|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Аналітик консолідованої інформації, бухгалтер |
Агропросперіс |
повна вища освіта, відповідного напрямку підготовки; досвід роботи бухгалтером\економістом; знання бухгалтерського, управлінського обліку, податкового законодавства; впевнений користувач — ПК, 1С, Word, Excel; уважність та готовність працювати з великим об'ємами інформації. |
надання інформації щодо нарахувань фонду оплати праці\премії працівникам; складання щотижневого плану платежів авто-транспортного парку; своєчасне складання та надання документів замовникам щодо виконаних робіт (наданих послуг); аналіз даних 1С з висновками для керівництва; аналіз витрат палива техніки, обладнаної датчиками палива; обробка та аналіз даних роботи техніки; забезпечення своєчасного отримання необхідної інформації для оперативного контролю виробничих процесів; формування та презентування керівництву аналітичних звітів; підготовка пропозицій по результатам проведених аналізів. |
офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗПП України; корпоративний мобільний зв’язок; добровільне медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Промо Лайн |
досвід роботи в продажах (бажано); навички ведення переговорів та побудови відносин; знання інтернет-маркетингу (буде перевагою). |
робота з гарячою базою клієнтів; ведення переговорів, укладання договорів; презентація послуг компанії: SEO, розробка сайтів, SMM, контекстна реклама; виконання планів продажів, аналіз потреб клієнтів; ведення звітності у CRM-системі. |
висока заробітна плата; оплачуване стажування, кар'єрне зростання; дружній колектив, комфортний офіс, вчасні виплати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Асистент у відділ маркетингу, контент-менеджер |
Gift UP |
|
оперативна відповідь у командних чатах з питань, пов’язаних із продуктами відділу маркетингу; базовий монтаж відео для Instagram та Facebook; закадрова участь у зйомках арт-студії; допомога в написанні сценаріїв для рекламних креативів. |
чіткий графік роботи: з 10:00 до 19:00; висока заробітна плата з можливістю кар'єрного зростання; комфортний офіс із гарним ремонтом, постійно працюючим інтернетом та генератором; гібридний формат роботи: частково в студії, частково віддалено. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар холодного процесу |
Гварі |
відповідальність; уважність; стресостійкість. |
|
графік роботи з 10:00 до 22:30, 3/3 (по бажанню можна більше); вчасна виплата з/п двічі на місяць, харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар піци |
Грош |
|
вироблення піци із заготівок; підтримання санітарії; замовлення інгредієнтів. |
вчасна видача з/п; офіційне працевлаштування; компенсація за проїзд; навчаємо; оплачуване стажування; часткова компенсація оренди житла; додаткова мотивація. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер |
Wonder |
розуміння алгоритмів Facebook, Instagram, та роботи з рекламою у соціальних мережах; володіння англійською мовою на рівні В1+/C1; вміння створювати інформаційні графічні креативи у публікаціях та stories; навички розробки контент планів; вміння працювати в графічних та відео редакторах (буде перевогою); креативність; комунікабельність; відповідальність; вміння працювати в команді. |
веденнясторінок: Instagram, Facebook, Linkedin, Telegram; створення мультимедійного контенту і тексу; генерація нових ідей щодо розвитку та просування бренду у інтернет мережах (Facebook, Instagram, Telegram). |
комфортний офіс; нормований графік роботи (можливий part-time); конкурентна з/п (ставка+kpi); навчання, розвиток, кар'єрний ріст; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
Террафуд |
досвід роботи на подібній посаді (буде плюсом, але не є обов’язковим); висока орієнтація на результат та вміння працювати в умовах високого темпу роботи; відповідальність та дисциплінованість у виконанні завдань; вміння працювати в команді та ефективно спілкуватися з колегами; знання та розуміння принципів візуального мерчендайзингу. |
розміщення продукції на полицях відповідно до стратегії компанії та дизайну магазину; контроль за наявністю товару на полицях та вчасне поповнення запасів; виконання планів по розміщенню рекламних матеріалів та акційних товарів; взаємодія з персоналом магазинів щодо розміщення та презентації товару. |
конкурентна заробітна плата та система бонусів; можливість кар'єрного розвитку в компанії; дружній та професійний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Френдт, ТОВ |
вища професійна освіта (фінанси, економіка, бухгалтерія — буде перевагою); успішний досвід на аналогічній посаді не меньше двох років; вміння та знання Excel, MEDOC, бухгалтерських програм; навички працювати в режимі багатозадачності та опрацьовувати великий об'єм інформації; уміння раціонально організовувати свій час та бути працьовитим і вміти концентруватись на роботі. |
