Пропозиції до ОП «Міжнародний туристичний бізнес» другого (магістерського) рівня вищої освіти та організації освітнього процесу за нею
Досвід аналогічних вітчизняних та іноземних освітніх програм, урахований на ОП «Міжнародний туристичний бізнес» ОС «магістр» та освітньому процесі за нею
Пропозиції з акредитаційних експертиз інших освітніх програм, враховані з метою забезпечення якості вищої освіти та удосконалення освітнього процесу на ОП «Міжнародний туристичний бізнес» ОС «магістр»
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Економіст з обслуговування приватних осіб |
Креді Агріколь, банк |
вища економічна або фінансова освіта; досвід роботи на аналогічній посаді (буде перевагою); теоретичні та практичні навички ведення ефективних переговорів; ініціативність та високий рівень особистої відповідальності; гарна вимова та комунікативні навички. |
визначення потреб клієнтів відділення; презентація та продаж банківських продуктів та послуг; підтримка та обслуговування стратегічних зарплатно-карткових продуктів; формування та ведення кредитних справ клієнтів. |
стабільна, своєчасна і конкурентна зарплата та щомісячні бонуси за результатами роботи відділення; соціальні гарантії відповідно до КЗпП, відпустки (28 днів), а також страхування життя за рахунок Банку та медичне страхування після 3 місяців роботи; можливість працювати в офісі у самому центрі Вінниці; навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Модератор сайту |
Cherevichki |
уважність до деталей; грамотність і хороші комунікативні навички; відповідальність і бажання вчитися новому. |
модерація контенту на сайті (тексти, фото, коментарі); перевірка та виправлення помилок у розміщених матеріалах; контроль за дотриманням правил сайту користувачами; оперативне реагування на повідомлення користувачів і вирішення проблем. |
повний робочий день з 09:00 до 19:00; комфортний офіс і дружній колектив; навчання всім необхідним навичкам; можливість професійного росту в межах компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер з податкового обліку, реалізації |
Молоток, ПП |
|
контроль зобов'язань з ПДВ, виписка видаткових накладних; перевірка повноти та оплати реєстрації вхідних податкових накладних, здійснення їх в обліку 1С 7.7, реєстрація; підготовка даних для декларації з ПДВ; контроль кредиторської/дебіторської заборгованості; робота з медок, вчасно; складання актів звірок та іншої документації; ведення банківських операцiй; проведення банківської виписки; звірка з контрагентами; виписка первинних документів (видаткових накладних, актів); контроль документообороту (видаткові накладні, акти, договори); робота з Medoc, вчасно. |
достойна заробітна плата; офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет; комфортне робоче місце в сучасному офісі, з усією необхідною технікою та приладдям; можливість постійного розвитку та карʼєрного зростання; знижки на товари компанії, навчання, корпоративні заходи; графік роботи — з Пн по Пт з 09:00 до 17:30. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Інженер комп'ютерних систем |
Еверест, ТРК |
вміння працювати в команді; уважність; оперативність; пунктуальність; вік: від 18−45 років; освіта: вища технічна; знання протоколів DNS/DHCP/SNMP/TCP/IP на базовому рівні, вміння виявляти та вирішувати проблеми з мережею; відповідальність; високий рівень комунікативних навичок. |
обслуговування системи моніторингу (Zabbix); налаштування мережевого обладнання; консультація співробітників в телефонному режимі; діагностика та вирішення дрібних проблем на мережі (перезавантажити обладнання, додати vlan і т.д.). |
стабільна зарплата; можливість розвиватись в команді професіоналів; можливість самореалізації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з обслуговування клієнтів банку |
Абанк, АТ |
диплом про повну середньо-спеціальну, неповну вищу або вищу освіту; досвід роботи в банківській сфері (буде перевагою, проте, сфера обслуговування та продажів теж додасть балів). |
залучення клієнтів на кредитні картки, депозити та платежі; персональне обслуговування клієнтів — власників карток «зелена»; поточне обслуговування клієнтів при зверненні до відділень банку. |
офіційне працевлаштування; зарплата завжди вчасно і без затримок; оплачувані 24 дні відпустки; графік роботи: 5/2, Пн — Пт (09:00 — 18:00 або 08:30 — 17:30); можливість кар'єрного зростання (більшість наших вакансій); корпоративний коучинг за запитом; матеріальна допомога у скрутній ситуації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Дизайнер |
