Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Адміністратор

 

ТОВ Наука для дітей

 

спрямованість на результат;

відповідальність;

бажання навчатись;

позитивний настрій.

 

 

зустріч клієнтів;

вхідні та вихідні дзвінки;

запис та облік;

вирішення організаційних питань;

допомога в організації роботи;

виконання доручень;

підтримка духу в колективі;

підтримка порядку на робочих місцях.

 

 

зручне розташування;

комфортні умови роботи.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Економіст планово-економічного відділу

 

КНП Вінницький обласний клінічний високоспеціалізований ендокринологічний центр

 

вища освіта;

навички грамотного усного та письмового спілкування;

самоорганізованість, висока відповідальність та уважність;

орієнтовність на результат;

ініціативність;

стресостійкість, активна життєва позиція.

 

 

розрахунок потреб для складання фінансового плану центру по показникам, предметам, обладнанню, інвентарю, медикаментам та перев’язувальним матеріалам, продуктам харчування, оплаті комунальних послуг та енергоносіїв;

підготовка бюджетних запитів відповідно до показників та звіти про виконання бюджетних запитів.

 

 

графік роботи: з 08:30 до 16:30;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет;

зручне розташування офісу в центрі міста.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Менеджер із збуту

 

Сади України

 

вища освіта (бажано агрономічна);

знання специфіки ринку регіону;

досвід роботи на аналогічній посаді;

наявність водійського посвідчення.

 

 

реалізація посівних матеріалів;

консультаційна підтримка клієнтів;

забезпечення замовлень на продукцію агрофірми;

укладання договорів на поставку;

складання заявок;

прийом та контроль первинної документації, підготовка рахунків на оплату продукції;

оформлення транспортних, розрахункових і платіжних документів;

складання звітності про рух продукції зі складу.

 

 

офіційне працевлаштування;

забезпечення мобільним зв’язком та транспортним засобом.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Бухгалтер (первинна документація)

 

ТОВ АВ метал груп

 

закінчена вища освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років;

впевнений користувач 1С УПП, ПК, Microsoft Office;

старанність, організованість, стресостійкість, порядність.

 

 

ведення первинної документації: прихідні накладні та видаткові накладні, авансові звіти, ТТН;

формування рахунків на оплату;

ведення обліку руху продукції (внутрішні переміщення, повернення);

звірка з контрагентами;

робота з касою (терміналами, касовими апаратами).

 

 

офіційне працевлаштування згідно КЗпП, повний соціальний пакет;

графік роботи: Пн-Пт, з 08:00 до 17:00;

можливість професійного та кар’єрного зростання;

корпоративний мобільний зв’язок.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Адміністратор

 

Діапазон

 

комунікабельність;

грамотність, цілеспрямованість;

знання ПК.

 

 

прийом заявок та дзвінків від клієнтів;

заповнення документів;

укладення договорів з клієнтами;

розрахунок клієнтів після обслуговування;

забезпечення офісу всім необхідним.

 

 

готова система роботи;

можливість гнучкого графіку;

можливість професійного зростання.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Оператор АЗК, продавець

 

WOG

 

 

 

розрахунок клієнтів на касі;

консультування клієнтів щодо характеристик і цін на пальне та товари магазину;

інформування про акційні пропозиції;

викладка товарів в торговому залі;

приготування фірмових хот-догів та бургерів;

надання відмінного сервісу та створення приємної атмосфери на АЗК.

 

офіційне працевлаштування з першого дня;

змінний графік роботи;

знижки для працівників компанії на продукцію WOG CAFE та WOG MARKET;

підтримка наставника та колег у період адаптації;

корпоративне навчання та професійне зростання.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Керівник кав’ярні

 

Львівські Круасани

 

наполегливість, впевненість, вміння бути лідером та бажання працювати;

досвід роботи на керівній посаді в сфері харчування від 1-го року;

гарні навички продажу та управління персоналом, уміння працювати в команді;

досвід ведення документообігу щодо дотримання касової дисципліни (буде перевагою).

 

 

забезпечення постійної якості обслуговування, дотримання стандартів;

формування міцної команди професійних працівників (навчання, мотивація, підтримка);

організація безперебійної роботи закладу (систематичне замовлення продукції, контроль якості продукції);

облік товарообігу, руху коштів та проведення контрольних інвентаризацій.

 

 

графік роботи: 5/2 (вихідні дні плаваючі);

гідна заробітна плата;

здобуття навичок управління персоналом та командної роботи з можливістю реалізувати свій потенціал керівника.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Помічник технолога

 

Іванова Г., приватний рекрутер

 

досвід роботи на виробництві ковбасно-м’ясних виробів від 1-го року;

навички набивки ковбаси (в виробничих об’ємах);

бажання працювати та навчатись новому;

відповідальність, уважність, охайність.

 

 

набивка ковбаси;

фасовка м’яса;

виготовлення фаршів;

пакування та вакуумація готової продукції;

зважування та маркування продукції;

догляд за виробничим обладнанням.

 

 

графік роботи: 5/2, з 08:00 до 17:00;

корпоративні знижки.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Менеджер з логістики

 

ТОВ Кеарфілд

 

наявність практичного досвіду роботи;

високі знання і досвід їх практичного застосування в області логістики (бажано в агросфері);

посвідчення на право водіння автотранспортом категорії В (буде перевагою).

 

 

 

формування транспортної документації,

введення документообігу відділу;

контроль процесу завантаження і відвантаження автотранспорту;

здійснення пошуку автотранспорту;

супроводження водія (в телефонному режимі);

формування замовлень і реєстрів доставок;

контроль і аналіз цін на транспортні перевезення;

планування поставок;

відслідковування руху вантажу по маршруту;

відображення всіх операцій в обліковій системі 1С;

підготовка звіту.

 

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Кухар на хачапурі, хінкалі

 

Тбілісо

 

акуратність;

відповідальність;

вміння працювати в команді.

 

 

 

харчування;

графік роботи: змінний 3/3, з 10:00 до 23:00 (на час воєнного стану).

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Бариста, адміністратор

 

Nikolas

 

обслуговування покупців, допомога у виборі, продаж напоїв (кава, чай, прохолодні напої), а також продаж хлібобулочних виробів;

вміння спілкуватися з гостями, а саме демонстрація знань про каву та підтримання діалогу;

знання іноземних мов (буде перевагою).

 

 

робота за касою: оплата готівкою та банківськими картками;

робота з постачальниками: від обліку залишків і замовлення продукції до прийому в кав’ярню;

проведення інвентаризації;

підтримання чистоти робочого місця;

звітність, робота з документами;

спілкування через Telegram або WhatsApp.