ведення обліку по автомобілям — перевірка ТЗ та використаного палива, списання палива, підшивка шляхових листів; Нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних, підготовка заявок на виплату зарплати, відпускних, лікарняних та податків; перевірка та рознесення в базу 1С заключених договорів по оренді землі; нарахування орендної плати пайовщикам; ведення обліку витрат по напрямку виробництво с\х; ведення обліку доходів по напрямку виробництво с/х; ведення обліку по посіву та збору с/х продукції, виробництво. |
конкурентоспроможна заробітна плата, що відповідає твоїм навикам, досвіду та досягненням; система бонусів та премій за досягнення поставлених продажних цілей; додаткові стимулюючі програми, які дозволять тобі збільшити свій дохід та отримати додаткові переваги від успішної роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера |
Шахов Д.П., ФЛП |
досвід роботи на аналогічній посаді протягом 1-го року буде перевагою; знання основ бухгалтерії; вміння працювати з бухгалтерськими програмами та Microsoft Office; висока увага до деталей та вміння працювати з числовими даними; відповідальність та організованість. |
співпраця з бухгалтерським відділом для вирішення поточних питань; ведення інвентаризаційних операцій; робота з первинною документацією; виконання інших завдань, пов’язаних з програмою 1С. |
стабільна робота; можливість професійного зростання; конкурентна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Вчитель англійської мови |
ThinkGlobal (Вінниця) |
педагогічна освіта або досвід роботи у дитячому навчальному закладі; знання англійської мови обов’язкове, бажаний досвід розмовними практики з нейтів-спікерами; грамотна усна та письмова українська мова; уміння спілкуватися з дітьми у креативному форматі з демократичним та індивідуальним підходом; володіння інформаційними технологіями на рівні впевненого користувача; прагнення до самовдосконалення та навчання. |
викладання для дітей 1−10 класів; підготовка занять і навчальних матеріалів; організація навчальних процесів відповідно до корпоративних стандартів; надання зворотного зв’язку батькам; проведення роботи з учнями на основі їх індивідуальних особливостей. |
академічна свобода викладання та можливість реалізації креативних ідей у системі навчання нового формату; демократична корпоративна культура та командна робота; гідний рівень фінансової винагороди та вчасну оплату праці; допомога в підготовці до занять і навчання найсучаснішим методикам педагогіки; навчальні івенти, курси для підвищення кваліфікації як Викладача нової генерації; гнучкий графік (можливість корегувати кількість і розклад академічних годин); можливості для росту вашої фінансової винагороди за рахунок підвищення кваліфікаційної категорії, участі у мотиваційних заходах та фахових проектах. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Комірник |
Тропік, ТОВ |
вища, незакінчена вища; досвід ефективної роботи завідувачем складу або комірником з навичками керування колективом від 1-го року; досвід роботи з ПК та програмою 1С (або іншими складськими програми); знання складського обліку. |
організація безперебійної роботи складу; прийом, ротація та видача товару; облік та зберігання товарно-матеріальних цінностей; проведення інвентаризації; слідкування за термінами придатності товару. |
робота в стабільній компанії; вчасна виплата заробітної плати (два рази в місяць); перспектива кар'єрного росту; офіційне працевлаштування; графік роботи 6-денний робочий тиждень (позмінний графік роботи). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
PR-менеджер |
Flash, школа англійської мови |
креативність; комунікабельність; стресостійкість; ініціативність; активність. |
партнеритися із освітніми та іншими закладами нашого міста; займатися івентами; просування ідеї шляхом зовнішнього PR. |
крута команда та оплачувані канікули закордоном в якості винагороди за результативність; зростаюча заробітна плата та офіційне працевлаштування; офіс у центрі та нормований графік (Пн-Пт 09:00 -18:00); та 100% яскраві робочі будні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Журналіст-копірайтер в редакцію |
Vinbazar.com |
профільна освіта; вміння швидко та якісно працювати з текстом; ініціативність; знання основних програм Microsoft та сервісів Google; вільне володіння українською мовою; впевненим користувачем комп’ютера; |
відвідування міських заходів, пресконференцій, брифінгів та інша журналістська робота «в полі» фото та відео зйомка; ведення соціальних спільнот; написання оригінальних текстів; копірайтинг та рерайтинг сторонніх матеріалів; |
робота в офісі; гарантована та своєчасна оплата праці; зручний графік; відпустка. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор сайту |
Мільйон Квітів |
|
адміністрування сайту; оновлення асортименту; прийняття замовлень; консультація клієнтів. |
прозора система оплати; робота в затишному офісі на вул. Київській; можливість кар'єрного зростання; практичний досвід: можливість зануритися в реальний світ онлайн-продажів, де зможете відточити свої навички та отримати безцінний досвід роботи з найсучаснішими інструментами та технологіями; професійний розвиток: сприяння постійному навчанню та розвитку співробітників; участь у внутрішніх тренінгах допоможе стати експертом у сфері електронної комерції; командна робота: успіх компанії залежить від злагодженої роботи команди. в колективі ви знайдете підтримку та натхнення для реалізації ваших професійних цілей; гнучкий графік з 08:00 — 20:00 (2/2, 3/3). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Товарознавець |
