Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
Українська

 

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Економіст з обслуговування приватних осіб

Креді Агріколь, банк

вища економічна або фінансова освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді (буде перевагою);

теоретичні та практичні навички ведення ефективних переговорів;

ініціативність та високий рівень особистої відповідальності;

гарна вимова та комунікативні навички.

визначення потреб клієнтів відділення;

презентація та продаж банківських продуктів та послуг;

підтримка та обслуговування стратегічних зарплатно-карткових продуктів;

формування та ведення кредитних справ клієнтів.

стабільна, своєчасна і конкурентна зарплата та щомісячні бонуси за результатами роботи відділення;

соціальні гарантії відповідно до КЗпП, відпустки (28 днів), а також страхування життя за рахунок Банку та медичне страхування після 3 місяців роботи;

можливість працювати в офісі у самому центрі Вінниці;

навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з обслуговування клієнтів банку

Абанк, АТ

диплом про повну середньо-спеціальну, неповну вищу або вищу освіту;

досвід роботи в банківській сфері (буде перевагою, проте, сфера обслуговування та продажів теж додасть тобі балів).

залучення клієнтів на кредитні картки, депозити та платежі;

персональне обслуговування клієнтів — власників карток «зелена»;

поточне обслуговування клієнтів при зверненні до відділень банку.

офіційне працевлаштування;

зарплата завжди вчасно і без затримок;

оплачувані 24 дні відпустки;

графік роботи: 5/2, Пн — Пт (09:00 — 18:00 або 08:30 — 17:30);

можливість кар'єрного зростання (більшість наших вакансій);

корпоративний коучинг за запитом;

матеріальна допомога у скрутній ситуації.

Відправити резюме можна за посиланням:

Продавець непродовольчих товарів на неповний робочий день

ТОВ « Епіцентр К» за адресою вул. Хмельницьке шосе 1А, Зарванці.

вік від 16-ти років до 25-ти років;

уважність, відповідальність та стресостійкість.

 

викладання товару;

перевірка наявності та відповідності маркування та цінників на товарі;

підготовка товару до продажу.

 

офіційне працевлаштування;

спеціальні знижки при купівлі товарів в мережі наших торговельних центрів;

графік роботи : 5 робочих днів на тиждень та 2 плаваючих вихідних по 4 год на день. з 17:00 по 21:00.

 

Відправити резюме можна у Telegram за номером :+380 50 386 25 67

Продавець непродовольчих товарів на повний робочий день

ТОВ « Епіцентр К» за адресою вул. Хмельницьке шосе 1А, Зарванці.

вік від 18-ти років;

уважність, відповідальність та стресостійкість.

 

консультування покупців щодо асортименту відділу;

викладання товару;

перевірка наявності та відповідності маркування та цінників на товарі;оформлювати вітрини та стенди;

підготовка товару до продажу;

виконання плану продажів.

 

стабільна заробітна плата, (аванс + основна частина);

стрімкий кар'єрний ріст, що впливає на рівень заробітної плати;

офіційне працевлаштування, оплачувану відпустку 24 календарні дні, оплачувані лікарняні;

графік роботи : 5 робочих днів на тиждень та 2 плаваючих вихідних по 8 год на день;

спецодяг;

спеціальні знижки при купівлі товарів в мережі наших торговельних центрів.

 

Відправити резюме можна у Telegram за номером :+380 50 386 25 67

Кухар гарячого цеху

TerraMare, мережа ресторанів

досвід роботи на кухні або на гарячому цеху;

знання технологій приготування страв по калькуляції;

вміння працювати в команді;

охайність на робочому місці.

 

своєчасна та стабільна виплата з.п. два рази на місяць;

графік позмінний (10:00 — 22:00);

харчування;

проф. навчання та можливість кар'єрного росту нашої мережі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

ІЕлектроніка

кар'єрист, робота на перше місце;

любов до навчання;

гарні комунікативні навички і відповідне ставлення до роботи;

вміння працювати в команді;

робота на результат;

готовність прийняти самостійні рішення.

утримання і виконання посадових інструкцій;

виконання плану продажу;

забезпечення високої якості комунікації з клієнтом;

виконання запланованих результатів компанії;

робота в CRM-системі.

стабільний і прозорий рівень доходу;

робота в команді кар'єристів;

підтримка колег та викладача на період навчання;

швидке кар'єрне зростання зі значним збільшенням ЗП;

робота в комфортному офісі за адресою вул. Архітектора Артинова;

зручний графік 5/2, з можливістю звернути вихідні.