 

 

офіційне працевлаштування;

графік роботи: з 09:00 до 17:00 (в зв’язку з воєнним станом);

стабільна заробітна плата.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Менеджер зі збуту

 

ТОВ Френдт

 

досвід у продажах від 1-го року з позитивною динамікою показників (обов’язково);

досвід або розуміння проєктних продажів та управління складними угодами (бажано);

вміння будувати етичні та довгострокові партнерські відносини з клієнтами і партнерами;

сміливість брати на себе відповідальність;

орієнтація на результат;

досвід роботи із запереченнями і вирішення проблемних питань;

сильні аналітичні навички, вміння ідентифікувати можливості для посилення бізнесу, знаходити і пропонувати інструменти для вирішення поставлених завдань;

розуміння ключових трендів AgTech і досвід роботи в агросекторі або суміжних секторах (буде перевагою).

 

 

залучення клієнтів з агросектора до впровадження передових технологій по підвищенню ефективності бізнесу;

керування угодами з продажу консалтингових проєктів і проєктами по автоматизації;

консультування клієнтів по продуктам та послугам;

аналіз наявної клієнтської бази і виявлення потреби клієнтів;

вміння нести відповідальність за якість роботи з клієнтами і рівень їх задоволення;

розвиток і підтримка довгострокових відносин з партнерами;

здійснення телефонних продажів, відвідування клієнтів;

участь у тематичних виставках і семінарах.

 

 

всебічна підтримка професійного та дружнього колективу;

комфортні умови праці: просторий, світлий офіс з гарною логістичною розв’язкою;

мотивація до розвитку, допомога в реалізації своїх планів та цілей у житті;

можливість професійного та кар’єрного росту.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Помічник аналітика

 

Конс на Бі$ бізнес-клуб підприємців

 

уміння працювати з великими масивами інформації;

 

просунутий рівень користування Google-таблицями;

 

робота з СРМ системами;

уважність до деталей, ретельне виконання поставлених завдань;

 

комунікативні навички, здатність ефективно доносити результати аналізу та рекомендації до інших учасників команди.

 

збір, сортування та обробка даних (аналітика, графіки) відповідно до поставлених завдань;

вміння організовувати та аналізувати дані;

перевірка та контроль заповнення робочих таблиць;

формування таблиць для роботи працівників інших відділів;

розподіл лідів між менеджерами;

контроль закриття та конвертації лідів;

перевірка створених угод та заповнення карток клієнта;

контроль за своєчасним виправленням помилок під час роботи у CRM.

 

конкурентна заробітна плата та своєчасна її виплата;

повний робочий день;

гнучкий графік роботи та можливість працювати віддалено;

чудова команда та середовище, що допоможе вдосконалити свої soft та hard skills.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Рекрутер, HR-менеджер

 

Grand Car

 

досвід роботи у підборі персоналу (рекрутинг, проведення співбесід);

грамотне володіння усною та письмовою українською мовою;

гнучкість та адаптивність до нових впроваджень;

володіння навичками тайм-менеджменту та багатозадачність;

вміння працювати у команді;

наполегливість, самоорганізованість та любов до людей.

 

обробка відгуків кандидатів;

робота із платформами з пошуку роботи (розміщення та написання тексту вакансій);

організація зустрічей;

проведення первинних онлайн/офлайн співбесід.

 

зручний графік роботи: понеділок-п’ятниця, 09:00-18:00, робота в офісі;

 

робота у затишному офісі в якому є все для роботи навіть у повний блекаут: власний старлінк, опалення (дров’яний котел), постійне водопостачання (водяний колодязь);

 

багаторівнева система навчань, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат;

 

молодий, позитивний, дружній колектив;

 

сучасна техніка для роботи;

 

щотижневі онлайн тренінги, майстер-класи;

 

підвищення комунікативних навичок.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Маркетолог

 

(Магік, мережа магазинів) ФОП Манько С.Л.

 

вища профільна освіта, досвід роботи маркетологом від 1-го року;

навички планування і реалізації маркетингових заходів;

знання специфіки організації роздрібної торгівлі;

знання організації та ведення рекламних та PR-кампаній;

знання SEO;

розуміння інструментів і методів онлайн і офлайн комунікацій.

 

розробка та реалізація маркетингових стратегій компанії;

організація та контроль проведення маркетингових заходів, планування бюджету, аналіз ефективності проведення рекламних кампаній;

проведення маркетингових досліджень та моніторингу ринку по всіх напрямках (конкурентоспроможність, ціна, представленість на ринку і тд.);

вплив на формування стратегії ціноутворення;

генерація креативних ідей для підвищення продажів. формування звітів про проведену роботу;

ведення соціальних мереж.

 

офіційне працевлаштування в офісі;

5-ти денний робочий тиждень;

графік роботи: 08:30-18:00;

робота в компанії-лідері і можливість постійного професійного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Вагар-обліковець

 

ПрАТ Вінницький олійножировий комбінат

 

високий рівень особистої відповідальності;

уважність в роботі з первинною документацією;

впевнений користувач ПК;

знання програми 1С:8 (буде перевагою);

готовність працювати в змінному графіку роботи.

 

перевірка відповідності супровідних документів вантажів;

робота з ТТН;

зважування зернових;

ведення первинного бухгалтерського обліку.

 

 

гідна заробітна плата, премії;

офіційне працевлаштування;

повний соціальний пакет;

графік роботи: змінний.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Сомельє, продавець-консультант

 

мережа виномаркетів OKwine

 

енергійність та бажання розумітися у винах та інших алкогольних напоях.

 

 

 

допомога клієнтам з вибором алкогольних напоїв базуючись на їх побажаннях;

розвиток культури споживання вина і інших напоїв;

підбір найкращого гастрономічного супроводу;

приготування смачної кави;

створення теплої і домашньої атмосфери.

 

офіційне працевлаштування;

гнучкий графік;

можливість безкоштовно навчатись в школі сомельє;

кар’єрний ріст від помічника сомельє до керівника магазину.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Офіціант

 

Теремок

 

вік від 20-ти років;

бажання вчитися і розвиватися;

досвід роботи в ресторанах від 1-го року (бажано);

вільна та грамотна українська мова;

можливість працювати повний робочий день;

привітність та почуття гумору.

 

 

гідна та своєчасна оплатапраці;

харчування двічі на день;

офіційне працевлаштування;

оплачуване стажування;

графік роботи: змінний, 4\2, 3\3, робоча зміна 10 год;

вечірня розвозка після роботи.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Мерчендайзер

 

Snack Production

 

комунікабельність.

викладка і розміщення асортименту продукції в торгових точках згідно стандартів;

проведення цінового моніторингу конкурентів;

проведення ротації термінів придатності продукції.