Staleks Shop & Service |
досвід роботи на складі, бажано на аналогічній посаді; знання облікових програм; вміння працювати в режимі багатозадачності; уважність; відповідальність; стресостійкість; порядність та чесність. |
контроль термінів придатності; повернення товару постачальникам; прийом переміщень з магазинів; прийом повернень від покупців; робота з рекламаціям; проведення інвентаризації. |
офіційне працевлаштування; графік роботи Пн-Пт з 09.00 до 18.00; робота у стабільній компанії; корпоративні знижки на продукцію; дружній колектив; постійна підтримка керівництва та колег в роботі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер бізнес-клієнтів |
Банк Львів |
дисциплінованість, відповідальність, комунікабельність, бажання навчатися та вдосконалюватися. |
активне залучення бізнес клієнтів на кредитування; ведення переговорів із клієнтами МСБ; супровід та консультація клієнтів МСБ; виїзд на місце ведення бізнесу та проведення фінансово-економічного аналізу (для цього надаємо корпоративне авто); підготовка документів для кредитування. |
офіційне працевлаштування; ринкова оплата праці; медичне страхування; можливість подальшого кар'єрного зростання банку; корпоративне навчання (тренінги, вебінари, електронні курси та ін.); участь у заходах та соціальних ініціативах компанії; 28 календарних днів відпустки; бонус за результатами роботи щомісяця; додаткові вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Soprano, ресторан |
бажання працювати в гостинній галузі; вміння працювати в команді; комунікабельність та уважність до деталей; відмінні комунікаційні навички. |
прийом та обслуговування гостей; рекомендація страв та напоїв; робота з касою та замовленнями; дотримання стандартів обслуговування; підтримання чистоти в робочому місці. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Юрист |
Герасимчук О.О., ФОП |
юридична освіта; вміння формувати процесуальні документи; грамотна ділова українська мова; навички спілкування, в тому числі по телефону; упевнена робота з комп’ютером, зокрема Word, Excel, PDF, Google Диск, Gmail; уважність і мегавідповідальність. |
готувати адвокатські запити, клопотання, позовні заяви, скарги, заяви, і т.п; готувати інформаційні запити до органів державної влади; працювати з єдр судових рішень; оформлювати договори з клієнтами; надавати юридичні консультації; відстежувати зміни в законодавстві; працювати з документацією. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Talent Hunters Hub |
вільне та грамотне володіння усною та письмовою українською мовою; високий рівень комунікабельності; уважність та структурність; хороші навички роботи з ПК. |
просування клієнтського проєкту; надання якісного сервісу у телефонному режимі; своєчасне надання клієнтові інформації щодо актуальних оновлень проєкту. |
офіційне працевлаштування; графік Вт — Сб з 11:00 до 20:00 (1 год. lunch break); оплачуване навчання і стажування; комфортне робоче місце з гарним технічним забезпеченням. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст, менеджер із супроводу клієнтів |
Grand Car |
добрі комунікативні навички, а також ведення переговорів з клієнтами по телефону; стресостійкість, організованість та увага до деталей; досвід роботи у сфері логістики / продажів. |
супровід клієнта на етапі оплат та доставки автомобіля; комунікації з перевізниками для забезпечення доставки автомобілів та вирішення питань під час транспортування; контроль документообігу для доставки авто та забезпечення вчасності та точності інформації для клієнтів |
можливість придбання авто із США за вигідною ціною; унікальний підхід до навчання у кваліфікованих профі компанії: навчання новим технікам роботи з клієнтами та підвищення кваліфікації за рахунок компанії; щоквартальні корпоративні заходи (квести, розважальні заходи); сучасна техніка для роботи; зручний графік: Пн-Пт, 09:00 — 18:00, робота з офісу; кар'єрні перспективи: куратор > старший менеджер з логістики; високий рівень довіри клієнтів до компанії; прозора система бонусних мотивацій; робота в налагодженій сrm-системі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу сільськогосподарської техніки |
Френдт, ТОВ |
|
залучення нових клієнтів та розширення бази клієнтів у сфері агробізнесу; активний пошук потенційних клієнтів та розбудова взаємовигідних партнерських відносин; презентація продуктів та послуг компанії, консультування клієнтів та надання рекомендацій щодо оптимальних рішень; управління власним портфелем клієнтів та досягнення поставлених цілей продаж; аналіз ринку та конкурентів, збір та аналіз даних щодо продажів та впровадження стратегій для збільшення обсягів продажів; презентація продуктів та послуг компанії, надання послуг обприскувачів Ecorobotix; продаж кабельної продукції, запчастини до обприскувачів, тракторів та розкидачів; продаж сільськогосподарської техніки. |
