активність. |
партнерство з освітніми та іншими закладами міста; організація івентів; просунення ідей шляхом зовнішнього PR; перший дзвінок до клієнта для уточнення актуальності звернення. |
крута команда та оплачувані канікули закордоном у якості винагороди за результативність; збільшення заробітної плати та офіційне працевлаштування; офіс у центрі та нормований графік (Пн-Пт 09:00 -18:00); 100% яскраві робочі будні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Аналітик/аналітикиня |
Концерн Хлібпром, ПрАТ |
знання: Word, 1С, Excel, 0utlook, сканування; відповідальність; самоорганізованість; вміння працювати в команді; націленість на результат. |
підготовка звітів з виробництва продукції; нормування праці на виробництві; формування та аналіз бюджетів вп; внесення та контроль витрат та оплат. |
офіційне працевлаштування згідно з КЗПП; вчасна та достойна заробітна плата; медичне страхування; навчання та розвиток; кар'єрні можливості всередині компанії; стабільний графік роботи: ПН-ПТ з 09:00 до 18:00; знижка на нашу продукцію. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з обліку |
OKKO |
знання програм MC Office та в першу чергу Excel; знання первинного бухгалтерського документообігу; навики ефективних комунікацій; навики роботи з документообігом та договірною діяльністю; уміння ефективно планувати час з метою досягнення поставлених завдань; навики публічних виступів; неконфліктність; цілеспрямованість; комунікабельність. |
поточне обслуговування клієнтів; контроль і супроводження документообігу, видача бланків дозволів; підготовка тендерних документацій та участь у тендерних закупівлях; робота з обліковими програмами; адміністрування роботи офісу. |
офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня; оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний; забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.).
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Програміст 1C |
Альянс Рітейл Груп |
досвід програмування в 1C8; досвід роботи в керованих формах; досвід створення звітів на СКД; знання прикладної області 1С на рівні, необхідному для взаєморозуміння з колегами. |
розробка та доопрацювання модулів в конфігураціях BAS:ERP, BAS:роздрібна торгівля. |
робота в офісі; графік роботи: з 9 по 18, Пн — Пт; заробітна плата: за результатами співбесіди. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор, помічник |
Нормальна доставка їж LA П'ЄЦ |
моторність; вміння одночасно слухати, бачити, писати, говорити і ще й при цьому всміхатися. |
контроль своєчасної доставки замовлення; видача замовлення клієнтам, на самовивіз; допомога адміністратору; пакування замовлення; складання наборів для доставки (серветки, палички, коробки, тощо); слідкувати за порядком і чистотою на закладі. |
графік позмінний 3/3 та 4/2; кар'єрний ріст; вчасна та чесна виплата зарплатні 2 рази на місяць; оплачувана відпустка; чай, кава, обід за рахунок компанії; 50% знижка на меню la п'єц; трансфер додому після зміни за рахунок компанії; стильний та комфортний брендований одяг; безкоштовне навчання у професійних наставників; робота в молодому, дружньому та креативному колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор магазину |
Sweet & Joy |
відсутність шкідливих звичок; відповідальність та організованість; готовність навчатися та вдосконалювати свої навички; грамотність української мови. |
прийом та обробка замовлень в магазині; консультування клієнтів щодо асортименту та послуг компанії; забезпечення належного вигляду магазину та виставки товарів; контроль за складським обліком товарів та роботою каси. |
можливість кар'єрного зростання; дружній колектив та комфортні умови праці; готові розглянути кандидатів без досвіду; графік роботи 5/2. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
Френдт, ТОВ |
вища, (бажано, профільна освіта (маркетинг, PR, менеджмент, журналістика, дизайн); ви постійно розвиваєтесь і в багажу є завершені тематичні курси, тренінги, семінари; наявність успішного досвіду на аналогічній посаді, володієте ефективними маркетинговими інструментами для просування бізнесу; володіння знаннями та вміннями просування бренду компанії в соціальних мережах — таких як Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, TikTok, Pinterest, Linkendin та на різних рекламних платформах; користувач соціальних мереж, в курсі останніх SMM-новин, знання трендових SMM-продукти, добре орієнтування в передових SMM-інструментах, вміння створювати креативні контент- плани (тексти, фото та відео) і поширювати на різних платформах; особисті якості — креативність, ініціативність, чесність, відповідальність, вміння працювати в команді, відмінна грамотна письмова мова, гарні комунікаційні та організаційні здібності, націленість на постійний розвиток. |