компенсація вартості проїзду;

робочий графік: Пн - Пт з 09:00 до 18:00, Сб, Нд - вихідні;

системний підхід до навчання;

кар’єрний та професійний ріст.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Асистент з логістики зі знанням англійської мови

 

 

International Medical Corps

 

хороший рівень володіння письмовою та розмовною англійською мовою;

відмінні навички міжособистісного спілкування, включаючи здатність ефективно працювати в організаційних межах, здатність встановлювати та підтримувати ефективне партнерство та робочі відносини в мультикультурному, багато етичному середовищі з особливою делікатністю та повагою до різноманітності;

мінімальний досвід логістики в комерційному середовищі;

знання пакету MS Office, включаючи MS Word, Excel і Outlook;

вміння працювати в колективі;

здатність інтегруватися та добре працювати в мультиетнічній та мультикультурній команді;

розуміння в загальному контексті безпекової ситуації в країні.

 

 

облаштування офісу, включаючи інформаційні технології та налаштування мережі зв’язку, оснащення, технічне обслуговування тощо;

управління контрактами, пов’язаними з офісними операціями (технічне обслуговування, постачання палива, прибирання, канцелярія тощо);

забезпечення належного відстеження та своєчасного оновлення всіх контрактів, коли це необхідно відділу закупівель;

кооперація з власником об’єкта для виконання технічного обслуговування та покращення простору;

забезпечення належного обслуговування офісу;

забезпечення офісу необхідним для безпеки обладнанням, в кооперації з менеджером з безпеки та охорони;

допомога в координації використання виділеного для офісу автопарку;

управління і відстеження об’єктів та постачання у визначеному місці;

підтримання точного заповнення систем документально затвердженими та перевіреними записами закупівельних операцій та звіти/трекер;

координація всієї щоденної діяльності офісу та супровідні завдання;

фокус уваги на щомісячних оплатах потреб польового офісу;

надання допомоги фахівцю з логістики та/чи координатору з управління автопарком та водіями;

планування щотижневих переміщень та призначення відповідного планування водіям;

управління щоденними поїздками разом з персоналом Міжнародного Медичного Корпусу.

відповідальність за складання графіків полів на щотижневій основі й перебування в безпосередньому контакті з основними пунктами в кожній області;

відповідальність за оновлення офісу відповідно до потреб, а також співпраця зі старшим спеціалістом із закупівлі у Львові для закупівлі всього необхідного для офісу та деякі місцеві закупівлі;

заповнення щомісячної звітності про операції/логістику на місці;

відповідальність за складський інвентар офісу (приладдя та канцелярія);

оновлення документів для Представництва Міжнародного Медичного Корпусу в Україні при необхідності;

допомога команді Програми щодо виконання їх щоденних потреб;

відповідальність за дотримання виконуваних дій відповідно до політик та процедур Міжнародного Медичного Корпусу і відповідних правил донорів та місцевих законів та правил;

підтримка впровадження відповідних механізмів управління;

підтримка впровадження коригувань  заходів, визначених в результаті самоконтролю, аудиту або перевірки на відповідність;

прагнення до запобігання шахрайству, виявлення, звітування та зменшення ризику шахрайства відповідно до політик і процедур Міжнародного Медичного Корпусу, правил донорів та місцевих законів та правил.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Юрист на с/г підприємство

 

ТОВ Агро-Форте

 

вища юридична освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді від 5-ти років;

знання трудового та цивільного законодавства;

вміння оперативно реагувати в будь-яких ситуаціях;

відповідальність, стресостійкість, уважність, організованість.

 

 

ведення земельного банку Товариства;

розробка та юридичний супровід укладення договорів оренди землі;

ведення реєстру договорів;

договірна робота: складання, перевірка, узгодження, укладання та супровід усіх договорів у компанії;

представлення інтересів юридичних та фізичних осіб перед реєстраційними, судовими, контролюючими та правоохоронними органами;

представлення підприємства в установах і організаціях усіх форм власності, в органах державної влади та органах місцевого самоврядування;

взаємодія з контролюючими органами;

консультаційна підтримка працівників компанії з питань Законодавства України;

моніторинг і аналіз змін в законодавстві;

ведення договірної та претензійно-позовної роботи.

 

стабільна робота на постійній основі;

офіційне працевлаштування;

комфортні умови праці в молодому та енергійному колективі.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Суші-кухар

 

ТОВ Суші Мастер Україна

 

досвід роботи у сфері громадського харчування (для кандидатів без досвіду роботи сушистом - обов’язкове навчання);

вміння та бажання оволодіти майстерністю та навичками приготування страв згідно стандартів компанії;

вміння користуватися технологічними картами;

знання правил та порядку зберігання продуктів харчування;

бажання розвиватися та навчатися разом із командою;

відповідальність, пунктуальність, охайність;

вміння отримувати драйв від своєї роботи;

активність, відповідальність, пунктуальність, охайний зовнішній вигляд.

 

підготовка продуктів та приготування страв згідно меню та стандартів компанії;

контроль зовнішніх та смакових якостей страв.

 

 

гнучкий позмінний графік;

знижка на меню закладу;

кар’єрне зростання.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Кухар-універсал

 

Развилка

 

охайність;

здатність до активної роботи;

неконфліктність;

любов до порядку;

вміння та бажання працювати в команді.

 

знання усіх ТК;

знання процесу за яким закріплений;

дотримання чистоти робочого місця.

 

 

графік роботи: змінний 3/3, з 09:00 до 22:00;

вечірній трансфер.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Вчитель німецької мови

 

ThinkGlobal

 

педагогічна освіта або досвід роботи у дитячому навчальному закладі;

знання німецької мови (обов’язково);

досвід розмовної практики з nativespeakers (буде перевагою);

грамотна усна та письмова українська мова;

уміння спілкуватися з дітьми у креативному форматі з демократичним та індивідуальним підходом;

володіння інформаційними технологіями на рівні впевненого користувача;

прагнення до самовдосконалення та навчання.

 

 

викладання для дітей 4−10-х класів;

підготовка занять і навчальних матеріалів;

організація навчальних процесів відповідно до корпоративних стандартів;

надання зворотного зв’язку батькам;

проведення роботи з учнями на основі їх індивідуальних особливостей.

 

 

академічна свобода викладання та можливість реалізації креативних ідей у системі навчання нового формату;

демократична корпоративна культура та командна робота;

гідний рівень фінансової винагороди та вчасна оплата праці;

допомога в підготовці до занять і навчання найсучаснішим методикам педагогіки;

систематичні навчальні івенти, курси для підвищення кваліфікації як викладача нової генерації;

гнучкий графік (неповне тижневе навантаження, 9 академічних годин);

можливості для росту фінансової винагороди за рахунок підвищення кваліфікаційної категорії, участі у мотиваційних заходах та фахових проєктах.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Адміністратор

ТОВ Дива Мультифарб

 

уважність та відповідальність;

бажання розвиватися;

досвід роботи з касовим апаратом (буде перевагою).