Remontnik |
досвід роботи від 1-го року дизайнером; професійне володіння програмами 3D для створення візуалізацій; навички проектувати, робити детальні креслення; вміння знаходити спільну мову з людьми та чути їх побажання; самоорганізованість та відповідальність; проживання в м.Вінниця. |
створення нових проєктів дизайну інтер'єру; виконання набору необхідних креслень та даних на різних етапах проекту: ескіз, робочі креслення, специфікації; ведення авторського нагляду; підбір відповідних матеріалів; створення візуалізацій інтер'єрів, підготовка креативних концепцій; поєднання рішень для дизайну інтер'єру в гармонії з архітектурним проектом. |
постійні замовленя круглий рік; оплата за домовленістю; можливість співпраці, а не постійної роботи; є можливість пропонувати і втілювати будь-які ідеї. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Графічний дизайнер |
Беліф |
досвід роботи з продуктами категорії household буде великою перевагою; впевнені знання Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator); креативний підхід до вирішення задач, уважність до деталей; здатність працювати в умовах багатозадачності та швидко адаптуватися до змін. |
розробка концепції та створення дизайну пакування нових продуктів, поліграфічних та маркетингових зображень; співпраця з відділом маркетингу для розробки креативних концепцій та їх втілення у графічних матеріалах; підготовка макетів до друку за вимогами підрядників; підтримка та обслуговування вже існуючих проектів; розвиток візуальної ідентичності брендів компанії. |
можливість професійного і кар'єрного зростання в дружньому та професійному колективі; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; внутрішнє навчання та регулярний перегляд зп; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00 (п'ятниця скорочений день — до 17:00)/можливий гібридний формат роботи, вихідні: Сб, Нд; бенефіти: можливість брати 1 раз в місяць додатковий вихідний-відгул; корпоративні знижки на продукцію та знижки у мережі спортзалів «SportLife». |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Касир-операціоніст (підмінний) |
ПриватБанк |
повна загальна середня освіта; впевнений користувач ПК та планшетом; вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою). |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими Kpi; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
PR-менеджер |
Flash, школа англійської мови |
креативність; комунікабельність; стресостійкість; ініціативність; активність. |
партнерство з освітніми та іншими закладами міста; організація івентів; просунення ідей шляхом зовнішнього PR; перший дзвінок до клієнта для уточнення актуальності звернення. |
крута команда та оплачувані канікули закордоном у якості винагороди за результативність; збільшення заробітної плати та офіційне працевлаштування; офіс у центрі та нормований графік (Пн-Пт 09:00 -18:00); та 100% яскраві робочі будні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера |
СП Оптима-Фарм, ТОВ |
комунікабельність та вміння працювати в команді; вміння працювати з пк та офісними програмами; відповідальність та спрямованість на результат. вища / середня освіта (бухгалтерський облік). |
робота з первинними документами. |
стабільний графік роботи: Пн-Пт 09:00—18:00; своєчасна, конкурентоспроможна заробітна плата; можливість кар'єрного зростання і розвиток компетенцій; підтримка наставника процесу в адаптації; офіційне працевлаштування з 1-го робочого дня. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з обліку |
OKKO |
знання програм MC Office та в першу чергу Excel; знання первинного бухгалтерського документообігу; навики ефективних комунікацій, навики роботи з документообігом та договірною діяльністю. уміння ефективно планувати час з метою досягнення поставлених завдань. навики публічних виступів; неконфліктність; цілеспрямованість; комунікабельність. |
поточне обслуговування клієнтів; контроль і супроводження документообігу, видача бланків дозволів; підготовка тендерних документацій та участь у тендерних закупівлях; робота з обліковими програмами; адміністрування роботи офісу. |
офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня; оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний; забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.).