Відправити резюме можна за посиланням:

Касир-операціоніст (підмінний)

ПриватБанк

повна загальна середня освіта;

впевнений користувач ПК та планшетом;

вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою).

продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими Kpi;

здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку;

обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку;

оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях);

дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів;

виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс.

робота в найбільшому та інноваційному банку України;

офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки;

конкурентна заробітна плата;

медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок;

корпоративне навчання;

сучасний комфортний офіс;

цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток;

дружній професійний колектив та сильна команда.

Відправити резюме можна за посиланням:

PR-менеджер

Flash, школа англійської мови

креативність;

комунікабельність;

стресостійкість;

ініціативність;

активність.

партнерство з освітніми та іншими закладами міста;

організація івентів;

просунення ідей шляхом зовнішнього PR;

перший дзвінок до клієнта для уточнення актуальності звернення.

крута команда та оплачувані канікули закордоном у якості винагороди за результативність;

збільшення заробітної плати та офіційне працевлаштування;

офіс у центрі та нормований графік (Пн-Пт 09:00 -18:00);

та 100% яскраві робочі будні.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор рецепції

Укртехсоюз, ТОВ

хочеш заробляти добрі гроші,

вважаєш, що кар'єрне зростання тобі цікаве,

є комунікабельним та працелюбним.

допомагати відвідувачам,

спілкуватися з клієнтами,

працювати з комп'ютером,

вибір доручення керівництва

комфортні умови роботи

графік роботи п'ятиденка 9−19 або позмінний графік;

робота у дружній молодій команді

можливість впливати на одержуваний тобою доход.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з обліку

OKKO

знання програм MC Office та в першу чергу Excel;

знання первинного бухгалтерського документообігу;

навики ефективних комунікацій, навики роботи з документообігом та договірною діяльністю. уміння ефективно планувати час з метою досягнення поставлених завдань. навики публічних виступів;

неконфліктність, цілеспрямованість, комунікабельність.

поточне обслуговування клієнтів;

контроль і супроводження документообігу, видача бланків дозволів;

підготовка тендерних документацій та участь у тендерних закупівлях;

робота з обліковими програмами;

адміністрування роботи офісу.

офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня;

оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний;

забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.);

 

ОККО — це велика і дружня команда.

 

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Працівник закладу ресторанного господарства

МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ

любов до спілкування;

бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом;

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна за посиланням:

Маркетолог

Френдт, ТОВ

вища, (бажано, профільна освіта (маркетинг, PR, менеджмент, журналістика, дизайн);

ви постійно розвиваєтесь і в багажу є завершені тематичні курси, тренінги, семінари;

наявність успішного досвіду на аналогічній посаді, володієте ефективними маркетинговими інструментами для просування бізнесу;

володіння знаннями та вміннями просування бренду компанії в соціальних мережах — таких як Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, TikTok, Pinterest, Linkendin та на різних рекламних платформах;

користувач соціальних мереж, в курсі останніх SMM-новин, знання трендових SMM-продукти, добре орієнтування в передових SMM-інструментах, вміння створювати креативні контент- плани (тексти, фото та відео) і поширювати на різних платформах;

особисті якості — креативність, ініціативність, чесність, відповідальність, вміння працювати в команді, відмінна грамотна письмова мова, гарні комунікаційні та організаційні здібності, націленість на постійний розвиток.

розробка та реалізація ефективної SMM-стратегії просування бізнесу, створення контент-планів для соціальних мереж та рекламних платформ, генерування нових ідей, форматів та рубрик контенту;

ведення сторінок компанії у соцмережах, просування бренду компанії на рекламних платформах;

активна участь у просуванні продажу продуктів компанії, в т.ч. наповнення сайту інтернет-магазину;

участь у різноманітних активностях відділу маркетингу: виставки, семінари, дні поля — своєчасне висвітлення інформації про них у пабліках;

планування та контроль виконання маркетингового бюджету, планування і постинг матеріалів для взаємодії з аудиторією на різних платформах, організація створення підрядниками фото/відео контенту, написання текстів постів;

аналіз ринку та конкурентів компанії;

робота з підрядниками по замовленню поліграфічної та сувенірної продукції;

участь у розробці маркетингових матеріалів (каталоги, буклети, банери);

інформаційна підтримка відділу продажів та інших підрозділів департаментів компанії (за потреби).