 

робота в обліковій програмі;

базова консультація клієнтів компанії;

здійснення оплати.

 

безкоштовне навчання за рахунок компанії;

нормований графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00;

своєчасна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Програміст 1С у Хмельницький

група компаній Vitagro

досвід впровадження проєктів в виробничій компанії;

знання бухгалтерського обліку, оперативного обліку, обліку торгових операцій;

знання конфігурацій УПП;

досвід роботи з великими базами даних;

наявність сертифікатів «1С спеціаліст» (буде перевагою).

розробка додатків 1С під бізнес потреби;

супровід робочих баз даних;

модифікація і доопрацювання нового функціоналу;

створення нових документів, звітів, налаштування прав доступу;

забезпечення безперебійної роботи ІТ ресурсів і систем.

цікаві завдання і амбітні цілі;

професійні виклики і постійний розвиток в професії;

робота в колективі однодумців;

гідний рівень заробітної плати;

бонуси за проєктні завдання;

компенсація оренди житла

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Бухгалтер

ПрАТ УКпостач

вища освіта за спеціальністю облік і аудит;

володіння ПК на рівні досвідченого користувача (MS Office,1С 8.3);

здатність опрацьовувати великі об’єми інформації;

відповідальність, уважність, врівноваженість, аналітичний склад розуму.

систематизація документів та організація документообігу;

формування актів звірки взаєморозрахунків з постачальниками;

облік розрахунків з постачальниками та облік транспортних послуг.

комфортні умови праці;

своєчасна виплата заробітної плати;

довезення до та з робочого місця службовим транспортом;

соціальний пакет - оплата відпустки та лікарняних.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер по роботі з клієнтами

 

Артинов Travel

 

здатність швидко вивчати нове;

знання англійської мови на рівні А1;

багатофункціональність;

вміння користуватись базовими програми на ПК та в CRM;

можливість використовувати власний ноутбук;

бажання розвиватися, вчитися та заробляти.

 

 

спілкування у форматі переписки з клієнтами;

робота по скриптам та заповнення карток клієнтів в CRM.

 

 

спілкування з власниками бізнесу;

безкоштовні курси від топових спеціалістів;

швидкий ріст компанії та кар’єрний ріст;

можливість користуватись простором коворкінгу та опен спейсу Креативного Простору Артинов;

офіс в центрі міста Вінниця;

прокачка в soft та hardskills і особисте зростання;

можливість безкоштовно користуватись усіма послугами компанії для себе та сім’ї.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Фахівець зі страхування

 

страхова компанія ARX

 

досвід роботи в страхуванні (фінансова сфера/автосалон) (буде перевагою);

вища або незакінчена вища освіта;

досвідчений користувач ПК;

відповідальність, комунікабельність, активна життєва позиція, цілеспрямованість.

 

виконання плану по збору страхових платежів (активні продажі);

робота з існуючими клієнтами;

консультування клієнтів по продуктам страхування та кредитування;

ведення звітної документації.

 

 

гідний рівень заробітної плати та мотивуюча система преміювання;

офіційне працевлаштування;

корпоративне навчання, можливість розвитку та кар’єрного зростання.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Оператор 1С, офіс-менеджер

 

ABI Therm

 

знання 1С.

 

звіт та аналіз даних у 1С;

виконання операцій із базами даних (введення даних та їх обробка);

контроль руху ТМЦ;

набір накладних прибуткових, видаткових та списання ТМЦ у 1С;

складський облік: рух товару, переобліки;

проведення звірок з клієнтами.

 

робота в офісі на вулиці Мазепи 7 (Чехова 7).

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Юрист

 

СТОВ Прогрес

 

вища стаціонарна юридична освіта;

наявність діючого адвокатського посвідчення (обов’язково);

ведення сільськогосподарського виробництва;

досвід роботи в області земельного права не менше 3-х років, в тому числі, представництва інтересів в суді;

досвід роботи з суб’єктами реєстрації речових прав;

досвід претензійно-позовної роботи в судах різних інстанцій;

висока швидкість роботи;

вміння грамотно вести ділову розмову та листування;

впевнений користувач ПК, навички роботи з офісною оргтехнікою;

відповідальність, увага до деталей;

наявність водійського посвідчення (категорія В);

вік до 50-ти років;

проживання у м. Вінниця (буде перевагою);

вміння вирішувати конфліктні ситуації.

 

правовий аналіз господарських договорів і оцінка ризиків підприємства;

юридичне обслуговування підприємства в галузі земельних відносин;

представлення інтересів підприємства в державних та виконавчих органах;

забезпечення виконання судових рішень;

підготовка відповідей на запити державних органів та органів місцевого самоврядування;

розробка проєктів договорів за окремими напрямами господарської діяльності підприємства;

розробка внутрішньої документації підприємства (порядки, положення, інструкції);

робота з людьми (пайовиками);

оформлення спадщин (невитребуваних земельних ділянок);

готовність до відряджень.

 

 

графік роботи: Пн-Пт, з 08:30 до 17:30;

офіційне працевлаштування та мотиваційні виплати за результатами роботи в кінці року.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Керівник служби безпеки підприємства

 

ТОВ Господарство «Левково»

 

досвід роботи від 3-х років на аналогічній посаді;

вища освіта;

знання законодавчих та нормативно-правових актів у сфері охорони праці та пожежної безпеки;

досвід успішного проходження перевірок з охорони праці та пожежної безпеки;

знання чинних нормативних документів з охорони праці та пожежної безпеки;

наявність водійського посвідчення (обов’язково);

впевнений користувач ПК;

технічна грамотність, відповідальність, уважність, самостійність у прийнятті рішень.

 

аналіз та оцінка стану охорони праці та пожежної безпеки на підприємстві;

організація заходів щодо запобігання матеріальних витрат і порушення правопорядку на підприємстві;

розробка та ведення документообігу служби охорони;

організація контролю за рухом ТМЦ при проведенні польових робіт;

контроль за експлуатацією та використанням службового транспорту.

 

 

графік роботи: Пн-Пт, з 08:30 до 17:30;

офіційне працевлаштування та мотиваційні виплати за результатами роботи в кінці року.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Приймальник замовлень

 

ФОП Чернейкий А.А.

 

освіта середньо-спеціальна та вище;

старанність;

знання ПК на рівні користувача;

швидке навчання і точність у роботі.

 

 

прийом дзвінків від клієнтів;

оформлення рахунків, заявок на товар;

контроль отримання товару клієнтом;

зв’язок із постачальниками.

 

 

сучасний комфортний офіс та дружній колектив;

графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00 (можливий гнучкий варіант графіка).

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру

 

Датагруп & Volia

 

вільне володіння українською мовою;

бажання навчатися;

впевнений користувач ПК;

базові знання роботи в інтернет-браузерах.