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
Френдт, ТОВ |
вища, (бажано, профільна освіта (маркетинг, PR, менеджмент, журналістика, дизайн); ви постійно розвиваєтесь і в багажу є завершені тематичні курси, тренінги, семінари; наявність успішного досвіду на аналогічній посаді, володієте ефективними маркетинговими інструментами для просування бізнесу; володіння знаннями та вміннями просування бренду компанії в соціальних мережах — таких як Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, TikTok, Pinterest, Linkendin та на різних рекламних платформах; користувач соціальних мереж, в курсі останніх SMM-новин, знання трендових SMM-продукти, добре орієнтування в передових SMM-інструментах, вміння створювати креативні контент- плани (тексти, фото та відео) і поширювати на різних платформах; особисті якості — креативність, ініціативність, чесність, відповідальність, вміння працювати в команді, відмінна грамотна письмова мова, гарні комунікаційні та організаційні здібності, націленість на постійний розвиток. |
розробка та реалізація ефективної SMM-стратегії просування бізнесу, створення контент-планів для соціальних мереж та рекламних платформ, генерування нових ідей, форматів та рубрик контенту; ведення сторінок компанії у соцмережах, просування бренду компанії на рекламних платформах; активна участь у просуванні продажу продуктів компанії, в т.ч. наповнення сайту інтернет-магазину; участь у різноманітних активностях відділу маркетингу: виставки, семінари, дні поля — своєчасне висвітлення інформації про них у пабліках; планування та контроль виконання маркетингового бюджету, планування і постинг матеріалів для взаємодії з аудиторією на різних платформах, організація створення підрядниками фото/відео контенту, написання текстів постів; аналіз ринку та конкурентів компанії; робота з підрядниками по замовленню поліграфічної та сувенірної продукції; участь у розробці маркетингових матеріалів (каталоги, буклети, банери); інформаційна підтримка відділу продажів та інших підрозділів департаментів компанії (за потреби). |
лідер на ринку: провідна компанією в аграрному секторі з розгалуженою мережею клієнтів та надійною репутацією; інновації: впровадження нових технологій та розробка інноваційних рішень, що допомагають клієнтам досягати високих результатів; розвиток: можливість постійного професійного зростання та кар'єрного розвитку; команда професіоналів: дружній колектив експертів, які готові допомогти та підтримати на кожному етапі роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Графічний дизайнер |
Грош |
досвід роботи як графічним дизайнером, особливо у сфері поліграфії та брендингу; вміння працювати з програмами Adobe (Photoshop, Illustrator тощо); креативність та здатність до арт-концепцій; відмінне розуміння дизайну та типографіки; вміння працювати в команді; уважність, грамотність, дотримання термінів; розробка графічних концепцій та дизайну логотипів; створення корпоративних стилів та ідентичності; розробка друкованих матеріалів, включаючи брошури, листівки, пакування тощо. |
|
конкурентоспроможна заробітна плата, яка визначатиметься відповідно до досвіду та навичок; можливість розвитку та навчання в сучасному середовищі; гнучкий графік роботи Пн.-Пт. (Сб.Нд.-вихідний) з 08:00 до 17:00 обідня перерва з 12:00 до 13:00; дружня та творча атмосфера в колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник логіста |
Статус Дистрибьюшн, ТОВ |
зміна роботи в команді; висока відповідальність та організованість. |
допомога в плануванні та організації транспортних перевезень; допомога у підготовці та складанні маршрутів; підготовка інформації про автомобілі та експедиції; ведення документації та ведення таблиці в 1С 8; контроль роботи експедиції; контроль та планування вивозів обладнання; прийом експедиції; контроль здачі документації. |
комфортні умови праці; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; конкурентна заробітна плата; графік роботи: тиждень з 17:00 до 22:00, тиждень з 18:00 до 24:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кредитний експерт |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
впевнене володіння українською мовою; досягнення поставлених перед собою цілей; любов до спілкування з людьми. |
активне залучення та консультація клієнтів банку на торговій точці магазину Comfy; формування кредитних договорів; інформування клієнтів банку з усіх питань, пов'язаних з оформленням і оплатою кредиту. |
визнаний кращим роботодавцем серед фінансових установ України за рейтингом Forbes; офіційне працевлаштування з першого дня (трудова книга); комфортне робоче середовище та підтримка дружньої професійної команди; навчання з «0», і підтримка в період адаптації медичне страхування; позмінний графік роботи: 2/2, 3/3, 4/2; English Speaking Club та біговий клуб; можливості навчання з бізнес-тренерами банку; регулярний перегляд заробітної плати та можливість кар'єрного зростання; щомісячні бонуси. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Викладач ІТ-навчання |
Гранд, навчальний центр, ПП |
комунікабельність; здобувачі вищої освіти або студент останніх курсів; активна позиція. |
робота в офісі, ведення онлайн та вживу занять.