розробка та реалізація ефективної SMM-стратегії просування бізнесу, створення контент-планів для соціальних мереж та рекламних платформ, генерування нових ідей, форматів та рубрик контенту; ведення сторінок компанії у соцмережах, просування бренду компанії на рекламних платформах; активна участь у просуванні продажу продуктів компанії, в т.ч. наповнення сайту інтернет-магазину; участь у різноманітних активностях відділу маркетингу: виставки, семінари, дні поля — своєчасне висвітлення інформації про них у пабліках; планування та контроль виконання маркетингового бюджету, планування і постинг матеріалів для взаємодії з аудиторією на різних платформах, організація створення підрядниками фото/відео контенту, написання текстів постів; аналіз ринку та конкурентів компанії; робота з підрядниками по замовленню поліграфічної та сувенірної продукції; участь у розробці маркетингових матеріалів (каталоги, буклети, банери); інформаційна підтримка відділу продажів та інших підрозділів департаментів компанії (за потреби). |
лідер на ринку: провідна компанією в аграрному секторі з розгалуженою мережею клієнтів та надійною репутацією; інновації: впровадження нових технологій та розробка інноваційних рішень, що допомагають клієнтам досягати високих результатів; розвиток: можливість постійного професійного зростання та кар'єрного розвитку; команда професіоналів: дружній колектив експертів, які готові допомогти та підтримати на кожному етапі роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Викладач англійської мови (групові заняття) |
Englishdom
|
любов до англійської і володіння нею на високому рівні; досвід викладання або репетиторства; знання, як привести студента до результату; постійно розвиваєтеся і прокачуєте свої скілли. |
|
робота з дому (ПК/ноутбук, гарнітура і стабільний Інтернет must have); викладач може проводити як індивідуальні, так і групові заняття (від 2 до 6 осіб у групі), за групові уроки ставка підвищена; тривалість 1-го уроку — 50 хвилин. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з логістики |
ПрАТ, МХП |
володіння навичками роботи в Excel та Word, 1 С; досвід роботи в логістичній сфері (бажано); уміння працювати в режимі багатозадачності. |
організація та координація внутрішніх перевезень автотранспортом; формування пакету товаросупровідних документів та підготовка супутньої інформації для забезпечення постачання продукції; контроль відвантаження на всіх етапах; побудова маршрутів; комунікація з водіями, контроль супровідної документації та вирішення питань, які можуть виникнути під час транспортування |
офіційне працевлаштування з першого робочого дня; команда однодумців; медична страховка; офіційна та конкурентна заробітна плата два рази на місяць за всіма нормами трудового кодексу України. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
PR Bridge Company |
|
активні продажі та консультування клієнтів; спілкування тільки наживо на всіх етапах комунікації; виконання стандартів обслуговування; ефективне відпрацювання етапів продажу; вміння аргументувати та презентувати плюси та привілегії товару; робота з теплою базою клієнтів, де 85% з них є постійними; укладання угод та невелика звітність. |
повний робочий день з 09:00 до 18:00 з Пн по Пт. гідна та стабільна заробітна плата; надшвидке та доступне стажування, що не впливає на заробітню плату; можливість розвиватись у цій сфері без досвіду роботи постійне навчання та підвищення кваліфікації; стрімке кар'єрне зростання; чудовий настрій навіть у понеділок, «pizza party» по п’ятницях та робота в молодому і драйвовому колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Експедитор |
ТОВ БаДМ |
досвід роботи в сфері логістики або експедиторської діяльності від 1-го року (буде перевагою); знання вантажних перевезень та правил складського господарства; відповідальність, організованість та комунікабельність. |
організація та контроль вантажних перевезень; ведення обліку та звітності по вантажоперевезеннях; взаємодія з водіями та клієнтами; контроль за термінами доставки та якістю обслуговування. |
офіційне працевлаштування та конкурентна заробітна плата; можливість кар'єрного росту та професійного розвитку; дружній колектив та комфортні умови праці; система навчання та підтримки в професійному зростанні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен |
Ресторан Soprano |
бажання працювати в гостинній галузі; вміння працювати в команді; комунікабельність та уважність до деталей; відмінні комунікаційні навички. |
прийом та обслуговування гостей; рекомендація напоїв та коктейлів; дотримання стандартів обслуговування; підтримання чистоти в робочому місці. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Товарознавець |
Магазин і сервіс Сталекс |