 

 

здійснення вихідних дзвінків до діючих клієнтів банку по банківських продуктах;

інформування та консультація клієнтів.

 

графік роботи: Пн-Пт, з 10:00 до 19:00;

офіційне працевлаштування;

робота в офісі.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Вагар-обліковець

 

ПрАТ Вінницький олійножировий комбінат

 

високий рівень особистої відповідальності;

уважність в роботі з первинною документацією;

впевнений користувач ПК;

знання програми 1С:8 (буде перевагою);

готовність працювати в змінному графіку роботи.

 

перевірка відповідності супровідних документів вантажів;

робота з ТТН;

зважування зернових;

ведення первинного бухгалтерського обліку.

 

 

гідна заробітна плата, премії;

офіційне працевлаштування;

повний соціальний пакет;

графік роботи: змінний.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

HR-менеджер

 

Pan Cake

 

успішний досвід роботи від 2-х років;

високі комунікативні здібності;

професійний рівень знань в галузі HR.

 

 

формування кращої команди професіоналів;

покращення процесу найму, адаптації та мотивації персоналу;

піклування про «моральний клімат» компанії.

 

 

зручний формат роботи - дистанційно або в офісі;

оплачувана відпустка та медичне страхування;

гнучкий графік роботи;

знижка в усіх закладах мережі.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Дизайнер

 

Нео-дизайн

 

досвід роботи в зовнішній рекламі;

володіння програмами: Corel Draw, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator;

досвід в розробці дизайну;

художній смак, відповідальність, швидкість в роботі.

 

виготовлення шпалерів, сітилайтів: банер, BlueBack, плівка, візитки тощо;

додаткове введення соціальних мереж.

 

 

 

графік роботи: з 09:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Бармен

 

Vinnytsia Food Market

 

досвід роботи;

відповідальність, охайність, знання етикету/сервісу;

бажання розвиватись у ресторанній сфері та сумлінно працювати в колективі.

 

 

приготування алкогольних/безалкогольних напоїв;

підтримання чистоти та порядку на робочому місці.

 

 

графік роботи: змінний, з 10:00 до 22:00;

безкоштовне харчування.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Сомельє, продавець-консультант

 

мережа виномаркетів OKwine

 

енергійність та бажання розумітися у винах та інших алкогольних напоях.

 

 

 

допомога клієнтам з вибором алкогольних напоїв базуючись на їх побажаннях;

розвиток культури споживання вина і інших напоїв;

підбір найкращого гастрономічного супроводу;

приготування смачної кави;

створення теплої і домашньої атмосфери.

 

офіційне працевлаштування;

гнучкий графік;

можливість безкоштовно навчатись в школі сомельє;

кар’єрний ріст від помічника сомельє до керівника магазину.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Технолог кондитерського виробництва

 

ПрАТ Хлібпром

 

вища профільна освіта (готовність розглянути успішних у навчанні випускників, студентів);

знання технологічних процесів харчового виробництва (кондитерська галузь);

володіння ПК на досвідченому рівні (ОС Windows, MC Office, 1С 8);

відповідальність, чесність, відкритість.

 

 

участь у розробці прогресивних технологічних процесів й оптимальних режимів виробництва продукції;

внесення пропозицій по вдосконаленню рецептур та технологічних процесів виробництва діючого асортименту;

надання пропозицій по впровадженню нових видів продукції;

участь у розробці рецептур на нові види продукції;

участь у проведенні навчань виробничих технологів по впровадженню нових видів продукції;

виконання інших посадових завдань поставлених безпосереднім керівником в межах своєї функціональної компетентності.

 

офіційне працевлаштування згідно КЗпП;

конкурентний рівень доходу;

перспективи кар’єрного росту;

компенсація зв’язку;

медичне страхування.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Викладач англійської мови

 

Asap

 

вища освіта або незакінчена вища;

рівень володіння мовою не ниже B2, гарно поставлена вимова (обов’язково);

комунікабельність, доброзичливість, уміння знайти спільну мову зі студентами, ідейність (буде перевагою).

 

проведення групових та індивідуальних занять для дітей та дорослих.

 

 

гнучкий робочий графік;

комфортний та світлий офіс у сучасному мкр-ні Поділля, привітний колектив;

наявність канікул та вихідних.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Офіціант

 

Теремок

 

вік від 20-ти років;

бажання вчитися і розвиватися;

досвід роботи в ресторанах від 1-го року (бажано);

вільна та грамотна українська мова;

можливість працювати повний робочий день;

привітність та почуття гумору.

 

 

гідна та своєчасна оплатапраці;

харчування двічі на день;

офіційне працевлаштування;

оплачуване стажування;

графік роботи: змінний, 4\2, 3\3, робоча зміна 10 год;

вечірня розвозка після роботи.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Мерчендайзер

 

Snack Production

 

комунікабельність.

викладка і розміщення асортименту продукції в торгових точках згідно стандартів;

проведення цінового моніторингу конкурентів;

проведення ротації термінів придатності продукції.

компенсація вартості проїзду;

робочий графік: Пн - Пт з 09:00 до 18:00, Сб, Нд - вихідні;

системний підхід до навчання;

кар’єрний та професійний ріст.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Асистент з логістики зі знанням англійської мови

 

 

International Medical Corps

 

хороший рівень володіння письмовою та розмовною англійською мовою;

відмінні навички міжособистісного спілкування, включаючи здатність ефективно працювати в організаційних межах, здатність встановлювати та підтримувати ефективне партнерство та робочі відносини в мультикультурному, багато етичному середовищі з особливою делікатністю та повагою до різноманітності;

мінімальний досвід логістики в комерційному середовищі;

знання пакету MS Office, включаючи MS Word, Excel і Outlook;

вміння працювати в колективі;

здатність інтегруватися та добре працювати в мультиетнічній та мультикультурній команді;

розуміння в загальному контексті безпекової ситуації в країні.

 

 

облаштування офісу, включаючи інформаційні технології та налаштування мережі зв’язку, оснащення, технічне обслуговування тощо;

управління контрактами, пов’язаними з офісними операціями (технічне обслуговування, постачання палива, прибирання, канцелярія тощо);

забезпечення належного відстеження та своєчасного оновлення всіх контрактів, коли це необхідно відділу закупівель;

кооперація з власником об’єкта для виконання технічного обслуговування та покращення простору;

забезпечення належного обслуговування офісу;

забезпечення офісу необхідним для безпеки обладнанням, в кооперації з менеджером з безпеки та охорони;

допомога в координації використання виділеного для офісу автопарку;

управління і відстеження об’єктів та постачання у визначеному місці;

підтримання точного заповнення систем документально затвердженими та перевіреними записами закупівельних операцій та звіти/трекер;

координація всієї щоденної діяльності офісу та супровідні завдання;

фокус уваги на щомісячних оплатах потреб польового офісу;

надання допомоги фахівцю з логістики та/чи координатору з управління автопарком та водіями;

планування щотижневих переміщень та призначення відповідного планування водіям;

управління щоденними поїздками разом з персоналом Міжнародного Медичного Корпусу.