|
можна підібрати графік, щоб підключати до навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор ЄДЕБО |
Вінницький фаховий коледж НУХТ |
спеціальність: «комп'ютерні системи та мережі» кваліфікація інженер- системотехнік. |
підтримка мережевого обладнання коледжу; здійснення контролю та моніторингу мережевих ресурсів; організація доступу до локальних та глобальних мереж; внесення до ЄДЕБО відомостей про контингент студентів коледжу та зміни до них; завершення технічної оформлення документів про освіту державного зразка, студентських квітів, використовуючи дані, що містяться в ЄДЕБО. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Товарознавець |
Алло |
досвідом роботи від 1-го року на посаді товарознавця; додаткова перевага — досвід роботи з промисловою групою товарів; досвід роботи з програмами: 1С:8.2 — 8.3, Excel; уважність; високий рівень відповідальності. |
позитивний настрій; якісне та тимчасове виконання функції: прийом / відправка товару; інвентаризація: облік тмц, переоцінка; контроль якості товарів, що відповідають стандартам компанії та вимогам законодавства України; контроль та перевірка наявності товарно-транспортних вимог накладних, накладних, сертифікат відповідності державної системи сертифікації та відповідності якості товарів чинним стандартам та технічним вимогам; видача інтернет — замовлень; викладення товару, оформлення вітрини; облік руху сервісного товару. |
магазин біля будинку / ВНЗу; дохід без обмежень, згідно з вкладеними зусиллями; тестуй нові гаджети і технології кожен день; безмежні можливості для кар'єри, впроваджуй нові проєкти та ідеї; щомісяця участь у розіграші призів від виробників. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Аніматор, ведучий |
ФАЗА, розважальний центр |
вік від 18 років; бажання працювати з дітьми; розмовна українська мова. |
бажання працювати з дітьми, віком від 7 до 13 років. |
кожен день по гнучкому графіку; вихідні по домовленності. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Економіст з обслуговування приватних осіб |
Креді Агріколь, банк |
вища економічна або фінансова освіта; досвід роботи на аналогічній посаді (буде перевагою); теоретичні та практичні навички ведення ефективних переговорів; ініціативність та високий рівень особистої відповідальності; гарна вимова та комунікативні навички. |
визначення потреб клієнтів відділення; презентація та продаж банківських продуктів та послуг; підтримка та обслуговування стратегічних зарплатно-карткових продуктів; формування та ведення кредитних справ клієнтів. |
стабільна, своєчасна і конкурентна зарплата та щомісячні бонуси за результатами роботи відділення; соціальні гарантії відповідно до КЗпП, відпустки (28 днів), а також страхування життя за рахунок Банку та медичне страхування після 3 місяців роботи; можливість працювати в офісі у самому центрі Вінниці; навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер з податкового обліку, реалізації |
Молоток, ПП |
|
контроль зобов'язань з ПДВ, виписка видаткових накладних; перевірка повноти та оплати реєстрації вхідних податкових накладних, здійснення їх в обліку 1С 7.7, реєстрація; підготовка даних для декларації з ПДВ; контроль кредиторської/дебіторської заборгованості; робота з медок, вчасно; складання актів звірок та іншої документації; ведення банківських операцiй; проведення банківської виписки; звірка з контрагентами; виписка первинних документів (видаткових накладних, актів); контроль документообороту (видаткові накладні, акти, договори); робота з Medoc, вчасно. |
достойна заробітна плата; офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет; комфортне робоче місце в сучасному офісі, з усією необхідною технікою та приладдям; можливість постійного розвитку та карʼєрного зростання; знижки на товари компанії, навчання, корпоративні заходи; графік роботи — з Пн по Пт з 09:00 до 17:30. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Інженер комп'ютерних систем |
Еверест, ТРК |