лідер на ринку: провідна компанією в аграрному секторі з розгалуженою мережею клієнтів та надійною репутацією;

інновації: впровадження нових технологій та розробка інноваційних рішень, що допомагають клієнтам досягати високих результатів;

розвиток: можливість постійного професійного зростання та кар'єрного розвитку;

команда професіоналів: дружній колектив експертів, які готові допомогти та підтримати  на кожному етапі роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор

Тишко О.П., ФОП

вища освіта/середня освіта;

досвід роботи у продуктовій роздрібній торгівлі;

ПК: Word, Excel, Outlook Express, 1С;

знання сучасних технологій та принципів роздрібної торгівлі;

знання основ мерчендайзингу, обліку товару;

знання основ касової дисципліни;

знання та розуміння формування замовлень та списання товару;

успішний досвід керування колективом;

відповідальність;

працьовитість.

організація ефективної роботи;

аналіз результатів продажу та якості обслуговування покупців;

проведення інвентаризації основних засобів згідно з графіком;

організація та контроль процесів замовлення, складування та продажу товару;

дотримання правил та норм списання та повернення товару;

розробка та проведення заходів щодо підвищення товарообігу та покращення якості торговельного процесу.

оформлення згідно з КЗПП України;

графік гнучкий (2\2 або 3\3 або 5/2);

стабільна заробітна плата, оплата лікарняних та відпусток;

навчання за рахунок компанії, кар’єрний зріст;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Пекар

Грош

 

вироблення піці із заготівок;

формування виробів;

підтримання санітарії;

замовлення рослин.

вчасна видача з/п;

офіційне працевлаштування;

компенсація за проїзд;

навчання;

оплачуване стажування;

часткова компенсація оренди житла;

додаткова мотивація.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар гарячого процесу

ChaCha

профільна освіта;

досвід роботи від 6-ти місяці;

знання основних технологічних процесів виробництва;

охайність, організованість;

прагнення до розвитку.

виготовлення десертів, тортів;

приготування сніданків (сирники, налисники);

оформлення виробленої продукції для видачі її гостям;

контроль якості продукції та термінів придатності.

робота в команді найкращих;

стабільні виплати без затримок;

графік 3\3 з 09:30 до 22:15;

професійне навчання та розвиток;

трансфер;

щорічна відпустка (24 календарні дні).

Відправити резюме можна за посиланням:

Аніматор, ведучий

ФАЗА, розважальний центр

вік від 18-ти років;

бажання працювати з дітьми;

розмовна українська мова.

бажання працювати з дітьми, віком від 7 до 13 років.

 

кожен день по гнучкому графіку;

вихідні по домовленності.

Відправити резюме можна за посиланням:

Заступник керуючого у продуктовий супермаркет

Грош

ефективне досягнення результатів за основними показниками роботи;

середня спеціальна освіта (економічна/торговельна), незакінчена вища або вища освіта переважно у сфері торгівлі, економіки, фінансів, менеджменту;

наявність успішного досвіду роботи;

досвід роботи у роздрібній торгівлі продуктами харчування або на офісних посадах (буде перевагою);

наявність досвіду роботи з ПК на рівні надійного користувача Windows, MS Word, MS Excel, бажано знання 1С;

готовність до навчання.

забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів компанії;

здійснювати контроль на наявність та відповідність цінників у торговому залі магазину;

здійснення інкасації;

контроль за касовою дисципліною;

контроль за виконанням посадових обов'язків персоналу.

стабільна та періодична оплата праці;

безкоштовне навчання;

повний соц. пакет та преміювання кращих;

графік роботи 3/3;

кар'єра в команді лідера регіонального рітейлу

інші мотиваційні фактори.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з постачання (закупівля)

Wonder

вища освіта;

досвід в сфері закупівель 2−3 роки (бажано);

English — впевнений B2;

досвідчений користувач ПК (Power Point, Excel);

грамотність письмової мови — укр./ англ;

комунікабельність, тактовність, впевненість в собі, уважність до деталей;

високий рівень самомотивації, лідерські якості.

пошук нових постачальників, формування бази постійних та альтернативних постачальників;

підготовка документів для укладання договорів як з українськими, так і з іноземними постачальниками;

формування реєстру закупівель сировини, витратних матеріалів та добрив;

забезпечення повного документального супроводу процесу імпорту, митного і своєчасного декларування імпортних вантажів компанії.