відповідальність за складання графіків полів на щотижневій основі й перебування в безпосередньому контакті з основними пунктами в кожній області;

відповідальність за оновлення офісу відповідно до потреб, а також співпраця зі старшим спеціалістом із закупівлі у Львові для закупівлі всього необхідного для офісу та деякі місцеві закупівлі;

заповнення щомісячної звітності про операції/логістику на місці;

відповідальність за складський інвентар офісу (приладдя та канцелярія);

оновлення документів для Представництва Міжнародного Медичного Корпусу в Україні при необхідності;

допомога команді Програми щодо виконання їх щоденних потреб;

відповідальність за дотримання виконуваних дій відповідно до політик та процедур Міжнародного Медичного Корпусу і відповідних правил донорів та місцевих законів та правил;

підтримка впровадження відповідних механізмів управління;

підтримка впровадження коригувань  заходів, визначених в результаті самоконтролю, аудиту або перевірки на відповідність;

прагнення до запобігання шахрайству, виявлення, звітування та зменшення ризику шахрайства відповідно до політик і процедур Міжнародного Медичного Корпусу, правил донорів та місцевих законів та правил.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Юрист на с/г підприємство

 

ТОВ Агро-Форте

 

вища юридична освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді від 5-ти років;

знання трудового та цивільного законодавства;

вміння оперативно реагувати в будь-яких ситуаціях;

відповідальність, стресостійкість, уважність, організованість.

 

 

ведення земельного банку Товариства;

розробка та юридичний супровід укладення договорів оренди землі;

ведення реєстру договорів;

договірна робота: складання, перевірка, узгодження, укладання та супровід усіх договорів у компанії;

представлення інтересів юридичних та фізичних осіб перед реєстраційними, судовими, контролюючими та правоохоронними органами;

представлення підприємства в установах і організаціях усіх форм власності, в органах державної влади та органах місцевого самоврядування;

взаємодія з контролюючими органами;

консультаційна підтримка працівників компанії з питань Законодавства України;

моніторинг і аналіз змін в законодавстві;

ведення договірної та претензійно-позовної роботи.

 

стабільна робота на постійній основі;

офіційне працевлаштування;

комфортні умови праці в молодому та енергійному колективі.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Касир банку

 

Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) 

 

середня спеціальна/неповна вища/вища освіта;

досвід роботи від 1-го року у банку на посаді касира або старшого касира;

навички у визначенні платоспроможності та автентичності національної та іноземної валюти;

знання чинного законодавства, що регламентує порядок касових документацій;

досвід роботи з великими об’ємами готівки;

вільне володіння ПК.

 

касове обслуговування клієнтів відділень;

здійснення операцій міжнародних грошових переказів в системах;

здійснення валютно-обмінних операцій з іноземною валютою і дорожніми чеками;

виконання всіх видів касових операцій;

робота з касовими документами;

якісна обробка, формування і упаковка грошових купюр, монет і валютних цінностей.

 

 

постійний розвиток компетенцій та можливості професійного зростання;

графік роботи: понеділок – п’яниця.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Керуючий магазином

 

Comfy

 

розуміння як збирати команду й керувати нею;

наявність підприємницького хисту;

знання домашніх гаджетів;

досвід роботи на подібній посаді;

розуміння як пов’язані між собою поняття асортименту, цін, формату й обороту;

знання таких понять як конверсія, маржа, ефективність;

отримання задоволення від командних результатів і нових викликів.

 

 

можливість навчатися та працювати з інноваційними технологіями і процесами;

секрети лідерства в національному ритейлі;

чітке планування власної кар’єри від директора магазину до керівника регіону і далі;

регулярні мотиваційні активності, розіграші, поїздки, челенджі та батли;

дотримання КЗпП в усіх питаннях: офіційне працевлаштування, лікарняні, відпустки та інше.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Суші-кухар

 

ТОВ Суші Мастер Україна

 

досвід роботи у сфері громадського харчування (для кандидатів без досвіду роботи сушистом - обов’язкове навчання);

вміння та бажання оволодіти майстерністю та навичками приготування страв згідно стандартів компанії;

вміння користуватися технологічними картами;

знання правил та порядку зберігання продуктів харчування;

бажання розвиватися та навчатися разом із командою;

відповідальність, пунктуальність, охайність;

вміння отримувати драйв від своєї роботи;

активність, відповідальність, пунктуальність, охайний зовнішній вигляд.

 

підготовка продуктів та приготування страв згідно меню та стандартів компанії;

контроль зовнішніх та смакових якостей страв.

 

 

гнучкий позмінний графік;

знижка на меню закладу;

кар’єрне зростання.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Кухар-універсал

 

Развилка

 

охайність;

здатність до активної роботи;

неконфліктність;

любов до порядку;

вміння та бажання працювати в команді.

 

знання усіх ТК;

знання процесу за яким закріплений;

дотримання чистоти робочого місця.

 

 

графік роботи: змінний 3/3, з 09:00 до 22:00;

вечірній трансфер.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Вчитель німецької мови

 

ThinkGlobal

 

педагогічна освіта або досвід роботи у дитячому навчальному закладі;

знання німецької мови (обов’язково);

досвід розмовної практики з nativespeakers (буде перевагою);

грамотна усна та письмова українська мова;

уміння спілкуватися з дітьми у креативному форматі з демократичним та індивідуальним підходом;

володіння інформаційними технологіями на рівні впевненого користувача;

прагнення до самовдосконалення та навчання.

 

 

викладання для дітей 4−10-х класів;

підготовка занять і навчальних матеріалів;

організація навчальних процесів відповідно до корпоративних стандартів;

надання зворотного зв’язку батькам;

проведення роботи з учнями на основі їх індивідуальних особливостей.

 

 

академічна свобода викладання та можливість реалізації креативних ідей у системі навчання нового формату;

демократична корпоративна культура та командна робота;

гідний рівень фінансової винагороди та вчасна оплата праці;

допомога в підготовці до занять і навчання найсучаснішим методикам педагогіки;

систематичні навчальні івенти, курси для підвищення кваліфікації як викладача нової генерації;

гнучкий графік (неповне тижневе навантаження, 9 академічних годин);

можливості для росту фінансової винагороди за рахунок підвищення кваліфікаційної категорії, участі у мотиваційних заходах та фахових проєктах.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Пекар

 

АТБ-маркет

 

ефективне досягнення результатів за основними показниками роботи на попередніх посадах;

наявність повної середньої, середньої спеціальної, незакінченої вищої або вищої освіти;

досвід роботи в сфері торгівлі (вітається);

готовність до навчання.