досвід роботи на складі; знання облікових програм; вміння працювати в режимі багатозадачності; уважність, відповідальність, стресостійкість, порядність та чесність. |
контроль термінів придатності; повернення товару постачальникам; прийом переміщення з магазинів; прийом повернень від покупців; робота з рекламаціями; проведення інвентаризації. |
офіційне працевлаштування; графік роботи ПН-ПТ з 09:00 до 18.00; робота у стабільній компанії; корпоративні знижки на продукцію; дружній колектив; постійна підтримка керівництва та колег у роботі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Економіст з обслуговування приватних осіб |
Креді Агріколь, банк |
вища економічна або фінансова освіта; досвід роботи на аналогічній посаді (буде перевагою); теоретичні та практичні навички ведення ефективних переговорів; ініціативність та високий рівень особистої відповідальності; гарна вимова та комунікативні навички. |
визначення потреб клієнтів відділення; презентація та продаж банківських продуктів та послуг; підтримка та обслуговування стратегічних зарплатно-карткових продуктів; формування та ведення кредитних справ клієнтів. |
стабільна, своєчасна і конкурентна зарплата та щомісячні бонуси за результатами роботи відділення; соціальні гарантії відповідно до КЗпП, відпустки (28 днів), а також страхування життя за рахунок Банку та медичне страхування після 3 місяців роботи; можливість працювати в офісі у самому центрі Вінниці; навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кредитний експерт |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
впевнене володіння українською мовою; досягнення поставлених перед собою цілей; любов до спілкування з людьми. |
активне залучення та консультація клієнтів банку на торговій точці магазину Comfy; формування кредитних договорів; інформування клієнтів банку з усіх питань, пов'язаних з оформленням і оплатою кредиту. |
визнаний кращим роботодавцем серед фінансових установ України за рейтингом Forbes; офіційне працевлаштування з першого дня (трудова книга); комфортне робоче середовище та підтримка дружньої професійної команди; навчання з «0», і підтримка в період адаптації медичне страхування; позмінний графік роботи: 2/2, 3/3, 4/2; English Speaking Club та біговий клуб; можливості навчання з бізнес-тренерами банку; регулярний перегляд заробітної плати та можливість кар'єрного зростання; щомісячні бонуси. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Бухгалтер |
Олійник Ю.Г., ФОП |
вища освіта (економічна/бухгалтерський облік, аудит); досвід роботи; знання програмного забезпечення: 1С 8, Bas, Med.doc, клієнт-банк, Excel, Word; вміння працювати в команді. |
проведення бухгалтерського обліку; обробка первинної документації; підготовка та подання звітності в контролюючі органи; контроль за вчасною оплатою податків та зборів. |
офіційне працевлаштування; комфортні умови праці в офісі; можливість професійного зростання та розвитку; конкурентна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер |
Тіп Топ |
досвід створення фото, відео, роликів на високому рівні (обов'язково прикріпіть портфоліо або посилання на сторінки ваших робіт); досвід у сфері horeca (вітається); ідеальна українська мова для текстів, які хочуть читати; вміння ефективно планувати свій час та завдання; своя техніка (телефон з якісною камерою або фотоапарат). |
створення щомісячного контенту-плану для постів, роликів та історій; створення візуальної частини контенту (фото, відео, ролики); щоденний сторітелінг; копірайтинг публікацій; моніторинг та аналіз результатів (відстеження активності, ведення статистики). |
гібридний формат роботи розглядаємо; адреса: м.Вінниця, вул 600-річчя 17 (3-й поверх); затишне місце роботи з генератором; команду професіоналів; (digital-маркетолог, контент-мейкер, графічний дизайнер); наш дитячий комплекс вміщує в себе кілька цікавих, яскравих локацій (кафе; банкетну залу, розважальні зони: гірки, батути; залу для майстер класів та творчості та ін). ми залюбки проводимо вам екскурсію по нашому дитячому комплексу; професійний розвиток, можливість кар'єрного зростання; своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
Гостевія, ТВК |
бажання працювати в ресторані, де дійсно опікуються якістю сервісу. ми прагнемо, щоб кожен наш відвідувач став лояльним гостем. любов смачної їжі; готовність радувати стравами гостей; відкритість до всього нового; готовність вчитися й розвиватися. |
приготування страв та заготовок згідно з калькуляцією, технологією виробництва та стандартами; підтримання чистоти й порядку на робочому місці згідно із затвердженими стандартами. |
зручний графік роботи; гідна заробітна оплата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Інструктор-аніматор |
Країна Мрій |
активність; харизматичність. |
|