сучасний, затишний офіс;

комфортний графік: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт);

офіційне працевлаштування;

конкурентна з/п (ставка+kpi);

навчання, розвиток, кар'єрний ріст;

цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки;

власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля.

Відправити резюме можна за посиланням:

Графічний дизайнер

Грош

досвід роботи як графічним дизайнером, особливо у сфері поліграфії та брендингу;

вміння працювати з програмами Adobe (Photoshop, Illustrator тощо);

креативність та здатність до арт-концепцій;

відмінне розуміння дизайну та типографіки;

вміння працювати в команді;

уважність, грамотність, дотримання термінів;

розробка графічних концепцій та дизайну логотипів;

створення корпоративних стилів та ідентичності;

розробка друкованих матеріалів, включаючи брошури, листівки, пакування тощо.

 

конкурентоспроможна заробітна плата, яка визначатиметься відповідно до досвіду та навичок;

можливість розвитку та навчання в сучасному середовищі;

гнучкий графік роботи Пн.-Пт. (Сб.Нд.-вихідний) з 08:00 до 17:00. обідня перерва з 12:00 до 13:00;

дружня та творча атмосфера в колективі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер із збуту

Радивилівмолоко

місце проживання: Вінницька область;

відповідальність;

організованість;

чесність;

цілеспрямованість;

уважність;

ініціативність;

інтернет, пошта, знання 1С.

опрацювання поточної бази клієнтів;

виконання поставлених планів та збільшення продажів на території;

контроль дебіторської заборгованості;

наявність власного авто;

компенсація амортизації та пального.

робочий день: 09:00−17:00;

вихідні Сб.-Нд.

Відправити резюме можна за посиланням:

HR-менеджер, рекрутер

Майстер Плюс

 


ведення всіх етапів найму: від створення вакансій до адаптації нових співробітників;

активний пошук кандидатів через різні канали: сайти з пошуку роботи, соціальні мережі, рекомендації;

проведення опитувань серед співробітників згідно з інструкціями;

ведення табелю обліку робочого часу;

кадрове діловодство;

підтримання доброзичливої атмосфери в колективі;

виконання додаткових завдань від керівника.

зручне розташування: офіс у районі вишенька — зручно дістатися з будь-якої частини міста;

графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00, година обідньої перерви;

оплачуваний випробувальний термін;

підтримка та менторство: навчання всім нюансам роботи та завжди готові допомогти;

дружня атмосфера: молодий колектив, корпоративи і просто приємне спілкування;

можливість професійного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер бізнес-клієнтів

Банк Львів

дисциплінованість;

відповідальність;

комунікабельність;

бажання навчатися та вдосконалюватися.

активне залучення бізнес клієнтів на кредитування;

ведення переговорів із клієнтами МСБ;

супровід та консультація клієнтів МСБ;

виїзд на місце ведення бізнесу та проведення фінансово-економічного аналізу (для цього надаємо корпоративне авто);

підготовка документів для кредитування.

офіційне працевлаштування;

ринкова оплата праці;

медичне страхування;

можливість подальшого кар'єрного зростання банку;

корпоративне навчання (тренінги, вебінари, електронні курси та ін.)

участь у заходах та соціальних ініціативах компаній;

28 календарних днів відпустки;

бонус за результати роботи щомісяця;

додаткові вихідні.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кредитний експерт

Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ)

впевнене володіння українською мовою;

досягнення поставлених перед собою цілей;

любов до спілкування з людьми.

активне залучення та консультація клієнтів банку на торговій точці магазину Comfy;

формування кредитних договорів;

інформування клієнтів банку з усіх питань, пов'язаних з оформленням і оплатою кредиту.

визнаний кращим роботодавцем серед фінансових установ України за рейтингом Forbes ;

офіційне працевлаштування з першого дня (трудова книга);

комфортне робоче середовище та підтримка дружньої професійної команди;

навчання з «0», і підтримка в період адаптації

медичне страхування;

позмінний графік роботи: 2/2, 3/3, 4/2;

English Speaking Club та біговий клуб;

можливості навчання з бізнес-тренерами банку;

регулярний перегляд заробітної плати та можливість кар'єрного зростання;

щомісячні бонуси.

Відправити резюме можна за посиланням:

 

 

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Економіст з обслуговування приватних осіб

Креді Агріколь, банк

вища економічна або фінансова освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді (буде перевагою);

теоретичні та практичні навички ведення ефективних переговорів;

ініціативність та високий рівень особистої відповідальності;

гарна вимова та комунікативні навички.