вміння працювати в команді уважність оперативність пунктуальність вік: від 18−45 років освіта: вища технічна знання протоколів DNS/DHCP/SNMP/TCP/IP на базовому рівні, вміння виявляти та вирішувати проблеми з мережею; відповідальність; високий рівень комунікативних навичок. |
обслуговування системи моніторингу (Zabbix); налаштування мережевого обладнання; консультація співробітників в телефонному режимі; діагностика та вирішення дрібних проблем на мережі (перезавантажити обладнання, додати vlan і т.д.). |
стабільна зарплата можливість розвиватись в команді професіоналів; можливість самореалізації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з обслуговування клієнтів банку |
Абанк, АТ |
диплом про повну середньо-спеціальну, неповну вищу або вищу освіту; досвід роботи в банківській сфері (буде перевагою, проте, сфера обслуговування та продажів теж додасть балів). |
залучення клієнтів на кредитні картки, депозити та платежі; персональне обслуговування клієнтів — власників карток «зелена»; поточне обслуговування клієнтів при зверненні до відділень банку. |
офіційне працевлаштування; зарплата завжди вчасно і без затримок; оплачувані 24 дні відпустки; графік роботи: 5/2, Пн — Пт (09:00 — 18:00 або 08:30 — 17:30); можливість кар'єрного зростання (більшість наших вакансій); корпоративний коучинг за запитом; матеріальна допомога у скрутній ситуації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен |
Іщенко О.Д., ФОП |
обов'язкова наявність трудової книжки; працьовитість; відповідальність; без досвіду роботи з подальшим навчанням.
|
приготування страв відповідно до технологічних карт.
|
офіційне працевлаштування та гідна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Графічний дизайнер |
Беліф |
досвід роботи з продуктами категорії household буде великою перевагою; впевнені знання Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator); креативний підхід до вирішення задач, уважність до деталей; здатність працювати в умовах багатозадачності та швидко адаптуватися до змін. |
розробка концепції та створення дизайну пакування нових продуктів, поліграфічних та маркетингових зображень; співпраця з відділом маркетингу для розробки креативних концепцій та їх втілення у графічних матеріалах; підготовка макетів до друку за вимогами підрядників; підтримка та обслуговування вже існуючих проектів; розвиток візуальної ідентичності брендів компанії. |
можливість професійного і кар'єрного зростання в дружньому та професійному колективі; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; внутрішнє навчання та регулярний перегляд зп; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00 (п'ятниця скорочений день — до 17:00)/можливий гібридний формат роботи, вихідні: Сб, Нд; бенефіти: можливість брати 1 раз в місяць додатковий вихідний-відгул; корпоративні знижки на продукцію та знижки у мережі спортзалів «SportLife». |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Касир-операціоніст (підмінний) |
ПриватБанк |
повна загальна середня освіта; впевнений користувач ПК та планшетом; вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою). |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими Kpi; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
PR-менеджер |
Flash, школа англійської мови |
креативність; комунікабельність; стресостійкість; ініціативність; активність. |
партнерство з освітніми та іншими закладами міста; організація івентів; просунення ідей шляхом зовнішнього PR; перший дзвінок до клієнта для уточнення актуальності звернення. |
крута команда та оплачувані канікули закордоном у якості винагороди за результативність; збільшення заробітної плати та офіційне працевлаштування; офіс у центрі та нормований графік (Пн-Пт 09:00 -18:00); та 100% яскраві робочі будні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з якості |
Tiras Technologies |
вища або неповна вища освіта (бажано технічна); уміння користуватися електроінструментом; досвід роботи на аналогічній (або близькій) посаді від 1-го року. |
оформлення договорів; спілкування з клієнтами; оформлення ремонтів (відомість ремонтів, акти виконаних робіт); звітування по гарантійним та післягарантійним ремонтам. |