гарантоване оплачуване стажування; стабільні виплати заробітної плати двічі на місяць; система бонусів та премій; ранкова кава та обід за рахунок закладу; офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний; безлімітні розваги діток у найкращому розважальному центрі; графік роботи: 3/3, 3/2, 2/2 з 09:00−21:00, або за домовленістю; розташування: проспект Юності, 18, ТЦ «Small». |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-мейкер (SMM) |
MobiPrint.com.ua |
|
ведення сторінок в соцмережах (Instagram, Tiktok, Youtube, Linkedin); створення фото/відео контенту: фотографії товарів, відео-зйомка, монтаж; розробка та впровадження контент-стратегії; відео-огляд товарів; співпраця з лідерами думок; створення та утримання контент-плану. |
професійне освітлення, студійне світло, фотозона; програми для створення контенту (оплачена компанія); креативний простір для зйомок на локації; професійне навчання для фото та відео; фотозона та різноманітні фони студійне світло «led меч»; обертальна поверхня для предметної зйомки; професійний штат і тд.; креативний простір; виплати 2 рази на місяць; офіційне працевлаштування; знижка 40% на продукцію компанії; швидкий кар'єрний рист (за 12 місяців можна стати керівником напряму); постійне внутрішнє навчання та можливість відвідувати топові тренінги (за рахунок компанії); веселі корпоративи : піцца-паті, настільні ігри та чемпіонати в ps; комфортний офіс з терасою та BBQ-зоною; кухня зі смаколиками та кавою; подарунки від компанії на свято. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
La Cucina |
досвід роботи; бажання працювати в молодій творчій команді; контроль якості та виконання замовлень відповідно до наших стандартів. |
|
робота в стабільній компанії, що розвивається; локація — центр міста; кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з обслуговування клієнтів банку |
Абанк, АТ |
диплом про повну середньо-спеціальну, неповну вищу або вищу освіту; досвід роботи в банківській сфері (буде перевагою, проте, сфера обслуговування та продажів теж додасть балів). |
залучення клієнтів на кредитні картки, депозити та платежі; персональне обслуговування клієнтів — власників карток «зелена»; поточне обслуговування клієнтів при зверненні до відділень банку. |
офіційне працевлаштування; зарплата завжди вчасно і без затримок; оплачувані 24 дні відпустки; графік роботи: 5/2, Пн — Пт (09:00 — 18:00 або 08:30 — 17:30); можливість кар'єрного зростання (більшість наших вакансій); корпоративний коучинг за запитом; матеріальна допомога у скрутній ситуації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Касир-операціоніст (підмінний) |
ПриватБанк |
повна загальна середня освіта; впевнений користувач ПК та планшетом; вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою). |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими Kpi; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
PR-менеджер |
Flash, школа англійської мови |
креативність; комунікабельність; стресостійкість; ініціативність; активність. |
партнерство з освітніми та іншими закладами міста; організація івентів; просунення ідей шляхом зовнішнього PR; перший дзвінок до клієнта для уточнення актуальності звернення. |
крута команда та оплачувані канікули закордоном у якості винагороди за результативність; збільшення заробітної плати та офіційне працевлаштування; офіс у центрі та нормований графік (Пн-Пт 09:00 -18:00); та 100% яскраві робочі будні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера |
СП Оптима-Фарм, ТОВ |
комунікабельність та вміння працювати в команді; вміння працювати з пк та офісними програмами; відповідальність та спрямованість на результат. вища / середня освіта (бухгалтерський облік). |
робота з первинними документами. |
стабільний графік роботи: Пн-Пт 09:00—18:00; своєчасна, конкурентоспроможна заробітна плата; можливість кар'єрного зростання і розвиток компетенцій; підтримка наставника процесу в адаптації; офіційне працевлаштування з 1-го робочого дня. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з обліку |
OKKO |
знання програм MC Office та в першу чергу Excel; знання первинного бухгалтерського документообігу; навики ефективних комунікацій, навики роботи з документообігом та договірною діяльністю. уміння ефективно планувати час з метою досягнення поставлених завдань. навики публічних виступів; неконфліктність; цілеспрямованість; комунікабельність. |
поточне обслуговування клієнтів; контроль і супроводження документообігу, видача бланків дозволів; підготовка тендерних документацій та участь у тендерних закупівлях; робота з обліковими програмами; адміністрування роботи офісу. |
офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня; оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний; забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.).