конкурентоспроможна заробітна плата, що відповідає навичкам, досвід та досягненням. система бонусів та премій за досягнення поставлених продажних цілей; поціновування вкладу у розвиток компанії; додаткові стимулюючі програми, які дозволять збільшити дохід та отримати додаткові переваги від успішної роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
- Навчаємося та розвиваємося разом з Erasmus+
- Науково-методичний семінар «Штучний інтелект у викладанні: досягнення та виклики» на кафедрі іноземної філології та перекладу
- Майстер-клас від викладачів кафедри іноземної філології та перекладу: копірайтинг як інструмент самопрезентації в соцмережах
- Участь викладачів кафедри іноземної філології та перекладу і студентів спеціальності «Філологія» у вебінарі «Exploding Al myths: 5 ways translators and interpreters can navigate a changing»
- Участь здобувачів вищої освіти спеціальності «Філологія» у вебінарі «Три стратегії побудови карʼєри для перекладача-початківця»
- Всеукраїнський студентський круглий стіл «Технології розвитку soft skills»
- Участь викладачів кафедри іноземної філології та перекладу в тренінгу з аудіовізуального перекладу
- Доцент кафедри іноземної філології та перекладу Віолета Нечипоренко увійшла до складу журі обласного творчого конкурсу «Світ мов та мови світу» серед здобувачів освіти ЗФПО Вінницької області
- Участь студентів спеціальності «Філологія» у літературному майстер-класі «Мова літератури: переклади та їх тонкощі»
- Відбулось чергове засідання розмовно-дискусійного клубу «Insight into English» на тему «Utopia City: Designing the Future»
- Відбувся воркшоп «Stereotypes vs Reality: True, False or In-between the Cultural Cliches» з тьюторем-носієм мови для студентів
- Гостьова лекція про виклики і можливості усного перекладу для студентів ОП «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська»
- Відбулася інформаційна сесія «Build your Future with VITE SUTE» для учнів комунального закладу «Ліцей №1 селища Стрижавка Вінницького району Вінницької області»
- Майстер-клас «Spread the News» для студентів КЗВО «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж»
- Медіаграмотність у дії: студенти прослухали майстер-клас від юриста ГО Veteran Hub Миколи Тимощука
- ВІКТОРІЯ ДОРОЖЕНКО – ПЕРЕМОЖНИЦЯ ФІНАЛЬНОГО XV МІЖНАРОДНОГО МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОГО КОНКУРСУ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА
- Участь викладачів кафедри іноземної філології та перекладу в онлайн-конференції «Linguist United Conference Ukraine 2025»
- Підсумкове обговорення освітніх програм «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська» для здобувачів ОС «бакалавр», ОС «магістр»
- Відкрите засідання наукового гуртка «American and English Studies»
- Вітаємо переможців конкурсу перекладу
- Відбулось відкрите засідання розмовно-дискусійного клубу «Insight into English» на тему «Workplace Wonders: Career Chat»
- Відкрите засідання наукового гуртка «Translation studies» кафедри іноземної філології та перекладу
- ЗДОБУВАЧІ ВТЕІ – ПЕРЕМОЖЦІ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО КОНКУРСУ
- Відбулося відкрите засідання дискусійного клубу «Сучасні лінгвістичні студії»
- Студенти ОП «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська» долучилися до літературного майстер-класу «Словами рідної мови»
- Участь кафедри іноземної філології та перекладу в міжнародному вебінарі «Upskilling for the AI Era» від WLSP
- Участь викладачів кафедри іноземної філології та перекладу в науковому семінарі «Сучасний стан української NLP»
- Участь викладачів кафедри іноземної філології та перекладу у літературному вечорі
- Участь викладачів кафедри іноземної філології та перекладу у вебінарі «Нейронні мережі та штучний інтелект у перекладі: використання NMT у локалізації та майбутнє професії перекладача»
- Віртуальний візит студентів спеціальності «Філологія» до Генеральної дирекції з питань перекладу Європейської Комісії (Бельгія)
- Захист курсових проєктів з історії зарубіжної літератури в інноваційному форматі
- Участь викладачів кафедри іноземної філології та перекладу в міжнародній онлайновій конференції «Academic English 2024»
- Другий етап ХV мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка
- Другий етап ХХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика
- Студенти та викладачі долучилися до роботи студентського круглого столу «Українська молодь після війни»
- Speaking Club для філологів: нові теми, живе спілкування та вдосконалення англійської
- Участь кафедри іноземної філології та перекладу в роботі «Translating Europe Forum 2024» (Брюсель, Бельгія)
- Участь у патріотичній грі-вікторині «Міфічний СлОїк»
- Здобувачі вищої освіти відвідали захід «View time 2.0»
- Всеукраїнський круглий стіл «Штучний інтелект в освіті: досягнення і виклики»
- На кафедрі іноземної філології та перекладу відновив роботу «Speaking Club»