графік роботи: Пн-Пт 08:00—17:00, перерва 12:00—13:00; субота та неділя — вихідні. закріплене робоче місце, зручний спец. одяг; можливість професійного та кар'єрного росту; офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з обліку |
OKKO |
знання програм MC Office та в першу чергу Excel; знання первинного бухгалтерського документообігу; навики ефективних комунікацій, навики роботи з документообігом та договірною діяльністю. уміння ефективно планувати час з метою досягнення поставлених завдань. навики публічних виступів; неконфліктність, цілеспрямованість, комунікабельність. |
поточне обслуговування клієнтів; контроль і супроводження документообігу, видача бланків дозволів; підготовка тендерних документацій та участь у тендерних закупівлях; робота з обліковими програмами; адміністрування роботи офісу. |
офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня; оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний; забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.).
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
Френдт, ТОВ |
вища, (бажано, профільна освіта (маркетинг, PR, менеджмент, журналістика, дизайн); ви постійно розвиваєтесь і в багажу є завершені тематичні курси, тренінги, семінари; наявність успішного досвіду на аналогічній посаді, володієте ефективними маркетинговими інструментами для просування бізнесу; володіння знаннями та вміннями просування бренду компанії в соціальних мережах — таких як Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, TikTok, Pinterest, Linkendin та на різних рекламних платформах; користувач соціальних мереж, в курсі останніх SMM-новин, знання трендових SMM-продукти, добре орієнтування в передових SMM-інструментах, вміння створювати креативні контент- плани (тексти, фото та відео) і поширювати на різних платформах; особисті якості — креативність, ініціативність, чесність, відповідальність, вміння працювати в команді, відмінна грамотна письмова мова, гарні комунікаційні та організаційні здібності, націленість на постійний розвиток. |
розробка та реалізація ефективної SMM-стратегії просування бізнесу, створення контент-планів для соціальних мереж та рекламних платформ, генерування нових ідей, форматів та рубрик контенту; ведення сторінок компанії у соцмережах, просування бренду компанії на рекламних платформах; активна участь у просуванні продажу продуктів компанії, в т.ч. наповнення сайту інтернет-магазину; участь у різноманітних активностях відділу маркетингу: виставки, семінари, дні поля — своєчасне висвітлення інформації про них у пабліках; планування та контроль виконання маркетингового бюджету, планування і постинг матеріалів для взаємодії з аудиторією на різних платформах, організація створення підрядниками фото/відео контенту, написання текстів постів; аналіз ринку та конкурентів компанії; робота з підрядниками по замовленню поліграфічної та сувенірної продукції; участь у розробці маркетингових матеріалів (каталоги, буклети, банери); інформаційна підтримка відділу продажів та інших підрозділів департаментів компанії (за потреби). |
лідер на ринку: провідна компанією в аграрному секторі з розгалуженою мережею клієнтів та надійною репутацією; інновації: впровадження нових технологій та розробка інноваційних рішень, що допомагають клієнтам досягати високих результатів; розвиток: можливість постійного професійного зростання та кар'єрного розвитку; команда професіоналів: дружній колектив експертів, які готові допомогти та підтримати на кожному етапі роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
AMazanOne |
високий рівень англійської (upper-intermediate +); креативність та ідейність; висока відповідальність та орієнтованість на результат; мультизадачність та мождивість тримати фокус на декількох проєктах водночас. |
участь в розробці та реалізації маркетингової стратегії для просування продуктів на американському ринку; аналіз ринку та конкурентів, моніторинг ринкових трендів та споживчих уподобань в США; створення та управління контентом для соціальних мереж, вебсайтів та інших каналів. |