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер (Еліт) |
Баядера Логістик, ТОВ |
здатність до навчання; відповідальний підхід до роботи. |
забезпечення максимально повного викладання продукції підприємства в місцях, відповідно до стандартів представленості. забезпечення наявності рекламних матеріалів у місцях продажу та їх відповідний зовнішній вигляд. перевірка залишків під час відвідування торгових точок. |
офіційне оформлення, навчання всередині компанії; компенсація проїзду. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
La Cucina |
комунікабельність; турботливість; сучасність; досвід роботи 1 рік. |
надання класного і швидкого сервісу;
|
зручний графік; своєчасна заробітна плата; багато краси навколо; дуже багато класних гостей; формат дружній за відношенням до наших співробітників та гостей. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Товарознавець |
Алло |
досвідом роботи від 1-го року на посаді товарознавця; додаткова перевага — досвід роботи з промисловою групою товарів; досвід роботи з програмами: 1С:8.2 — 8.3, Excel; уважність; високий рівень відповідальності. |
позитивний настрій; якісне та тимчасове виконання функції: прийом / відправка товару; інвентаризація: облік тмц, переоцінка; контроль якості товарів, що відповідають стандартам компанії та вимогам законодавства України; контроль та перевірка наявності товарно-транспортних вимог накладних, накладних, сертифікат відповідності державної системи сертифікації та відповідності якості товарів чинним стандартам та технічним вимогам; видача інтернет — замовлень; викладення товару, оформлення вітрини; облік руху сервісного товару. |
магазин біля будинку / ВНЗу; дохід без обмежень, згідно з вкладеними зусиллями; тестуй нові гаджети і технології кожен день; безмежні можливості для кар'єри, впроваджуй нові проєкти та ідеї; щомісяця участь у розіграші призів від виробників. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
Френдт, ТОВ |
вища, (бажано, профільна освіта (маркетинг, PR, менеджмент, журналістика, дизайн); ви постійно розвиваєтесь і в багажу є завершені тематичні курси, тренінги, семінари; наявність успішного досвіду на аналогічній посаді, володієте ефективними маркетинговими інструментами для просування бізнесу; володіння знаннями та вміннями просування бренду компанії в соціальних мережах — таких як Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, TikTok, Pinterest, Linkendin та на різних рекламних платформах; користувач соціальних мереж, в курсі останніх SMM-новин, знання трендових SMM-продукти, добре орієнтування в передових SMM-інструментах, вміння створювати креативні контент- плани (тексти, фото та відео) і поширювати на різних платформах; особисті якості — креативність, ініціативність, чесність, відповідальність, вміння працювати в команді, відмінна грамотна письмова мова, гарні комунікаційні та організаційні здібності, націленість на постійний розвиток. |
розробка та реалізація ефективної SMM-стратегії просування бізнесу, створення контент-планів для соціальних мереж та рекламних платформ, генерування нових ідей, форматів та рубрик контенту; ведення сторінок компанії у соцмережах, просування бренду компанії на рекламних платформах; активна участь у просуванні продажу продуктів компанії, в т.ч. наповнення сайту інтернет-магазину; участь у різноманітних активностях відділу маркетингу: виставки, семінари, дні поля — своєчасне висвітлення інформації про них у пабліках; планування та контроль виконання маркетингового бюджету, планування і постинг матеріалів для взаємодії з аудиторією на різних платформах, організація створення підрядниками фото/відео контенту, написання текстів постів; аналіз ринку та конкурентів компанії; робота з підрядниками по замовленню поліграфічної та сувенірної продукції; участь у розробці маркетингових матеріалів (каталоги, буклети, банери); інформаційна підтримка відділу продажів та інших підрозділів департаментів компанії (за потреби). |