 

випічка хлібобулочних виробів згідно асортиментного переліку;

виконання стандартів обслуговування покупців;

контроль термінів реалізації виробів при розміщенні і зберіганні;

своєчасне поповнення запасів на вітрині.

 

 

безкоштовне навчання;

дотримання трудового законодавства.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Пекар з приготування піци

 

мережа супермаркетів Сільпо

 

спеціальна освіта (буде перевагою);

знання технології приготування.

 

 

заміс, формування та випічка піци;

викладення готової продукції на вітрину;

дотримання санітарно-гігієнічних норм праці.

 

кар’єрне зростання;

якісне навчання;

корпоративні знижки на кулінарію та випічку.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Помічник маркетолога, SMM-спеціаліст

 

Grand Car

 

досвід просування послуг у В2С;

знання базових понять маркетингу, SMM;

креативне мислення;

грамотна усна та письмова мова;

навички роботи в графічних/відео редакторах (буде перевагою).

 

пошук та впровадження нових рекламних каналів;

розробка рекламних оголошень;

аналіз, моніторинг ринку та ніші в соціальних мережах;

адміністрування сторінок у соціальних мережах (Instagram/Facebook/TikTok);

підготовка матеріалів для публікацій.

 

зручний графік: понеділок-п’ятниця, 09:00-18:00, робота в офісі;

багаторівнева система навчань, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат;

молодий, позитивний, дружній колектив;

щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи);

сучасна техніка для роботи;

щомісячні тренінги, тімбілдінги, майстер-класи;

можливість розвиватися відразу в кількох напрямках (зйомки у роликах на Youtube, TikTok).

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Адміністратор торговельного залу

Мото Трейдинг

 

впевнений користувач ПК (MS Office), 1С 8.3;

 

досвід роботи товарознавцем у сфері торгівлі;

 

знання касової дисципліни, формування замовлень;

 

знання товарних груп, організаторські здібності, ініціативність, націленість на результат.

 

керування роботою магазину на АЗС;

оприбуткування товару, повернення товару, формування товарних звітів, проведення інвентаризацій, викладення товару, ротація товару;

організація та контроль умов зберігання товару на складі;

навчання персоналу.

 

офіційне працевлаштування;

робота в стабільній компанії, що динамічно розвивається;

графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00;

можливості для професійного та кар’єрного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Кухар

ТД, ПП Солодкий світ

 

досвід роботи (бажано);

уміння працювати в колективі.

 

приготування страв;

контроль якості приготування.

 

постійне місце роботи;

харчування;

висока заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Адміністратор

ТОВ Дива Мультифарб

 

уважність та відповідальність;

бажання розвиватися;

досвід роботи з касовим апаратом (буде перевагою).

 

робота в обліковій програмі;

базова консультація клієнтів компанії;

здійснення оплати.

 

безкоштовне навчання за рахунок компанії;

нормований графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00;

своєчасна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

 

Інспектор відділу кадрів

 

Беліф

 

досвід роботи на аналогічній посаді;

відмінне знання КЗпП України;

впевнений користувач ПК (MS Office);

досвід роботи в 1С (ЗУП);

вміння систематизувати великі обсяги інформації, увагу до деталей.

 

 

ведення кадрового діловодства у повному обсязі;

заповнення, облік та ведення трудових книжок;

консультування співробітників з кадрових питань;

робота з програмою 1С ЗУП.

 

 

можливість професійного і кар’єрного зростання;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

5-ти денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд;

можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар’єру;

різноманітні корпоративні заходи.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Кухар

Синергия Тим

досвід роботи кухарем;

особисті якості: активна життєва позиція, старанність, порядність.

якісне приготування та своєчасна видача страв за технологією;

дотримання санітарних норм.

зручне розташування (ТРЦ Мегамолл. вул 600-річчя 17 (3-й поверх));

можливість професійного зростання у нашій мережі ресторанів і кафе;

корпоративне харчування (обіди та вечері);

графік роботи: 09:00-21:00.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Адміністратор ресторану

Синергия Тим

вища освіта;

досвід роботи адміністратором ресторану;

досвід роботи офіціантом;

активна життєва позиція;

прагнення до розвитку;

вміння планувати та працювати на результат.

організація безперебійної роботи ресторану;

навчання, мотивація, контроль роботи персоналу;

спілкування з гостями, створення теплої та гостинної атмосфери;

контроль чистоти зали;

контроль касової дисципліни;

робота з документацією, звіти;

виконання службових доручень.

змінний графік роботи (робоча зміна 09:30-22:00);

офіційне працевлаштування;

стабільна оплата праці;

безкоштовне харчування.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Програміст 1С у Хмельницький

група компаній Vitagro

досвід впровадження проєктів в виробничій компанії;

знання бухгалтерського обліку, оперативного обліку, обліку торгових операцій;

знання конфігурацій УПП;

досвід роботи з великими базами даних;

наявність сертифікатів «1С спеціаліст» (буде перевагою).

розробка додатків 1С під бізнес потреби;

супровід робочих баз даних;

модифікація і доопрацювання нового функціоналу;

створення нових документів, звітів, налаштування прав доступу;

забезпечення безперебійної роботи ІТ ресурсів і систем.

цікаві завдання і амбітні цілі;

професійні виклики і постійний розвиток в професії;

робота в колективі однодумців;

гідний рівень заробітної плати;

бонуси за проєктні завдання;

компенсація оренди житла

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Бухгалтер

ПрАТ УКпостач

вища освіта за спеціальністю облік і аудит;

володіння ПК на рівні досвідченого користувача (MS Office,1С 8.3);

здатність опрацьовувати великі об’єми інформації;

відповідальність, уважність, врівноваженість, аналітичний склад розуму.

систематизація документів та організація документообігу;

формування актів звірки взаєморозрахунків з постачальниками;

облік розрахунків з постачальниками та облік транспортних послуг.