постійне навчання та розвиток у галузі; стабільний робочий графік (Пн-Пт 09:00−18:00); оплачувана відпустка та лікарняні; затишний офіс та можливість віддаленої роботи; смачні обіди; яскраві тімбілдінги та корпоративи; повна підтримка професійному розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст |
IElectronics |
кар'єрист, власний розвиток на першому місці; відкритість до навчання та чогось нового; відповідальність і комунікабельність; вміння працювати у команді; робота на результат, готовий приймати самостійні рішення. |
якісне фірмове пакування товарів; відправка товарів на новій пошті; тестування пристроїв; контроль та координація руху товарів для наших клієнтів; організація доставки цих товарів згідно визначеному графіку; взаємодія зі складом компанії та іншими відділами компанії. |
стабільний рівень доходу; розвиток в команді кар'єристів; підтримка колег та особистого куратора на період навчання; швидке кар'єрне зростання для найамбітніших; зручний оффлайн формат роботи у комфортному офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер |
Хантер, магазин зброї |
гарні комунікативні навички; досвід роботи з соц.мережами; досвід роботи з контентом в сфері продажу; вміння працювати у Photoshop або іншому графічному редакторі; вміння працювати самостійно та ефективно організовувати свій робочий час; відповідальність, уважність до деталей та клієнтоорієнтованість. |
розробка та реалізація контент-стратегії для соціальних мереж, сайту та інших платформ; підготовка, редагування та публікація текстів, зображень та відео-контенту; співпраця з дизайнерами, маркетологами та іншими відділами для створення якісного контенту; моніторинг актуальних трендів та адаптація контенту відповідно до них; оптимізація контенту для SEO; аналіз ефективності контенту та підготовка звітів. |
можливість професійного зростання та розвитку; дружній колектив та комфортні умови роботи; конкурентна заробітна плата та бонуси; гнучкий графік роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Інтернет-маркетолог |
Майстер Плюс |
|
розробка і контроль рекламної кампанії в інтернеті; ведення обліку відгуків від реклами і забезпечувати їх точність та своєчасність; аналіз дані про рекламу і продажі для покращення доходів; проводення опитування і аналізу інформації для створення ефективних рекламних кампаній; аналіз запитів клієнтів і рекламні кампанії конкурентів; аналіз позиції сайту в пошукових системах і проведення внутрішньої та зовнішньої оптимізації; формування списків для розсилок, організація їх та аналіз результатів. |
зручне розташування: офіс у районі Вишенька; графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00; оплачуваний випробувальний термін; підтримка та менторство, завжди готові допомогти; дружня атмосфера, молодий колектив, корпоративи та приємне спілкування; можливість професійного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-консультант в рекламну компанію |
PR Bridge Company |
готовність розвиватись у сфері реклами та pr-послуг; комунікабельність та вміння знаходити спільну мову з людьми; відповідальність та налаштованість на результат бажання працювати у молодій та драйвовій команді. |
консультації клієнтів, надання актуальної інформації про рекламні проекти компанії; повний супровід клієнта, починаючи від проведення переговорів, до підтримки та розвитку ділових відносин; робота з теплою базою (87% клієнтів — постійні); презентування нових проєктів і укладання угод. |
робочий графік з 09:00 — 18:00 з Пн по Пт; стабільна заробітна плата; швидке стажування, навчання під час робочого процесу; навчання за програмою bussines training за рахунок компанії; робота в яскравому та позитивному колективі щодня. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Комірниця-контролер |
Будпостач |
висока працездатність; відповідальність; старанність; пунктуальність; фізична і моральна витривалість, відсутність протипоказань по здоров'ю; досвід роботи на складах (бажано). |
контроль надходу товару; контроль відібраного товару; комплектація товару згідно накладних. |