- Виїзне практичне заняття для студентів спеціальності «Філологія» в межах вивчення ОК «Теорія мовної комунікації»
- Майстер-клас «Віртуальне турне унікальними бібліотеками світу» від Олена Марчук (ВОУНБ ім. В.Отамановського)
- Студенти ВТЕІ ДТЕУ відвідали захід організований Громадською організацією "Політичний центр" на тему : "Тіні Імперії: зросійщення української мови"
- Здобувачі вищої освіти отримали диплом ІІІ ступеня Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт «Кредитно-банківська система: історія, сучасність та перспективи розвитку»
- Відбувся науково-практичний семінар на тему «Особливості оподаткування доходів фізичних осіб - 2025. Податкова знижка»
- Відбувся майстер-клас за участю митного брокера Наталії Обухової
- Засідання наукового гуртка «Актуальні проблеми модернізації фінансової системи»
- Директором Департаменту фінансів Вінницької обласної військової адміністрації Миколою Анатолійовичем Копачевським проведено лекцію на тему «Принципи формування місцевих бюджетів в умовах економічної нестабільності»
- Студентка 2 курсу спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» Скаженюк Дарія вийшла у ІІ тур Всеукраїнського фахового конкурсу студентських наукових робіт з публічних фінансів
- Доцент кафедри фінансів провела гостьову лекцію в рамках програми «Visiting professor»
- ІІ тур Всеукраїнського фахового конкурсу студентських наукових робіт з публічних фінансів
- Було проведено фінансову трансформаційну гру «Життєвий капітал»
- Відбулося підсумкове обговорення проєктів освітньо-професійних програм спеціальності D2 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок»
- У рамках Global Money Week 2025 відбулась фінансова трансформаційна гра «Життєвий капітал»
- Проведено семінар на тему «Розвиток міжнародної співпраці та інвестиційної політики Вінницького регіону»
- Відкрите засідання наукового гуртка «Сучасна фінансова політика України: проблеми та перспективи»
- Проведено круглий стіл на тему «Розвиток фінансової інклюзії в Україні»
- Відкрите засідання наукового гуртка «Актуальні проблеми модернізації фінансової системи»
- Відбувся семінар на тему «Фінансова стратегія маркетингу та реклами страхових послуг» за участю представників ПрАТ «Страхова компанія «МІСТО»
- Проведено лекцію на тему: «Права жінок та гендерна рівність в Україні та країнах Європи»
- Гостьова лекція на тему "Цифрова трансформація фінансів: як нові технології формують роль фінансиста"
- Участь у семінарі НБУ «Тенденції фінансового сектору України та інструменти для управління ризиками»
- Проведено Всеукраїнський круглий стіл на тему: «Публічні фінанси органів місцевого самоврядування в умовах євроінтеграції»
- Участь у «Посвяті в старшокласники» КЗ «Вінницький ліцей №4»
- Засідання наукового гуртка «Сучасна фінансова політика України:проблеми та перспективи» на тему: «Банківський сектор та монетарна політика: виклики воєнного стану»
- Участь у Всеукраїнському тестуванні з фінансової грамотності
- Засідання наукового гуртка «Актуальні проблеми модернізації фінансової системи» на тему: «Перспективи фінансування відновлення економіки України і проблеми заборгованості» (керівник гуртка – д.е.н., професор Олена Прутська)
- Участь у UpSkill Soft Skill conference
- Проєкт «Гроші у твоїй кишені» в рамках освітніх компонентів «Соціальне страхування» та «Фінансування бізнесу»
- Участь у Всеукраїнській студентській науково-практичній інтернет-конференції «Фінансово-кредитні системи: проблеми теорії і практики»
- Участь у Всеукраїнській студентській науково-практичній інтернет-конференції «Фінансово-кредитні системи: проблеми теорії і практики»
- Участь у форумі «Фінансовий моніторинг в Україні: виклики та перспективи»
- Участь у Всеукраїнській студентській науковій конференції «Фінансова політика у системі соціально-економічного розвитку України»
- Участь у лекції "Страхові продукти і послуги, які формують тренди у страхуванні", яка відбулась за ініціативи Національного банку України
- Відбулося засідання наукового гуртка «Актуальні проблеми модернізації фінансової системи» на тему: «Фінансова інфраструктура України в умовах воєнного стану»
- Засідання наукового гуртка "Сучасна фінансова політика України: проблеми та перспективи"
- Атестація здобувачів вищої освіти освітнього рівня Бакалавр спеціальності 071 Облік і оподаткування ОП "Фінансовий контроль та аудит"
- У Вінницькому торговельно-економічному інституті ДТЕУ, на базі кафедри обліку та оподаткування, відбувся Всеукраїнський круглий стіл «Проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу і контролю в нестабільних умовах господарювання»
- Студенти ВТЕІ ДТЕУ гідно представили Інститут у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Облік і оподаткування»
- ХІІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Облік, контроль і аналіз в управлінні підприємницькою діяльністю»
- Науково-педагогічні працівники кафедри обліку та оподаткування ВТЕІ взяли участь у професійному вебінарі на тему «Аудит очима розробника програмного забезпечення: залишки на початок періоду та порівняльна інформація»