лідер на ринку: провідна компанією в аграрному секторі з розгалуженою мережею клієнтів та надійною репутацією; інновації: впровадження нових технологій та розробка інноваційних рішень, що допомагають клієнтам досягати високих результатів; розвиток: можливість постійного професійного зростання та кар'єрного розвитку; команда професіоналів: дружній колектив експертів, які готові допомогти та підтримати на кожному етапі роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Економіст з обслуговування приватних осіб |
Креді Агріколь, банк |
вища економічна або фінансова освіта; досвід роботи на аналогічній посаді (буде перевагою); теоретичні та практичні навички ведення ефективних переговорів; ініціативність та високий рівень особистої відповідальності; гарна вимова та комунікативні навички. |
визначення потреб клієнтів відділення; презентація та продаж банківських продуктів та послуг; підтримка та обслуговування стратегічних зарплатно-карткових продуктів; формування та ведення кредитних справ клієнтів. |
стабільна, своєчасна і конкурентна зарплата та щомісячні бонуси за результатами роботи відділення; соціальні гарантії відповідно до КЗпП, відпустки (28 днів), а також страхування життя за рахунок Банку та медичне страхування після 3 місяців роботи; можливість працювати в офісі у самому центрі Вінниці; навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кредитний експерт |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
впевнене володіння українською мовою; досягнення поставлених перед собою цілей; любов до спілкування з людьми. |
активне залучення та консультація клієнтів банку на торговій точці магазину Comfy; формування кредитних договорів; інформування клієнтів банку з усіх питань, пов'язаних з оформленням і оплатою кредиту. |
визнаний кращим роботодавцем серед фінансових установ України за рейтингом Forbes; офіційне працевлаштування з першого дня (трудова книга); комфортне робоче середовище та підтримка дружньої професійної команди; навчання з «0», і підтримка в період адаптації медичне страхування; позмінний графік роботи: 2/2, 3/3, 4/2; English Speaking Club та біговий клуб; можливості навчання з бізнес-тренерами банку; регулярний перегляд заробітної плати та можливість кар'єрного зростання; щомісячні бонуси. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер з податкового обліку, реалізації |
Молоток, ПП |
|
контроль зобов'язань з ПДВ, виписка видаткових накладних; перевірка повноти та оплати реєстрації вхідних податкових накладних, здійснення їх в обліку 1С 7.7, реєстрація; підготовка даних для декларації з ПДВ; контроль кредиторської/дебіторської заборгованості; робота з медок, вчасно; складання актів звірок та іншої документації; ведення банківських операцiй; проведення банківської виписки; звірка з контрагентами; виписка первинних документів (видаткових накладних, актів); контроль документообороту (видаткові накладні, акти, договори); робота з Medoc, вчасно. |
достойна заробітна плата; офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет; комфортне робоче місце в сучасному офісі, з усією необхідною технікою та приладдям; можливість постійного розвитку та карʼєрного зростання; знижки на товари компанії, навчання, корпоративні заходи; графік роботи — з Пн по Пт з 09:00 до 17:30. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Аніматор, ведучий |
ФАЗА, розважальний центр |
вік від 18 років; бажання працювати з дітьми; розмовна українська мова. |
бажання працювати з дітьми, віком від 7 до 13 років. |
кожен день по гнучкому графіку; вихідні по домовленності. |
Відправити резюме можна за посиланням: |