визначення потреб клієнтів відділення;

презентація та продаж банківських продуктів та послуг;

підтримка та обслуговування стратегічних зарплатно-карткових продуктів;

формування та ведення кредитних справ клієнтів.

стабільна, своєчасна і конкурентна зарплата та щомісячні бонуси за результатами роботи відділення;

соціальні гарантії відповідно до КЗпП, відпустки (28 днів), а також страхування життя за рахунок Банку та медичне страхування після 3 місяців роботи;

можливість працювати в офісі у самому центрі Вінниці;

навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор-працівник фаст-фуду

УЛИЧ

вік від 18-ти років.

приготування Уличів (гарячих бутербродів) та напоїв;

робота з гостями та касою;

замовлення продуктів, закупи;

контроль роботи закладу;

потік людей дуже розмірений.

висока ЗП;

графік роботи 09:30 - 21:30;

3 через 3 (можна коригувати).

Контактна особа: Катерина +380677596760

Бухгалтер з податкового обліку, реалізації

Молоток, ПП

 

контроль зобов'язань з Пдв, виписка видаткових накладних;

перевірка повноти та оплати реєстрації вхідних податкових накладних, здійснення їх в обліку 1С 7.7, реєстрація;

підготовка даних для декларації з ПДВ;

контроль кредиторської/дебіторської заборгованості;

робота з медок, вчасно;

складання актів звірок та іншої документації;

ведення банківських операцiй;

проведення банківської виписки;

звірка з контрагентами;

виписка первинних документів (видаткових накладних, актів);

контроль документообороту (видаткові накладні, акти, договори);

робота з MEDOC.

достойна заробітна плата;

офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет;

комфортне робоче місце в сучасному офісі, з усією необхідною технікою та приладдям;

можливість постійного розвитку та карʼєрного зростання;

знижки на товари компанії, навчання, корпоративні заходи;

графік роботи — з Пн по Пт з 09:00 до 17:30.

Відправити резюме можна за посиланням:

Консультант бізнес-клієнтів

Банк Львів

досвід роботи у сфері кредитування МСБ — від 1 року;

знання фінансово-економічного аналізу для малих та середніх підприємств;

вміння вести переговори з клієнтами;

дисциплінованість;

відповідальність;

комунікабельність;

бажання навчатися та вдосконалюватися.

активне залучення бізнес клієнтів на кредитування;

ведення переговорів з клієнтами МСБ;

супровід та консультація клієнтів МСБ;

виїзд на місце ведення бізнесу та проведення фінансово-економічного аналізу;

підготовка документів для кредитування.

офіційне працевлаштування;

ринкова оплата праці;

медичне страхування;

можливість подальшого кар'єрного зростання у банку;

корпоративне навчання (тренінги, вебінари, електронні курси та ін.)

участь у заходах та соціальних ініціативах компаній;

28 календарних днів відпустки;

бонус за результати роботи щомісяця;

додаткові вихідні.

Відправити резюме можна за посиланням:

Мерчендайзер

Баядера Логістик, ТОВ

здатність до навчання;

відповідальний підхід до роботи.

забезпечення максимально повного викладання продукції підприємства в місцях, відповідно до стандартів представленості;

забезпечення наявності рекламних матеріалів у місцях продажу та їх відповідний зовнішній вигляд;

перевірка залишків під час відвідування торгових точок.

офіційне оформлення;

навчання всередині компанії;

компенсація проїзду.

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-спеціаліст, помічник маркетолога

Аксіс, ТОВ (центр реабілітації хребта та суглобів)

бажання вчитися і розвиватися в напрямку інтернет-маркетингу;

креативний підхід, готовність генерувати ідеї і бути в курсі тенденцій;

вміння писати унікальні і цікаві тексти на задану тему;

знання алгоритмів роботи в соціальній мережі Facebook, Instagram, TikTok;

вміння працювати з графічними та відеоредакторами

знання інструментів маркетингу, каналів просування продукту/бренду on-line;

вміння будувати роботу на кінцевий результат.

одночасно з маркетологом розробка та реалізація SMM-стратегії та контент-плану;

регулярне ведення акаунту в соціальних мережах Facebook, Instagram, TikTok;

регулярні зйомки унікального відео та фотоконтенту;

монтаж відео, редакція фото та написання текстів для публікацій та сторіс;

відбір і співпраця з блогерами, інфлюенсерами, ugc-кріейторами, іншими пабліками;

аналіз ефективності SMM-комунікації, оцінка ефективності сторінки, активності;

поповнення новинами сайту, гугл-карт, інших інформативних сайтів.