- Науково-педагогічні працівники кафедри обліку та оподаткування ВТЕІ взяли участь у вебінарі на тему «Максимізація прибутку та грошового потоку за умов обмежених ресурсів»
- У Вінницькому торговельно-економічному інституті ДТЕУ на базі кафедри обліку та оподаткування проведено лекцію on-line головним бухгалтером ПП «Довіра», кандидатом економічних наук, доцентом Бондар Тетяною
- У Вінницькому торговельно-економічному інституті ДТЕУ на базі кафедри обліку та оподаткування проведена лекція on-line директором ТОВ «Аудиторська фірма «Файненс Лоу Аудіт Груп», сертифікованим аудитором Гавронською Іриною
- Здобувачі вищої освіти спеціальності «Облік і оподаткування» долучилися до професійного вебінару на тему «Робота податкового консультанта»
- Cтудентка ВТЕІ ДТЕУ взяла участь у Всеукраїнській студентській науковій конференції
- У Вінницькому торговельно-економічному інституті ДТЕУ на базі кафедри обліку та оподаткування проведена квест-гра «Я – майбутній професіонал»
- Мотиваційна зустріч з практиками Вінницької державної податкової інспекції ГУ ДПС у Вінницькій області для студентів 1 курсу спеціальності 071 «Облік і оподаткування»
- У Вінницькому торговельно-економічному інституті ДТЕУ на базі кафедри обліку та оподаткування проведена гостьова лекція директором ТОВ «БУХГАЛТЕР БІЗНЕС ГРУП», Кузьмик Вірою
- Відбулася гостьова лекція на тему: «Можливості сервісу YouControl для перевірки юридичних та фізичних осіб»
- Представники кафедри обліку та оподаткування взяли участь у Регіональному форумі «Вінниччина інноваційна:людина-освіта-бізнес-урядування»
- Кафедра обліку та оподаткування ВТЕІ ДТЕУ взяла участь у Ювілейному короткостроковому заході приуроченому до 5-ї річниці Громадської організації «Професійна організація аудиторів, бухгалтерів та викладачів ОКД» «АУДИТ ТА БУХОБЛІК. РАЗОМ У МАЙБУТНЄ!»
- Кафедра обліку та оподаткування ВТЕІ ДТЕУ взяла участь у XVI Міжнародному бізнес-форумі «Проблеми та перспективи розвитку інноваційної діяльності в Україні»
- Представники ВТЕІ ДТЕУ взяли участь у Загальних зборах спілки Мережі ОГС «Місто Змістів»
- Відбулося відкрите засідання дискусійного клубу «Сучасна проблематика обліку, аналізу і контролю в сфері господарської діяльності»
- Відбулося публічне обговорення робочими групами та стейкголдерами проєктів освітніх програм «Облік і оподаткування» для першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти
- У Вінницькому торговельно-економічному інституті ДТЕУ на базі кафедри обліку та оподаткування відбувся студентський круглий стіл «Облік, контроль та оподаткування діяльності підприємства в умовах відродження країни»
- Відбулося відкрите засідання студентського наукового гуртка «Сучасний бухгалтер»
- Відбулося відкрите засідання наукового гуртка «Бізнес-аналітик» на тему: «Аналіз бізнес-процесів соціально-економічного сектору в умовах воєнного стану»
- Доцент кафедри обліку та оподаткування Гладій Ірина взяла участь в обговоренні освітніх програм
- Науково-педагогічні працівники долучилися X Всеукраїнського круглого столу «Конкурентоспроможність підприємств торгівлі: сучасні реалії та стратегічні прогнози»
- Науково-педагогічні працівники долучилися до онлайн-заходів МІЖНАРОДНОГО ТИЖНЯ «МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ УНІВЕРСИТЕТІВ ТА ГРАНТОВА ДІЯЛЬНІСТЬ»
- У Вінницькому торговельно-економічному інституті ДТЕУ на базі кафедри обліку та оподаткування було проведено гостьову лекцію за участі директора Товариства з обмеженою відповідальністю «Центр «СНІШ»» Шандрухіної Олени Юріївни
- Здобувачі вищої освіти взяли участь у Всеукраїнському форумі, що організувала кафедра обліку, аудиту та оподаткування Державного біотехнологічного університету
- Участь у вебінарі «Бухгалтери та аудитори - учасники євроінтеграційних процесів»
- Участь у відкритій зустрічі під час проведення акредитаційної експертизи у Національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут»
- Відбулася ІХ студентська наукова конференція «Сучасний стан, актуальні проблеми та перспективи розвитку вітчизняної системи контролю, аудиту та аналізу»
- Участь у ІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Трансформація обліку та бізнес-консалтингу в умовах невизначеності: сучасні тенденції, виклики, міжнародний досвід»
- У Вінницькому торговельно-економічному інституті ДТЕУ на базі кафедри обліку та оподаткування проведена лекція головою Вінницького обласного клубу бухгалтерів Гусар Ларисою
- Відбулося засідання студентського наукового гуртка «Сучасний бухгалтер»
- Відбулася презентація від представників банку "Львів" для студентів ВТЕІ ДТЕУ
- Участь у круглому столі «Незалежність: шлях до єдності» ВОУНБ ім. В. Отамановського
- Участь у науково-практичному семінарі «Актуальні проблеми досліджень у сфері інтелектуальної власності та шляхи їх вирішення»
- Творчі квести від першокурсників: психологія оживає в інтерактиві
- Участь здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності «Психологія» у заходах Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?»