розташування складу -вул. Чехова,45; офіційне працевлаштування; оплачувану відпустку, лікарняний; корпоративні знижки на весь асортимент товару. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Графічний дизайнер |
Грош |
досвід роботи як графічним дизайнером, особливо у сфері поліграфії та брендингу; вміння працювати з програмами Adobe (Photoshop, Illustrator тощо); креативність та здатність до арт-концепцій; відмінне розуміння дизайну та типографіки; вміння працювати в команді; уважність, грамотність, дотримання термінів; розробка графічних концепцій та дизайну логотипів; створення корпоративних стилів та ідентичності; розробка друкованих матеріалів, включаючи брошури, листівки, пакування тощо. |
|
конкурентоспроможна заробітна плата, яка визначатиметься відповідно до досвіду та навичок; можливість розвитку та навчання в сучасному середовищі; гнучкий графік роботи Пн.-Пт. (Сб.Нд.-вихідний) з 08:00 до 17:00 обідня перерва з 12:00 до 13:00; дружня та творча атмосфера в колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник логіста |
Статус Дистрибьюшн, ТОВ |
зміна роботи в команді; висока відповідальність та організованість. |
допомога в плануванні та організації транспортних перевезень; допомога у підготовці та складанні маршрутів; підготовка інформації про автомобілі та експедиції; ведення документації та ведення таблиці в 1С 8; контроль роботи експедиції; контроль та планування вивозів обладнання; прийом експедиції; контроль здачі документації. |
комфортні умови праці; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; конкурентна заробітна плата; графік роботи: тиждень з 17:00 до 22:00, тиждень з 18:00 до 24:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
HR-менеджер, рекрутер |
Майстер Плюс |
|
активний пошук кандидатів через різні канали: сайти з пошуку роботи, соціальні мережі, рекомендації; проведення опитувань серед співробітників згідно з інструкціями; ведення табелю обліку робочого часу; кадрове діловодство; підтримання доброзичливої атмосфери в колективі; виконання додаткових завдань від керівника. |
зручне розташування: офіс у районі вишенька — зручно дістатися з будь-якої частини міста; графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00, година обідньої перерви; оплачуваний випробувальний термін; підтримка та менторство: навчання всім нюансам роботи та завжди готові допомогти; дружня атмосфера: молодий колектив, корпоративи і просто приємне спілкування; можливість професійного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець зі страхування |
ARX, страхова компанія |
досвід роботи в страхуванні (буде перевагою); вища або незакінчена освіта; досвідчений користувач ПК; відповідальність; комунікабельність; активна життєва позиція; цілеспрямованість. |
виконання плану по збору страхових платежів (активні продажі); робота з існуючими клієнтами; консультування клієнтів по продуктам страхування та кредитування; ведення звітної документації. |
гідний рівень заробітної плати та мотивуюча система преміювання; офіційне працевлаштування; робота у великій, стабільній міжнародній компанії; корпоративне навчання, можливість розвитку та кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кредитний експерт |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
впевнене володіння українською мовою; досягнення поставлених перед собою цілей; любов до спілкування з людьми. |
активне залучення та консультація клієнтів банку на торговій точці магазину Comfy; формування кредитних договорів; інформування клієнтів банку з усіх питань, пов'язаних з оформленням і оплатою кредиту. |
визнаний кращим роботодавцем серед фінансових установ України за рейтингом Forbes; офіційне працевлаштування з першого дня (трудова книга); комфортне робоче середовище та підтримка дружньої професійної команди; навчання з «0», і підтримка в період адаптації медичне страхування; позмінний графік роботи: 2/2, 3/3, 4/2; English Speaking Club та біговий клуб; можливості навчання з бізнес-тренерами банку; регулярний перегляд заробітної плати та можливість кар'єрного зростання; щомісячні бонуси. |
Відправити резюме можна за посиланням: |




















