робота в сучасному медичному центрі, яка динамічно розвивається;

цікаві проєкти, які допомагають людям стати здоровішими і заслівними;

дружний колектив професіоналів і професійний рис;

вчасна оплата праці;

зручний комбінований графік роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

ПриватБанк

повна загальна середня освіта;

впевнений користувач ПК та планшетом;

вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою).

продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI;

здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку;

обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку;

оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях);

дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів;

виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс.

робота в найбільшому та інноваційному банку України;

офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки;

конкурентна заробітна плата;

медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок;

корпоративне навчання;

сучасний комфортний офіс;

цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток;

дружній професійний колектив та сильну команду.

Відправити резюме можна за посиланням:

Піцайоло

Вишневе озеро

відповідальність;

стресостійкість;

пунктуальність.

 

гідна зарплата;

офіційне працевлаштування;

уніформа;

харчування від закладу;

відсутня система штрафів.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з обслуговування клієнтів банку

Абанк, АТ

диплом про повну середньо-спеціальну, неповну вищу або вищу освіту;

досвід роботи в банківській сфері (буде перевагою, проте, сфера обслуговування та продажів теж додасть тобі балів).

залучення клієнтів на кредитні картки, депозити та платежі;

персональне обслуговування клієнтів — власників карток «зелена»;

поточне обслуговування клієнтів при зверненні до відділень банку.

офіційне працевлаштування;

зарплата завжди вчасно і без затримок;

оплачувані 24 дні відпустки;

графік роботи: 5/2, Пн — Пт (09:00 — 18:00 або 08:30 — 17:30);

можливість кар'єрного зростання (більшість наших вакансій);

корпоративний коучинг за запитом;

матеріальна допомога у скрутній ситуації.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з обліку

OKKO

знання програм MC Office та в першу чергу MC Exel;

знання первинного бухгалтерського документообігу;

навики ефективних комунікацій, навики роботи з документообігом та договірною діяльністю;

уміння ефективно планувати час з метою досягнення поставлених завдань;

навики публічних виступів;

неконфліктність;

цілеспрямованість;

комунікабельність.

поточне обслуговування клієнтів;

контроль і супроводження документообігу, видача бланків дозволів;

підготовка тендерних документацій та участь у тендерних закупівлях;

робота з обліковими програмами;

адміністрування роботи офісу.

офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня;

без затримки зарплати;

оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний;

забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.).

Відправити резюме можна за посиланням:

Обліковець

Сталекс

досвід роботи в 1С (не є обов'язковим, але буде перевагою);

важливість та відповідальність;

комунікабельність та вміння працювати в команді.

ведення кількісного та документального обліку товарно-матеріальних цінностей;

прийом та видача заготівок працівникам (в тому числі в коробках);

прийом товару від постачальника.

офіційне працевлаштування;

висока заробітна плата;

графік роботи: з 08:00 до 17:00, з Пн по Пт;

комфортні умови праці;

повна підтримка — зі сторони колег та керівника;

знижки на продукцію виробництва.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

OKKO

знання програм MC Office та в першу чергу MC Exel;

знання первинного бухгалтерського документообігу;

навики ефективних комунікацій, навики роботи з документообігом та договірною діяльністю;

уміння ефективно планувати час з метою досягнення поставлених завдань;

навики публічних виступів;

неконфліктність;

цілеспрямованість;

комунікабельність.

поточне обслуговування клієнтів;

контроль і супроводження документообігу, видача бланків дозволів;

підготовка тендерних документацій та участь у тендерних закупівлях;

робота з обліковими програмами;

адміністрування роботи офісу.

офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня;

без затримки зарплати;

оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний;

забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.).

Відправити резюме можна за посиланням:

Фінансовий консультант, менеджер

Міські фінанси

вища освіта можлива для студента останнього курсу або заочної форми навчання;

грамотна українська мова;

впевнений користувач ПК (Word, Excel);

вміння працювати з великим об'ємом інформації;

організованість;

працездатність;

орієнтація на результат.

спілкування з клієнтами в телефонному режимі;

допомога клієнту у вирішенні проблем;

фіксація звернень в ПО;

ведення документації та звітності.