- Тренінг «Перша психологічна допомога» за участю здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 053 «Психологія» ОП «Економічна та соціальна психологія»
- Тренінг «Шлях до розуміння та підтримки ветеранів» за участю здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 053 «Психологія» ОП «Економічна та соціальна психологія»
- Участь у форумі «Обʼєднані незламністю. Реінтеграція та ресоціалізація молодих ветеранів та ветеранок»
- Для студентів спеціальності «Право» була проведена гостьова лекція на тему «Право на ідею: реєстрація та комерціалізація інтелектуальної власності»
- День психолога у ВТЕІ ДТЕУ
- Гостьова лекція фахівців відділу криміналістичного забезпечення слідчого управління ГУНП у Вінницькій області
- Воркшоп з медіаграмотності для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 053 «Психологія» ОП «Економічна та соціальна психологія»
- Гостьова лекція для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 053 «Психологія» за участі журналістів Марини Тепленко, Аріни Кантоністової, Вадима Мазурика
- Участь у дискусії форматі ЮрФем Open Space на тему “Потерпілоорієнтований підхід у справах сексуального насильства: кращі регіональні практики та наявні виклики”
- Проведено практичні заняття на базі сектору одорологічних досліджень Вінницького НДЕКЦ МВС
- Гостьова лекція для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 053 «Психологія» за участі керівника ГО «Незалежність» Оксани Оріщук
- Здобувачі вищої освіти за спеціальністю «Право» відвідали Вінницький окружний адміністративний суд
- Відбулась лекція Секретаря Великої Палати Верховного Суду Віталія Уркевича
- Підсумкове обговорення освітніх програм спеціальності D8 «Право» освітнього рівня «бакалавр» та «магістр» та С4 «Психологія» освітнього рівня «бакалавр»
- Відбулися «Юридичні дебати» на актуальну тему: «Виборчий вік в Україні має бути знижений до 16 років»
- У ВТЕІ ДТЕУ пройшов брейн-ринг «Знавці кримінального процесу»
- Проведено вікторину «PsyIQ: Перевір свої психологічні знання»
- Відкрите засідання психологічного гуртка "Евріка"
- Відбулася олімпіада з «Міжнародного права»
- Правовий семінар «Дотримання академічної доброчесності»
- Відбулася олімпіада з «Політології»
- Практичне заняття із студентами щодо особливості роботи з криміналістичною технікою у Вінницькому НДЕКЦ МВС
- Відбулася гостьова лекція «Збирання цифрової інформації як окремий спосіб отримання доказів під час кримінального провадження»
- Студенти 3 курсу спеціальності «Право» грали в інтелектуальну гру «Нерозкриті справи»
- Підписання договору про співпрацю між ВТЕІ ДТЕУ та Психологічним Центром «FIDES»
- В рамках проєкту «Територія безпеки» встановленні «Куточки безпеки»
- У ВТЕІ ДТЕУ відбулося нагородження переможців конкурсу відеороликів «Територія безпеки»
- Участь у правозахисній конференції з нагоди Міжнародного дня прав людини: «Права людини-гарантія розвитку людства»
- Участь у круглому столі «Захист прав людини в умовах глобальних викликів»
- Участь у круглому столі «Захист прав військових в рамках міжнародного гуманітарного права»
- Студенти 4-го курсу спеціальності «Право» брали участь у Міжнародній правозахисній конференції «Десятиліття 2014-2024. Відвойовуючи права людини. Зберігаючи демократію.»