комфортні умови праці;

своєчасна виплата заробітної плати;

довезення до та з робочого місця службовим транспортом;

соціальний пакет - оплата відпустки та лікарняних.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець

Проєкт MAAS
«Match, Attach and Sustain: New methods for Europe’s Job Brokers supporting Tourism businesses, Ukranian refugees and job seekers» (ERASMUS + KA220-VET)

Тривалість проєкту: 30 місяців (2023-2026)
Партнери проєкту: Швеція, Ісландія, Іспанія, Кіпр, Греція, Польща.
Головною метою проєкту «MAAS» є вдосконалення й адаптація навичок надання інформаційних і консультаційних послуг працівниками європейських рекрутингових агенцій у роботі з українськими переселенцями. Основна увага «MAAS» зосереджена на кар’єрних можливостях, які стають все більш доступними в європейському туристичному секторі.
Залучені виконавці та експерти проєкту: д-р. філос. наук., проф. Замкова Н.Л., д-р. філол. наук, проф. Іваницька Н.Б., д-р. пед. наук, доц. Самохвал О.О.
Інформаційний бюлетень № 1
Інформаційний бюлетень № 2
Інформаційний бюлетень № 3
Сайт проєкту: https://www.maas-project.eu/

Проєкт BOSS «Heritage Business Strategies for Sustainable Development» (ERASMUS + КА2)

Тривалість проєкту: 2 роки (2022-2024)
Партнери проєкту: Швеція, Італія, Туреччина, Словенія, Іспанія.
Головною метою проєкту «BOSS» є формування та впровадження інструментів розвитку підприємницьких навичок у жінок, які хочуть розвивати або заснувати власний сімейний бізнес.
Залучені виконавці та експерти проєкту: д-р. філос. наук., проф. Замкова Н.Л., д-р. екон. наук, проф. Хачатрян В.В., канд. екон. наук, доц. Махначова Н.М., канд. екон. наук Семенюк І.Ю.
Сайт проєкту: https://bossproject.eu/

 

Проєкт (COACH)
«Capacity Building Of Teachers For School Education Through School Coaching Approach» (ERASMUS + КА2)

Тривалість проєкту: 2 роки (2022-2024)
Партнери проєкту: Швеція, Італія, Польща, Іспанія, Україна.
Цілі проєкту:
- активізувати творчий потенціал викладачів та вдосконалити навчальну програму за допомогою інструменту коучингу;
- стимулювати прагнення викладачів до впровадження нових навчальних методів та технологій;
- надати викладачам інструменти та моделі для розвитку здібностей студентів, зокрема, впевненості в собі, самовизнання, цілеспрямованість, комунікативні та пізнавальні навички тощо.
Залучені виконавці та експерти проєкту: д-р. філос. наук., проф. Замкова Н.Л., канд. екон. наук, доц. Махначова Н.М., канд. екон. наук Семенюк І.Ю.
Сайт проєкту: https://educoachproject.eu

 

Проєкт WECAN «Encouraging Integration For Newly Arrived Immigrant Women Through Entrepreneurship» (ERASMUS + КА2)

Тривалість проєкту: 3 роки (2019-2022)
Партнери проєкту: Швеція, Греція, Велика Британія, Україна, Кіпр.
Цілі проєкту:
- сприяння соціалізації та реалізації на ринку праці жінок-біженок (переселенок);
- створення можливості навчання дорослих у сфері підприємництва;
- заохочення жінок до відкриття власного бізнесу.
Залучені виконавці та експерти проєкту: д-р. філос. наук., проф. Замкова Н.Л., д-р. екон. наук, проф. Хачатрян В.В., канд. екон. наук, доц. Махначова Н.М., канд. екон. наук Семенюк І.Ю., канд. екон. наук, доц. Іванченко Г.В., канд. екон. наук, доц. Дзюба О.М.
Сайт проєкту: https://wecan.projectlibrary.eu/

Сертифікати

 

Проєкт «Серія тренінгів із запобігання домашньому насильству»

Мета проєкту: Провести серію тренінгів із запобігання домашньому насильству для викладачів та здобувачів вищої освіти спеціальностей «Право» та «Соціальне забезпечення». Отримані знання здобувачі вищої освіти зможуть реалізовувати серед молоді. Після закінчення навчального закладу практичні навички та теоретичні знання зможуть використовувати у своїй професійній діяльності.
Реалізація проєкту відбувається в межах співпраці UNFPA та ГО «Інноваційні соціальні рішення» за підтримки уряду Великої Британії.
Виконавці проєкту: викладачі кафедри права – Білоус І.М., Грушко Ж.В., Сухоребра Т.І.

 

Проєкт, який було реалізовано у партнерстві з Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні

Мета проєкту: підтримка вимушено переселених осіб, які залишили житло через проведення активних бойових дій у їхніх регіонах та виїхали у місто Вінниця та Вінницьку область.
В рамках проєкту з травня по листопад 2022 року було проведено 14 інтеграційних зустрічей для внутрішньо переміщених осіб «ПРАЦЮЄМО ЗАРАДИ МИРУ».
Результати впровадження проєкту:
- надано консультативну підтримку 160 особам в режимі офлайн, 60 особам в телефонному режимі;
- психологічну підтримку отримали 40 родин ВПО;
- працевлаштувались близько 50 осіб ВПО;
- надано консультативну підтримку 5 релокованим підприємствам, які протягом останніх 5 місяців створили нові робочі місця у місті Вінниця та області;
- під час інтеграційних зустрічей для учасників було проведено ряд тренінгів та майстер-класів від сертифікованих тренерів та провідних практиків, які є викладачами ВТЕІ ДТЕУ.

 

Грантові проєкти ГО «Лабораторія суспільних змін»

Студентки ВТЕІ ДТЕУ Бантюк Дарина (заступник Голови Правління ГО «Лабораторія суспільних змін»), Білошкурська Анастасія та Мурашко Аліна (члени ГО «Лабораторія суспільних змін») отримали 2 гранти на проведення заходів в рамках третьої хвилі програми соціально-культурної інтеграції молоді «Доброго вечора, ми з України» за підтримки ГО «Молодіжна Платформа» та у партнерстві з Міністерством молоді та спорту України.
25 та 26 жовтня 2022 року було проведено два майстер-класи «First step» для дівчат віком 17-25 років (в т.ч. ВПО) за участю залучених експертів – викладачів кафедри менеджменту та адміністрування. Кількість учасниць за два дні становила 30 людей. Учасницями заходів стали студентки, які навчаються за освітніми програмами «Менеджмент» ОС «молодший бакалавр», «Право», «Публічне управління та адміністрування», «Фінанси, банківська справа та страхування», «Міжнародна економіка» ОС «бакалавр». На майстер-класах студентки мали змогу дізнатись як правильно планувати свій кар’єрний шлях та обирати добросовісних роботодавців.
15 грудня 2022 року було проведено «Тренінг з жіночого лідерства з елементами геймифікації» для дівчат віком 17-25 років (в т.ч. ВПО) за участю залученого експерта – кандидата економічних наук, доцента, сертифікованого тренера Махначової Наталі Михайлівни. Кількість учасниць становила 16 осіб.
Учасницями заходів стали студентки, які навчаються за освітніми програмами «Менеджмент» ОС «молодший бакалавр», «Право», «Менеджмент» ОС «бакалавр» та «Публічне управління та адміністрування» ОС «магістр». На тренінгу учасниці мали змогу покращити власні лідерські навички, які необхідні для кар’єрного зростання в сферах бізнесу та політики.

 ОС МОЛОДШИЙ БАКАЛАВР

ОС БАКАЛАВР

ОС МАГІСТР