офіційне працевлаштування з першого дня трудової книги;

оплачуване навчання та підтримка наставника;

дружній колектив;

цікаві задачі та можливості розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кредитний експерт

Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ)

впевнене володіння українською мовою;

досягнення поставлених перед собою цілей;

любов до спілкування з людьми.

активне залучення та консультація клієнтів банку на торговій точці магазину Comfy;

формування кредитних договорів;

інформування клієнтів банку з усіх питань, пов'язаних з оформленням і оплатою кредиту.

визнаний кращим роботодавцем серед фінансових установ України за рейтингом Forbes ;

офіційне працевлаштування з першого дня (трудова книга);

комфортне робоче середовище та підтримка дружньої професійної команди;

навчання з «0», і підтримка в період адаптації

медичне страхування;

позмінний графік роботи: 2/2, 3/3, 4/2;

English Speaking Club та біговий клуб;

можливості навчання з бізнес-тренерами банку;

регулярний перегляд заробітної плати та можливість кар'єрного зростання;

щомісячні бонуси.

Відправити резюме можна за посиланням:

PR-менеджер

Flash, школа англійської мови

креативність;

комунікабельність;

стресостійкість;

ініціативність;

активність.

партнерство з освітніми та іншими закладами міста;

організація івентів;

просунення ідей шляхом зовнішнього PR;

перший дзвінок до клієнта для уточнення актуальності звернення.

крута команда та оплачувані канікули закордоном у якості винагороди за результативність;

збільшення заробітної плати та офіційне працевлаштування;

офіс у центрі та нормований графік (Пн-Пт 09:00 -18:00);

та 100% яскраві робочі будні.

Відправити резюме можна за посиланням:

Маркетолог

Френдт, ТОВ

вища, (бажано, профільна освіта (маркетинг, PR, менеджмент, журналістика, дизайн);

ви постійно розвиваєтесь і в багажу є завершені тематичні курси, тренінги, семінари;

наявність успішного досвіду на аналогічній посаді, володієте ефективними маркетинговими інструментами для просування бізнесу;

володіння знаннями та вміннями просування бренду компанії в соціальних мережах — таких як Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, TikTok, Pinterest, Linkendin та на різних рекламних платформах;

користувач соціальних мереж, в курсі останніх SMM-новин, знання трендових SMM-продукти, добре орієнтування в передових SMM-інструментах, вміння створювати креативні контент- плани (тексти, фото та відео) і поширювати на різних платформах;

особисті якості — креативність, ініціативність, чесність, відповідальність, вміння працювати в команді, відмінна грамотна письмова мова, гарні комунікаційні та організаційні здібності, націленість на постійний розвиток.

розробка та реалізація ефективної SMM-стратегії просування бізнесу, створення контент-планів для соціальних мереж та рекламних платформ, генерування нових ідей, форматів та рубрик контенту;

ведення сторінок компанії у соцмережах, просування бренду компанії на рекламних платформах;

активна участь у просуванні продажу продуктів компанії, в т.ч. наповнення сайту інтернет-магазину;

участь у різноманітних активностях відділу маркетингу: виставки, семінари, дні поля — своєчасне висвітлення інформації про них у пабліках;

планування та контроль виконання маркетингового бюджету, планування і постинг матеріалів для взаємодії з аудиторією на різних платформах, організація створення підрядниками фото/відео контенту, написання текстів постів;

аналіз ринку та конкурентів компанії;

робота з підрядниками по замовленню поліграфічної та сувенірної продукції;

участь у розробці маркетингових матеріалів (каталоги, буклети, банери);

інформаційна підтримка відділу продажів та інших підрозділів департаментів компанії (за потреби).

лідер на ринку: провідна компанією в аграрному секторі з розгалуженою мережею клієнтів та надійною репутацією;

інновації: впровадження нових технологій та розробка інноваційних рішень, що допомагають клієнтам досягати високих результатів;

розвиток: можливість постійного професійного зростання та кар'єрного розвитку;

команда професіоналів: дружній колектив експертів, які готові допомогти та підтримати  на кожному етапі роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер бізнес-клієнтів

Банк Львів

дисциплінованість;

відповідальність;

комунікабельність;

бажання навчатися та вдосконалюватися.

активне залучення бізнес клієнтів на кредитування;

ведення переговорів із клієнтами МСБ;

супровід та консультація клієнтів МСБ;

виїзд на місце ведення бізнесу та проведення фінансово-економічного аналізу (для цього надаємо корпоративне авто);

підготовка документів для кредитування.