- Студенти спеціальності «Право» брали участь у Всеукраїнській конференції «Аеро-2024. Повітряне і космічне права»
- Ліцеїсти Комунального закладу «Вінницький ліцей №4» та Комунального закладу «Вінницький ліцей №29» брали участь у освітньо-просвітницькому проєкті «ТЕРИТОРІЯ БЕЗПЕКИ»
- Зустріч з Представником Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини у Вінницькій області
- Студенти спеціальності «Маркетинг» брали участь в освітньо-просвітницькому проєкті «ТЕРИТОРІЯ БЕЗПЕКИ»
- У ВТЕІ ДТЕУ відбулася гостьова лекція на тему «Наркотики. Наркозалежність. Наслідки»
- Студенти спеціальностей «Право» та «Соціальне забезпечення» брали участь в освітньо-просвітницькому проєкті «ТЕРИТОРІЯ БЕЗПЕКИ»
- Студенти 3 курсу спеціальності «Право» знайомилися із тонкощами діяльності професії поліцейського
- У ВТЕІ ДТЕУ розпочався освітньо-просвітницький проєкт «ТЕРИТОРІЯ БЕЗПЕКИ»
- Практичне заняття у Вінницькому районному управління поліції Головного управління Національної поліції у Вінницькій області
- Здобувачі вищої освіти ОП «Економічна та соціальна психологія» зустрілись з керівником відділу психологічної підтримки VinSmart Центру (Комунальний заклад «Центр підліткових клубів за місцем проживання»)
- Всеукраїнський круглий стіл «Вітчизняна юриспруденція: досвід, проблеми, перспективи»
- Студенти спеціальності «Право» відвідали кризовий центр «Ми поруч»
- Квест «Вплив Магдебургського права на розвиток середньовічних міст в Україні»
- У ВТЕІ ДТЕУ відбувся День ментального здоров'я
- Правовий семінар «Дотримання академічної доброчесності»
- Участь студентів-юристів у мотиваційній зустрічі з топовими фахівцями міста «Особливості реалізації юридичної професії в умовах воєнного стану»
- Відбулися «Дебати» на актуальну тему: «Легалізація ринку зброї: потреба українського суспільства чи реальна загроза»
- Виїзна лекція-екскурсія для здобувачів вищої освіти ОПП «Право» в межах вивчення освітнього компоненту «Історія держави і права»
- Участь у серії вебінарів до Дня винахідника та раціоналізатора «Інтелектуальна власність як каталізатор розвитку інноваційного середовища»
- Відбувся ІV науково-методичний онлайн-семінар з міжнародною участю "Відповідальне батьківство ХХІ століття"
- Всеукраїнський проєкт "Тренінг психічного здоров'я "Мій спокій-моя сила"
- Здобувачі вищої освіти ОП «Право» відвідали Вінницький апеляційний суд
- Здобувачі вищої освіти ОП «Економічна та соціальна психологія» під керівництвом практичного психолога інституту Шуй Н.В. відвідали VinSmart центр (Комунальний заклад «Центр підліткових клубів за місцем проживання»)
- Науково-педагогічні працівники кафедри інформаційних систем та технологій взяли участь у семінарі «Співпраця освіти та бізнесу: принципи, підходи, інструменти та практичні приклади»
- Участь науково-педагогічних працівників кафедри інформаційних систем та технологій ВТЕІ у науково-методичному семінарі «Інноваційні методи викладання освітніх компонентів»
- Відбувся Всеукраїнський науково-практичний вебінар «Інтерактивний освітній простір ЗВО»
- Підсумкове обговорення освітніх програм спеціальності F6 «Інформаційні технології у підприємництві» освітніх рівнів «бакалавр» та «магістр»
- Відбулося відкрите засідання наукового гуртка «Застосування інноваційних технологій при створенні сайтів» на тему «Адаптивний дизайн: інновації та перспективи веб-розробки»
- Для здобувачів вищої освіти проведено майстер-клас на тему «Використання фронтенд технології ReactJS для забезпечення потреб бізнесу»
- Відкрите засідання дискусійного клубу «Інноваційні технології в управлінні підприємствами та організаціями»
- У ВТЕІ ДТЕУ відбувся круглий стіл на тему «Цифрова трансформація бізнес-процесів підприємств в умовах воєнного часу»
- Відбулося відкрите засідання наукового гуртка «Практичні використання IT рішень для підвищення рівня бізнес-процесів» на тему: «Використання та тренінг готових LLM моделей для автоматизації процесів бізнесу»
- Для здобувачів вищої освіти проведено гостьову лекцію на тему «Схемотехнічні основи елементної бази для програмування мікроконтролерів в галузі інформаційних систем та технологій»
- Викладачем кафедри інформаційних систем та технологій ВТЕІ ДТЕУ була проведена лекція на тему «Використання блокчейн та нейромережевих технологій у сфері культури та мистецтва»
- Для здобувачів вищої освіти проведено гостьову лекцію на тему: «Кібергігієна в інформаційному просторі»
- Було проведено майстер-клас на тему: «Моделювання критичних навантажень на мережеві вузли та сервери у спеціалізованих програмних засобах»
- Відбулась ІХ студентська наукова конференція «Математичні методи, моделі та інформаційні технології в управлінні підприємством»
- У Вінницькому торговельно-економічному інституті ДТЕУ відбулася акредитаційна експертиза ОП «Інформаційні технології у бізнесі» ОС «магістр»
- QR-квест «Світ ІТ»
- Виїзна лекція-екскурсія для здобувачів вищої освіти ОПП «Інформаційні технології у бізнесі» в межах вивчення освітнього компоненту «Офісні комп’ютерні технології»
- Для здобувачів вищої освіти проведено гостьову лекцію на тему «Основи проведення наукового дослідження в галузі інформаційних систем та технологій»