офіційне працевлаштування;

ринкова оплата праці;

медичне страхування;

можливість подальшого кар'єрного зростання банку;

корпоративне навчання (тренінги, вебінари, електронні курси та ін.)

участь у заходах та соціальних ініціативах компаній;

28 календарних днів відпустки;

бонус за результати роботи щомісяця;

додаткові вихідні.

Відправити резюме можна за посиланням:

Працівник закладу ресторанного господарства

МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ

любов до спілкування;

бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом;

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар холодного процесу

Щаслива мавпочка

наявність медичної книжки;

навички роботи в команді;

приготування страв відповідно до технологічних карт;

котролювання термінів зберігання продуктів;

своєчасна видача страв;

дотримання санітарно-гігієнічних норм.

 

графік роботи 09:00—21:30; 2/2 або 3/3;

виплата ЗП 2 рази в місяць;

безкоштовне харчування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бармен

TerraMare, мережа ресторанів

досвід роботи на позиції бармена (буде перевагою);

вміння працювати з касовим апаратом;

знання класичних і авторських коктейлів;

відповідальність;

пунктуальність;

вміння працювати в команді та комунікабельність.

приготування напоїв відповідно до стандартів закладу;

підтримання чистоти на робочому місці;

спілкування з комфорту та забезпечення високого рівня обслуговування;

контроль за наявністю та якістю продукту на барі;

ведення касової звітності.

графік роботи: позмінний, з 10:00 до 22:30;

можливість кар'єрного росту та професійного розвитку в нашій мережі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з постачання

Kness Group

досвід роботи в системній компанії не менше;

повну вищу освіту (технічну/економічну);

впевнений користувач ПК: MS Office, Excel, Internet, Power Point;

досвід роботи в ЕRР системі;

відповідальність;

компетентність;

комунікабельність;

бажання навчатись;

чесність і порядність.

організація та координування постачання матеріальних ресурсів відповідної якості у встановлені терміни та у повному обсязі;

здійснення забезпечення всіма необхідними ресурсами;

аналіз та вирішення організаційно-технічних проблем, пов’язаних з постачанням;

виконання роботи з узгодження комерційних умов і укладання договорів та контрактів, оцінка ступеня можливого ризику;

контроль підготовки матеріалів за претензіями до постачальників у разі порушень ними договірних зобов’язань, погодження з постачальниками зміни умов укладених договорів;

проводить переговори та веде ділову переписку з контрагентами.

виконує роботу з первинною документацією;

формує та контролює оплату рахунків згідно календарних планів.

робота в успішній компанії, що активно розвивається, створює тренди ринку, є соціально-відповідальною, має відкриту культуру та цінує ідеї співробітників;

цікаві проекти в інших країнах;

команди, яка створює інновації в найактуальнішій галузі;

офіційне працевлаштування з дотриманням КЗпП України;

сучасний та комфортний офіс, кухні та зони відпочинку;

перспектива професійного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар-універсал

Теревені

досвід роботи від 1-го року (бажано);

знання української домашньої кухні та європейської;

відповідальне ставлення до роботи, вміння організувати виробничий процес на кухні;

здатність працювати в команді та відмінні організаційні можливості;

знання санітарних норм та правил безпеки.

приготування страв з меню закладу (з дотриманням рецептур та технології приготування страв);

забезпечення якості приготування страв;

підтримання чистоти та порядку на робочих місцях.

офіційне працевлаштування;

стабільна та висока ЗП (погодина оплата);

позмінна робота, з 10:00 до 22:00 (графік 3/3);

розвозка додому;

смачне корпоративне харчування.

Відправити резюме можна за посиланням:

HR-менеджер, рекрутер

Майстер Плюс

 

ведення всіх етапів найму: від створення вакансій до адаптації нових співробітників;

активний пошук кандидатів через різні канали: сайти з пошуку роботи, соціальні мережі, рекомендації;

проведення опитувань серед співробітників згідно з інструкціями;

ведення табелю обліку робочого часу;

кадрове діловодство;

підтримання доброзичливої атмосфери в колективі;

виконання додаткових завдань від керівника.

зручне розташування: офіс у районі вишенька — зручно дістатися з будь-якої частини міста;

графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00, година обідньої перерви;

оплачуваний випробувальний термін;

підтримка та менторство: навчання всім нюансам роботи та завжди готові допомогти;

дружня атмосфера: молодий колектив, корпоративи і просто приємне спілкування;

можливість професійного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням: